ja, ik wil het wel netjes houdenquote:
Neuh, ik kan er niet zo wakker van liggen. En ik vertrouw op jullie fatsoenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zat al te wachten tot je het topic zelf zou vol maken
Da's dan toch juist niet hypocrietquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Hadden we hier niet laatst zo'n inzamelingsactie voor B.ertha waar ook niemand aan mee wilde doen? Wat een hypocriet gedoe hier...
en anderen ingehaakt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
Er zijn toch best wat mensen afgehaakt.
De pm wel, maar de rest van de beledigingen niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef Etcetera het volgende:
bart heeft 'm verwijderd, begrijpelijk![]()
Smurfenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je een Oempa Loempa gemaakt?
ja, in de brievenbus kijken hoeveel kaarten er in zittenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Soempie het volgende:
Doen jullie nog iets voor Valentijn morgen?
Ik zit in Rotterdam. E. zit ook in Rotterdam. Mij hij zit ergens anders, en ik zit in fakking Ahoy tennis te kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Soempie het volgende:
Naast de verjaardagskaarten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, in de brievenbus kijken hoeveel kaarten er in zitten
Voor het eerst ooitquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Soempie het volgende:
Eindelijk, dan!quote:
Nee. Hij is een beetje een fladderaar als het op afspraken afkomt, en is vaak laat, en een beetje jong, maar vooral erg goed voor mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eindelijk, dan!![]()
De pottenbakker is geen emotional fuckwit, pervert, enz?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee. Hij is een beetje een fladderaar als het op afspraken afkomt, en is vaak laat, en een beetje jong, maar vooral erg goed voor mij
*ahum*quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Plannen voor valentijn? Met mijn bed knuffelen... de hele dag
Heb je toch maar toegegevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Plannen voor valentijn? Met mijn bed knuffelen... de hele dag
quote:
nee, ook al heeft m'n vriendin wederom hoop van welquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Soempie het volgende:
gadverdammequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon het niet laten en heb vandaag via internet een kaartje naar E. gestuurd
'You put the happy in my ness'
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga denk ik dit aan de pb sturen
[ afbeelding ]
Oh die is wel heel slechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Deze is ook leuk:
[ afbeelding ]
Heb je wat te mokken...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een mokMeegedaan aan de #CirqueSwag prijsvraag
Ik klaag niet. Het is een coole mok, en ik drink veel thee!quote:
Mok/mokken...quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Het is een coole mok, en ik drink veel thee!
Ik heb gisteren nog eens zitten kijken en het fascineert me.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Redelijk. Mensen waarderen het, zowaar zelfs de professor
duuur... Momenteel heb ik ze geprint op 50 bij 70 cm. Dat ziet er zo uit:quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog eens zitten kijken en het fascineert me.
Misschien eens wat printen op canvas of zo?
Gaaf!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
duuur... Momenteel heb ik ze geprint op 50 bij 70 cm. Dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij kan Jojo nog wel een naamtopic gebruikenquote:
nee, helaasquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaaf!!
Canvas voor de verkoop, bedoelde ik...
Zie ik Wyccie nu op de grond naast je zitten?![]()
Dit is een groot contrast met dat Kanye-kaartje. Jullie zijn toch gewoon een stel? Waarom zou je dan zoiets sturen? Doe dan gewoon een kaartje waarbij je duidelijk bent.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga denk ik dit aan de pb sturen
[ afbeelding ]
Oh, zo lijken ze veel luguberder! Wat cool om je werk daar te zien hangen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
FokSilver heb ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:21 schreef B.ertha het volgende:
Wyccie, had jij niet een ander template in gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |