Veel te lange punt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sneakers![]()
Zo hoort 't.
[ afbeelding ]
Neuh, eigenlijk niet, sterker nog, zo ver had ik nog niet doorgedacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet dat soms een subtiele verwijzing zijn naar iets anders?
Jij bent dan ook geen vrouwquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neuh, eigenlijk niet, sterker nog, zo ver had ik nog niet doorgedacht.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sneakers![]()
Zo hoort 't.
[ afbeelding ]
1. Ik heb niets inhoudelijks gezegd over de ninja-edit, enkel dat je een ninja-edit hebt aangebracht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1. Huh?Wat lul je nu weer dom? Ik heb de 2e tweede quote wat langer gemaakt dan alleen "epische spelfouten". Dat kan elke mod die de editgeschiedenis in wilt wil zien bevestigen. Dat is werkelijk de enige wijziging die ik heb aangebracht.
2. Je doet jezelf juist wel voor als heel wat door sterk op een ander af te geven met bijv bijv. andermans "epische spelfouten", terwijl jij zelf ook behoorlijke fouten maakt. Kan je nog wel 100 honderden keren zeggen dat dat niet zo is, je manier van schrijven doet anders vermoeden.
Overigens wacht ik nog altijd op je excuses nav n.a.v. een ander topic. Komt ie nog of kan je alleen maar "zeiken" in tig topicjes om me maar zo uit te drukken?
Sowieso wat ben je liever een bal of een baller?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe druk kun je je maken om iets wat je om je poten hebt...
Al die noobs hier met die puntschoenen...
Niet iedereen met puntschoenen is een bal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso wat ben je liever een bal of een baller?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:10 schreef padlarf het volgende:
Ik heb zelf deze:
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Sommigen zijn gewoon oud inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedereen met puntschoenen is een bal.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso wat ben je liever een bal of een baller?
Een volwassen iemand kan het soms hebben...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedereen met puntschoenen is een bal.
Een volwassen persoon. 'Volwassen iemand' is een formulering voor kleuters.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Een volwassen iemand kan het soms hebben...
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen die een net pak dragen met sneakers eronder
Oke, sorry.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een volwassen persoon. 'Volwassen iemand' is een formulering voor kleuters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |