Ja leuk die instelling.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zijn punt is dus.. niets hoeven scoren..
Secondenwerk naar mijn mening.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Meestal heb je binnen een paar minuten al wel door of er aantrekkingskracht is
nee maar niet hoeven scoren betekent dus ook automatisch geen nummer mee hoeven krijgen. Als jij een gezellig gesprek hebt met iemand kan daar alsnog een telefoonnummer uit volgen. of laat ik het zo zeggen, als een willekeurig iemand een leuk gesprek heeft. En zo niet, boeien, hij is immers niet uit op een nummer. Inderdaad leuk die instellingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja leuk die instelling.
Als jij niemand aanspreekt zal je geen gesprekje krijgen, als jij niet open en leuk doet en iemand niet zoend zal dat niet gebeuren.... Als jij geen nummer vraagt of iemand meekrijgt om de avond elders voort te zetten gebeurt dat niet.
Het hoeft geen noodzaak te zijn, maar als je werkelijk niet hoeft te scoren dan gebeurt er niks tenzij je stroop aan je kont hebt hangen oid.
Niet perse moeten scoren zou ik het liever noemen... Maar het niet hoeven klinkt voor mij als er niet eens moeite voor willen doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee maar niet hoeven scoren betekent dus ook automatisch geen nummer mee hoeven krijgen. Als jij een gezellig gesprek hebt met iemand kan daar alsnog een telefoonnummer uit volgen. of laat ik het zo zeggen, als een willekeurig iemand een leuk gesprek heeft. En zo niet, boeien, hij is immers niet uit op een nummer. Inderdaad leuk die instelling
I.p.v. analyseren wat doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
kingtoppie, ik vind je de laatste tijd erg obsessief overkomen wat betreft het onderwerp versieren. Ik denk dat je moet stoppen alles zo te analyseren, daar word je ongelukkig van.
Er gaat vast en zeker een vrouw komen die ook geinteresseerd in jou is. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I.p.v. analyseren wat doen?
Je hebt wel gelijk tot zekere hoogte..
Het is een gebrek aan alternatieven om me mee bezig te houden denk ik.
Ik ook. Gewoon ultieme chilbaas worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er gaat vast en zeker een vrouw komen die ook geinteresseerd in jou is. Daar ben ik van overtuigd.
Ok, nu een neutrale reactie: Werkt het voor je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I.p.v. analyseren wat doen?
Je hebt wel gelijk tot zekere hoogte..
Het is een gebrek aan alternatieven om me mee bezig te houden denk ik.
Tis meer tijd doden....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok, nu een neutrale reactie: Werkt het voor je?
Ik denk persoonlijk dat je die tijd beter in een hobby kan stoppen, aangezien hierover nadenken je niet echt dichter bij een relatie brengt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis meer tijd doden....
Zoals jij bij de dokter in de wachtkamer ook de margriet leest ofzo.
Nee uiteraard niet, tis tijdverdijf..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je die tijd beter in een hobby kan stoppen, aangezien hierover nadenken je niet echt dichter bij een relatie brengt.
Ik heb een klein stukje gelezen.. Het boeit me vrij weinig.. Laat maar zitten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef BellaGoth het volgende:
https://browneyesandlense(...)the-modern-world-33/ Lees maar eens de blog van deze man. Wanhopigheid druipt er van af. Dat is toch niet aantrekkelijk?
Wat heb je precies meegemaakt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef BellaGoth het volgende:
NIEMAND wil een wanhopige vent die geobsedeerd is door seks. Ik vind het zelf een beetje smerig, als een man elk vrouwmens dat hij tegenkomt puur benadert als een vagina op twee benen.
Ik? Ik heb weleens oneerbare voorstellen gehad van "mannen" die achteraf zwaar wanhopig bleken te zijn. Ik wou gewoon kletsen, zij probeerden alles met een vagina te neuken. Sneu.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heb je precies meegemaakt?
Wat boeit het dat ze achteraf wanhopig waren eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Ik? Ik heb weleens oneerbare voorstellen gehad van "mannen" die achteraf zwaar wanhopig bleken te zijn. Ik wou gewoon kletsen, zij probeerden alles met een vagina te neuken. Sneu.
Niet per se iets van mannenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Ik? Ik heb weleens oneerbare voorstellen gehad van "mannen" die achteraf zwaar wanhopig bleken te zijn. Ik wou gewoon kletsen, zij probeerden alles met een vagina te neuken. Sneu.
Ok, maar kijk daarmee dan ook maar neer op die kuddes vrouwen die erin trappen steeds...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik kijk niet neer op iemand die maagd is. Ik kijk wel neer op mensen die andere mensen alleen maar zien als seksuele prooi. Van die PUA types.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |