SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
HuppelmutsI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Duurde lang zeg.Je moet je bek houden anders rij ik je morgen weer klem op je werk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja prima, dan nog. Gewoon na-apen dus. Ken jouw soort wel.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:06 schreef BobbyB het volgende:
Duurde lang zeg.
[..]
Je moet je bek houden anders rij ik je morgen weer klem op je werk.Wat is deze. Niks duurde lang. Ligt aan dit internet, niet aan mij. Ik ben megasnel, net als megamindy.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Lol. Ja, geweldig. Wat haat ik Valentijn zeg. Jarenlang honderden kaartjes, maar dit jaar voor het eerst single geloof ik.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee joh mafkees. Ik ga pas over een uur slapen.quote:
Single? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:16 schreef Tamashii het volgende:
Lol. Ja, geweldig. Wat haat ik Valentijn zeg. Jarenlang honderden kaartjes, maar dit jaar voor het eerst single geloof ik.![]()
![]()
Ooooooohquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee joh mafkees. Ik ga pas over een uur slapen.Gezellig
Viroquote:![]()
![]()
Ja, morgen uitslapen dus. gebruik van maken natuurlijkquote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh kijk, dat is altijd fijn als je uit kan slapenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, morgen uitslapen dus. gebruik van maken natuurlijk![]()
![]()
Af!quote:Nee nog niets, jij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog iets van dat gesprek gehoord?![]()
Rokje is mijn vriendin natuurlijk.quote:
Dan ben je toch niet single?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rokje is mijn vriendin natuurlijk.![]()
![]()
Oh leuk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krulletjes in m'n haartjes gemaakt.Krullen.
Ze is niet mijn vriendin-vriendin.quote:
Hence the question.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
[..]
Mooi om te horen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, met jou dan? Vertel is wat meer over je levensstatus enzo. Met je taekwondo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
[..]
Mooi om te horenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goed om te horenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer. Alleen een smsje dat het er wel goed uit zag, hij belt morgen.
Ik ga morgen even bellen, wil zsm weer aan de slag
![]()
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ze is niet mijn vriendin-vriendin.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaaptijd. Eigenlijk een uur geleden al.
Truste!![]()
![]()
Het is een man he, die kunnen van alles verkeerd doen zonder het te beseffen.quote:
Wij mannen zijn simpele zielen![]()
![]()
![]()
Top. Ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Goed om te horenIk ga morgen even bellen, wil zsm weer aan de slag
![]()
![]()
Heb je al lang een kaartje gestuurd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:16 schreef Tamashii het volgende:
Lol. Ja, geweldig. Wat haat ik Valentijn zeg. Jarenlang honderden kaartjes, maar dit jaar voor het eerst single geloof ik.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik weet het. Gelukkig hebben jullie vrouwen voor de diepgang.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is een man he, die kunnen van alles verkeerd doen zonder het te beseffen.
Wij mannen zijn simpele zielen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heel niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je al lang een kaartje gestuurd.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig hebben jullie vrouwen voor de diepgang.
Diepgangquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig hebben jullie vrouwen voor de diepgang.![]()
![]()
Gaat ook goed, vanmiddag na training ben ik ff gaan liggen en werd wakker om 21.00quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, met jou dan? Vertel is wat meer over je levensstatus enzo. Met je taekwondo.Naar welk levensstatus ben je aan het vissen?
Ben laatst weer begonnen met taekwondo, ik heb afgelopen 3 jaar een paar keer moeten stoppen met trainen vanwege een terugkomend blessure. Dus ik ben helemaal happy![]()
![]()
Op welk vorm van diepgang doel je?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig hebben jullie vrouwen voor de diepgang.![]()
![]()
Komt morgen wel aan denk ikquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gewoon de algehele levensstatus, lijkt me allemaal vrij belangrijk voordat ik je vrijdag afmat natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gaat ook goed, vanmiddag na training ben ik ff gaan liggen en werd wakker om 21.00Naar welk levensstatus ben je aan het vissen?
Ben laatst weer begonnen met taekwondo, ik heb afgelopen 3 jaar een paar keer moeten stoppen met trainen vanwege een terugkomend blessure. Dus ik ben helemaal happyI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Soort van GMTAquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Op welk vorm van diepgang doel je?![]()
![]()
Whaha, wat wil je daarvoor meebrengen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon de algehele levensstatus, lijkt me allemaal vrij belangrijk voordat ik je vrijdag afmat natuurlijk.![]()
![]()
Nouja zeg Vinniiee. Hoe kan jij zoiets nou zeggen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whaha, wat wil je daarvoor meebrengen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik jou echt geen munitie gevenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon de algehele levensstatus, lijkt me allemaal vrij belangrijk voordat ik je vrijdag afmat natuurlijk.Nice try! Ik kan bijna alles hebben wat je naar mijn hoofd gaat slingeren.
![]()
Ik heb jou en viro allebei gemeet, dus ja, ik kan dat zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja zeg Vinniiee. Hoe kan jij zoiets nou zeggen...![]()
![]()
Recht in mijn teren hartjequote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja zeg Vinniiee. Hoe kan jij zoiets nou zeggen...SPOILER: He isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je gedronken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik jou echt geen munitie gevenNice try! Ik kan bijna alles hebben wat je naar mijn hoofd gaat slingeren.
Nou dan weet je natuurlijk dat ik ga winnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb jou en viro allebei gemeet, dus ja, ik kan dat zeggenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]SPOILER: He isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oke misschien zeg ik ooit wel wat anders.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Sorry, not gonna happenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dan weet je natuurlijk dat ik ga winnen.![]()
![]()
Tamashii met d'r kippekracht. Ze krijgt je nog eerder aan de kant door de trillingen die uit haar mond komen dan wat anders.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja zeg Vinniiee. Hoe kan jij zoiets nou zeggen...De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wegens gebrek aan huppel en C_Aquote:
Hoi Vinniiee
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
We will seequote:Op donderdag 14 februari 2013 00:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dan weet je natuurlijk dat ik ga winnen.May the force be with me
![]()
![]()
Omdat je ABN naar de klote is!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Neuh, ben nuchter. Why you ask?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat is dit nou weer voor vulgaire praat. Trillingen uit mijn mond?!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tamashii met d'r kippekracht. Ze krijgt je nog eerder aan de kant door de trillingen die uit haar mond komen dan wat anders.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zijn beide pittenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan huppel en C_A
Hoi Vinniiee
Hai![]()
![]()
Dat is altijd een probleem geweest bij mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat je ABN naar de klote is!![]()
![]()
Trillende handen misschien?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tamashii met d'r kippekracht. Ze krijgt je nog eerder aan de kant door de trillingen die uit haar mond komen dan wat anders.![]()
Ja, je weet wel, geluid. Luchttrillingen. Zeker gezopen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vulgaire praat. Trillingen uit mijn mond?!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Knikkende knietjes.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Standaard saai!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is altijd een probleem geweest bij mijI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, heel niet gezopen. Ben fking nuchter man.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, geluid. Luchttrillingen. Zeker gezopen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zonet was je nog aangeschotenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heel niet gezopen. Ben fking nuchter man.![]()
![]()
quote:Klopt. Ik moet toch iets van een verweer hebben joah jah!
Waarover?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor, krijg geen klachtenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ha! Bustedquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]Klopt. Ik moet toch iets van een verweer hebben joah jah!
Maar ik vind je wel lief hoor![]()
![]()
OHnee dat denk ik ook niet hoor.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jaja, zeg dat vrijdag nogmaals.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha! Busted
Maar ik vind je wel lief hoorI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]Klopt. Ik moet toch iets van een verweer hebben joah jah!
Dat verweer is zo goed als een open deur om inbrekers tegen te houden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Je bent zelf zo goed als een open deur. Ik zal je eens inbreken c.q tegen houden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verweer is zo goed als een open deur om inbrekers tegen te houden.
Zo alle clichee's ook weer gehad.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat je lief bent? Wat ben je van plan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja, zeg dat vrijdag nogmaals.![]()
![]()
Heb jij gedronken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OHnee dat denk ik ook niet hoor.![]()
"Ik zal jouw open deur eens inbreken." Man man man... je moet duidelijk een "je bent zelf/ik zal jou eens" cursus volgen bij Rokje en mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent zelf zo goed als een open deur. Ik zal je eens inbreken c.q tegen houden.
Zo alle clichee's ook weer gehad.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ik zal jouw open deur eens inbreken." Man man man... je moet duidelijk een "je bent zelf/ik zal jou eens" cursus volgen bij Rokje en mij.Ik moet helemaal niks gvd.
Mijn verweer is ridicuul goed. Je kan er gewoon niet bij komen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet dat het veel verschil uitmaakt maar je verweer is klote!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jawel. Ik beveel het je.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja nee. Je bent niet mijn vader.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja ik lees het, je struikelt over je eigen verweerquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn verweer is ridicuul goed. Je kan er gewoon niet bij komen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn verweer is ridicuul goed. Je kan er gewoon niet bij komen.
Ik struikel niet, ik lig in bed. En nou opbokken. Dit is toch niet leuk meer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja ik lees het, je struikelt over je eigen verweerI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties Forumhop: Hop naar: