abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122962164
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

zijn punt is dus.. niets hoeven scoren..
Ja leuk die instelling.
Als jij niemand aanspreekt zal je geen gesprekje krijgen, als jij niet open en leuk doet en iemand niet zoend zal dat niet gebeuren.... Als jij geen nummer vraagt of iemand meekrijgt om de avond elders voort te zetten gebeurt dat niet.

Het hoeft geen noodzaak te zijn, maar als je werkelijk niet hoeft te scoren dan gebeurt er niks tenzij je stroop aan je kont hebt hangen oid.
Rustig aan.
pi_122962249
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Meestal heb je binnen een paar minuten al wel door of er aantrekkingskracht is ;)
Secondenwerk naar mijn mening.
Rustig aan.
pi_122968605
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja leuk die instelling.
Als jij niemand aanspreekt zal je geen gesprekje krijgen, als jij niet open en leuk doet en iemand niet zoend zal dat niet gebeuren.... Als jij geen nummer vraagt of iemand meekrijgt om de avond elders voort te zetten gebeurt dat niet.

Het hoeft geen noodzaak te zijn, maar als je werkelijk niet hoeft te scoren dan gebeurt er niks tenzij je stroop aan je kont hebt hangen oid.
nee maar niet hoeven scoren betekent dus ook automatisch geen nummer mee hoeven krijgen. Als jij een gezellig gesprek hebt met iemand kan daar alsnog een telefoonnummer uit volgen. of laat ik het zo zeggen, als een willekeurig iemand een leuk gesprek heeft. En zo niet, boeien, hij is immers niet uit op een nummer. Inderdaad leuk die instelling :)
pi_122968709
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

nee maar niet hoeven scoren betekent dus ook automatisch geen nummer mee hoeven krijgen. Als jij een gezellig gesprek hebt met iemand kan daar alsnog een telefoonnummer uit volgen. of laat ik het zo zeggen, als een willekeurig iemand een leuk gesprek heeft. En zo niet, boeien, hij is immers niet uit op een nummer. Inderdaad leuk die instelling :)
Niet perse moeten scoren zou ik het liever noemen... Maar het niet hoeven klinkt voor mij als er niet eens moeite voor willen doen.
Rustig aan.
pi_122968858
Zit anders geen verschil in in deze context. Maar zo kun je op alle slakken zout leggen :)
pi_122968970
kingtoppie, ik vind je de laatste tijd erg obsessief overkomen wat betreft het onderwerp versieren. Ik denk dat je moet stoppen alles zo te analyseren, daar word je ongelukkig van.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122969210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
kingtoppie, ik vind je de laatste tijd erg obsessief overkomen wat betreft het onderwerp versieren. Ik denk dat je moet stoppen alles zo te analyseren, daar word je ongelukkig van.
I.p.v. analyseren wat doen?

Je hebt wel gelijk tot zekere hoogte..
Het is een gebrek aan alternatieven om me mee bezig te houden denk ik.
Rustig aan.
pi_122969440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Er gaat vast en zeker een vrouw komen die ook geinteresseerd in jou is. Daar ben ik van overtuigd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122969525
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Er gaat vast en zeker een vrouw komen die ook geinteresseerd in jou is. Daar ben ik van overtuigd.
Ik ook. Gewoon ultieme chilbaas worden.
pi_122969553
Ik verwacht altijd negatieve reacties van fokkers. _O-

/ dankjewel dus.
Rustig aan.
pi_122969692
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok, nu een neutrale reactie: Werkt het voor je?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_122969784
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ok, nu een neutrale reactie: Werkt het voor je?
Tis meer tijd doden....
Zoals jij bij de dokter in de wachtkamer ook de margriet leest ofzo.
Rustig aan.
pi_122970450
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis meer tijd doden....
Zoals jij bij de dokter in de wachtkamer ook de margriet leest ofzo.
Ik denk persoonlijk dat je die tijd beter in een hobby kan stoppen, aangezien hierover nadenken je niet echt dichter bij een relatie brengt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:05:43 #214
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122970572
NIEMAND wil een wanhopige vent die geobsedeerd is door seks. Ik vind het zelf een beetje smerig, als een man elk vrouwmens dat hij tegenkomt puur benadert als een vagina op twee benen.
pi_122970586
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat je die tijd beter in een hobby kan stoppen, aangezien hierover nadenken je niet echt dichter bij een relatie brengt.
Nee uiteraard niet, tis tijdverdijf..
Zit hier dus niet echt voor concrete tips... Meer wat mee te posten eigenlijk.. Op mijn eigen obsessieve manier....

Heb geen hobbies maarja daarover kan je wel in het depressie topic praten als je daarover wilt uitwijden...
Rustig aan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:08:25 #216
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122970680
https://browneyesandlense(...)the-modern-world-33/ Lees maar eens de blog van deze man. Wanhopigheid druipt er van af. Dat is toch niet aantrekkelijk?
pi_122970768
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef BellaGoth het volgende:
https://browneyesandlense(...)the-modern-world-33/ Lees maar eens de blog van deze man. Wanhopigheid druipt er van af. Dat is toch niet aantrekkelijk?
Ik heb een klein stukje gelezen.. Het boeit me vrij weinig.. Laat maar zitten.
Rustig aan.
pi_122970780
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef BellaGoth het volgende:
NIEMAND wil een wanhopige vent die geobsedeerd is door seks. Ik vind het zelf een beetje smerig, als een man elk vrouwmens dat hij tegenkomt puur benadert als een vagina op twee benen.
Wat heb je precies meegemaakt?
Rustig aan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:12:24 #219
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122970820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat heb je precies meegemaakt?
Ik? Ik heb weleens oneerbare voorstellen gehad van "mannen" die achteraf zwaar wanhopig bleken te zijn. Ik wou gewoon kletsen, zij probeerden alles met een vagina te neuken. Sneu.
pi_122970861
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Ik? Ik heb weleens oneerbare voorstellen gehad van "mannen" die achteraf zwaar wanhopig bleken te zijn. Ik wou gewoon kletsen, zij probeerden alles met een vagina te neuken. Sneu.
Wat boeit het dat ze achteraf wanhopig waren eigenlijk?
Rustig aan.
pi_122970879
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Niet per se iets van mannen :P Al zullen vrouwen wat minder direct zijn vaak :P
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:14:22 #222
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122970891
"So, I hear you ask, whats my situation now in re the romantical arts? Well, this morning I went kink toy shopping and bought a bunch of toys that I will hopefully get to use with someone one day.My number of unused sex toys is now disturbingly high. I just can’t help it. This time though, I did pick some things that I can play with alone, such as cupping equipment (super fun and not really sexual at all).

Aside from shopping though (and my tumultuous relationship with my credit card), I’m 100% single with no potential relationships for the first time in years. It’s a weird feeling. Let’s see if I can take this opportunity to refocus myself and shift the locus of my identity inside myself. No that’s not some kind of euphemism. What I mean is that I do things for other people. And only other people. Even the things I do for myself I do for others. For example, when I try to work out every day, or when I leave the house, I’m doing it because whoever I’m talking to would be proud of me for those things. And that’s why I work better in a relationship. It motivates me."

Dit is echt een puur voorbeeld van hoe NIET te zijn als man. Seks als een einddoel zien in je leven. Alleen kunnen functioneren in een relatie.
pi_122971070
Achja er wordt wat minderwaardig naar maagden gekeken terwijl die het zelf vaak helemaal niet leuk vinden ook.... Voelt toch kut natuurlijk... Dan wordt het toch wel een redelijk issue.
Rustig aan.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:21:18 #224
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_122971163
Ik kijk niet neer op iemand die maagd is. Ik kijk wel neer op mensen die andere mensen alleen maar zien als seksuele prooi. Van die PUA types.
pi_122971210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik kijk niet neer op iemand die maagd is. Ik kijk wel neer op mensen die andere mensen alleen maar zien als seksuele prooi. Van die PUA types.
Ok, maar kijk daarmee dan ook maar neer op die kuddes vrouwen die erin trappen steeds...
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')