SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts![]()
Sluit zich daar bij aan. Bakkie thee.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Stiekem heb ik een bakkie koffie en daarnaast staat een grote mok theequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:39 schreef fietsie het volgende:
Sluit zich daar bij aan. Bakkie thee.![]()
![]()
Wrijf het er even in....Ik mag geen koffie meer he, na 12:00....
*zin in koffie!*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:41 schreef fietsie het volgende:
Wrijf het er even in....Ik mag geen koffie meer he, na 12:00....
*zin in koffie!*![]()
![]()
ik heb gewoon wat in elkaar geflanst, en meestal is dat wel lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef Faxie het volgende:
Ow ik vind bolognese wel lekker. Met spinazie nooit geprobeerd.![]()
![]()
Ik was serieus cafeine verslaafd, met een hele lijst aan bijwerkingen daarvan.quote:
Ga op mijn werk van ene overleg naar het andere, overal staat weer verse koffie klaar.
Aantallen koppen koffie per dag waren krankzinnig.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan je het niet beperken tot 3 bakken per dag? Dat lijkt me niet zo schadelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was serieus cafeine verslaafd, met een hele lijst aan bijwerkingen daarvan.
Ga op mijn werk van ene overleg naar het andere, overal staat weer verse koffie klaar.
Aantallen koppen koffie per dag waren krankzinnig.![]()
![]()
Als ik experimenteer met eten is dat een recept voor ravagequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat in elkaar geflanst, en meestal is dat wel lekker![]()
![]()
Wanneer gaan we samen eens wat drinken dan?quote:Komt omdat mannen 9 vd 10 keer gewoon niet kunnen kokenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik experimenteer met eten is dat een recept voor ravage![]()
![]()
![]()
Ja dat doe ik dus nu, max 4 kopjes, tot 12:00.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je het niet beperken tot 3 bakken per dag? Dat lijkt me niet zo schadelijk
Daarna geen koffie meer.
Dat werkt prima, maar de honger naar een bakje is er af en toe behoorlijk smiddags, vooral als ik het ruik (zoals nu)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Yessss ik hoor dus nu officieel tot een minderheid?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
Komt omdat mannen 9 vd 10 keer gewoon niet kunnen koken![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik experimenteer met eten is dat een recept voor ravageuitzondering meldt zich.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
van de week nog wat in elkaar geflanst met kip en rijst en van allemaal soorten kruiden wat door elkaar gegooit. ik kreeg complimenten![]()
![]()
Ik kan verder prima koken hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen eens wat drinken dan?
[..]
![]()
![]()
Maar waarom na 12-en niet meer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus nu, max 4 kopjes, tot 12:00.
Daarna geen koffie meer.
Dat werkt prima, maar de honger naar een bakje is er af en toe behoorlijk smiddags, vooral als ik het ruik (zoals nu)
Kan je niet 1 sochtends 2 smiddags doen?![]()
Mijn ervaring met mannen en koken is dusdanig dramatisch dat ik het maar lastig vind om het te geloven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
uitzondering meldt zich.
van de week nog wat in elkaar geflanst met kip en rijst en van allemaal soorten kruiden wat door elkaar gegooit. ik kreeg complimenten![]()
Omdat de grootste issues die ikhad te maken hebben met slapen, door na 12en geen cafeine meer binnen te krijgen zijn die sneller opgelostquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar waarom na 12-en niet meer?
Kan je niet 1 sochtends 2 smiddags doen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
*gromt*quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mannen en koken is dusdanig dramatisch dat ik het maar lastig vind om het te geloven.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ach meestal hou ik het simpel... en iedereen kan toch wel een stukkie vlees bakken, wat groente opwarmen en wat aardappeltjes bakken/in de oven flikkeren ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mannen en koken is dusdanig dramatisch dat ik het maar lastig vind om het te geloven.![]()
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
ach meestal hou ik het simpel... en iedereen kan toch wel een stukkie vlees bakken, wat groente opwarmen en wat aardappeltjes bakken/in de oven flikkeren ?![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
ach meestal hou ik het simpel... en iedereen kan toch wel een stukkie vlees bakken, wat groente opwarmen en wat aardappeltjes bakken/in de oven flikkeren ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goede vraag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen eens wat drinken dan?
[..]
Soon![]()
Kan je nagaan.. je mag een dame niet laten wachtenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit pas sinds 2010 op Fok.
Daarvoor had ik een leven enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je nagaan.. je mag een dame niet laten wachtenSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zometeen maar eens een schandalig eenvoudig maal op tafel, broccoli met schnitzel en een aardappel...
Whoei lekker makkelijk
Bah wat klinkt dat Engels kut zegquote:![]()
Echt, probeer de Japanse te kijken
(Muziek is Jonsi trouwens, frontman van Sigur Ros)
Ik vond de film voor een studio Ghibli productie wel redelijk vergeetbaar... goede film hoor, daar niet van.![]()
JA!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
die zouden zich toch moeten schamen
Ga jij een keer voor me koken?Ja jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bah wat klinkt dat Engels kut zeg![]()
Echt, probeer de Japanse te kijken
(Muziek is Jonsi trouwens, frontman van Sigur Ros)
Ik vond de film voor een studio Ghibli productie wel redelijk vergeetbaar... goede film hoor, daar niet van.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA!
Ga jij een keer voor me koken?
[..]
Ja ja![]()
![]()
Ongelofelijk. Werken tot 6 uur, dan ben ik al 10 uur van huis. :/I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vermoeiende hobby he, dat werkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
Ongelofelijk. Werken tot 6 uur, dan ben ik al 10 uur van huis. :/Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je hoort "tijd voor iets lekkers" en komt binnenvallen?
Is dat ehm, toeval?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef fietsie het volgende:
Je hoort "tijd voor iets lekkers" en komt binnenvallen?
Is dat ehm, toeval?
Ik ben klaar met studeren dus.. ja dan is het tijd voor iets lekkers![]()
![]()
![]()
pastaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Iemand een idee voor het eten dadelijk?
rijst
of
aardappels?![]()
lekkersProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Rijst, roerbakgroenten en kipquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
hmm lekker stukje kip erbij ofzo..?
wellicht met een curry? of een of ander sausje![]()
Wel lekker jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rijst, roerbakgroenten en kip
wellicht met een curry? of een of ander sausje![]()
Gelukkig vanaf morgen weer normale porties koken![]()
![]()
Een zoetzure saus met fruit erin maken, en dan kleine stukjes kip knapperig bakken, en bij het opdienen eroverheen strooien?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ja, wel toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:04 schreef fietsie het volgende:
Zometeen maar eens een schandalig eenvoudig maal op tafel, broccoli met schnitzel en een aardappel...
Whoei lekker makkelijk![]()
![]()
Jij hebt toch al iemandquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA!
Ga jij een keer voor me koken?![]()
![]()
ik ga aan de kipshoarma!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Iemand een idee voor het eten dadelijk?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is deze
Ik vraag je toch niet ten huwelijk? Ik vraag of je een keer voor me wilt koken![]()
![]()
Ja jeetje het is toch zo?quote:Kan er tegenwoordig niks meer zonder dat er teveel over nagedacht moet worden...
Ik ga 2 maart samen met een vrouwtje bij een man koken
Nou nou als dat geen neuken wordt
Gewoon gezellig eten!!! DAT kan dus tegenwoordig niet meerHey jijquote:Hoe was het? En hoe is het nu?
![]()
Tuurlijk kan dat gewoon normaal, zonder bijbedoelingen en andere bijzaken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jeetje het is toch zo?Kan er tegenwoordig niks meer zonder dat er teveel over nagedacht moet worden...
Gewoon gezellig eten!!! DAT kan dus tegenwoordig niet meer
Is toch gezellig?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vrouwen en mannen kunnen niks gewoon vriendschappelijk doen zonder dat het eindigt in een flinke neukpartij, dat weet je toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jeetje het is toch zo?Kan er tegenwoordig niks meer zonder dat er teveel over nagedacht moet worden...
Gewoon gezellig eten!!! DAT kan dus tegenwoordig niet meer
[..]
Hey jijHoe was het? En hoe is het nu?
![]()
Ja vind ik wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat gewoon normaal, zonder bijbedoelingen en andere bijzaken.
Is toch gezellig?![]()
![]()
Daarom ga ik ook uitsluitend met mannen om.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen kunnen niks gewoon vriendschappelijk doen zonder dat het eindigt in een flinke neukpartij, dat weet je toch?![]()
Nou zal ik je even uit je droom stompen jongenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen kunnen niks gewoon vriendschappelijk doen zonder dat het eindigt in een flinke neukpartij, dat weet je toch?![]()
![]()
KRAKquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook uitsluitend met mannen om.
Wat is er mis met een leuke vrouw![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
KRAK
Wat is er mis met een leuke vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet waar dat in gaat eindigen he.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zal ik je even uit je droom stompen jongen![]()
Iets met worst zeker?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vooralsnog eet ik gewoon thuis hoor
Ik maak mijn eigen eten wel![]()
![]()
Klopt, heb je gelijk in, maar het is natuurlijk wel FOK! hè, moet je wel in je achterhoofd houdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon gezellig eten!!! DAT kan dus tegenwoordig niet meerWas een mooie dienst, heel persoonlijk, erehaag van buschauffeurs bij de begraafplaats.quote:[..]
Hey jijHoe was het? En hoe is het nu?
Nu nog een wat drinken thuis met naaste broers en zussen.![]()
Wat wou je doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet waar dat in gaat eindigen he.![]()
![]()
![]()
Nee LASAGNE!quote:En het blijven jongetjes natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, heb je gelijk in, maar het is natuurlijk wel FOK! hè, moet je wel in je achterhoofd houdenDat snap ik wel
Klinkt als een mooi afscheidquote:Was een mooie dienst, heel persoonlijk, erehaag van buschauffeurs bij de begraafplaats.
Nu nog een wat drinken thuis met naaste broers en zussen.Ik heb aan je gedacht.. was zelfs het kaarsje vergeten
![]()
Lomp he?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2013 16:48:48 ]![]()
Truequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee LASAGNE!
[..]
En het blijven jongetjes natuurlijkDat snap ik wel
[..]
Klinkt als een mooi afscheidIk heb aan je gedacht.. was zelfs het kaarsje vergeten
![]()
Lomp he?Denken maar 1 ding hè?
Ja, was het ook. Dankjewel, vind ik lief van je![]()
Hehe, lompe lola actie![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik heb bijna een pandapunt te pakken![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TrueDenken maar 1 ding hè?
Ja, was het ook. Dankjewel, vind ik lief van je![]()
Hehe, lompe lola actie![]()
Ik heb mijn huis op het spel gezet voor je![]()
![]()
(gelukkig was het een waxinelichtje en geen stompkaars in een windlicht)
Je hebt een relatie .. boeiendquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
![]()
Best bijzonder dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een relatie .. boeiend![]()
![]()
Ben je gedumpt dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Leveren relaties niet sowieso een boel pandapunten op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
1quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Op hoeveel staat de teller met deze erbij?![]()
![]()
Als het goed is niet tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leveren relaties niet sowieso een boel pandapunten op?![]()
Jij wel jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik geef je zelfs een paar tijgerpunten erbij.
![]()
![]()
![]()
I don't know, I don't carequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leveren relaties niet sowieso een boel pandapunten op?![]()
![]()
Heb nog niet alle werelddelen gehadquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je al aan de max zit dan?![]()
![]()
![]()
Nou, als dat geen liefde isquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik heb mijn huis op het spel gezet voor je![]()
![]()
(gelukkig was het een waxinelichtje en geen stompkaars in een windlicht)
[..]
Je hebt een relatie .. boeiend![]()
![]()
![]()
Dit dus, daarom wilde ik ook zo graag een relatie. Eindelijk die waslijst kwijt zonder daadwerkelijk te neukenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef Faxie het volgende:
In een relatie kan je geen punten pakken.
![]()
jouw vriendin kan gewoon thuis komen met het bericht dat ze van de week er niet is omdat pietje voor haar gaat koken? ook al is pietje geen vriend van de familie. al kent ze pietje eigenlijk helemaal niet....quote:
jij zou dat niet vreemd vinden?![]()
![]()
Nou dan!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb nog niet alle werelddelen gehad![]()
![]()
![]()
Moet wel lukken met zo'n knapperd naast mequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We gaan gewoon liftend de wereld rond.
![]()
![]()
Haha, stelletjes hebben het wel zwaarder hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet wel lukken met zo'n knapperd naast me.
![]()
Nou ja prima toch? Mag zij geen nieuwe mensen leren kennen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
jouw vriendin kan gewoon thuis komen met het bericht dat ze van de week er niet is omdat pietje voor haar gaat koken? ook al is pietje geen vriend van de familie. al kent ze pietje eigenlijk helemaal niet....
jij zou dat niet vreemd vinden?![]()
Nou als dat geen neuken wordtquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zo achterdochtig...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
jouw vriendin kan gewoon thuis komen met het bericht dat ze van de week er niet is omdat pietje voor haar gaat koken? ook al is pietje geen vriend van de familie. al kent ze pietje eigenlijk helemaal niet....
jij zou dat niet vreemd vinden?dat is toch nergens voor nodig of wel?
![]()
Ons lukt dat welquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, stelletjes hebben het wel zwaarder hoor.
![]()
![]()
Texel is best mooiquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb nog niet alle werelddelen gehad![]()
![]()
![]()
Ik zag je ninja edit welquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef muhahaha het volgende:
LoLa heeft ook voor mij gekookt en er is niets gebeurd hoor...![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als dat geen neuken wordtPreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waarom zo achterdochtig...dat is toch nergens voor nodig of wel?
![]()
![]()
Zo, daar ging mijn laatste hoop op een cum laude.
Wel een ruime voldoende, maar geen 8. Spijtig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Balen manquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel een ruime voldoende, maar geen 8. Spijtig.. Bro hug!
![]()
Ah fuck zegquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel een ruime voldoende, maar geen 8. Spijtig.![]()
![]()
Ja.quote:
Vooral omdat ik zie dat een medestudent wel cum-laude is geslaagd.
Maar wel om het te vieren dat ik die 2 vakken heb afgerond, een lekker biertje, een lekkere cider en een mooie hardcover gekocht.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niks boeiends dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voltooid tegenwoordige tijd gebeuren met een t![]()
![]()
So closequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Vooral omdat ik zie dat een medestudent wel cum-laude is geslaagd.
Maar wel om het te vieren dat ik die 2 vakken heb afgerond, een lekker biertje, een lekkere cider en een mooie hardcover gekocht..
Nouja, wel goed vieren.
Bedankt he, verbeter ik mezelf, ga je het NOG vermeldenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voltooid tegenwoordige tijd gebeuren met een t.
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja prima toch? Mag zij geen nieuwe mensen leren kennen?wat, ben ik nou echt de enige die hier een beetje vraagtekens bij zou zetten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom zo achterdochtig...dat is toch nergens voor nodig of wel?
![]()
![]()
Het zou mij ook weinig boeien eerlijk gezegd, mijn vriendin hangt ook elke week in de kroeg. Laat 'r tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef rival het volgende:
wat, ben ik nou echt de enige die hier een beetje vraagtekens bij zou zetten?.
![]()
Oeiquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zou mij ook weinig boeien eerlijk gezegd, mijn vriendin hangt ook elke week in de kroeg. Laat 'r toch.
![]()
![]()
Ja ik denk het welquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
wat, ben ik nou echt de enige die hier een beetje vraagtekens bij zou zetten?![]()
![]()
Ik moet ook Afrika en Zuid Amerika nogquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan gaan we eerst door Oost-Europa en dan via Rusland door naar Azie![]()
![]()
.
![]()
![]()
Het ligt denk ik gewoon helemaal aan de situatie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
wat, ben ik nou echt de enige die hier een beetje vraagtekens bij zou zetten?![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ligt denk ik gewoon helemaal aan de situatie.ik zeg ook zeker niet dat er iets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef muhahaha het volgende:
LoLa heeft ook voor mij gekookt en er is niets gebeurd hoor...
Maar als mijn vriendin naar een vrijwel onbekende jongen gaat die voor haar gaat koken dan zou ik haar/mezelf wel ff vragen.... waarom?![]()
Oven aan, oven doet de restquote:
heerlijk ditwelke er niet is. PUNTquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ligt denk ik gewoon helemaal aan de situatie.![]()
Ik mis jullie!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zou er ook niet zo'n probleem van maken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oven aan, oven doet de rest
heerlijk dit
[..]
welke er niet is. PUNT![]()
Lijkt eropquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
![]()
In het algemeen ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
we praten nu even in het algemeen.![]()
![]()
Ik denk dat het best meevaltquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel een grotere slet bent dan ik.![]()
![]()
Blijkbaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:14 schreef rival het volgende:
ben ik dan zo slecht van vertrouwen, achterdochtig![]()
Gewoon stiekem aan d'r vingers ruiken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:14 schreef rival het volgende:
ben ik dan zo slecht van vertrouwen, achterdochtig![]()
Ja, ik ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet ook Afrika en Zuid Amerika nog. DOen we een boottochtje
![]()
![]()
wat, ik zou de ketting niet eens loskoppelen voor zo'n verzoekquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon stiekem aan d'r vingers ruiken.![]()
![]()
Even aan haar poesje voelen, of die recent nat is geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon stiekem aan d'r vingers ruiken.
Even tongzoenen om te kijken of je restjes zaad proeft.Tssk. Ik geen heb one night stands gehad anders.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Alle anderen werelddelen leveren me gewoon geen punten meer opquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook. DOen we een boottochtje
Boottochtje![]()
![]()
Onbekend is wat anders....quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:14 schreef rival het volgende:
ben ik dan zo slecht van vertrouwen, achterdochtig
Maar iemand die je kent...
Cryothic zegt net: Als het elke week zou dan zou hij zijn vraagtekens plaatsen
Zou ook in houden dat ik niet meer bij vriendinnetjes mag gaan eten want oeeeeeeeh stel je voor dat ze lesbische pornoseks hebben![]()
![]()
Mij welquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alle anderen werelddelen leveren me gewoon geen punten meer op
Boottochtje. Ik ben daar nog nooit geweest
.
![]()
Ik alleen nog niet in Afrika, Zuid-Amerika en Antartica (maar die laatste levert geen punten opquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij wel. Ik ben daar nog nooit geweest
.
)
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onbekend is wat anders....
Zou ook in houden dat ik niet meer bij vriendinnetjes mag gaan eten want oeeeeeeeh stel je voor dat ze lesbische pornoseks hebben![]()
![]()
![]()
Was het maar zo jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Dat deed ze al voordat ik haar leerde kennen en ik ben niet iemand die een ander zaken gaat verbieden (ja, seks wel).quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anders kun je ook al beter direct kappen met de relatieDie laatste is dan ook wel erg koud hoor, dan slaat ie naar binnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik alleen nog niet in Afrika, Zuid-Amerika en Antartica (maar die laatste levert geen punten op)
.
![]()
Either way beetje jammer... Ik ben een sociaal dier en als ik wat wil gaan drinken of uitgenodigd wordt om bij iemand te komen eten (ongeacht man/vrouw) moet dat gewoon kunnen vind ikquote:![]()
Jammer, ik wilde me al aanbieden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat deed ze al voordat ik haar leerde kennen en ik ben niet iemand die een ander zaken gaat verbieden (ja, seks wel).
Jij was vroeger ook heel erg. Kan dat met je achterdocht te maken hebben?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:14 schreef rival het volgende:
ben ik dan zo slecht van vertrouwen, achterdochtigIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Een filmpje kijken bij iemand anders, dan zou ik wel mijn vraagtekens hebben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je hebt haar nog niet eens gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde me al aanbieden.. Gezien jouw smaak heb ik zo het idee dat je haar maar zo zo gaat vinden.
![]()
Ja op je bolle ogen, hier trap ik niet meer in... mijn hartje ligt al in duizend stukkies vertrapt op de grondquote:
Tis goed met je![]()
Tuurlijk. Allebei moeten jullie gewoon een eigen leven hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat deed ze al voordat ik haar leerde kennen en ik ben niet iemand die een ander zaken gaat verbieden (ja, seks wel).Buitenseks zit er daar in ieder geval niet in neequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die laatste is dan ook wel erg koud hoor, dan slaat ie naar binnen.
![]()
![]()
Ik vertrouw jou en jouw smaak blindelings.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt haar nog niet eens gezien. Gezien jouw smaak heb ik zo het idee dat je haar maar zo zo gaat vinden.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Either way beetje jammer... Ik ben een sociaal dier en als ik wat wil gaan drinken of uitgenodigd wordt om bij iemand te komen eten (ongeacht man/vrouw) moet dat gewoon kunnen vind ik![]()
![]()
Tuurlijk, zolang de vriendschappen van het ander geslacht platonisch zijn zie ik sowieso weinig problemen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tuurlijk. Allebei moeten jullie gewoon een eigen leven hebbenBeetje jammer welquote:Buitenseks zit er daar in ieder geval niet in nee.
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja op je bolle ogen, hier trap ik niet meer in... mijn hartje ligt al in duizend stukkies vertrapt op de grond
Tis goed met je![]()
Maar zou toch wat zijn. Ga je heel onschuldig met wat vriendinnen eten en dan..![]()
![]()
Zolang ik mag kijken/mee doen zou ik daar al helemaal geen probleem mee hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doen we dat toch gewoon een keertje extra tijdens onze trip door Zuid-Amerika?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang de vriendschappen van het ander geslacht platonisch zijn zie ik sowieso weinig problemen.
[..]
Beetje jammer wel.
![]()
![]()
volgens mij ben ik onbekend maar okquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cryothic zegt net: Als het elke week zou dan zou hij zijn vraagtekens plaatsen![]()
![]()
Als je mee doet is het geen lesbische seks meer hèquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ik mag kijken/mee doen zou ik daar al helemaal geen probleem mee hebben.![]()
![]()
geile bedoeling welquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Maar zou toch wat zijn. Ga je heel onschuldig met wat vriendinnen eten en dan..![]()
Ik zou het niet afslaan hoor![]()
![]()
Voor hem wel, voor mij nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij ben ik onbekend maar ok![]()
hoe was ik heel erg?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was vroeger ook heel erg. Kan dat met je achterdocht te maken hebben?
en denk voordat je antwoord geeft ff na of ik dat antwoord wel hier wil zien![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doen we dat toch gewoon een keertje extra tijdens onze trip door Zuid-Amerika?.
Nu pas?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
Dat muhahaha foto kwijl kwijl begint me nu wel de neus uit te komen![]()
![]()
Trio!quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je mee doet is het geen lesbische seks meer hè
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed punt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je mee doet is het geen lesbische seks meer hè
Bi seks dan![]()
logisch ook. vind ik niet echt vergelijkbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat deed ze al voordat ik haar leerde kennen en ik ben niet iemand die een ander zaken gaat verbieden (ja, seks wel).![]()
![]()
Nieuwsgierigquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
hoe was ik heel erg?
en denk voordat je antwoord geeft ff na of ik dat antwoord wel hier wil zien
Ik ben het![]()
![]()
Je denkt weer heerlijk slecht over mij!quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
hoe was ik heel erg?
en denk voordat je antwoord geeft ff na of ik dat antwoord wel hier wil zien
Jij weet best hoe je was, beter dan dat ik dat weet.
Ik vraag me gewoon af of dat reden voor je achterdocht kan zijn.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
met andere vrouwen mag ze doen en laten wat ze wilt.... als ik maar sporadisch wat beelden mee krijg ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ik mag kijken/mee doen zou ik daar al helemaal geen probleem mee hebben.![]()
![]()
Lekker nieuwsgierig blijven dan.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het me overkomt niet nee..quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geile bedoeling wel![]()
Ik zou het niet afslaan hoor
Maar het is toch een vorm van vreemdgaan vind ik persoonlijk dus ernaar zoeken doe ik sowieso niet![]()
![]()
Alsof rival mij gaat vertellen hoe hij vroeger wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker nieuwsgierig blijven dan.![]()
![]()
Mensen moeten de dag doorkomen Vinniequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
Dat muhahaha foto kwijl kwijl begint me nu wel de neus uit te komen![]()
![]()
Ik snap Rival wel hoor.
Het is toch anders als ze met een collega/ bestaande vriend of wat dan ook, iemand die je al kent/vaker van gehoord hebt wat afspreekt dan met iemand die ze net in de bus ontmoet heeft ofzo.![]()
Als het gebeurt dan is dat oke ...quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als het me overkomt niet nee..
Maar het is toch een vorm van vreemdgaan vind ik persoonlijk dus ernaar zoeken doe ik sowieso niet![]()
Wie weet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof rival mij gaat vertellen hoe hij vroeger was
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach, sommige dingen komen mij ook af en toe de neus uit hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mensen moeten de dag doorkomen Vinnie.
![]()
gadverdammequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, sommige dingen komen mij ook af en toe de neus uit hoor.
![]()
wacht ff.... ik heb 1 meisje bedrogen. omdat ik ineens aandacht kreeg van het meisje waar ik al zeker 5 jaar een crush op had die tot die tijd onbereikbaar leek....... ik was fout, ik was een lul zeker weten, maar dat was niet hoe ik was zegmaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt weer heerlijk slecht over mij!
Jij weet best hoe je was, beter dan dat ik dat weet.
Ik vraag me gewoon af of dat reden voor je achterdocht kan zijn.![]()
![]()
Doe dat op een andere manierquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mensen moeten de dag doorkomen Vinnie![]()
![]()
Ja nou ik denk niet dat het mijn vriend veel zou uitmaken, maar meer voor mezelf..quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het gebeurt dan is dat oke ...
Maarja, mocht het zo ineens gebeuren, dan ren ik natuurlijk niet weg![]()
![]()
Uitzondering. Herkenbaar wel trouwens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
wacht ff.... ik heb 1 meisje bedrogen. omdat ik ineens aandacht kreeg van het meisje waar ik al zeker 5 jaar een crush op had die tot die tijd onbereikbaar leek....... ik was fout, ik was een lul zeker weten, maar dat was niet hoe ik was zegmaar![]()
ik ben heel open hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof rival mij gaat vertellen hoe hij vroeger was![]()
![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik ga eens een happie etentot later vanavond
![]()
![]()
Moet ik dit vies opvatten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, sommige dingen komen mij ook af en toe de neus uit hoor.
![]()
![]()
Ok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
wacht ff.... ik heb 1 meisje bedrogen. omdat ik ineens aandacht kreeg van het meisje waar ik al zeker 5 jaar een crush op had die tot die tijd onbereikbaar leek....... ik was fout, ik was een lul zeker weten, maar dat was niet hoe ik was zegmaar![]()
Wel thuis
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, figuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet ik dit vies opvatten?![]()
dankje!quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik snap Rival wel hoor.
Het is toch anders als ze met een collega/ bestaande vriend of wat dan ook, iemand die je al kent/vaker van gehoord hebt wat afspreekt dan met iemand die ze net in de bus ontmoet heeft ofzo.![]()
![]()
Oké, negeermodus gaat aan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nö, ik doe dat op de manier waarop ik dat wil![]()
Jawel, in het zwembad of onder de douchequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij snuit natuurlijk nooit je neus![]()
Ok.
![]()
Bespaart weer kosten op zakdoekjes. Slimme manquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, in het zwembad of onder de douche.
![]()
![]()
nog steeds heel fout. dat geef ik gewoon toe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitzondering. Herkenbaar wel trouwens.
ik zou het een volgende keer ook anders aanpakken. (netter)
maar haar kon ik niet laten schieten.... zij was dat meisje dat ik altijd nakeek als ze door de straat liep. op school niet eens aan durfde te spreken.... dat meisje waar ik over droomde als ik aan het dagdromen was![]()
![]()
Nouja, het is me nooit echt aangeleerd dus ik bedacht zelf hoe ik daarmee om moest gaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bespaart weer kosten op zakdoekjes. Slimme man.
![]()
Je leert ervan toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
nog steeds heel fout. dat geef ik gewoon toe.
maar haar kon ik niet laten schieten.... zij was dat meisje dat ik altijd nakeek als ze door de straat liep. op school niet eens aan durfde te spreken.... dat meisje waar ik over droomde als ik aan het dagdromen was
Het was bij mij iets anders maar net zo fout en ten kostte van een vriendschap. Dat vind ik wel kut.![]()
Je was een klootzak, maar wel een logische klootzakquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
nog steeds heel fout. dat geef ik gewoon toe.
maar haar kon ik niet laten schieten.... zij was dat meisje dat ik altijd nakeek als ze door de straat liep. op school niet eens aan durfde te spreken.... dat meisje waar ik over droomde als ik aan het dagdromen was
Gebeurt gewoon vaak. En achteraf sja.. dat is achteraf he
Als je er maar van leert!![]()
Wtfquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, het is me nooit echt aangeleerd dus ik bedacht zelf hoe ik daarmee om moest gaan.
![]()
![]()
![]()
ik heb zo mijn dinnetje ingeruild, en later werd ik weer ingeruild dus ik heb er ook wat van kunnen leren inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je leert ervan toch?
Het was bij mij iets anders maar net zo fout en ten kostte van een vriendschap. Dat vind ik wel kut.![]()
![]()
quote:
Ze zeggen wel; hoe je haar verkreeg is hoe je haar gaat kwijtrakenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zo mijn dinnetje ingeruild, en later werd ik weer ingeruild dus ik heb er ook wat van kunnen leren inderdaad.
![]()
Ik ga laptop even uitzetten zodat ie kan afkoelenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet echt laatquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tot 6, late dienst deze week (nouja, echt laat is het niet maar toch).
![]()
Uurtje langer of wat?![]()
![]()
Ja, uurtje langer. Persoonlijk vind ik tot 5 prettigerquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet echt laat![]()
Uurtje langer of wat?.
![]()
Ja, lijkt me ook wel wat fijnerquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, uurtje langer. Persoonlijk vind ik tot 5 prettiger.
![]()
![]()
Wel ok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:36 schreef rival het volgende:
[..]
niet ok?
thnx, ben gewoon aan het over"werken"If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
en dat is zo waarquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ze zeggen wel; hoe je haar verkreeg is hoe je haar gaat kwijtraken.
![]()
![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb de restjes in de vriezer gedaan, en nee, het waren geen tosti'squote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn al 3 mannen in dit topic, iemand van ons liegt![]()
![]()
Jij natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn al 3 mannen in dit topic, iemand van ons liegt
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrijdag!quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ik lees 'liegt'. Wanneer gaan we liegen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dan moet het wel goed gesmaakt hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb de restjes in de vriezer gedaan, en nee, het waren geen tosti's![]()
![]()
Natuurlijk, ik heb gekooktquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
was et lekker?
ik ga straks aan de kipshoarma![]()
![]()
Hoeft ook niet.quote:![]()
Paar weken terug heb je al gezegd dat ik je kookkunsten mag komen proeven!
Jammer wel dat ik toch niet durf langs te komen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Doegiesquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
Nu tijd voor voor vriendinnetje.. laters![]()
.
![]()
Of het nou om kaarten of koken gaat. Jij bent slecht in dat spel!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn positie was gewoon slechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of het nou om kaarten of koken gaat. Jij bent slecht in dat spel!.
![]()
Dat kan ook nog of je bent gewoon slecht in dat spelquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn positie was gewoon slecht.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nah, ik zat naast engel en ik hoorde haar gewoon nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook nog of je bent gewoon slecht in dat spel.
![]()
Ik zat naast jou en ik hoorde nog (met moeite, dat welquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn positie was gewoon slecht.
) wat Engel zei
![]()
![]()
Ja kijk, daar krijg je het al. Met moeite. Weet je hoeveel pisang ik inmiddels op hadquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat naast jou en ik hoorde nog (met moeite, dat wel) wat Engel zei
.
![]()
@roy. Kom hierheen vrijdag!
@muhahaha. Engel had er niks mee te maken!
@vin. Kom vrijdag dan hierheen, dan gaan we liegen voor we naar arnhem gaan!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Aansteller!quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja kijk, daar krijg je het al. Met moeite. Weet je hoeveel pisang ik inmiddels op had.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dan gaan jullie naar Arnhem toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
@vin. Kom vrijdag dan hierheen, dan gaan we liegen voor we naar arnhem gaan!![]()
Was dat die avond dat ik aan doen baileys zat of aan de whiskey?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja kijk, daar krijg je het al. Met moeite. Weet je hoeveel pisang ik inmiddels op had.
![]()
Liegen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef Royco1 het volgende:
Wat moet je precies doen bij dat spel?
Ik app je wel ff.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je dronk niet zoveel zover ik weetquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dat die avond dat ik aan doen baileys zat of aan de whiskey?.
![]()
Dus? Gewoon mee gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan gaan jullie naar Arnhem toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhm... ja kan. Moet nog even kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
@vin. Kom vrijdag dan hierheen, dan gaan we liegen voor we naar arnhem gaan!![]()
![]()
Dan was dat vrijdagavond denk ik... toen had ik niet.zoveel opquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je dronk niet zoveel zover ik weet.
![]()
![]()
Grapjasquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht maar af, volgende keer wanneer ik mee doe ga ik awesome spelen.
![]()
![]()
Ja, was ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan was dat vrijdagavond denk ik... toen had ik niet.zoveel op.
quote:. Komt wel goed schatje.
![]()
Ik ga het wel proberenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je komt misschien toch eten. Beetje sneaky laat vertrekken haha
.
![]()
Welke films?quote:14 SHADES OF GREY
Transporter 1, 2 & 3.quote:
Transporter: The Series S01
The Man With Iron Fists
30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo![]()
Oh diequote:goeie film
14 SHADES OF GREY
Die filmquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Transporter 1, 2 & 3.
The Man With Iron Fists
30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo
14 SHADES OF GREY
De titel klinkt iig al veel zeggendquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnt best goed te zijn las ik hier.14 SHADES OF GREY
quote:![]()
Die laatste is 1 film?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Transporter 1, 2 & 3.
The Man With Iron Fists
30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo![]()
Hate to burst your bubble maar die film is echt nog slechter dan slecht. En helaas niet zo slecht dat ie weer grappig wordt. Verwacht in ieder geval geen Scary Movie niveau.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnt best goed te zijn las ik hier.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat van een pareltje was sarcastisch bedoeld he.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnt best goed te zijn las ik hier.![]()
Joah: 30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo (2013) - IMDbquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon TattooDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
[..]
Die laatste is 1 film?![]()
Jup, is een parodie op The girl with the dragon tattoo en Paranormal Activities zei Royco.![]()
Ohquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat van een pareltje was sarcastisch bedoeld he.Weet ik even niet meer
![]()
![]()
Duidelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble maar die film is echt nog slechter dan slecht. En helaas niet zo slecht dat ie weer grappig wordt. Verwacht in ieder geval geen Scary Movie niveau.![]()
![]()
Dat zijn juist de beste filmsquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble maar die film is echt nog slechter dan slecht. En helaas niet zo slecht dat ie weer grappig wordt. Verwacht in ieder geval geen Scary Movie niveau.
14 SHADES OF GREY
Normaal mee eens, maar nee deze is echt niet leuk. Beetje basisschool poep en plas humor.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joah: 30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo (2013) - IMDb![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: