Maar zat vorderingen, alleen geen relatie. Dat zie ik ook niet meer echt gebeuren eigenlijk. Wat dat betreft is 'wanhopig' niet het goede woord, maar 'radeloos' dekt de lading wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij inmiddels wel vorderingen gemaakt?
wat is het verschil tussen die twee? en wat voor vorderingen heb je gemaakt dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar zat vorderingen, alleen geen relatie. Dat zie ik ook niet meer echt gebeuren eigenlijk. Wat dat betreft is 'wanhopig' niet het goede woord, maar 'radeloos' dekt de lading wel.
Ik vind het verschrikkelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik het gelukkig donderdag zo druk had met brandjes blussen op het werk dat ik gelukkig er niet bij stil heb kunnen staan. Ben echt blij dat dat een overvolle, drukke en stressvolle dag was, omdat ik mezelf anders echt shit gevoeld had.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan iets futiels als valentijnsdag? Ik heb geen relatie, maar heb me geen moment rot gevoeld op valentijnsdag. Niet overal een drama van maken en niet denken dat het gras elders altijd groener is. Dat is iets voor pubers.
Omdat ik de hoop niet verlies. Maar niet meer weet wat ik nou precies moet doen om een vrouw voor me te laten vallen. Het lijkt allemaal namelijk niet veel uit te maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen die twee? en wat voor vorderingen heb je gemaakt dan?
Denk je dat jij de enige bent die single is op Valentijnsdag en die een meisje/jongen die hij leuk vindt met een ander ziet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik het gelukkig donderdag zo druk had met brandjes blussen op het werk dat ik gelukkig er niet bij stil heb kunnen staan. Ben echt blij dat dat een overvolle, drukke en stressvolle dag was, omdat ik mezelf anders echt shit gevoeld had.
Het is gewoon shit om allemaal stelletjes te zien; om te moeten kijken naar wat ik niet heb.
Maar het is dit jaar wel wat erger dan voorgaande jaren. Ik had mezelf al helemaal voorgesteld hoe ik met meisje waarmee ik afgelopen jaar kort iets had valentijnsdag e.d. zou doorbrengen en dat heeft ze nu met een andere jongen gedaan. Dat raakt me extra.
ah zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik de hoop niet verlies. Maar niet meer weet wat ik nou precies moet doen om een vrouw voor me te laten vallen. Het lijkt allemaal namelijk niet veel uit te maken.
Vorderingen... paar losse contacten gehad, beter communiceren met vrouwen, minder verlegen, assertiever etc.
Ben er wel weer achter dat het losse contacten gebeuren niet echt m'n ding is. Maar ik zal het ook niet meer afslaan mocht de mogelijkheid zich voordoen.
Tja de periodes dat ik er totaal niet mee bezig was kwam ik ook niemand tegen anders. Die tip geloof ik al heel lang niet meer in, je moet er op z'n minst voor open staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo.
nouja, ik denk dat het loslaten van 'geforceerd op zoek zijn/ermee bezig zijn' al veel verschil maakt. als je lekker laid back door het leven gaat moet het goed komen.
en tik op die billen als ze niet luisteren heh!
ik zei niet niet mee bezig zijn, ik zei laid back. relax, niet geforceerd, etc yada. tuurlijk moet je ervoor open staan, maar zodra je verliefd wordt sta je er automatisch voor open.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja de periodes dat ik er totaal niet mee bezig was kwam ik ook niemand tegen anders. Die tip geloof ik al heel lang niet meer in, je moet er op z'n minst voor open staan.
Je moet er ook wel voor open staan, maar niet er geforceerd naar op zoek zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja de periodes dat ik er totaal niet mee bezig was kwam ik ook niemand tegen anders. Die tip geloof ik al heel lang niet meer in, je moet er op z'n minst voor open staan.
Ik denk dat hij een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis heeft. Mensen met die stoornis worden keihard geraakt door hele kleine negatieve dingen. Dat had ik ook. Ik gedroeg me eerder als Benzin, maar ik ben er boven gaan staan en ik heb er wat aan gedaan. Het was alleen lang niet altijd prettig om uit het diepe dal te komen, maar the end justified the means in dit geval.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat jij de enige bent die single is op Valentijnsdag en die een meisje/jongen die hij leuk vindt met een ander ziet?
Waarom raken dit soort eenvoudige dingen jou zoveel meer dan 99% van de bevolking?
Ik weet wat je bedoelt, maar ik heb nog nooit een relatie gekregen met die instelling. Als ik precies "laid back en relaxed" doe, zoals ik al jaren deed, dan gebeurde er juist helemaal niets. Op plekken begeven waar je nieuwe contacten op kan doen valt bij mij al onder de categorie "zoeken" en dat is in mijn ogen niet hetzelfde als "laid back en relaxed".quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei niet niet mee bezig zijn, ik zei laid back. relax, niet geforceerd, etc yada. tuurlijk moet je ervoor open staan, maar zodra je verliefd wordt sta je er automatisch voor open.
Dat jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, maar ik heb nog nooit een relatie gekregen met die instelling. Als ik precies "laid back en relaxed" doe, zoals ik al jaren deed, dan gebeurde er juist helemaal niets. Op plekken begeven waar je nieuwe contacten op kan doen valt bij mij al onder de categorie "zoeken" en dat is in mijn ogen niet hetzelfde als "laid back en relaxed".
nou, ik zal het anders omschrijven. niet elke vrouw is leuk. of neukwaardig. de meesten niet zelfs. sommigen zijn gigantische kutwijven die je geen blik waardig moet gunnen. met andere woorden; met laid back bedoel ik dat je vrouwen als mensen moet zien. als je met vrouwen contact hebt hoeft daar niet altijd iets uit te komen, soms is gewoon even ouwehoeren genoeg. ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar jullie lijken me gewoon onbewust heel gespannen, ik heb moeite te geloven dat laid back bij jullie laid back is, anders hadden jullie wel meer ervaring. haal ze van dat voetstuk af. wees eens een keer minder aardig, weetikveel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, maar ik heb nog nooit een relatie gekregen met die instelling. Als ik precies "laid back en relaxed" doe, zoals ik al jaren deed, dan gebeurde er juist helemaal niets. Op plekken begeven waar je nieuwe contacten op kan doen valt bij mij al onder de categorie "zoeken" en dat is in mijn ogen niet hetzelfde als "laid back en relaxed".
Ow maar dat punt zit ik al een tijdje op hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, ik zal het anders omschrijven. niet elke vrouw is leuk. of neukwaardig. de meesten niet zelfs. sommigen zijn gigantische kutwijven die je geen blik waardig moet gunnen. met andere woorden; met laid back bedoel ik dat je vrouwen als mensen moet zien. als je met vrouwen contact hebt hoeft daar niet altijd iets uit te komen, soms is gewoon even ouwehoeren genoeg. ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar jullie lijken me gewoon onbewust heel gespannen, ik heb moeite te geloven dat laid back bij jullie laid back is, anders hadden jullie wel meer ervaring. haal ze van dat voetstuk af. wees eens een keer minder aardig, weetikveel.
Met "laid back" bedoel ik eigenlijk meer "je eigen gangetje gaan". Nou moet ik wel de kanttekening plaatsten dat ik nooit geheel mijn eigen gang ging, maar ik had daar in het begin niet zoveel moeite mee. Ik had iets van "het komt wel, ik ben niet te laat", totdat ik juist zowat de enige vrijgezel was van alle studenten van mijn jaar. Maar dat was niet het enige wat mij heel erg slecht liet voelen. Het was een combinatie van enig vrijgezel, leeftijd 25+, maagd, anti-sociaal, uiterlijk niet op orde, etc. waar ik uiteindelijk door ging "flippen" en me heel erg eenzaam ging voelen, omdat ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Dus ik was in dat opzicht misschien op een gegeven moment niet meer geheel "laid back" en dat is misschien wat je (deels) bedoelt met je post(?).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, ik zal het anders omschrijven. niet elke vrouw is leuk. of neukwaardig. de meesten niet zelfs. sommigen zijn gigantische kutwijven die je geen blik waardig moet gunnen. met andere woorden; met laid back bedoel ik dat je vrouwen als mensen moet zien. als je met vrouwen contact hebt hoeft daar niet altijd iets uit te komen, soms is gewoon even ouwehoeren genoeg. ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar jullie lijken me gewoon onbewust heel gespannen, ik heb moeite te geloven dat laid back bij jullie laid back is, anders hadden jullie wel meer ervaring. haal ze van dat voetstuk af. wees eens een keer minder aardig, weetikveel.
Ik ben rond vrouwen inderdaad heel erg gespannen, maar ik weet niet echt wat ik daaraan moet doen. Het is lastig om jezelf te dwingen je op je gemak te voelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:30 schreef dawg het volgende:
ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar jullie lijken me gewoon onbewust heel gespannen
Ik ben vaak zat laid back geweest hoor, maar als je geen nummer vraagt of niet afspreekt of niet jezelf uitnodigd bij een ander dan ligt de bal constant bij de andere partij, en vrouwen kunnen niet voetballen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:30 schreef dawg het volgende:
ik heb moeite te geloven dat laid back bij jullie laid back is, anders hadden jullie wel meer ervaring. haal ze van dat voetstuk af. wees eens een keer minder aardig, weetikveel.
Een leuk gesprek van 20 minuten zou ook fantastisch zijn, maar met een vrouw vind ik dat erg lastig.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef dawg het volgende:
dat bedoel ik geen van allen met laid back. dasrmee bedoel ik rust, relaxatie, ontspannenheid, geen druk voelen om perse actie te ondernemen voor de vorm, dat gewoon een leuk gesprek van 20 minuten ook goed is. enzovoort.
Ja vaak zat gehad, wat is je punt? Daarmee ''scoor'' je niks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef dawg het volgende:
dat bedoel ik geen van allen met laid back. dasrmee bedoel ik rust, relaxatie, ontspannenheid, geen druk voelen om perse actie te ondernemen voor de vorm, dat gewoon een leuk gesprek van 20 minuten ook goed is. enzovoort.
+1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja vaak zat gehad, wat is je punt? Daarmee ''scoor'' je niks.
Je moet er altijd werk van maken als je wat meer wilt.
zijn punt is dus.. niets hoeven scoren..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja vaak zat gehad, wat is je punt? Daarmee ''scoor'' je niks.
Je moet er altijd werk van maken als je wat meer wilt.
Perfecte beredenering anders, chapeau!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:32 schreef dawg het volgende:
eigenlijk heb ik geen idee hoe ik het goed moet uitleggen, excuse me.
Meestal heb je binnen een paar minuten al wel door of er aantrekkingskracht isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Een leuk gesprek van 20 minuten zou ook fantastisch zijn, maar met een vrouw vind ik dat erg lastig.
Daar heb ik verder geen problemen mee, maar die instelling schijnt voor een aantal van ons niet te werken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zijn punt is dus.. niets hoeven scoren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |