Deze vind ik wel oké.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:13 schreef Capslockie het volgende:
[ afbeelding ]
Mine, mine, mine, mine... onterechte klacht btw
quote:
Serieus? Ik wilde ze juist gaan kopen omdat ik het er redelijk net vind uitzien, voor een sneaker in ieder geval.quote:
Die dingen zijn gewoon lelijk. Pik dan wat Janoski's of Desert Boots oid op als je iets wil hebben wat iets minder schreeuwerig is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:17 schreef President. het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Ik wilde ze juist gaan kopen omdat ik het er redelijk net vind uitzien, voor een sneaker in ieder geval.
Ik vertel er wel bij dat ik 18 jaar ben op dit moment.
Als ik naar die schoen kijk zou ik voor de Nike Tennis Classic gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon lelijk. Pik dan wat Janoski's of Desert Boots oid op als je iets wil hebben wat iets minder schreeuwerig is.
Van Lier is relaxed. Loopt heerlijk, soepel leer en veel mooier dan welke sneaker dan ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
[ afbeelding ]
Van Lier
Zit heerlijk en gaat jarenlang mee, zelfs bij dagelijks gebruik.
Tegen sneakers heb ik overigens niks, zo lang het maar lage modellen zijn. Ik draag ze niet omdat ze nooit in mijn maat (48) verkrijgbaar zijn en op m'n werk sowieso niet gepast zijn
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Als ik naar die schoen kijk zou ik voor de Nike Tennis Classic AC gaan.
Ik had zelf deze:
[ afbeelding ]
Kun je een voorbeeld posten van Janoski schoenen of Desert Boots die jij mooi vind, ik hem namelijk die schoenen even via Google opgezocht en er zaten geen schoenen tussen die ik mooi vind : De Janoski schoenen waren ''echte'' sneakers die in formele situaties niet gepast zijn en de Desert Boots vind ik ''gewoon'' niet mooi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon lelijk. Pik dan wat Janoski's of Desert Boots oid op als je iets wil hebben wat iets minder schreeuwerig is.
Dat zijn designer schoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef Toradora het volgende:
[ afbeelding ]
115 euro voor dit
Geen enkele man is zo gek.
Toch?
Veel te hoge zolen naar mijn mening.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Als ik naar die schoen kijk zou ik voor de Nike Tennis Classic gaan.
Ik had zelf deze:
[ afbeelding ]
Zolen van Janoski's zijn hoger.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:37 schreef President. het volgende:
[..]
Veel te hoge zolen naar mijn mening.
Geen enkele sneaker is voor formele situaties geschikt. Desert boots ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef President. het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld posten van Janoski schoenen of Desert Boots die jij mooi vind, ik hem namelijk die schoenen even via Google opgezocht en er zaten geen schoenen tussen die ik mooi vind : De Janoski schoenen waren ''echte'' sneakers die in formele situaties niet gepast zijn en de Desert Boots vind ik ''gewoon'' niet mooi.
Clarks desert boots moet je passen met een nette jeans er boven en dan pas zeggen mooi of niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef President. het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld posten van Janoski schoenen of Desert Boots die jij mooi vind, ik hem namelijk die schoenen even via Google opgezocht en er zaten geen schoenen tussen die ik mooi vind : De Janoski schoenen waren ''echte'' sneakers die in formele situaties niet gepast zijn en de Desert Boots vind ik ''gewoon'' niet mooi.
Klopt, maar zoals ik eerder in dit topic al aangaf vind ik Janoski schoenen ook niet mooi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Zolen van Janoski's zijn hoger.
Ik vind ze beide niet mooi, de Clark desert boots heb je wellicht een punt maar ik denk dat mijn mening erover niet veranderd ook als ik ze zou passen met een nette jeans erboven en de Janoski simpelweg vanwege de hoogte van de zolen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Clarks desert boots moet je passen met een nette jeans er boven en dan pas zeggen mooi of niet.
Je moet niet alleen naar de schoen kijken, maar naar het geheel. De netste Janoski is van leer en niet van suède, dus zoek op Janoski leather (mijn mening).
Haha van die jochies die denken dat ze volwassen zijn en daarom afgeven op leeftijdsgenoten die wat anders dragenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Soms denk ik er wel eens aan hoe dat is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:53 schreef G.R.S. het volgende:
Ben blij dat ik een vrouw ben. Oneindig veel mogelijkheden
En rondloopt met bondkraagjes en nektasjes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:17 schreef President. het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Ik wilde ze juist gaan kopen omdat ik het er redelijk net vind uitzien, voor een sneaker in ieder geval.
De manier waarop jij andere mensen in dit topic bejegend is niet net en volstrekt onnodig dus de kans dat jij dergelijke kledingstukken draagt is een stuk groter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En rondloopt met bondkraagjes en nektasjes?
Ik had het over die lacoste sneakers... niets mis met een paar Clark desert boots.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef President. het volgende:
[..]
De manier waarop jij andere mensen in dit topic bejegend is niet net en volstrekt onnodig dus de kans dat jij dergelijke kledingstukken draagt is een stuk groter.
Je probeerde met je vorige post een bepaald beeld te creëren van mij als persoon dat door veel personen niet als positief word gezien door te suggereren dat ik bepaalde kledingstukken draag terwijl de kans dat jij dergelijke kledingstukken draagt een stuk groter is, zeker gezien jouw postgedrag en epische spelfouten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik had het over die lacoste sneakers... niets mis met een paar Clark desert boots.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef President. het volgende:
[..]
Je probeerde met je vorige post een bepaald beeld te creëren van mij als persoon dat door veel personen niet als positief word gezien door te suggeren dat ik bepaalde kledingstukken draag terwijl de kans dat jij dergelijke kledingstukken draagt een stuk groter is, zeker gezien jouw postgedrag en epische spelfouten.
Ik maak zelf ook wel eens spelfouten en draag wel eens schoenen die wellicht niet altijd modebewust zijn maar ik doe niet alsof ik Shakespear himself ben en enkel rondloop in schoenen die speciaal voor mij zijn ontworpen door Karl Lagerfeld.
quote:zeker gezien jouw postgedrag en epische spelfouten.
Say what?quote:suggeren
1. Ik heb je ninja-edit gespot voor het geval je hoopte dat niemand dat zag.quote:
18 jaar?! Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:17 schreef President. het volgende:
[..]
[..]
Lacoste heeft veel mooiere schoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:17 schreef President. het volgende:
[..]
[..]
Valt mee bro, ik haal sneakers altijd uit china of korea. Heel veel dope modellen voor cheap (nee geen namaak nikes ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms denk ik er wel eens aan hoe dat is.
Honderden paren goedkope schoenen die er gewoon mooi uit zien, terwijl goedkope herenschoenen eruit zien als troep. Tientallen verschillende soorten accesoires, je kunt oneindig combineren met kleding etc.
Ik had in het topic waarin wij een discussie met elkaar aangingen gewoon een punt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
18 jaar?! Godverdomme zeg.
Ik dacht dat jij 38 was met je verzuurde reacties![]()
1. Huh?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef President. het volgende:
[..]
1. Ik heb je ninja-edit gespot voor het geval je hoopte dat niemand dat zag.
2. Als je de rest van de post leest zie je dat ik aangeef dat ik ook spelfouten maak, ik doe mij echter niet voor als een elitair persoon met de schrijfvaardigheid van William Shakespeare.
O? Jij ook al?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
18 jaar?! Godverdomme zeg.
Ik dacht dat jij 38 was met je verzuurde reacties![]()
10 jaar geleden liep iedereen op dat soort skateschoenen manquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gezien hier terwijl ik niet in een dorp woon ( oke, niet in het westen van het land maar ik benczeker geen boer).
Gozer. Ik heb het zelf mogen ervaren ja. Ik was er bij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef President. het volgende:
[..]
Ik had in het topic waarin wij een discussie met elkaar aangingen gewoon een punt.
Jij suggereerde in dat topic dingen die simpelweg feitelijk onjuist zijn.
Iemand aanspreken op het verspreiden van feitelijke onjuistheden staat niet per definitie gelijk aan het posten van verzuurde reacties.
Kun je alstublieft een voorbeeld posten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lacoste heeft veel mooiere schoenen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:56 schreef President. het volgende:
[..]
Kun je alstublieft een voorbeeld posten?
Ik ben al een tijdje opzoek naar nieuwe schoenen maar ik heb tot nu toe niet echt iets gevonden dat mij heel erg aansprak.
Ik wil nette schoenen kopen maar niet met een overdreven ouderwetse uitstraling zoals ik eerder in dit topic al aangaf, het hoeft trouwens niet per se van Lacoste te zijn.
Ik vind het qua uiterlijk best oke, maar ik houd niet van het gebruikte materiaal rond de neus, zool en achterkant.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kick op dezen
Wil ik een keer halen binnekort
Hmm, niet echt. Draag zelf op het moment die Pantofola's uit de OPquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef President. het volgende:
[..]
Ik vind het qua uiterlijk best oke, maar ik houd niet van het gebruikte materiaal rond de neus, zool en achterkant.
Heb je wellicht laatst een paar schoenen gezien die je mooi vond maar dan van leer of iets dergelijks?
Het maakt mij verder niet uit of het al dan niet van echt leer is gemaakt.
Oke, ik geef echter wel toe dat ik het met de TS van dit topic eens ben wat de Pantofola's uit de OP betreft, die vind ik op z'n zachtst gezegd niet bepaald mooi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Draag zelf op het moment die Pantofola's uit de OP
Haterquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:06 schreef President. het volgende:
[..]
Oke, ik geef echter wel toe dat ik het met de TS van dit topic eens ben wat de Pantofola's uit de OP betreft, die vind ik op z'n zachtst gezegd niet bepaald mooi.
Voor de mensen die niet weten waar dit over gaat :quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gozer. Ik heb het zelf mogen ervaren ja. Ik was er bij.
Voor de rest ga ik dit topic niet verpesten met de discussie die we gister hebben gehad. Ik ben gewoon verbaasd om het feit dat je 18 bent. That's it.
ok en nu?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef President. het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet weten waar dit over gaat :
G.R.S. suggereerde in een ander topic dat 55 graden een normale temperatuur is in de zomer in Marokko.
Ik kwam toen met bronnen die bewezen dat dat feitelijk onjuist is.
G.R.S. wil echter niet erkennen dat ze een fout heeft gemaakt en denkt de feiten te kunnen ontkrachten door de zeggen dat ze bijna ieder jaar naar Marokko op vakantie gaat wat natuurlijk slaat als een tang op een varken.
Voor meer informatie verwijs ik jullie door naar het betreffende topic : klik.
You've got serious issues bro.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef President. het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet weten waar dit over gaat :
G.R.S. suggereerde in een ander topic dat 55 graden een normale temperatuur is in de zomer in Marokko.
Ik kwam toen met bronnen die bewezen dat dat feitelijk onjuist is.
G.R.S. wil echter niet erkennen dat ze een fout heeft gemaakt en denkt de feiten te kunnen ontkrachten door de zeggen dat ze bijna ieder jaar naar Marokko op vakantie gaat wat natuurlijk slaat als een tang op een varken.
Voor meer informatie verwijs ik jullie door naar het betreffende topic : klik.
wat was het nut van die post dan?quote:
55 graden in marokkoquote:
Veel te lange punt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sneakers![]()
Zo hoort 't.
[ afbeelding ]
Neuh, eigenlijk niet, sterker nog, zo ver had ik nog niet doorgedacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet dat soms een subtiele verwijzing zijn naar iets anders?
Jij bent dan ook geen vrouwquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neuh, eigenlijk niet, sterker nog, zo ver had ik nog niet doorgedacht.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sneakers![]()
Zo hoort 't.
[ afbeelding ]
1. Ik heb niets inhoudelijks gezegd over de ninja-edit, enkel dat je een ninja-edit hebt aangebracht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1. Huh?Wat lul je nu weer dom? Ik heb de 2e tweede quote wat langer gemaakt dan alleen "epische spelfouten". Dat kan elke mod die de editgeschiedenis in wilt wil zien bevestigen. Dat is werkelijk de enige wijziging die ik heb aangebracht.
2. Je doet jezelf juist wel voor als heel wat door sterk op een ander af te geven met bijv bijv. andermans "epische spelfouten", terwijl jij zelf ook behoorlijke fouten maakt. Kan je nog wel 100 honderden keren zeggen dat dat niet zo is, je manier van schrijven doet anders vermoeden.
Overigens wacht ik nog altijd op je excuses nav n.a.v. een ander topic. Komt ie nog of kan je alleen maar "zeiken" in tig topicjes om me maar zo uit te drukken?
Sowieso wat ben je liever een bal of een baller?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe druk kun je je maken om iets wat je om je poten hebt...
Al die noobs hier met die puntschoenen...
Niet iedereen met puntschoenen is een bal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso wat ben je liever een bal of een baller?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:10 schreef padlarf het volgende:
Ik heb zelf deze:
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Sommigen zijn gewoon oud inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedereen met puntschoenen is een bal.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso wat ben je liever een bal of een baller?
Een volwassen iemand kan het soms hebben...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedereen met puntschoenen is een bal.
Een volwassen persoon. 'Volwassen iemand' is een formulering voor kleuters.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Een volwassen iemand kan het soms hebben...
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen die een net pak dragen met sneakers eronder
Oke, sorry.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een volwassen persoon. 'Volwassen iemand' is een formulering voor kleuters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets mis met een sneaker.
Zeg newbie, je zou mijn reacties eens wat meer moeten gaan waarderen en mijn wijze raad opvolgen. Als je van plan bent binnenkort een paar frisse patta's aan te schaffen, waarom dat niet gelijk een paar waarmee je je chicks op de heen en terug weg naar de supermarkt (waar je schijnbaar frikandelbroodjes en energy haalt??) laat wegsoppen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef President. het volgende:
[..]
Je probeerde met je vorige post een bepaald beeld te creëren van mij als persoon dat door veel personen niet als positief word gezien door te suggereren dat ik bepaalde kledingstukken draag terwijl de kans dat jij dergelijke kledingstukken draagt een stuk groter is, zeker gezien jouw postgedrag en epische spelfouten.
Ik maak zelf ook wel eens spelfouten en draag wel eens schoenen die wellicht niet altijd modebewust zijn maar ik doe niet alsof ik Shakespear himself ben en enkel rondloop in schoenen die speciaal voor mij zijn ontworpen door Karl Lagerfeld.
Hoe oud ben jijquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zeg newbie, je zou mijn reacties eens wat meer moeten gaan waarderen en mijn wijze raad opvolgen. Als je van plan bent binnenkort een paar frisse patta's aan te schaffen, waarom dat niet gelijk een paar waarmee je je chicks op de heen en terug weg naar de supermarkt (waar je schijnbaar frikandelbroodjes en energy haalt??) laat wegsoppen.
En verder voor de zomer kan je misschien deze halen: [ afbeelding ]
Leren loafers van LACOSTE. Die zou ik zelf ook nog wel kunnen dragen. En verder is Karl Lagerfeldeen grote epische baas.
Waarom? Omdat jij dat zegt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sneakers![]()
Zo hoort 't.
[ afbeelding ]
Mensen die "een net pak" zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen die een net pak dragen met sneakers eronder
Je had bruine sterren verwacht? In een sneakerstopic?quote:
1. Je zei wel degelijk iets inhoudelijks: namelijk dat ik hoopte dat niemand de ninjaedit zag als in dat ik gruwelijke fouten eruit had zitten halen. Je spreekt jezelf nu best wel erg tegen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef President. het volgende:
[..]
1. Ik heb niets inhoudelijks gezegd over de ninja-edit, enkel dat je een ninja-edit hebt aangebracht.
2. Ik heb nergens ontkent dat ik spelfouten maak.
Ik heb zelfs in dezelfde post die je hebt gequote aangegeven dat ik ook wel eens spelfouten maak.
Ik wijs de TS van dit topic louter op zijn spelfouten omdat hij zich voordoet als een of andere elitaire hertog.
Ik geef niet vaak zomaar af op iemand, dat heeft vaak als reden dat de persoon in kwestie feitelijke onjuistheden verspreid of verwerpelijk gedrag vertoont.
Wat een eventuele excuses betreft zie ik graag een link naar het desbetreffende topic.
Ja of schoenen met een andere kleur, maar bruine sterren hoop ik elk topic weer op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je had bruine sterren verwacht? In een sneakerstopic?
Die zijn leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zeg newbie, je zou mijn reacties eens wat meer moeten gaan waarderen en mijn wijze raad opvolgen. Als je van plan bent binnenkort een paar frisse patta's aan te schaffen, waarom dat niet gelijk een paar waarmee je je chicks op de heen en terug weg naar de supermarkt (waar je schijnbaar frikandelbroodjes en energy haalt??) laat wegsoppen.
En verder voor de zomer kan je misschien deze halen: [ afbeelding ]
Leren loafers van LACOSTE. Die zou ik zelf ook nog wel kunnen dragen. En verder is Karl Lagerfeldeen grote epische baas.
Hear hear.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1. Je zei wel degelijk iets inhoudelijks: namelijk dat ik hoopte dat niemand de ninjaedit zag als in dat ik gruwelijke fouten eruit had zitten halen. Je spreekt jezelf nu best wel erg tegen.
2. Jij doet je juist als een elitaire hertog voor door zo uit de hoogte te posten en te spreken over epische taalfouten maar dan zeg jij vervolgens dat jij wel eens taalfouten maakt, dat is iets anders dan epische taalfouten. Alsof jouw eigen taalfalen minder erg is.
Jij hebt het steeds over iemand wijzen op een fout, daar is niets mis mee, het is de manier hoe je een ander duidelijk maakt wat in jouw ogen fout is.
Maar ik reageer nu puur op jou omdat je nicknaam nu geassocieerd is met negativiteit door wat je allemaal heb zitten te posten de afgelopen dagen en het feit dat je postjes toch nog aanhaalt en erop reageert terwijl je ZELF schreef dat je ontopic wilde gaan en dat het klaar was.
Ok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
10 jaar geleden liep iedereen op dat soort skateschoenen man
Moet ik dan zeggen: 3 delig maatkostuum?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die "een net pak" zeggen.
pakquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Moet ik dan zeggen: 3 delig maatkostuum?
Misschien een heel gek idee. Maar waarom ga je dan niet gewoon de stad in, om schoenen uit te zoeken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:56 schreef President. het volgende:
[..]
Kun je alstublieft een voorbeeld posten?
Ik ben al een tijdje opzoek naar nieuwe schoenen maar ik heb tot nu toe niet echt iets gevonden dat mij heel erg aansprak.
Ik wil nette schoenen kopen maar niet met een overdreven ouderwetse uitstraling zoals ik eerder in dit topic al aangaf, het hoeft trouwens niet per se van Lacoste te zijn.
Ouwelullenschoenquote:
Meerdere malen gedaan maar tot nu toe niet echt veel schoenen gezien die ik heel mooi vond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien een heel gek idee. Maar waarom ga je dan niet gewoon de stad in, om schoenen uit te zoeken?
Amsterdam natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef President. het volgende:
[..]
Meerdere malen gedaan maar tot nu toe niet echt veel schoenen gezien die ik heel mooi vond.
Wellicht ligt het aan de stad, Utrecht in dit geval.
Welke steden zijn aan te raden voor het kopen van schoenen en kleding in het algemeen?
Geen idee eigenlijk. Ik koop altijd kleding in Rotterdam, maar dat is omdat ik er woon.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef President. het volgende:
[..]
Meerdere malen gedaan maar tot nu toe niet echt veel schoenen gezien die ik heel mooi vond.
Welke steden zijn aan te raden voor het kopen van schoenen en kleding in het algemeen?
Amsterdam >Utrechtsestraat< slaag je gegarandeerd! Anders als het in de buurt is Maastricht, Stokstraat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef President. het volgende:
[..]
bovenste is vetquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef brup1234 het volgende:
Ik loop al jaren op deze jongens. Heel comfortabel, voelen net aan als sloffen![]()
[ afbeelding ]
Maar nu ik m'n jaren als sneakerhead een beetje achter me heb neig ik meer naar zoiets (de donkerbruine):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |