SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
HuppelmutsI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Duurde lang zeg.Je moet je bek houden anders rij ik je morgen weer klem op je werk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja prima, dan nog. Gewoon na-apen dus. Ken jouw soort wel.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:06 schreef BobbyB het volgende:
Duurde lang zeg.
[..]
Je moet je bek houden anders rij ik je morgen weer klem op je werk.Wat is deze. Niks duurde lang. Ligt aan dit internet, niet aan mij. Ik ben megasnel, net als megamindy.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Lol. Ja, geweldig. Wat haat ik Valentijn zeg. Jarenlang honderden kaartjes, maar dit jaar voor het eerst single geloof ik.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee joh mafkees. Ik ga pas over een uur slapen.quote:
Single? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:16 schreef Tamashii het volgende:
Lol. Ja, geweldig. Wat haat ik Valentijn zeg. Jarenlang honderden kaartjes, maar dit jaar voor het eerst single geloof ik.![]()
![]()
Ooooooohquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee joh mafkees. Ik ga pas over een uur slapen.Gezellig
Viroquote:![]()
![]()
Ja, morgen uitslapen dus. gebruik van maken natuurlijkquote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh kijk, dat is altijd fijn als je uit kan slapenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, morgen uitslapen dus. gebruik van maken natuurlijk![]()
![]()
Af!quote:Nee nog niets, jij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog iets van dat gesprek gehoord?![]()
Rokje is mijn vriendin natuurlijk.quote:
Dan ben je toch niet single?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rokje is mijn vriendin natuurlijk.![]()
![]()
Oh leuk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krulletjes in m'n haartjes gemaakt.Krullen.
Ze is niet mijn vriendin-vriendin.quote:
Hence the question.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
[..]
Mooi om te horen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, met jou dan? Vertel is wat meer over je levensstatus enzo. Met je taekwondo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
[..]
Mooi om te horenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goed om te horenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer. Alleen een smsje dat het er wel goed uit zag, hij belt morgen.
Ik ga morgen even bellen, wil zsm weer aan de slag
![]()
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ze is niet mijn vriendin-vriendin.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaaptijd. Eigenlijk een uur geleden al.
Truste!![]()
![]()
Het is een man he, die kunnen van alles verkeerd doen zonder het te beseffen.quote:
Wij mannen zijn simpele zielen![]()
![]()
![]()
Top. Ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Goed om te horenIk ga morgen even bellen, wil zsm weer aan de slag
![]()
![]()
Heb je al lang een kaartje gestuurd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:16 schreef Tamashii het volgende:
Lol. Ja, geweldig. Wat haat ik Valentijn zeg. Jarenlang honderden kaartjes, maar dit jaar voor het eerst single geloof ik.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik weet het. Gelukkig hebben jullie vrouwen voor de diepgang.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is een man he, die kunnen van alles verkeerd doen zonder het te beseffen.
Wij mannen zijn simpele zielen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heel niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je al lang een kaartje gestuurd.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig hebben jullie vrouwen voor de diepgang.
Diepgangquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig hebben jullie vrouwen voor de diepgang.![]()
![]()
Gaat ook goed, vanmiddag na training ben ik ff gaan liggen en werd wakker om 21.00quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, met jou dan? Vertel is wat meer over je levensstatus enzo. Met je taekwondo.Naar welk levensstatus ben je aan het vissen?
Ben laatst weer begonnen met taekwondo, ik heb afgelopen 3 jaar een paar keer moeten stoppen met trainen vanwege een terugkomend blessure. Dus ik ben helemaal happy![]()
![]()
Op welk vorm van diepgang doel je?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig hebben jullie vrouwen voor de diepgang.![]()
![]()
Komt morgen wel aan denk ikquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gewoon de algehele levensstatus, lijkt me allemaal vrij belangrijk voordat ik je vrijdag afmat natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gaat ook goed, vanmiddag na training ben ik ff gaan liggen en werd wakker om 21.00Naar welk levensstatus ben je aan het vissen?
Ben laatst weer begonnen met taekwondo, ik heb afgelopen 3 jaar een paar keer moeten stoppen met trainen vanwege een terugkomend blessure. Dus ik ben helemaal happyI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Soort van GMTAquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Op welk vorm van diepgang doel je?![]()
![]()
Whaha, wat wil je daarvoor meebrengen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon de algehele levensstatus, lijkt me allemaal vrij belangrijk voordat ik je vrijdag afmat natuurlijk.![]()
![]()
Nouja zeg Vinniiee. Hoe kan jij zoiets nou zeggen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whaha, wat wil je daarvoor meebrengen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik jou echt geen munitie gevenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon de algehele levensstatus, lijkt me allemaal vrij belangrijk voordat ik je vrijdag afmat natuurlijk.Nice try! Ik kan bijna alles hebben wat je naar mijn hoofd gaat slingeren.
![]()
Ik heb jou en viro allebei gemeet, dus ja, ik kan dat zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja zeg Vinniiee. Hoe kan jij zoiets nou zeggen...![]()
![]()
Recht in mijn teren hartjequote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja zeg Vinniiee. Hoe kan jij zoiets nou zeggen...SPOILER: He isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je gedronken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik jou echt geen munitie gevenNice try! Ik kan bijna alles hebben wat je naar mijn hoofd gaat slingeren.
Nou dan weet je natuurlijk dat ik ga winnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb jou en viro allebei gemeet, dus ja, ik kan dat zeggenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]SPOILER: He isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oke misschien zeg ik ooit wel wat anders.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Sorry, not gonna happenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dan weet je natuurlijk dat ik ga winnen.![]()
![]()
Tamashii met d'r kippekracht. Ze krijgt je nog eerder aan de kant door de trillingen die uit haar mond komen dan wat anders.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja zeg Vinniiee. Hoe kan jij zoiets nou zeggen...De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wegens gebrek aan huppel en C_Aquote:
Hoi Vinniiee
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
We will seequote:Op donderdag 14 februari 2013 00:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dan weet je natuurlijk dat ik ga winnen.May the force be with me
![]()
![]()
Omdat je ABN naar de klote is!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Neuh, ben nuchter. Why you ask?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat is dit nou weer voor vulgaire praat. Trillingen uit mijn mond?!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tamashii met d'r kippekracht. Ze krijgt je nog eerder aan de kant door de trillingen die uit haar mond komen dan wat anders.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zijn beide pittenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan huppel en C_A
Hoi Vinniiee
Hai![]()
![]()
Dat is altijd een probleem geweest bij mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat je ABN naar de klote is!![]()
![]()
Trillende handen misschien?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tamashii met d'r kippekracht. Ze krijgt je nog eerder aan de kant door de trillingen die uit haar mond komen dan wat anders.![]()
Ja, je weet wel, geluid. Luchttrillingen. Zeker gezopen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vulgaire praat. Trillingen uit mijn mond?!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Knikkende knietjes.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Standaard saai!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is altijd een probleem geweest bij mijI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, heel niet gezopen. Ben fking nuchter man.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, geluid. Luchttrillingen. Zeker gezopen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zonet was je nog aangeschotenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heel niet gezopen. Ben fking nuchter man.![]()
![]()
quote:Klopt. Ik moet toch iets van een verweer hebben joah jah!
Waarover?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor, krijg geen klachtenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ha! Bustedquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]Klopt. Ik moet toch iets van een verweer hebben joah jah!
Maar ik vind je wel lief hoor![]()
![]()
OHnee dat denk ik ook niet hoor.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jaja, zeg dat vrijdag nogmaals.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha! Busted
Maar ik vind je wel lief hoorI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]Klopt. Ik moet toch iets van een verweer hebben joah jah!
Dat verweer is zo goed als een open deur om inbrekers tegen te houden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Je bent zelf zo goed als een open deur. Ik zal je eens inbreken c.q tegen houden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verweer is zo goed als een open deur om inbrekers tegen te houden.
Zo alle clichee's ook weer gehad.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat je lief bent? Wat ben je van plan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja, zeg dat vrijdag nogmaals.![]()
![]()
Heb jij gedronken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OHnee dat denk ik ook niet hoor.![]()
"Ik zal jouw open deur eens inbreken." Man man man... je moet duidelijk een "je bent zelf/ik zal jou eens" cursus volgen bij Rokje en mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent zelf zo goed als een open deur. Ik zal je eens inbreken c.q tegen houden.
Zo alle clichee's ook weer gehad.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ik zal jouw open deur eens inbreken." Man man man... je moet duidelijk een "je bent zelf/ik zal jou eens" cursus volgen bij Rokje en mij.Ik moet helemaal niks gvd.
Mijn verweer is ridicuul goed. Je kan er gewoon niet bij komen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet dat het veel verschil uitmaakt maar je verweer is klote!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jawel. Ik beveel het je.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja nee. Je bent niet mijn vader.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja ik lees het, je struikelt over je eigen verweerquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn verweer is ridicuul goed. Je kan er gewoon niet bij komen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn verweer is ridicuul goed. Je kan er gewoon niet bij komen.
Ik struikel niet, ik lig in bed. En nou opbokken. Dit is toch niet leuk meer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja ik lees het, je struikelt over je eigen verweerI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja wat loop jij dit topic nou weer te verkloten met je gifjes.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nee. Je bent niet mijn vader.
Ik probeer geen woorden meer aan je vuil te maken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wat loop jij dit topic nou weer te verkloten met je gifjes.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Viro draait pas net warmquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik struikel niet, ik lig in bed. En nou opbokken. Dit is toch niet leuk meer.![]()
![]()
Nou, ik ben anders nog erg koud.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Eigen schuld. Jij begint dan ga ik meedoenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik struikel niet, ik lig in bed. En nou opbokken. Dit is toch niet leuk meer.![]()
![]()
No problem, dan is het aan prima.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Eigen schuld. Jij begint dan ga ik meedoenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hier gaat iets mis...quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders nog erg koud.![]()
Deze man kent mij goed, te goedquote:Dat is niet mijn schuld, ik heb het lekker warmquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders nog erg koud.![]()
Ja wat verwacht je om 5 voor 1 snachts op een werkdag?quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
En waarom kan je bij dealextreme alleen weer met zo'n miezerige klotecreditcard bestellen. Of paypal natuurlijk. Met beide wil ik niet in aanraking komen.
Van jou? Niet tot geen weerstandquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je om 5 voor 1 snachts op een werkdag?![]()
![]()
![]()
Jonge Vinniiee, die grap was gewoon goed.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja, zo goed dat we teveel GMTA momenten hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Deze man kent mij goed, te goed
[..]
Dat is niet mijn schuld, ik heb het lekker warm![]()
![]()
Nou, dat is dus verkeerd gedacht. Ligt er ook aan waarvoor trouwens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Van jou? Niet tot geen weerstand
Mag de mijne wel lenenquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:00 schreef Tamashii het volgende:
En waarom kan je bij dealextreme alleen weer met zo'n miezerige klotecreditcard bestellen. Of paypal natuurlijk. Met beide wil ik niet in aanraking komen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nou, awesomequote:Op donderdag 14 februari 2013 01:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jonge Vinniiee, die grap was gewoon goed.![]()
![]()
Het is gewoon eng als er geen GMTA moment isquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zo goed dat we teveel GMTA momenten hebben
Niet dat het veel zal uitmaken, maar ik laat je in je eigen illusie gelovenquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat is dus verkeerd gedacht. Ligt er ook aan waarvoor trouwens.![]()
Nee inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is gewoon eng als er geen GMTA moment is
[..]
Niet dat het veel zal uitmaken, maar ik laat je in je eigen illusie geloven![]()
![]()
offer expiredquote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
http://dx.com/p/bump-flow(...)phone-5-green-186461quote:
Die is liefde, maar ik ga hem eerst zoeken op een normale website.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja hoor. Kusje op je wang voor dit naïeve gedrag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is gewoon eng als er geen GMTA moment is
[..]
Niet dat het veel zal uitmaken, maar ik laat je in je eigen illusie gelovenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vraagje. Wat voor man denk je dat Viro is?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor. Kusje op je wang voor dit naïeve gedrag.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor. Kusje op je wang voor dit naïeve gedrag.If you only knew
![]()
Should I care?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vraagje. Wat voor man denk je dat Viro is?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
I rest my casequote:Op donderdag 14 februari 2013 01:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je in de juiste richting zit met wat voor iemand je te maken hebt.![]()
Ja en wat moet ik met deze informatie? Moet ik nou bang worden? Moet ik afzeggen vrijdag? Wat is het doel van je vraag? Ik weet niet hoor?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je in de juiste richting zit met wat voor iemand je te maken hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Niks. Ik vraag het me alleen afquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en wat moet ik met deze informatie? Moet ik nou bang worden? Moet ik afzeggen vrijdag? Wat is het doel van je vraag? Ik weet niet hoor?![]()
![]()
Ja wauw interessant. Want echt, jij kent mij 100% dus je beseft ook waar jij mee te maken hebt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks. Ik vraag het me alleen af
Echt?Bizar eigenlijk dat ik hierop in ga.
Volgende keer dat ik een advocaat nodig heb bel ik jouquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks. Ik vraag het me alleen af![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wauw interessant. Want echt, jij kent mij 100% dus je beseft ook waar jij mee te maken hebt?
![]()
Ik was gewoon aan het trollen![]()
![]()
Oh, leuk ditquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik een advocaat nodig heb bel ik jou![]()
![]()
Goede tekst hier DH.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:13 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes versturen..... grumbl.
Je denkt dat ik serieus was?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was gewoon aan het trollen
Stiekem ben ik een heel onschuldige man die niet beter weetquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wauw interessant. Want echt, jij kent mij 100% dus je beseft ook waar jij mee te maken hebt?
![]()
![]()
![]()
Duh, dat weet iedereen hier.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een heel onschuldige man die niet beter weet![]()
Nee jij dan. Ik reageer alleen op jou hoor?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat jij allemaal in je hoofd haalt
Ik haal niks raars in mijn hoofd hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee jij dan. Ik reageer alleen op jou hoor?![]()
![]()
Lol, dit is een soort van ik-zeg-wat-maar-vervolgens-ben-ik-haas techniek. Goodluck with that.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik haal niks raars in mijn hoofd hoor
Ik ga slapen!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Trustenquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, dit is een soort van ik-zeg-wat-maar-vervolgens-ben-ik-haas techniek. Goodluck with that.
Ik ga slapen!![]()
![]()
![]()
Ik snap er geen hol meer vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, dit is een soort van ik-zeg-wat-maar-vervolgens-ben-ik-haas techniek. Goodluck with that.
Ik ga slapen!
Slaap lekker![]()
![]()
Het is een vrouw Vin, dat zegt al voldoendequote:Op donderdag 14 februari 2013 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van
Slaap lekker![]()
![]()
Ik zeg maar even niksquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is een vrouw Vin, dat zegt al voldoende![]()
![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Happy valentines daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gemeen dit!quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:03 schreef Ishimaru het volgende:
Verdomme, nu ben ik CCS aan het spelen. Ik moet en zal Huppel inhalen
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:19 schreef rival het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Happy valentines daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
En de overige dagen dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
een dag vol met liefde
Voor sommigen danIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dagen vol met liefde
voor sommigen dan![]()
Aww schatje toch.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen liefde op Valentijnsdag. De overige dagen ook niet, maar toch.quote:
Ik had ook al geen AIDS op wereld-AIDS dag. Ik doe niet mee aan dit soort ongein.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Pfff daar word je ook gek vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
I has a bad karma.... Eindelijk werken vandaag... Nou niet dus.... Grgr![]()
![]()
Overmachtquote:![]()
Koen heeft de waterpokken... Oppaskinderen hebben het nog niet gehad en hun broertje is net 2 weken oud. Ik snap het wel maar blijft kut.![]()
Oh, dat is wel klotequote:Op donderdag 14 februari 2013 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overmacht![]()
Koen heeft de waterpokken... Oppaskinderen hebben het nog niet gehad en hun broertje is net 2 weken oud. Ik snap het wel maar blijft kut.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een valentijnskaart gehad
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mja als je nooit nieuwe mensen ontmoet dan snap ik dat welquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Valentijn![]()
nog niets binnen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 09:28:47 ]![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je nooit nieuwe mensen ontmoet dan snap ik dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ontmoet nooit nieuwe mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mensen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vindt je vriendin dat ook?We houden er allebei niet van.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg je niks van je dinnetje?![]()
Dan moet je ook niet klagenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
We houden er allebei niet van.![]()
![]()
Hoi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Wees blij, mijn ex sprak dan ook af om niets te doen, maar kwam dan wel ineens met cadeau's aanzetten. Zit je dan met lege handenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
We houden er allebei niet van.
Dat is ook zo irritant jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wees blij, mijn ex sprak dan ook af om niets te doen, maar kwam dan wel ineens met cadeau's aanzetten. Zit je dan met lege handen![]()
![]()
quote:
Daar hoef ik me geen zorgen om te makenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wees blij, mijn ex sprak dan ook af om niets te doen, maar kwam dan wel ineens met cadeau's aanzetten. Zit je dan met lege handen.
![]()
Dat is niet irritant, dat is gewoon kutquote:
maarja wel altijd valentijnssex
Nou in het kader van de rode kleur van valentijn zit dat er lekker niet inquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is niet irritant, dat is gewoon kut
maarja wel altijd valentijnssex![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou in het kader van de rode kleur van valentijn zit dat er lekker niet in![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou in het kader van de rode kleur van valentijn zit dat er lekker niet in
Hoi2.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Doe eens niet zo tegen mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik dacht dat ik dat wel even goed had uitgekiendTDTDT ofzo
.
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een valentijnskaart gehad![]()
![]()
Zeg jijquote:.
.
Jij weet niet waar ik woonquote:Daarom noemen mannen hun pik ook: aandacht. Vrouwen houden van aandachtquote:
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 09:46:25 ]![]()
Ohjaquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik geen pannenkoekenmeetPM gekregen nee?
Maar jij doet er niet aandus nee
![]()
Ik durf niks te corrigerenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist het zelf even niet, ik heb ook nog geen koffie gehad joh.
Ik gok uitgekiend.![]()
Toen ik net mijn pik aandacht ging geven (ff pissen) stond dit nog niet in je postquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom noemen mannen hun pik ook: aandacht. Vrouwen houden van aandacht.
Je komt wat tekort ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Waar is je buuf trouwens ? Die heb ik hier al even niet gezien..quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja
Altijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen ik net mijn pik aandacht ging geven (ff pissen) stond dit nog niet in je post.
Je komt wat tekort ?![]()
![]()
Weet ik het? app haar ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar is je buuf trouwens ? Die heb ik hier al even niet gezien..![]()
Okquote:.
Geen nummerquote:, denk ik.. Maar dacht dat jij d'r nog wel eens zag.
Nope weinig hoor....quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Geen nummer, denk ik.. Maar dacht dat jij d'r nog wel eens zag.
![]()
Ok.quote:
Ik wens jou en de rest een fijne dag, ik ga mijn bedje in
. Mijn weekend is 3 uur geleden begonnen
.
![]()
.
Fijn weekendquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok.
Ik wens jou en de rest een fijne dag, ik ga mijn bedje in
. Mijn weekend is 3 uur geleden begonnen
.
![]()
.
en slaap lekker
![]()
![]()
"ik doe er niet aan"?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja
waar heb je dat gelezen?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn weekenden slaap lekker
![]()
.
Moet ik me nu zorgen gaan maken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
"ik doe er niet aan"?
waar heb je dat gelezen?
leuke dm's zijn grappig![]()
![]()
DaMook heeft echt een hondenbaan, maar hij vindt t niet erg
ultimate respect
Valt best wel mee hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:08 schreef AldoTheApache het volgende:
DaMook heeft echt een hondenbaan, maar hij vindt t niet erg
ultimate respect, ik werk rare tijden en dagen, maar afgelopen 2 nachten heb ik meer spelletjes op mijn iphone gedaan dan gewerkt
. Binnenkort is dat wel weer anders trouwens en heb ik ook weer meer verantwoordelijkheden
.
klote uren zou ik echt niet tegen kunnen hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt best wel mee hoor, ik werk rare tijden en dagen, maar afgelopen 2 nachten heb ik meer spelletjes op mijn iphone gedaan dan gewerkt
. Binnenkort is dat wel weer anders trouwens en heb ik ook weer meer verantwoordelijkheden
.
Het went, soms..quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klote uren zou ik echt niet tegen kunnen hoor.
omdat het valentijnsdag is waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom zo'n boos poppetje erbij
Maar, daarvan word je toch niet boos?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat het valentijnsdag is waarschijnlijk![]()
![]()
Vond ik leuk om te doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom zo'n boos poppetje erbij![]()
Misschien lichtelijk geirriteerd maar dat is niet persoonsgebonden hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok, als je maar niet echt boos bent![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien lichtelijk geirriteerd maar dat is niet persoonsgebonden hoor![]()
![]()
Ik doe daar wel aan hoor namelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik me nu zorgen gaan maken?
leuke dm's zijn grappig![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15 euries he?
maar het werkt wel![]()
Oh nou oke. Hopelijk is ze er gelukkig meequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe daar wel aan hoor namelijk.![]()
![]()
Ja en ijzel en een hoop ellendequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, het gaat weer sneeuwen vandaag![]()
![]()
hier is het al een sneeuwbuiquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, het gaat weer sneeuwen vandaag![]()
maar ik heb het nu echt helemaal gehad met dit schijtweer
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Nouja, als het werkt dan was het wel nuttig om te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15 euries he?
maar het werkt wel![]()
![]()
Dus gewoon lekker thuisblijven dan maarquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ijzel en een hoop ellende![]()
![]()
ik moet naar de uni en ik zou eigenlijk vanavond gaan hockeyenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus gewoon lekker thuisblijven dan maar
Nou ik moet de deur nog wel even uit om een kind uit school te halenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus gewoon lekker thuisblijven dan maarquote:Op veel plaatsen in het westen en midden van het land valt tot en met vanavond 5-8 cm sneeuw, lokaal mogelijk enkele cm's meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 10:40:55 ]![]()
Niet doen dusquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet naar de uni en ik zou eigenlijk vanavond gaan hockeyen![]()
![]()
verplicht uni, en met het hockey weet ik het nietquote:
Ahw, wat moet je op de uni doen dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verplicht uni, en met het hockey weet ik het niet![]()
![]()
Ja, hier eind van de middag zeker 5 cm zeggen zequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik moet de deur nog wel even uit om een kind uit school te halen
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat de pakketjespostmanbezorger gewoon op tijd is.....quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, hier eind van de middag zeker 5 cm zeggen ze
tussen 14:00 en 16:00 Wat een hoeretijd![]()
Dat zal wel niet dan. Vorige keer toen er sneeuw lag hebben we een week lang geen post gehadquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop dat de pakketjespostmanbezorger gewoon op tijd is.....
tussen 14:00 en 16:00 Wat een hoeretijd![]()
![]()
project workshopquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ahw, wat moet je op de uni doen dan?
quote:
Ja maar jij woont in Venlo dat zegt genoegquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zal wel niet dan. Vorige keer toen er sneeuw lag hebben we een week lang geen post gehad
Cryohtic krijgt nieuw speelgoed![]()
Samsung Note II![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in Venlo dat zegt genoeg
Samsung Note II![]()
Is het mannetje weer even een paar avonden rustig![]()
![]()
Krijg jij ook speelgoed?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in Venlo dat zegt genoeg
Samsung Note II![]()
![]()
Zojuist is de prijs bezorgd van de Hobbit actie, waarvan ik dacht dat ie nep was.
Het was een facebook actie, maar de mail dat ik had gewonnen kwam binnen op mijn andere mail adres.
Maar nu heb ik eindelijk de prijs binnen!
Het zijn 2 kussentjes van de Hobbit. Een dekentje. Een handdoek. Een éénpersoonsdekbed en een kussenhoes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Is het mannetje weer even een paar avonden rustig![]()
denk het wel
Nee ik mag mijn abbo pas ergens in mei/juni ofzo verlengenquote:
Maar weet nog niet wat ik wil
Ik vind die samsung mini wel leukMaar ik las dat die processor net zo snel was als die van de 2 ... tegen die tijd ga ik wel eens vergelijken enzo
Ik hoef iig niet zo'n groot ding
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 10:55:23 ]![]()
vette shit man!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist is de prijs bezorgd van de Hobbit actie, waarvan ik dacht dat ie nep was.
Het was een facebook actie, maar de mail dat ik had gewonnen kwam binnen op mijn andere mail adres.
Maar nu heb ik eindelijk de prijs binnen!
Het zijn 2 kussentjes van de Hobbit. Een dekentje. Een handdoek. Een éénpersoonsdekbed en een kussenhoes.
kun je meiden hosselen met je eigen kleine hobbit in je hobbitbed
He meisje, wil je mijn hobbit zien?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vette shit man!
kun je meiden hosselen met je eigen kleine hobbit in je hobbitbed
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Thats what she said!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
denk het wel
[..]
Nee ik mag mijn abbo pas ergens in mei/juni ofzo verlengen
Maar weet nog niet wat ik wil
Ik vind die samsung mini wel leukMaar ik las dat die processor net zo snel was als die van de 2 ... tegen die tijd ga ik wel eens vergelijken enzo
Ik hoef iig niet zo'n groot ding![]()
En dan je broek los makenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He meisje, wil je mijn hobbit zien?![]()
![]()
Wat is er?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag geen doodsverwenzingen doen![]()
een vriend van mij had een poster van een haan in zijn kamerquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He meisje, wil je mijn hobbit zien?Zijn openingszin: Do you want to see my cock?
![]()
dit jaar niks aan gedaan....quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nou oke. Hopelijk is ze er gelukkig mee![]()
![]()
Nee, dan lacht ze me direct uit.quote:quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een vriend van mij had een poster van een haan in zijn kamerZijn openingszin: Do you want to see my cock?
![]()
Mijn slechtste openingszin was, nadat ik hoorde dat ze teleurgesteld was over de laatste keer dat ze seks had, ik zei: "Wedden dat ik het slechter kan?"Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is wel een niveau zegquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan lacht ze me direct uit.
[..]
Mijn slechtste openingszin was, nadat ik hoorde dat ze teleurgesteld was over de laatste keer dat ze seks had, ik zei: "Wedden dat ik het slechter kan?"Mijn slechtste was: Ik heb nu een condoom in mijn portemonnee maar die verloopt morgen, zullen we hem gebruiken want weggooien is zonde
Zei ze nog ja ook
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel een niveau zegMijn slechtste was: Ik heb nu een condoom in mijn portemonnee maar die verloopt morgen, zullen we hem gebruiken want weggooien is zonde
Zei ze nog ja ook
![]()
!
Sommige vrouwen....
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
mocht je het bewijzen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn slechtste openingszin was, nadat ik hoorde dat ze teleurgesteld was over de laatste keer dat ze seks had, ik zei: "Wedden dat ik het slechter kan?"![]()
![]()
Droom verder jongenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je boos omdat ik je niks gestuurd heb?Zeg je nu... wie weet heb je stiekem wel iets gedaanquote:![]()
![]()
iets meer stijl mag wel toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
zou het jullie uitmaken WAT ze zegt dan?
maarja, bij mij was het ooit met carnaval dus dan ...
Ze zei dat het op haar zou werken als ik wilde. Een uitnodiging dus. Maar niks mee gedaan.quote:Ja. Ik hou van grapjes maken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
zou het jullie uitmaken WAT ze zegt dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik droom niet over valentijnsdag hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Droom verder jongen
[..]
Zeg je nu... wie weet heb je stiekem wel iets gedaan![]()
Hoe gekker hoe beter?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iets meer stijl mag wel toch?
maarja, bij mij was het ooit met carnaval dus dan ...![]()
![]()
![]()
niets mee gedaan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zei dat het op haar zou werken als ik wilde. Een uitnodiging dus. Maar niks mee gedaan.
[..]
Ja. Ik hou van grapjes maken.you slut!
Met carnaval ben je gewoon vanaf 10 uur s'ochtends dronken, dus dan maakt het s'avonds niet eens meer uit wat je zegtquote:
als je haar net leert kennen, ja dan mag het wel wat meer stijl hebben..... ik dacht eigenlijk aan iemand waar je het al mee deedquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iets meer stijl mag wel toch?
maarja, bij mij was het ooit met carnaval dus dan ...![]()
![]()
![]()
dat doe je wel vaker (niet) volgens mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zei dat het op haar zou werken als ik wilde. Een uitnodiging dus. Maar niks mee gedaan.![]()
![]()
Ik had er een uur mee gepraat en al gezoend enzo, maar tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
als je haar net leert kennen, ja dan mag het wel wat meer stijl hebben..... ik dacht eigenlijk aan iemand waar je het al mee deed
Ik heb geen crush dit jaar dus nee niks gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg je nu... wie weet heb je stiekem wel iets gedaan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: