Erg emotioneel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
Een man mag niet nerveus dan wel onzelfverzekerd zijn.
Zijn er eigenlijk nog van dat soort dingen die vrouwen niet mogen zijn?
En ze mag niet lelijk zijn, want dan gunnen wij mannen haar geen enkele blik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ja dat geldt wel voor beide geslachten denk ik zo.
Ken weinig mensen die een ongeinteresseerde bitch willenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
Een vrouw mag niet ongeinteresseerd dan wel arrogant zijn bij mij... 1x is al een streep erdoor.... Maar daarin lijk ik niet zo op het gemiddelde denk ik.
Dat geldt ook voor beide partijen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En ze mag niet lelijk zijn, want dan gunnen wij mannen haar geen enkele blik.
Nouja ik zie het soms van iemands gezicht afdruipen.. Misschien kloppen mijn vooroordelen niet... Ik ga voor de grap wel een keertje alleen maar dat soort dames aanspreken en proberen er leuke gesprekjes uit te halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken weinig mensen die een ongeinteresseerde bitch willen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Cue_ het volgende:
"voor de grap" uhu.
Net als dat iedereen zich "voor de grap" inschrijft, maar ondertussen bloedserieus is
Ehh, dit is niet het datingssite topic hoor?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Cue_ het volgende:
"voor de grap" uhu.
Net als dat iedereen zich "voor de grap" inschrijft, maar ondertussen bloedserieus is
Wat zie jij als flirten?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:44 schreef benzin het volgende:
Zijn er hier meisjes die flirten met andere jongens terwijl ze een relatie hebben?
Kunnen jullie uitleggen waarom ze dat zouden doen en wat ik ermee moet?
Ik zeg dit niet vaak omdat ik normaal gesproken dat soort signalen mis, maar ik weet dit vrij zeker. Ik heb het ook geprobeerd om te vergelijken met hoe ze tegen andere mensen doet. Ik ben 99% zeker.quote:
Wat doet ze dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet vaak omdat ik normaal gesproken dat soort signalen mis, maar ik weet dit vrij zeker. Ik heb het ook geprobeerd om te vergelijken met hoe ze tegen andere mensen doet. Ik ben 99% zeker.
Heb het via DM gestuurd, ik wil niet het risico lopen dat ze het zelf ziet en mijn postgeschiedenis leest. "benzin" is niet de indruk die ik in het echt wil maken.quote:
Ze heeft een account?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb het via DM gestuurd, ik wil niet het risico lopen dat ze het zelf ziet en mijn postgeschiedenis leest. "benzin" is niet de indruk die ik in het echt wil maken.
Geen idee, maar het is een grote website, ik wil niet per ongeluk dat ze dit leest.quote:
Meerdere users. Ik zie sowieso geen reden om te twijfelen aan zijn echtheid.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heeft iemand in dit topic benzin ooit in het echt gezien? Ik kan namelijk bijna niet geloven dat dit geen (onmogelijk goede) troll is.
Reden genoeg, het is bijna onmogelijk dat hij na al die adviezen nog steeds zit waar hij begonnen is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meerdere users. Ik zie sowieso geen reden om te twijfelen aan zijn echtheid.
Ik heb hem gezien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heeft iemand in dit topic benzin ooit in het echt gezien? Ik kan namelijk bijna niet geloven dat dit geen (onmogelijk goede) troll is.
Omdat hij het niet alleen kan. Adviezen zijn geen wondermiddel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Reden genoeg, het is bijna onmogelijk dat hij na al die adviezen nog steeds zit waar hij begonnen is.
Ik vind het te ver gaan om te zeggen dat ik nog steeds helemaal zit waar ik begonnen ben. Ik heb het laatste jaar dingen meegemaakt waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou doen en dingen gedurfd waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze zou durven.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Reden genoeg, het is bijna onmogelijk dat hij na al die adviezen nog steeds zit waar hij begonnen is.
En waarom had je die ook alweer vediend? Het leven zelf kent geen concept als 'rechtvaardigheid', dat hebben mensen zelf verzonnen. Dus als je naar jouw idee iets verdient, betekent nog niet dat je het gaat krijgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het te ver gaan om te zeggen dat ik nog steeds helemaal zit waar ik begonnen ben. Ik heb het laatste jaar dingen meegemaakt waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou doen en dingen gedurfd waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze zou durven.
Natuurlijk zou ik liever verder willen zijn en had ik veel anders gewild. Ik heb moeten toekijken hoe een andere jongen de kerst en valentijnsdag kreeg die ik eigenlijk wilde hebben en verdiend had. Ik heb nog steeds niet gevonden wat ik het allerliefste wil.
Maar dat het naar jouw maatstaven een kleine verandering is betekent niet dat ik helemaal niet van mijn plaats gekomen ben en zie ik toch wel als een behoorlijke belediging.
Mooi dat je in ieder geval vooruit gaat dan. Je hebt gelijk, ik weet niet waar je vandaan komt, of wat de redenen zijn dat het niet loopt. Vanuit mijn oogpunt zijn het allemaal mentale blokkades waar je door heen moet walsen. Er zit zoveel rommel in je hoofd dat je je niet meer realiseert wat de goede stappen zijn om aan jezelf te gaan werken. Alle vragen die jij hier stelt zijn oppervlakkige dingen, het probleem zit hem juist in de diepte. Overtuigingen dat jij het niet waard bent om op vrouwen af te stappen, dat mensen je van nature niet mogen, de wereld tegen je is, etc etc werken je niet alleen enorm tegen, ze zijn ook nog eens grote onzin.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het te ver gaan om te zeggen dat ik nog steeds helemaal zit waar ik begonnen ben. Ik heb het laatste jaar dingen meegemaakt waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou doen en dingen gedurfd waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze zou durven.
Natuurlijk zou ik liever verder willen zijn en had ik veel anders gewild. Ik heb moeten toekijken hoe een andere jongen de kerst en valentijnsdag kreeg die ik eigenlijk wilde hebben en verdiend had. Ik heb nog steeds niet gevonden wat ik het allerliefste wil.
Maar dat het naar jouw maatstaven een kleine verandering is betekent niet dat ik helemaal niet van mijn plaats gekomen ben en zie ik toch wel als een behoorlijke belediging.
Ik heb het idee dat het belangrijke vragen zijn; niet alleen voor mij, het zijn dingen die elke man zou moeten weten, maar waar geen les in gegeven wordt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Alle vragen die jij hier stelt zijn oppervlakkige dingen, het probleem zit hem juist in de diepte.
Al die dingen kun je spelenderwijs (en met vallen en opstaan) leren. Het enige wat je nodig hebt is een beetje durf. Verder kun je een ook beetje begeleiding krijgen, maar de praktijk moet je zelf doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het belangrijke vragen zijn; niet alleen voor mij, het zijn dingen die elke man zou moeten weten, maar waar geen les in gegeven wordt.
Mooie woorden dit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vanuit mijn oogpunt zijn het allemaal mentale blokkades waar je door heen moet walsen. Er zit zoveel rommel in je hoofd dat je je niet meer realiseert wat de goede stappen zijn om aan jezelf te gaan werken.
Er zijn talloze mensen die in jouw sleur zaten en er uit gekomen zijn. Al die mensen hebben 1 ding gemeen: hun attitude. Ik hoop voor jou dat er ooit eens een dag komt dat je opstaat, en besluit om voor eens en altijd je huidige realiteit te verpulveren, en de persoon te worden die jij altijd al hebt willen zijn.
Waarom hecht je zoveel waarde aan iets futiels als valentijnsdag? Ik heb geen relatie, maar heb me geen moment rot gevoeld op valentijnsdag. Niet overal een drama van maken en niet denken dat het gras elders altijd groener is. Dat is iets voor pubers.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:48 schreef benzin het volgende:
[..]
heb jij inmiddels wel vorderingen gemaakt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waarom had je die ook alweer vediend? Het leven zelf kent geen concept als 'rechtvaardigheid', dat hebben mensen zelf verzonnen. Dus als je naar jouw idee iets verdient, betekent nog niet dat je het gaat krijgen.
Ik heb ook niet echt het idee dat je veel verder gekomen bent... ietsjes ja, maar niet veel. Aan de andere kant, je moet toch ergens beginnen, dus blijf volhouden, en durf risico's te nemen. Het is achteraf allemaal niet zo erg als het lijkt.
Maar zat vorderingen, alleen geen relatie. Dat zie ik ook niet meer echt gebeuren eigenlijk. Wat dat betreft is 'wanhopig' niet het goede woord, maar 'radeloos' dekt de lading wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij inmiddels wel vorderingen gemaakt?
wat is het verschil tussen die twee? en wat voor vorderingen heb je gemaakt dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar zat vorderingen, alleen geen relatie. Dat zie ik ook niet meer echt gebeuren eigenlijk. Wat dat betreft is 'wanhopig' niet het goede woord, maar 'radeloos' dekt de lading wel.
Ik vind het verschrikkelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik het gelukkig donderdag zo druk had met brandjes blussen op het werk dat ik gelukkig er niet bij stil heb kunnen staan. Ben echt blij dat dat een overvolle, drukke en stressvolle dag was, omdat ik mezelf anders echt shit gevoeld had.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan iets futiels als valentijnsdag? Ik heb geen relatie, maar heb me geen moment rot gevoeld op valentijnsdag. Niet overal een drama van maken en niet denken dat het gras elders altijd groener is. Dat is iets voor pubers.
Omdat ik de hoop niet verlies. Maar niet meer weet wat ik nou precies moet doen om een vrouw voor me te laten vallen. Het lijkt allemaal namelijk niet veel uit te maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen die twee? en wat voor vorderingen heb je gemaakt dan?
Denk je dat jij de enige bent die single is op Valentijnsdag en die een meisje/jongen die hij leuk vindt met een ander ziet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Moet eerlijk zeggen dat ik het gelukkig donderdag zo druk had met brandjes blussen op het werk dat ik gelukkig er niet bij stil heb kunnen staan. Ben echt blij dat dat een overvolle, drukke en stressvolle dag was, omdat ik mezelf anders echt shit gevoeld had.
Het is gewoon shit om allemaal stelletjes te zien; om te moeten kijken naar wat ik niet heb.
Maar het is dit jaar wel wat erger dan voorgaande jaren. Ik had mezelf al helemaal voorgesteld hoe ik met meisje waarmee ik afgelopen jaar kort iets had valentijnsdag e.d. zou doorbrengen en dat heeft ze nu met een andere jongen gedaan. Dat raakt me extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |