Correct. Althans dat is wat ik heb gehoord.quote:
Loopafstand van mij. Ben benieuwd wat je ervan vindquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Correct. Althans dat is wat ik heb gehoord.
Wil er zelf evt nog wel gaan kijken een keer, want je weet hoe het met geruchten is. De ene maakt het nog mooier dan de ander. Straks is het een dik relaxte gym.
Ik heb er een keer over gelezen in een topic, ging over waar mensen trainden met ervaringen. Die mensen waren er positief over en de mensen die er nooit geweest waren hadden rare verhalen over de maffia daarzo. Dat was volgens mij een topic op dbb.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Correct. Althans dat is wat ik heb gehoord.
Wil er zelf evt nog wel gaan kijken een keer, want je weet hoe het met geruchten is. De ene maakt het nog mooier dan de ander. Straks is het een dik relaxte gym.
Zullen wel van die wildwest geruchten zijn danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:59 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik heb er een keer over gelezen in een topic, ging over waar mensen trainden met ervaringen. Die mensen waren er positief over en de mensen die er nooit geweest waren hadden rare verhalen over de maffia daarzo. Dat was volgens mij een topic op dbb.
Helaas veel mensen die aan die geruchten meewerken :pquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zullen wel van die wildwest geruchten zijn dan. Leek me ook al sterk dat het zo erg was.
Totdat je tijdens het squatten ineens een naald in je reet krijgt van Papa Mikequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef JanKort het volgende:
[..]
Helaas veel mensen die aan die geruchten meewerken :p
Pushen om te juicen als ze potentie in je zien
Gewoon praatjes van pussy's.
Zal wel dezelfde motivatie zijn, als dealers die stiekum een pilletje in iemand zn drinken gooien :pquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is exact de motivatie van de mensen om je te 'moeten' laten juicen in die gym?
Papa Mike is een bekend figuur in zowel de Nederlandse en Turkse onderwereld. Aangezien AAS in Turkije overal te krijgen is kan hij via zijn eigen gym een afzetmarkt creërenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is exact de motivatie van de mensen om je te 'moeten' laten juicen in die gym?
ja papa mike geeft gewoon goede kuurtjes voor niet te veel geldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef 16meter het volgende:
Lijkt me wel een chille gym, als je verplicht moet juicen.
Een stop langer dan twee weken heeft bijzonder veel impact. TIs absurd, maar waar. Helaasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe komt het eigelijk dat je cardiovasculaire conditie zo snel achteruit gaat? Als ik een maand geen vorm van cardio doe en dan stukje moet rennen voor de trein ben ik zo buiten adem
Heb ik ook weleens, gewoon je borstbeen wat knakt volgens mij, heb er in ieder geval nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:27 schreef BadderAapje het volgende:
Ik had vannacht iets raars.
Gisteravond heb ik inc en decline dumbell press gedaan.
Nu werd ik vannacht wakker en voelde ik wat stijfjes aan. Dus ik rek me uit en ik voel in me borstkas iets schuiven/knakken.
Het deed niet zeer maargoed.. Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |