de squat en dl niet maar 40kg benchen moet toch wel lukken als beginner zonder dat je aan je form komt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is een rustige aanloopperiode van een maand waarin je op techiek, niet gewicht focust op een heel trainingsleven? Dát is het perspectief dat SS gebruikt.
Zelf zou ik nooit een beginner aanraden om de gewichten te nemen die jij hebt genomen, maargoed.
Precies om dit soort discussies te voorkomen begint SS op 0 voor alles ;-)quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef Questular het volgende:
[..]
de squat en dl niet maar 40kg benchen moet toch wel lukken als beginner zonder dat je aan je form komt?
idd. dat is waar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is een rustige aanloopperiode van een maand waarin je op techiek, niet gewicht focust op een heel trainingsleven? Dát is het perspectief dat SS gebruikt.
Zelf zou ik nooit een beginner aanraden om de gewichten te nemen die jij hebt genomen, maargoed.
Dat zou je nog verbazenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef Questular het volgende:
[..]
de squat en dl niet maar 40kg benchen moet toch wel lukken als beginner zonder dat je aan je form komt?
Ik heb mensen gezien die in het begin de bar amper omhoog kregen bij een bench press. De doorzetters hebben een kleinere bar gepakt en pressen nu aanzienlijke gewichten, de rest is meteen afgehaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat zou je nog verbazenSommige mensen hebben echt kippenkracht.
lol. Maar gewoon in het algemeen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien die in het begin de bar amper omhoog kregen bij een bench press. De doorzetters hebben een kleinere bar gepakt en pressen nu aanzienlijke gewichten, de rest is meteen afgehaakt.
lolquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. Maar gewoon in het algemeen.
Ik had een keer een lineaire 19" labvoeding van 55kg terug op een plank in een kast getost, hier op m'n werk. Plank lag op borst hoogte, dus ik dacht ff een clean jrk en dan hop op de plank.
Kreeg ik woensdags (dan ben ik altijd vrij) een belletje dat ze hem met z'n drieën niet van de plank af durfde te halen, en of ik nog eens wat wist lolJe kon me opvegen. 3 volwassen die het niet lukte.
Zal ook niet voor iedereen zo zijn maar voor mij werkte het prima.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kreeg in het begin ook met moeite de stang omhoog en doe nu 78, damn mijn lange armenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien die in het begin de bar amper omhoog kregen bij een bench press. De doorzetters hebben een kleinere bar gepakt en pressen nu aanzienlijke gewichten, de rest is meteen afgehaakt.
Ja ik heb ook lange armen, ub push oefeningen zijn altijd mijn zwakke punt geweest.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef seto het volgende:
[..]
Ik kreeg in het begin ook met moeite de stang omhoog en doe nu 78, damn mijn lange armen
Gelukkig wel. Dat is ook het mooie van deze sport.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen naar Rome natuurlijk.
Same here. Hele lange apen armen. Weak as phuck.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja ik heb ook lange armen, ub push oefeningen zijn altijd mijn zwakke punt geweest.
Ik herinner me dat ik de bench press in het begin mijde als de pest. Dat was voor de grote jongens in mijn gedachte.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef seto het volgende:
[..]
Ik kreeg in het begin ook met moeite de stang omhoog en doe nu 78, damn mijn lange armen
haha, ik durfde hem alleen in de smith te doen de eerste paar maanden. Vond het zo een gepats die normalequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik de bench press in het begin mijde als de pest. Dat was voor de grote jongens in mijn gedachte.
Er is geen plateau waar je jezelf niet doorheen kan etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:10 schreef DrParsifal het volgende:
Ik vind het toch wel behoorlijk beroerd dat ik op zulke lage gewichten vast zit.
Squats 80 (nu lager omdat ik toch wat techniek probeer te verbeteren)
BP 55 (al moest ik vanochtend onder een 52.5 vandaan kruipen)
DL 100 (daar zit nog wat progressie in en ik doe het altijd na squat en BP)
OHP 37.5
Ik kom gewoon niet door die plateaus heen. Daarbij al tijden probleem met schouder na een val met de fiets. OHP en vooral pull ups met schouderwijde grip zijn pijnlijk
Ik wacht wel op de echte zonquote:
Denk dat je er van uit mag gaan dat je voor w.b.t. het startsalaris bruto en netto door elkaar haalt in je vergelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de echte zon![]()
Klopt dit trouwens?
http://www.loonwijzer.nl/(...)job-id=3423010000000
Wist niet dat die Zumba/Les mills instructeurs 2200 bruto verdiende met 28 uur durende werkweken
Dat is meer dan de meeste afgestudeerde hbo/uni studenten verdienen
Dat, maar ook goed naar je form kijken of laten kijken. Verkeerde form kun je ook op vast lopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef seto het volgende:
Even je schouder laten rusten, daarna meer gaan eten en weer knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |