CUL / De Duitse Keuken #2quote:Op zondag 10 februari 2013 19:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klinkt goedNet als de koolrolletjes..
Heb je van beiden een recept?
Lekker! Ik ga nu mosterdsaus maken bij mijn zalmfiletquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Verandering van plan.
Het wordt ibericorack met boontjes en bloemig aardappeltje, mosterdsaus
DAMN!!!!!!! ik wil ook!!!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Aardappeltjes uit de oven en bifteki
Kwam lichtjes in de buurt, maar er is nog ruimte voor verbeteringquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef theKiD het volgende:
Vanavond eens proberen om het geleerde van afgelopen weekend in praktijk te brengen. Chili con carne op mexicaanse wijze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu uitbuiken met een cola-berenburgNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerste gang toetje van zonet]oeh, ziet r lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu uitbuiken met een cola-berenburg
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |