Ja, ik wil 3rdRock was een prima TT geweestquote:
She Couldn't Laugh? Children?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat andere liedje vond ik leuker, maar hoe heet dit ook alweer?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oef, She Couldn't Laugh bedoelde ik. Die is wel erg zoet nu ik 'm zo terugluister
In de eerste is de poëtische beschrijving niet heel erg eufemistischquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:02 schreef alors het volgende:
[..]Children ook hoor, ik vind dit nog wel een mooi nummer van ze
En deze
was ik even vergeten, ook best leuk![]()
Vooruit we vergeven je.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
veel plezier ik ben er vandoor!
en nogmaals mijn excuses voor deze ontzettend rare TT.
Hier wordt een FOKprogramma gestart?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh..je bent de 30 al gepasseerd? ook geen probleem hoor. als jij kinderen wilt enzo mag je dm'en, dan doneer ik wel. opvoeden moet je ff zelf doen, tenzij ik er tegen die tijd anders over denk
Iets van Pharrelquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:54 schreef alors het volgende:
[..]Hij heeft gewonnen ook nog
Wat was de andere plaat?
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer echt nooit gehoord zelfs
Je bent niet de enige die hem nog nooit heeft gehoort.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer echt nooit gehoord zelfs
Jaa die moet hij draaienquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa die moet hij draaienepisch nummer
Janine was net nog bij EenVandaag, opkomen voor de Groningse belangen
twitter:henkde_j twitterde op woensdag 13-02-2013 om 19:01:39@michielveenstra Slimme Schemer ft. Tido als Twarres replacement. (@schemer en @JanineAbbring) reageer retweet
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]twitter:henkde_j twitterde op woensdag 13-02-2013 om 19:01:39@michielveenstra Slimme Schemer ft. Tido als Twarres replacement. (@schemer en @JanineAbbring) reageer retweet
Toen Rihanna er nog leuk uitzagquote:
In deze mega top 5 bedoel je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:13 schreef henkde_j het volgende:
Straks: Lorna - Papi chulo![]()
Wat een stapplaat was dat
Ik zal wel niet de enige geweest zijnquote:
Via Twitter nog eentje iig ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zal wel niet de enige geweest zijn
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 13-02-2013 om 19:37:11@henkde_j tnx voor de tip! reageer retweet
Hoe is het met je e-penis ondertussen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef henkde_j het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 13-02-2013 om 19:37:11@henkde_j tnx voor de tip! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik druk de dakpannen van m'n zolderkamer af.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe is het met je e-penis ondertussen?
Ik ben toffer, want ik heb ooit 2 platen gedraaid gekregen in total request (of hoe heette dat ook alweer)quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef henkde_j het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
100% requestquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben toffer, want ik heb ooit 2 platen gedraaid gekregen in total request (of hoe heette dat ook alweer)
neh, ik hoef niet zo nodig met mijn kop op tv....quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hier wordt een FOKprogramma gestart?
MILFje hoorrrquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Hilary Duff!
Da's toch stiekem wel een behoorlijke zeroes guilty pleasure voor mij hoor... heb hier zelfs meerdere CD's van d'r in het stof liggen.
tofquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef henkde_j het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets wat al irritant is kan het niet alsnog worden neequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef henkde_j het volgende:
Peter Fox![]()
Een zomerhit die niet irritant werd
Pino, zeg jij het even tegen hem?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Iets wat al irritant is kan het niet alsnog worden nee
Neuh, laat hem lekker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pino, zeg jij het even tegen hem?
Pienjo, speak upquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pino, zeg jij het even tegen hem?
Ja, vreselijk. Ze houden nooit van mij.quote:
Jong, als ik toch eens 60 jaar jonger zou zijn...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Ze houden nooit van mij.![]()
'quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, als ik toch eens 60 jaar jonger zou zijn...
Sorry dat ik er geen commentaar op gafquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Sorry, het volume staat hier momenteel nogal hard...
Ach, dat gaat hier al járen niet goed...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'
Als m'n moeder zulke teksten roept word ik boos, maar jij mag het
Maar laatste tijd wil het niet echt met dates, crushes et al.
Goed planquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, dat gaat hier al járen niet goed...
Ga je ook mee het klooster in?
Gewoon niet alles geloven wat anderen zeggen...quote:
Ik had nog geen relatie hoorquote:
Ah, ze heeft een ander.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had nog geen relatie hoor
Maar ik heb reden om pissig te zijn, ja.
Psssstquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, dat gaat hier al járen niet goed...
Ga je ook mee het klooster in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
PsssstNeu, niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat kun je nu wel zeggen....maar dat geloof ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon niet alles geloven wat anderen zeggen...
Mwah, ze had 'tussendoor' met een ander gebekt ja, dronken met carnaval. Dan is mijn zin gelijk weg hoor, zeker als je dan zegt 'ja maar ik wil nog wel verder, ik was nog aan het twijfelen'. Ja dahaaaag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, ze heeft een ander.
Das kut zo vlak voor Valentijn.
Roosvicee MB!
Heel goed! Uiteindelijk ben jezelf toch de enige die je kan vertrouwenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen....maar dat geloof ik niet
Daarom; carnavalquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ze had 'tussendoor' met een ander gebekt ja, dronken met carnaval. Dan is mijn zin gelijk weg hoor, zeker als je dan zegt 'ja maar ik wil nog wel verder, ik was nog aan het twijfelen'. Ja dahaaaag.
Nou, lekker danquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ze had 'tussendoor' met een ander gebekt ja, dronken met carnaval. Dan is mijn zin gelijk weg hoor, zeker als je dan zegt 'ja maar ik wil nog wel verder, ik was nog aan het twijfelen'. Ja dahaaaag.
Ik vertrouw mezelf ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel goed! Uiteindelijk ben jezelf toch de enige die je kan vertrouwen
Carnavalquote:
Het heeft tegenwoordig geen zak meer met dat katholieke gedoe uit te staan. Gaat alleen maar om bier drinken.quote:
Dat. En vreemdgaan. Hier in de omgeving tenminstequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het heeft tegenwoordig geen zak meer met dat katholieke gedoe uit te staan. Gaat alleen maar om bier drinken.
Zeikmuziek vooral. Maar ja, mensen die zich niet kunnen beheersen als ze dronken zijn sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |