abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122970768
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef BellaGoth het volgende:
https://browneyesandlense(...)the-modern-world-33/ Lees maar eens de blog van deze man. Wanhopigheid druipt er van af. Dat is toch niet aantrekkelijk?
Ik heb een klein stukje gelezen.. Het boeit me vrij weinig.. Laat maar zitten.
Rustig aan.
pi_122970780
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef BellaGoth het volgende:
NIEMAND wil een wanhopige vent die geobsedeerd is door seks. Ik vind het zelf een beetje smerig, als een man elk vrouwmens dat hij tegenkomt puur benadert als een vagina op twee benen.
Wat heb je precies meegemaakt?
Rustig aan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:12:24 #219
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122970820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat heb je precies meegemaakt?
Ik? Ik heb weleens oneerbare voorstellen gehad van "mannen" die achteraf zwaar wanhopig bleken te zijn. Ik wou gewoon kletsen, zij probeerden alles met een vagina te neuken. Sneu.
pi_122970861
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Ik? Ik heb weleens oneerbare voorstellen gehad van "mannen" die achteraf zwaar wanhopig bleken te zijn. Ik wou gewoon kletsen, zij probeerden alles met een vagina te neuken. Sneu.
Wat boeit het dat ze achteraf wanhopig waren eigenlijk?
Rustig aan.
pi_122970879
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Niet per se iets van mannen :P Al zullen vrouwen wat minder direct zijn vaak :P
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:14:22 #222
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122970891
"So, I hear you ask, whats my situation now in re the romantical arts? Well, this morning I went kink toy shopping and bought a bunch of toys that I will hopefully get to use with someone one day.My number of unused sex toys is now disturbingly high. I just can’t help it. This time though, I did pick some things that I can play with alone, such as cupping equipment (super fun and not really sexual at all).

Aside from shopping though (and my tumultuous relationship with my credit card), I’m 100% single with no potential relationships for the first time in years. It’s a weird feeling. Let’s see if I can take this opportunity to refocus myself and shift the locus of my identity inside myself. No that’s not some kind of euphemism. What I mean is that I do things for other people. And only other people. Even the things I do for myself I do for others. For example, when I try to work out every day, or when I leave the house, I’m doing it because whoever I’m talking to would be proud of me for those things. And that’s why I work better in a relationship. It motivates me."

Dit is echt een puur voorbeeld van hoe NIET te zijn als man. Seks als een einddoel zien in je leven. Alleen kunnen functioneren in een relatie.
pi_122971070
Achja er wordt wat minderwaardig naar maagden gekeken terwijl die het zelf vaak helemaal niet leuk vinden ook.... Voelt toch kut natuurlijk... Dan wordt het toch wel een redelijk issue.
Rustig aan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:21:18 #224
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122971163
Ik kijk niet neer op iemand die maagd is. Ik kijk wel neer op mensen die andere mensen alleen maar zien als seksuele prooi. Van die PUA types.
pi_122971210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik kijk niet neer op iemand die maagd is. Ik kijk wel neer op mensen die andere mensen alleen maar zien als seksuele prooi. Van die PUA types.
Ok, maar kijk daarmee dan ook maar neer op die kuddes vrouwen die erin trappen steeds...
Rustig aan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:27:07 #226
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122971339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok, maar kijk daarmee dan ook maar neer op die kuddes vrouwen die erin trappen steeds...
Dat zijn vaak domme Kelly's en Tifanny's.
pi_122971378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Dat zijn vaak domme Kelly's en Tifanny's.
Dat zal echt niet zo zijn...
Een goede ''pua'' is gewoon een kerel die makkelijk contact legt met vrouwen en makkelijk aantrekkingskracht kan ''creeeren''
Dat die personen er een los seksueel moraal aan overhouden is het 2e... Maar genoeg slimme dames die dat wel willen volgens mij, dat heeft denk ik weinig met intelligentie te maken.
Rustig aan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:34:26 #228
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122971640
Ik val niet voor trucjes. Ik ga pas naar bed met iemand als ik hem een tijd ken.
pi_122971681
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:34 schreef BellaGoth het volgende:
Ik val niet voor trucjes. Ik ga pas naar bed met iemand als ik hem een tijd ken.
Genoeg mensen die na een avond bij elkaar in bed liggen...
En het zijn niet eens trucjes...
Of vind jij het een trucje dat ik voordat ik een meisje zoen ik eerst even 2 tellen naar der lippen kijk en dan weer in der ogen?
Rustig aan.
pi_122971719
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:34 schreef BellaGoth het volgende:
Het is maar net wat de 'afspraak' is ;)
pi_122971941
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef BellaGoth het volgende:
NIEMAND wil een wanhopige vent die geobsedeerd is door seks. Ik vind het zelf een beetje smerig, als een man elk vrouwmens dat hij tegenkomt puur benadert als een vagina op twee benen.
Er zit een verschil tussen een wanhopige vent die geobsedeerd is door seks en een wanhopige vent die een relatie wil. Die eerste categorie zit hier niet.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:44:29 #232
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122972057
Wanhopig is ALTIJD verkeerd. Seks is namelijk geen levensbehoefte en een relatie om van je maagdelijkheid af te komen ook niet. Het is een extra. Je kan altijd masturberen.
pi_122972084
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:44 schreef BellaGoth het volgende:
Wanhopig is ALTIJD verkeerd. Seks is namelijk geen levensbehoefte en een relatie om van je maagdelijkheid af te komen ook niet. Het is een extra. Je kan altijd masturberen.
Je kunt beter een extra'tje nemen denk ik... Beter voor je zelfvertrouwen :P
Rustig aan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:46:57 #234
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122972147
Ja, maar niemand heeft zin in opdringerigheid en wanhopigheid. Zodra ik merk dat de man die ik date er nog verschillende projectjes naast heeft, of op een avond wanhopig meerdere vrouwen benadert, kap ik het af. Dan ben ik niet speciaal voor hem, maar alleen een optie tot seks. Daar heb ik geen zin in.
pi_122972227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef BellaGoth het volgende:
Ja, maar niemand heeft zin in opdringerigheid en wanhopigheid. Zodra ik merk dat de man die ik date er nog verschillende projectjes naast heeft, of op een avond wanhopig meerdere vrouwen benadert, kap ik het af. Dan ben ik niet speciaal voor hem, maar alleen een optie tot seks. Daar heb ik geen zin in.
Wat nou als die niet opdringerig / wanhopig is? Niet wanhopig meerdere vrouwen benaderd?
Jou niet ziet als ''alleen optie tot seks''

Meerdere ''projectjes'' heeft lopen omdat hij wat leuke meisjes wilt leren kennen?
Rustig aan.
pi_122972286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat nou als die niet opdringerig / wanhopig is? Niet wanhopig meerdere vrouwen benaderd?

Meerdere ''projectjes'' heeft lopen omdat hij wat leuke meisjes wilt leren kennen?
Dat laatste is toch ook gewoon niet fijn. Als je verstandig bent ben je met één vrouw tegelijk bezig. Is makkelijker in je hoofd en heeft meer kans van slagen ;)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:51:34 #237
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_122972298
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef BellaGoth het volgende:
"So, I hear you ask, whats my situation now in re the romantical arts? Well, this morning I went kink toy shopping and bought a bunch of toys that I will hopefully get to use with someone one day.My number of unused sex toys is now disturbingly high. I just can’t help it. This time though, I did pick some things that I can play with alone, such as cupping equipment (super fun and not really sexual at all).

Aside from shopping though (and my tumultuous relationship with my credit card), I’m 100% single with no potential relationships for the first time in years. It’s a weird feeling. Let’s see if I can take this opportunity to refocus myself and shift the locus of my identity inside myself. No that’s not some kind of euphemism. What I mean is that I do things for other people. And only other people. Even the things I do for myself I do for others. For example, when I try to work out every day, or when I leave the house, I’m doing it because whoever I’m talking to would be proud of me for those things. And that’s why I work better in a relationship. It motivates me."

Dit is echt een puur voorbeeld van hoe NIET te zijn als man. Seks als een einddoel zien in je leven. Alleen kunnen functioneren in een relatie.
Als seks zijn doel is kan hij daar beter meteen voor uit komen toch? Zo een dude is gewoon zichzelf, en heeft schijt aan wat jij van hem denkt. Persoonlijk denk ik niet dat deze man te klagen heeft op seksueel gebied (complete generalisatie, maargoed).

Ik vind het altijd vermakelijk om te lezen als er vrouwen zijn die zeggen ''Dat werkt niet op mij'' ''Ik prik daar zo door heen'' en aan het haten zijn op PUA. Luister maar naar KT, het is precies zoals hij het zegt. Het zijn gewoon gasten die goed zijn met vrouwen. Al die routines, spelletjes, openingszinnen, het zijn gewoon zijwieltjes zodat je sneller kunt leren fietsen. Uiteindelijk gaat een meisje met je naar bed om wie jij bent, en niet wat je openingszin was..
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:51:55 #238
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122972312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan is hij bij mij aan het verkeerde adres. Ik wil niet iemand vriendin zijn omdat hij toevallig naar een vriendin zoekt. Ik heb liever een man die gelukkig is single tot hij iemand tegenkomt die hij ECHT leuk vindt.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:53:22 #239
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_122972367
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:32 schreef dawg het volgende:
eigenlijk heb ik geen idee hoe ik het goed moet uitleggen, excuse me. :)
''You want the girl, but you don't need the girl'' ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_122972389
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat laatste is toch ook gewoon niet fijn. Als je verstandig bent ben je met één vrouw tegelijk bezig. Is makkelijker in je hoofd en heeft meer kans van slagen ;)
Nouja... Bij mij is het oppervlakkige stadium erg lang hoor... Ok dat je na 2 dates iemand niet aan het lijntje moet houden ben ik verder met je eens.
Rustig aan.
pi_122972478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:51 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Dan is hij bij mij aan het verkeerde adres. Ik wil niet iemand vriendin zijn omdat hij toevallig naar een vriendin zoekt. Ik heb liever een man die gelukkig is single tot hij iemand tegenkomt die hij ECHT leuk vindt.
Die ga je niet tegenkomen bij het uitgaan, of denk jij van wel?
Rustig aan.
pi_122972511
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die ga je niet tegenkomen bij het uitgaan, of denk jij van wel?
Kan best. Niet elke man gaat overal op in.
pi_122972547
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:51 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hoe kan je uberhaupt verwachten van iemand dat hij je ECHT leuk vindt zonder dat hij je ECHT kent? :')
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 00:01:44 #244
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122972674
Mijn vriend was in elk geval niet bezig met projectjes en had zijn eigen drukke leven. Maar ik ga bijna nooit uit, heb hem leren kennen tijdens de studie.
  zondag 17 februari 2013 @ 00:01:56 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122972680
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kan best. Niet elke man gaat overal op in.
Niet iedereen, wel een hoop.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_122972711
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:01 schreef BellaGoth het volgende:
Mijn vriend was in elk geval niet bezig met projectjes en had zijn eigen drukke leven. Maar ik ga bijna nooit uit, heb hem leren kennen tijdens de studie.
Mijn leven is niet zo druk..
Vraag me af waar mensen hun tijd mee opvullen.
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 00:03:52 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122972748
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn leven is niet zo druk..
Vraag me af waar mensen hun tijd mee opvullen.
Werk en hobby's, ik zou ook elke dag kunnen vol plannen. Maar van teveel word je ook niet gelukkig.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 17 februari 2013 @ 00:04:45 #248
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122972782
Werk, hobbies, dingen doen met vrienden en zo af en toe lekker alleen een filmpje kijken/gamen.
pi_122972846
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Werk en hobby's, ik zou ook elke dag kunnen vol plannen. Maar van teveel word je ook niet gelukkig.
Wat doe jij zoal dan?
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef BellaGoth het volgende:
Werk, hobbies, dingen doen met vrienden en zo af en toe lekker alleen een filmpje kijken/gamen.
Dat telt niet vind ik.. Filmpjes kijken en gamen is gewoon vrije tijd.. Als uit huis bent noem ik dat wel iets anders... Of iets anders waar je tijd in investeerd.
Rustig aan.
pi_122972906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:44 schreef BellaGoth het volgende:
Seks of maagdelijkheid is voor mij (en volgens mij ook voor vele anderen (hier)) geen reden om graag een relatie te willen. Samen zijn, knuffels etc. is veel belangrijker.
  zondag 17 februari 2013 @ 00:08:52 #251
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122972929
Een relatie heb je omdat je bij een persoon wil zijn, niet omdat je perse verlangt naar knuffels.
pi_122972966
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:08 schreef BellaGoth het volgende:
Een relatie heb je omdat je bij een persoon wil zijn, niet omdat je perse verlangt naar knuffels.
:D
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hoe kan je uberhaupt verwachten van iemand dat hij je ECHT leuk vindt zonder dat hij je ECHT kent? :')
Nog even een keertje deze vraag hoor.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')