abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122885003
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:53 schreef Lot88 het volgende:
Mensen krijgen bij mij niet eens de kans om negatief over mij te denken omdat ik vaak al voor die tijd bedacht heb wat hun allemaal voor negatieve dingen over mij denken om vervolgens dus afstand te houden. Vandaag tijdens een slb les merkte ik wel op dat de docente wel door heeft dat ik afstandelijker ben. Zo ook een andere klasgenoot die tijdens het eerste moment van samenwerken al vroeg of er toch niets vervelends aan de hand was. Nu ben ik niet iemand die tegen een ''vreemde'' zegt dat ik mijzelf een sociaal isolement opleg met enkel opervlakkig contact maar ervaarde het ergens wel als prettig dat er iemand was die dit opmerkte..
Ik denk dat je moet proberen om te te stoppen met het bedenken van die negatieve dingen. Verder moet je een beetje moed bij elkaar schrapen en proberen jezelf in "veilige" sociale situaties terecht te laten komen. Met veilige situaties bedoel ik situaties waarbij je kan verwachten dat mensen normaal tegen je doen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_122885348
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik denk dat je moet proberen om te te stoppen met het bedenken van die negatieve dingen. Verder moet je een beetje moed bij elkaar schrapen en proberen jezelf in "veilige" sociale situaties terecht te laten komen. Met veilige situaties bedoel ik situaties waarbij je kan verwachten dat mensen normaal tegen je doen.
Ik zit sinds 2 weken op een hbo opleiding waar ik in februari ben ingestroomt ik kom hierdoor ieder halfjaar in een andere klas terecht. Ik heb voor mijn gevoel nu wel een goed samenwerkings groepje de mensen zijn volwassen eerlijk en duidelijk. Alleen staan er jarenlange vervelende situaties in mijn hersentjes geschreven die ik niet even snel vergeet. Het is niet dat ik er geen moeite voor doe het is alleen moeilijk vermoeiend en frustrerend
pi_122885638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik zit sinds 2 weken op een hbo opleiding waar ik in februari ben ingestroomt ik kom hierdoor ieder halfjaar in een andere klas terecht. Ik heb voor mijn gevoel nu wel een goed samenwerkings groepje de mensen zijn volwassen eerlijk en duidelijk. Alleen staan er jarenlange vervelende situaties in mijn hersentjes geschreven die ik niet even snel vergeet. Het is niet dat ik er geen moeite voor doe het is alleen moeilijk vermoeiend en frustrerend
Ik ben zeer bekend met die vervelende situaties en de constante stress in sociale omgevingen. Ik heb daar ook last van. Toch zou ik prettig vinden als je iets probeert, maar uiteraard hoef je dat niet te doen. Met "veilige" situaties bedoel ik trouwens niet school, maar bijvoorbeeld een teamsport zoals badminton.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_122886105
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben zeer bekend met die vervelende situaties en de constante stress in sociale omgevingen. Ik heb daar ook last van. Toch zou ik prettig vinden als je iets probeert, maar uiteraard hoef je dat niet te doen. Met "veilige" situaties bedoel ik trouwens niet school, maar bijvoorbeeld een teamsport zoals badminton.
Is leren omgaan met stress niet beter dan het ontlopen door alleen veilige situaties op te zoeken?
pi_122886231
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is leren omgaan met stress niet beter dan het ontlopen door alleen veilige situaties op te zoeken?
Ja, maar je moet ergens beginnen.
pi_122886234
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je goed gelezend had had je gezien dat ik hievoor bij een psycholoog loop en dus probeer.
pi_122886438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Als je goed gelezend had had je gezien dat ik hievoor bij een psycholoog loop en dus probeer.
Ja, dat heb ik goed gelezen. Ik geef je gewoon wat tips.
pi_122891903
Ook maar eens volgen. Ik (19) durf totaal geen vrouwen te benaderen. Ik ben echt niet sociaal incapabel en kan best een praatje maken met een meisje zolang er geen relatiepotentie is, of tenminste als ik daar niet op uit ben, maar als dat wel het geval is klap ik dicht, zelfs al gaat het maar om wat oogcontact in de kroeg of zo. Op dat soort momenten denk ik zo vaak: "kom op man, je hebt niets te verliezen", maar in de meeste gevallen doe ik uiteindelijk niks. Ik word er zo moe van. Zijn er hier mensen met wat concrete tips?
pi_122892824
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:45 schreef ECM het volgende:
Ook maar eens volgen. Ik (19) durf totaal geen vrouwen te benaderen. Ik ben echt niet sociaal incapabel en kan best een praatje maken met een meisje zolang er geen relatiepotentie is, of tenminste als ik daar niet op uit ben, maar als dat wel het geval is klap ik dicht, zelfs al gaat het maar om wat oogcontact in de kroeg of zo. Op dat soort momenten denk ik zo vaak: "kom op man, je hebt niets te verliezen", maar in de meeste gevallen doe ik uiteindelijk niks. Ik word er zo moe van. Zijn er hier mensen met wat concrete tips?
Gelijk gaan.. Hoe langer je wacht hoe groter de kans wordt dat je niks doet.
Rustig aan.
pi_122894748
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gelijk gaan.. Hoe langer je wacht hoe groter de kans wordt dat je niks doet.
3 seconden-regel, ik weet het. Was het maar zo makkelijk :P
pi_122895609
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef ECM het volgende:

[..]

3 seconden-regel, ik weet het. Was het maar zo makkelijk :P
Zo makkelijk is het wel, je hoofd maakt er alleen iets moeilijks van :P
pi_122895900
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo makkelijk is het wel, je hoofd maakt er alleen iets moeilijks van :P
Loka met gouden advies _O_
Rustig aan.
pi_122900450
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:45 schreef ECM het volgende:
Balls of steel.

Enkele tips waar je wellicht wat aan hebt:
1) Ga met kennissen i.p.v. vrienden uit
2) Ga niet naar een plek die je gewend bent
3) Je hebt niks te verliezen, al helemaal niet als je ergens niet zo goed bekend bent ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_122901438
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 00:37 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Balls of steel.

Enkele tips waar je wellicht wat aan hebt:
1) Ga met kennissen i.p.v. vrienden uit
Fucking goede tip ja.
pi_122901861
Thanks! Het zit inderdaad gewoon in m'n kop en eigenlijk slaat het ook nergens op, dat is wel duidelijk. Ik heb vanaf volgende week een kamer in een nieuwe stad, dat zal misschien wel helpen ;)
pi_122904122
Gewoon zelfverzekerd over komen, je lichaamstaal is het aller belangrijkst. Vrouwen haten nerveuze, onzelfverzekerde mannen. Je moet maar denken: 'Een nee heb je, een ja kan je krijgen.' Boeien als het niet lukt, dan ga je gewoon naar de volgende. Recht je rug, grow some balls, geef een compliment aan haar en het helemaal goed.
pi_122924018
Een man mag niet nerveus dan wel onzelfverzekerd zijn.
Zijn er eigenlijk nog van dat soort dingen die vrouwen niet mogen zijn?
Rustig aan.
pi_122924129
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
Netzo denk ik..
pi_122924152
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Netzo denk ik..
Neehoor, dat jij niet zo goed uit je woorden komt soms misschien zal juist aantrekkelijk gevonden worden, zolang je maar de indruk wekt dat je wel interesse hebt.
Rustig aan.
pi_122924237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
Erg emotioneel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122924256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Erg emotioneel.
Hmm...
Ja dat geldt wel voor beide geslachten denk ik zo.
Rustig aan.
pi_122924330
Een vrouw mag niet ongeinteresseerd dan wel arrogant zijn bij mij... 1x is al een streep erdoor.... Maar daarin lijk ik niet zo op het gemiddelde denk ik.
Rustig aan.
pi_122924378
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm...
Ja dat geldt wel voor beide geslachten denk ik zo.
En ze mag niet lelijk zijn, want dan gunnen wij mannen haar geen enkele blik.
pi_122924420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
Een vrouw mag niet ongeinteresseerd dan wel arrogant zijn bij mij... 1x is al een streep erdoor.... Maar daarin lijk ik niet zo op het gemiddelde denk ik.
Ken weinig mensen die een ongeinteresseerde bitch willen :P
pi_122924437
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En ze mag niet lelijk zijn, want dan gunnen wij mannen haar geen enkele blik.
Dat geldt ook voor beide partijen...
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')