ja, ik wil het wel netjes houdenquote:
Neuh, ik kan er niet zo wakker van liggen. En ik vertrouw op jullie fatsoenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zat al te wachten tot je het topic zelf zou vol maken
Da's dan toch juist niet hypocrietquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Hadden we hier niet laatst zo'n inzamelingsactie voor B.ertha waar ook niemand aan mee wilde doen? Wat een hypocriet gedoe hier...
en anderen ingehaakt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
Er zijn toch best wat mensen afgehaakt.
De pm wel, maar de rest van de beledigingen niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef Etcetera het volgende:
bart heeft 'm verwijderd, begrijpelijk![]()
Smurfenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je een Oempa Loempa gemaakt?
ja, in de brievenbus kijken hoeveel kaarten er in zittenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Soempie het volgende:
Doen jullie nog iets voor Valentijn morgen?
Ik zit in Rotterdam. E. zit ook in Rotterdam. Mij hij zit ergens anders, en ik zit in fakking Ahoy tennis te kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Soempie het volgende:
Naast de verjaardagskaarten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, in de brievenbus kijken hoeveel kaarten er in zitten
Voor het eerst ooitquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Soempie het volgende:
Eindelijk, dan!quote:
Nee. Hij is een beetje een fladderaar als het op afspraken afkomt, en is vaak laat, en een beetje jong, maar vooral erg goed voor mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eindelijk, dan!![]()
De pottenbakker is geen emotional fuckwit, pervert, enz?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee. Hij is een beetje een fladderaar als het op afspraken afkomt, en is vaak laat, en een beetje jong, maar vooral erg goed voor mij
*ahum*quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Plannen voor valentijn? Met mijn bed knuffelen... de hele dag
Heb je toch maar toegegevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Plannen voor valentijn? Met mijn bed knuffelen... de hele dag
quote:
nee, ook al heeft m'n vriendin wederom hoop van welquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Soempie het volgende:
gadverdammequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon het niet laten en heb vandaag via internet een kaartje naar E. gestuurd
'You put the happy in my ness'
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga denk ik dit aan de pb sturen
[ afbeelding ]
Oh die is wel heel slechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Deze is ook leuk:
[ afbeelding ]
Heb je wat te mokken...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een mokMeegedaan aan de #CirqueSwag prijsvraag
Ik klaag niet. Het is een coole mok, en ik drink veel thee!quote:
Mok/mokken...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Het is een coole mok, en ik drink veel thee!
Ik heb gisteren nog eens zitten kijken en het fascineert me.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Redelijk. Mensen waarderen het, zowaar zelfs de professor
duuur... Momenteel heb ik ze geprint op 50 bij 70 cm. Dat ziet er zo uit:quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog eens zitten kijken en het fascineert me.
Misschien eens wat printen op canvas of zo?
Gaaf!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
duuur... Momenteel heb ik ze geprint op 50 bij 70 cm. Dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij kan Jojo nog wel een naamtopic gebruikenquote:
nee, helaasquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaaf!!
Canvas voor de verkoop, bedoelde ik...
Zie ik Wyccie nu op de grond naast je zitten?![]()
Dit is een groot contrast met dat Kanye-kaartje. Jullie zijn toch gewoon een stel? Waarom zou je dan zoiets sturen? Doe dan gewoon een kaartje waarbij je duidelijk bent.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga denk ik dit aan de pb sturen
[ afbeelding ]
Oh, zo lijken ze veel luguberder! Wat cool om je werk daar te zien hangen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
FokSilver heb ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:21 schreef B.ertha het volgende:
Wyccie, had jij niet een ander template in gebruik?
Longontsteking?quote:Op donderdag 14 februari 2013 06:53 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
kuchkuch, doet flink pijn. Straks de huisarts bellen,
Griep. Eerst 4 dagen koorts gevolgd door een goede hoest. Heel moe, slap en lusteloos.quote:Op donderdag 14 februari 2013 06:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Longontsteking?
Mag je morgen stofzuigen
Vraag maar aan bijvoorbeeld Cobra4 waar dat stofzuigen vandaan komtquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Griep. Eerst 4 dagen koorts gevolgd door een goede hoest. Heel moe, slap en lusteloos.
Nee, stofzuigen kan ik nog even niet
Dat gaat ErwinRommel nog jaren horen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraag maar aan bijvoorbeeld Cobra4 waar dat stofzuigen vandaan komt
Wil jij het mij niet vertellen? Please?quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraag maar aan bijvoorbeeld Cobra4 waar dat stofzuigen vandaan komt
Vorige winter kreeg ik longontsteking en was ik hondsbenauwd. Nacht in het ziekenhuis gelegen zelfs. De dag nadat ik thuiskwam vond ErwinRommel me al fit genoeg om het huis te stofzuigen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wil jij het mij niet vertellen? Please?
Soort vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is een groot contrast met dat Kanye-kaartje. Jullie zijn toch gewoon een stel? Waarom zou je dan zoiets sturen? Doe dan gewoon een kaartje waarbij je duidelijk bent.
Wait what?quote:Oh, zo lijken ze veel luguberder! Wat cool om je werk daar te zien hangen.![]()
Ik denk dat deze foto's juist beter tot hun recht komen op hoogglans, of op plexiglas!
En Google droodle is vandaag van een stadgenoot van je!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vorige winter kreeg ik longontsteking en was ik hondsbenauwd. Nacht in het ziekenhuis gelegen zelfs. De dag nadat ik thuiskwam vond ErwinRommel me al fit genoeg om het huis te stofzuigen...
Hij heeft inmiddels een miljoen keer zijn excuses aangeboden en sindsdien heb ik nooit meer hoeven stofzuigenquote:
Doe mij die tweede maar dan, die mag ik tenminste etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen en dank voor de felecitaties
Gelijk maar taart erbij dan
[ afbeelding ]
en eventueel voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook lekkerder uitquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe mij die tweede maar dan, die mag ik tenminste eten
Dat is niet heel aardig...quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vorige winter kreeg ik longontsteking en was ik hondsbenauwd. Nacht in het ziekenhuis gelegen zelfs. De dag nadat ik thuiskwam vond ErwinRommel me al fit genoeg om het huis te stofzuigen...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen en dank voor de felecitaties
Gelijk maar taart erbij dan
[ afbeelding ]
en eventueel voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Goedzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
LB ook contractgezeik zag ik![]()
![]()
Verder niet bijgelezen, maar mijn verkoudheid (of eigenlijk ík) doe(t) het al veel beter
Geen contractverlenging?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ja... echt tof he. Ik betrap mezelf er echt op dat ik nu véél minder gemotiveerd ben om netjes te doen met pauzetijden enzo, maar dat is natuurlijk heel dom dus ik gedraag me, maar het moet wel uit mn tenen komen
Had ik ook, ook al was het uzb de bron van het gezeik en wilde de opdrachtgever me terug. Zelfde als bij jou eigenlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goedzo![]()
En ja... echt tof he. Ik betrap mezelf er echt op dat ik nu véél minder gemotiveerd ben om netjes te doen met pauzetijden enzo, maar dat is natuurlijk heel dom dus ik gedraag me, maar het moet wel uit mn tenen komen
Nou, mijn opdrachtgever weet ik niet, mijn teamleidster opzich wel, maar die heeft zich ook maar te houden aan de regels. En het valt of staat inderdaad met of mijn uitzendbureau mn contract verlengt...quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Had ik ook, ook al was het uzb de bron van het gezeik en wilde de opdrachtgever me terug. Zelfde als bij jou eigenlijk.
Als ik jou was zou ik vier weken voor je verlof even een reminder in je agenda zetten om het uzb te bellen, kun je ze mooi even een schop geven dat ze je uitkering aanvragen.
Het tijdelijke contract dat ik nu heb loopt tot 5 meiquote:
Ja, nog 9 of 10 dagen werkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vier weken voor je verlof ben je gewoon al voorbij![]()
Tof!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
En een vriendinnetje van mij is ook zwanger (echt pas net) na een MMM verhaal, zo spannend
Ja, lullig inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het tijdelijke contract dat ik nu heb loopt tot 5 meidat is midden in mijn verlof, lekker lullig dus.
Nou mijn contract kan gewoon verlengd worden hoor, maar ik begin m toch een beetje te knijpen, omdat ik weet dat de opdrachtgever op het moment eigenlijk wat teveel mensen in dienst heeft. Er worden dus al een tijdje geen nieuwe mensen meer opgeleid, en iedereen wordt minimaal ingeroosterd...quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lullig inderdaad.
Maar is er geen escape?
Ieuwquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:40 schreef Soempie het volgende:
14 februari is de dag dat Wiebelsoempie in m'n haar en gezicht kotste.
Wordt het na 1 april niet een stuk drukker?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou mijn contract kan gewoon verlengd worden hoor, maar ik begin m toch een beetje te knijpen, omdat ik weet dat de opdrachtgever op het moment eigenlijk wat teveel mensen in dienst heeft. Er worden dus al een tijdje geen nieuwe mensen meer opgeleid, en iedereen wordt minimaal ingeroosterd...
Nee, da's de andere afdeling he. Wij hebben het meestal stikdruk in december.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wordt het na 1 april niet een stuk drukker?
Oei, dat zuigt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou mijn contract kan gewoon verlengd worden hoor, maar ik begin m toch een beetje te knijpen, omdat ik weet dat de opdrachtgever op het moment eigenlijk wat teveel mensen in dienst heeft. Er worden dus al een tijdje geen nieuwe mensen meer opgeleid, en iedereen wordt minimaal ingeroosterd...
Liefde is... kotsen over mama...quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:40 schreef Soempie het volgende:
quote:En dat is een trein. Als je daardoor wordt overreden is dat niet fijn. Zullen we haar verzuipen dat vervelende konijn?
Ik zou geen konijn aanschaffen voor O'tje...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Beterschap M.!
Vriend leest O'tje Nijntje voor:
[..]
Achossquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:40 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Liefde is... kotsen over mama...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Oja, dat doen kinderen ook. Het rammelt ineens een stuk minder
Werkt de aanpak op dat gebied mbt een kat/hond niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:44 schreef Soempie het volgende:
M. lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Hij spuugt en loopt vervolgens direct lachend door z'n eigen plasje kots op weg naar de bal, overal voetstappen achterlatend. En nadat hij mij in m'n gezicht had gespuugd smeerde hij het lachend wat verder uit. Hij is in elk geval z'n vrolijke zelf.![]()
Die kotsen en schijten ook de boel onder...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werkt de aanpak op dat gebied mbt een kat/hond niet?
Maar haal ze even met hun kop er door en het is al heel wat minder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kotsen en schijten ook de boel onder...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Beterschap M.!
[..]
Beterschap M.!
[..]
Als ze dat toelaten, dan zijn het wel heel domme dieren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar haal ze even met hun kop er door en het is al heel wat minder.
Dan is de baas te langzaam voor die beestjes.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze dat toelaten, dan zijn het wel heel domme dieren.
Onze katten krijg je daarvoor niet te pakken...
Baasje heeft geen zin in opengekrabde handen en/of gezicht...quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is de baas te langzaam voor die beestjes.
Ok, de bazin dan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Baasje heeft geen zin in opengekrabde handen en/of gezicht...
Doet me denken aan onze oude kat; als we die naar de dierenarts moesten brengen, deed ik handschoenen en een jas aan om m in de bak te krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Baasje heeft geen zin in opengekrabde handen en/of gezicht...
Beterschap M.!
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:44 schreef Soempie het volgende:
M. lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Hij spuugt en loopt vervolgens direct lachend door z'n eigen plasje kots op weg naar de bal, overal voetstappen achterlatend. En nadat hij mij in m'n gezicht had gespuugd smeerde hij het lachend wat verder uit. Hij is in elk geval z'n vrolijke zelf.![]()
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Groot contrast met het sulletje dat ik nu heb: je zet de bak in de kamer en hij denkt "nice!" en gaat erin zitten![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Oja, dat doen kinderen ook. Het rammelt ineens een stuk minder
Jij ook alquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:51 schreef MaJo het volgende:
Wij doen ook niks met Valentijn maar ik heb G. wel een kaart gestuurd en hoop stiekem dat hij ook wel iets voor mij doetheb al gehint naar chocolade dus wie weet
Hier zou het niet duidelijk genoeg zijn. Tenzij je daadwerkelijk alleen wil zeggen dat je het leuk vindt maar niets verwacht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aan de SC-heren: is dat duidelijk genoeg, niet te subtiel?
Rij of loop voorzichtigquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:10 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben blij dat ik nu al naar huis mag. Strakjes lekker de kachel aan thuis
je kent mequote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij ook alIk heb echt gezegd 'ik weet dat jij er niks om geeft, maar ik vind het gewoon leuk!' dus ik hoop dat dat kwartje een beetje gevallen is
Aan de SC-heren: is dat duidelijk genoeg, niet te subtiel?
Ja, als je iets gewoon leuk vind dan heeft het dus geen zin, je moet iets erg leuk vinden en een extra hint is dan ook nooit weg (als in: Dat is leuk voor een speciale gelegenheid )quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier zou het niet duidelijk genoeg zijn. Tenzij je daadwerkelijk alleen wil zeggen dat je het leuk vindt maar niets verwacht.
doe maar een mooie foto van jullie tweeenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:28 schreef Etcetera het volgende:
Vanuit Ahoyals ik hem spreek, doe ik Federer de groeten van jullie
Leuk valentijnscadeau voor Equote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
doe maar een mooie foto van jullie tweeen
Viesmaken en opnieuw beginnen!quote:
moet nog even wachtenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Viesmaken en opnieuw beginnen!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Deze net geprint
[ afbeelding ]
Zouden ze die ook andersom hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Deze net geprint
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zouden ze die ook andersom hebben?
Nog niet voldoende, jij zou (net als het overgrote deel van de mannelijke bevolking) valentijnsdag nooit als "speciale gelegenheid" zien ....quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:28 schreef Nint het volgende:
[..]
[..]
Ja, als je iets gewoon leuk vind dan heeft het dus geen zin, je moet iets erg leuk vinden en een extra hint is dan ook nooit weg (als in: Dat is leuk voor een speciale gelegenheid )
Hoe was je partijtje jojo?quote:
Ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn feestje? Gezellig. Koekhappen, spijkerpoepen, daarna een speurtocht in het bos, pannekoeken eten en iedereen heeft een snoepzakje mee naar huis gekregen.
Beetje standaard als je 11 wordt.![]()
Eén van klei?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 03:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En voor het eerst een roos gekregen van een love interest
Neequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 03:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neemaar wel eentje die perfect past in de vaas die ik voor kerst kreeg
Pakt men valentijnsdag groter aan de US dan in NL?quote:
ik denk het... maar wij verder nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 04:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pakt men valentijnsdag groter aan de US dan in NL?
die lag gewoon naast me, dat moet genoeg voor haar zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was het niet kan ik je zeggen. Misschien je vriendin?
Tony Stark was verdwaaldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
De New Kids nu ook in Rusland?
http://nos.nl/op3/artikel(...)-zuiden-rusland.html
Come on hé, dat is zoooo week 6 2013...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Willen jullie niet zoveel meer aan me denken als ik probeer te slapen?
Moguh
Daarom voor jou alsnog:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:11 schreef MaJo het volgende:
Valentijnsdag was een beetje een mislukkingG vond de kaart erg leuk maar had niets voor mij gedaan en ik kon mijn teleurstelling niet verbergen
toen is ie alsnog naar de winkel gegaan om chocola te halen
![]()
normaal reageer ik niet zo heftig maar ben nogal emo de laatste tijd. En ongesteld, dat helpt ook niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:MM, ik zie allebei mijn ouders vandaag dus ik laat het je vandaag weten!![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom voor jou alsnog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zunne grote vuurbal jonguh!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
De New Kids nu ook in Rusland?
http://nos.nl/op3/artikel(...)-zuiden-rusland.html
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Ook cute...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die aap van Oof leuker dan die haarbal van jou MMquote:
Maar ik had er een lieve tekst bij...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind die aap van Oof leuker dan die haarbal van jou MM
Klassiek!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:11 schreef MaJo het volgende:
Valentijnsdag was een beetje een mislukkingG vond de kaart erg leuk maar had niets voor mij gedaan en ik kon mijn teleurstelling niet verbergen
toen is ie alsnog naar de winkel gegaan om chocola te halen
![]()
normaal reageer ik niet zo heftig maar ben nogal emo de laatste tijd. En ongesteld, dat helpt ook niet mee
MM, ik zie allebei mijn ouders vandaag dus ik laat het je vandaag weten!
Is echt klassiek hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klassiek!
We doen niets aan Valentijnsdag/jubileum/verjaardag he?
- Nee
En dan ééntje stiekem toch iets doen en dan gepikeerd zijn dat de ander niet ook stiekem wat gedaan heeft
Fixedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:14 schreef Mark het volgende:
G. snapt nog niet eens dat er standaard chocolade in huis moet zijn?
Dat is wel een goede. Een doos chocola in huis verstoppen, zodat je die indien nodig kan inzettenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:14 schreef Mark het volgende:
G. snapt nog niet eens dat er standaard chocolade in huis moet zijn in die tijd van de maand?
Ik bewaar daarom altijd mijn met Sinterklaas gekregen chocoladeletters voor een jaartje of 3...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:14 schreef Mark het volgende:
G. snapt nog niet eens dat er standaard chocolade in huis moet zijn in die tijd van de maand?
Is dat jouw Valentijnskaart?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef Mark het volgende:
En hoe moeten we dit opvatten?
[ afbeelding ]
Weapons of mass consumptionquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is wel een goede. Een doos chocola in huis verstoppen, zodat je die indien nodig kan inzetten
De mijne is veel erger:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat jouw Valentijnskaart?
Dan is het misschien niet zo erg om eens een blauwtje te lopen...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom voor jou alsnog:Ik had een heel ander plaatje verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]iets met rozen
Maar bedankt voor de gestejij ook Oof!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Truequote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klassiek!
We doen niets aan Valentijnsdag/jubileum/verjaardag he?
- Nee
En dan ééntje stiekem toch iets doen en dan gepikeerd zijn dat de ander niet ook stiekem wat gedaan heeft
Dat is de standaard zin die we sturen naar klanten met een vervelende toon in de mailquote:
Bezoek de "Castor".quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:35 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Nem (of iemand anders), heb je nog Rotterdam tips voor zondag? Denk dat we wel even bij je komen buurten maar we hebben waarschijnlijk tussendoor nog een paar uur te overbruggen
En de "Castor" ligt naast dat hotel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:38 schreef Mark het volgende:
Lunch in Hotel New York, de watertaxi is altijd tof
Wat is dat?quote:
Ben ik al vaak geweest, een van mijn favo restaurantsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:38 schreef Mark het volgende:
Lunch in Hotel New York, de watertaxi is altijd tof
En volgens mij ook in de buurt van de brouwerij van Nemquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de "Castor" ligt naast dat hotel.
Het schip waar Mevrouw MM, MM en ik mee hebben gevaren tijdens Sail 2010.quote:
Het restaurant van Herman den Blijker dan? Ligt er 100 meter vandaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef MaJo het volgende:
Ben ik al vaak geweest, een van mijn favo restaurantsDus misschien wel leuk om iets anders te doen
En jullie katten waren binnen toen het op slot ging? (niet dat er één in blinde paniek binnen heeft willen komen)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt zo'n waardeloze ochtend. Er is hier een buurtkat die 's nachts binnenkomt door het kattenluikje en dan in de keuken pist/ sproeit. Dus, kattenluikje ging de afgelopen nachten op slot en er was niks aan de hand. Kom ik vanmorgen benenden en de lucht, gat-ver-dammeHangt het kattenluikje uit zn voegen en duidelijk van buiten naar binnen. Verdomde klotekat.
En M. ziek en huilend aan m'n been en ben zelf ook ziek.
Dat is wel een goeiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het restaurant van Herman den Blijker dan? Ligt er 100 meter vandaan.
Die waren binnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En jullie katten waren binnen toen het op slot ging? (niet dat er één in blinde paniek binnen heeft willen komen)
De "Castor".quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goeieMaar denk eigenlijk dat we qua eten wel goed zitten. We hebben eerst de finale van het ABN AMRO tennistournooi en dat is inclusief eten. Daarna doen we denk ik een hapje bij de brouwerij van Nem dus ben meer op zoek naar dingen om te bezichtigen tussendoor
Gave tentoonstelling, mooi schip, zoiets
Kun je die buurkat te pakken krijgen? Kun je mooi de rekening aan zijn halsband hangenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die waren binnen.Ze krijgen 's avonds eten en dan controleren we het altijd.
Maar eerst even M. over 'm laten kotsen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kun je die buurkat te pakken krijgen? Kun je mooi de rekening aan zijn halsband hangen
Ik noemde die optie natuurlijk niet voor nietsquote:
Ik zou niet eens weten of het schip er dan ook ligt. Het vaart regelmatig voor festivals e.d.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik noemde die optie natuurlijk niet voor nietsMaar ben je daar ook een paar uur mee zoet of is dat een kwestie van even bezichtigen? Dan spreekt een tentoonstelling me wat meer aan
Maar het is ook een beetje afhankelijk van hoe lang de finale precies duurt
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook bij Abn Amro toernooi geweest MaJoWas leuk om een keer mee te maken
Het eerste is wel vrij essentieelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of het schip er dan ook ligt. Het vaart regelmatig voor festivals e.d.![]()
Maar de rondleiding die ik er had duurde 1,5 uur.
www.loodsboot.eu
Het is stukken leuker als hij een tegenstander heeft die aan hem gewaagd isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:55 schreef Etcetera het volgende:
Federer is erg goeddie wedstrijd van hem tegen De Bakker was zelfs wat saai. Mijn werkgever en ik hebben daarna Sijsling nog zien spelen, die pot was veel interessanter om te kijken
En we hebben lekker gegeten, ben alleen de naam van die tent kwijt daar
Nouja, het deurtje lag er -half uit-, en de rand om het luikje ook, maar het was zo te maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kun je die buurkat te pakken krijgen? Kun je mooi de rekening aan zijn halsband hangen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar eerst even M. over 'm laten kotsen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar eerst even M. over 'm laten kotsen.
Ah ik dacht dat jullie op een aparte plek hadden gegeten, maar blijkbaar bij een restaurant in Ahoy dan? Wij zijn als genodigden van een bedrijf en die heeft een eigen ruimte met een eigen buffet en bar zeg maarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Sijsling heeft verloren![]()
Ik heb nog een handdoek gekocht, kon het niet latenIk heb geen idee welke treatment wij hadden
ik weet wel dat ik alleen geld kwijt was aan die handdoek
Of zet M. in dit pakje in de tuin.quote:
Arm kind.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of zet M. in dit pakje in de tuin.
[ afbeelding ]
Het is volgens mij wel het VIP-gedeelte waar we zaten, maar er zitten daar nogal wat verschillende tentjes waar je kunt etenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat jullie op een aparte plek hadden gegeten, maar blijkbaar bij een restaurant in Ahoy dan? Wij zijn als genodigden van een bedrijf en die heeft een eigen ruimte met een eigen buffet en bar zeg maar
Ja klopt, elke sponsor heeft daar zijn eigen ruimte en er zitten allerlei eetgelegenheden enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel het VIP-gedeelte waar we zaten, maar er zitten daar nogal wat verschillende tentjes waar je kunt etenEr hingen bij 'ons' restaurant posters aan de muur met daarop details van koeienhuiden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Als kamerplant niet geschikt wegens geluidsoverlast...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het al eerder gevraagd maar als je naar Engeland gaat zou je dan ook cheddar mee kunnen nemen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als kamerplant niet geschikt wegens geluidsoverlast...
Staat al op hun website...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gevraagd maar als je naar Engeland gaat zou je dan ook cheddar mee kunnen nemen?![]()
Oh echt? Ik dacht dat ze geen versproducten mochten verkopenquote:
Sinds kort, je moet het alleen wel ophalen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat ze geen versproducten mochten verkopenDan ga ik het bestellen
*kuchkuch*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gevraagd maar als je naar Engeland gaat zou je dan ook cheddar mee kunnen nemen?![]()
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds kort, je moet het alleen wel ophalen...
Verzenden doen we niet met versproducten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat ze geen versproducten mochten verkopenDan ga ik het bestellen
*kuchkuch*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*kuchkuch*
www.ukfood.nl/versproducten
Ik had het inmiddels al gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*kuchkuch*
www.ukfood.nl/versproducten
Ah dan was dat hetgeen ik onthouden had! Ik dacht dat jullie het niet mochten verkopen maar het gaat dus om verzendenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verzenden doen we niet met versproducten.
Er komt zondag a.s. een transporteur uit Gorkum via Utrecht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie het jaOp zich werk ik geloof ik niet zo gek ver van Gorinchem dus dat kan ik wel een keer doen
Prima! Als je het laat weten via Fok! of een mailtje stuurt wanneer je langskomt, dan zorgen we dat we thuis zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie het jaOp zich werk ik geloof ik niet zo gek ver van Gorinchem dus dat kan ik wel een keer doen
Tell me more?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt zondag a.s. een transporteur uit Gorkum via Utrecht.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima! Als je het laat weten via Fok! of een mailtje stuurt wanneer je langskomt, dan zorgen we dat we thuis zijn.
Sorry zit mobiel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
*kuchkuch*
Helaas is deze pagina verplaatst. Klik op "Home" of op "doorgaan" om terug te gaan naar de hoofdpagina
Mocht Lotusss op voorraad hebben wat jij wil hebben wil ik het best zondag in Utrecht afgeven.quote:
Ah je gaat meeten? Oeh dat is wel interessant! Ware het niet dat we dus zondag in Rotterdam zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht Lotusss op voorraad hebben wat jij wil hebben wil ik het best zondag in Utrecht afgeven.
Geen idee of dat past.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah je gaat meeten? Oeh dat is wel interessant! Ware het niet dat we dus zondag in Rotterdam zijnOf zou het door de bus passen?
Zal erom spannen, en vind het ook zo lullig om je langs te laten gaan en dat het dan niet past. Überhaupt eigenlijk dat je dan langsgaat en dat ik je niet eens een kopje koffie of iets kan aanbiedenquote:
Als je vanaf Culemborg de A2 en daarna de A15 pakt naar Rotterdam, dan kom je langs Gorinchem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah je gaat meeten? Oeh dat is wel interessant! Ware het niet dat we dus zondag in Rotterdam zijnOf zou het door de bus passen?
Cheddar kaas is toch niet zo hard dat het niet door de brievenbus past?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal erom spannen, en vind het ook zo lullig om je langs te laten gaan en dat het dan niet past.
Het is dat ik niet van ijskoffie hou. Anders had je het voor de deur kunnen zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal erom spannen, en vind het ook zo lullig om je langs te laten gaan en dat het dan niet past. Überhaupt eigenlijk dat je dan langsgaat en dat ik je niet eens een kopje koffie of iets kan aanbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |