Blijft natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke ervaring en smaak. Wij hebben een gewoon Praxis wastafelmeubel, met o.a. een marmergeperste wastafel en merkloze mengkraan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Wij zijn dus druk bezig met het samenstellen van een badkamer, maar ik zie door alle merken die er zijn het bos niet meer. Is het de moeite waard om iets meer te betalen voor een duurdere merk sanitair ?
Hoe kwam je er achter dat ie intern lek was en wat was het merk van die pot.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:08 schreef mark_dabomb het volgende:
.....maar toen er een intern lek zat in een wc pot kwamen ze langs om het ding te vernieuwen en hoefde ik niet dingen op te sturen en te wachten op en nieuwe pot....
De kranen van Hans zijn duurder. De kranen van Grohe in de bouwmarkt zijn op een paar details na identiek aan de profi-kranen van Grohe. De doppen zijn anders en soms zijn de cartouches anders. Plastic vs keramisch bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vraag mij ook nog steeds af of "bouwmarktsanitair" nu echt zoveel anders of slechter is dan een echt merk sanitair![]()
En wat in godsnaam het verschil is tussen een kraan van Grohe of van Hans Grohe ?![]()
Komt het uiteindelijk allemaal uit dezelfde fabriek of is het ene merk zoveel beter/slechter dan het andere ?
Twee compleet andere bedrijven, wel familie van elkaar geloof ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Vonkenboer het volgende:
En wat in godsnaam het verschil is tussen een kraan van Grohe of van Hans Grohe ?![]()
Komt het uiteindelijk allemaal uit dezelfde fabriek of is het ene merk zoveel beter/slechter dan het andere ?
De gebroeders Dassler kozen tenminste nog aparte namenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
er is zelfs nog een derde: Friedrich Grohe .
De familie Grohe niet kennelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De gebroeders Dassler kozen tenminste nog aparte namen
Villeroy. = toppotquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef TheOneAndOnly het volgende:
, in dit huis zit wel merk spul, pleepot van volleroy, toch wel goed en beter schoon te houden enzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |