SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts![]()
Sluit zich daar bij aan. Bakkie thee.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Stiekem heb ik een bakkie koffie en daarnaast staat een grote mok theequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:39 schreef fietsie het volgende:
Sluit zich daar bij aan. Bakkie thee.![]()
![]()
Wrijf het er even in....Ik mag geen koffie meer he, na 12:00....
*zin in koffie!*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:41 schreef fietsie het volgende:
Wrijf het er even in....Ik mag geen koffie meer he, na 12:00....
*zin in koffie!*![]()
![]()
ik heb gewoon wat in elkaar geflanst, en meestal is dat wel lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef Faxie het volgende:
Ow ik vind bolognese wel lekker. Met spinazie nooit geprobeerd.![]()
![]()
Ik was serieus cafeine verslaafd, met een hele lijst aan bijwerkingen daarvan.quote:
Ga op mijn werk van ene overleg naar het andere, overal staat weer verse koffie klaar.
Aantallen koppen koffie per dag waren krankzinnig.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan je het niet beperken tot 3 bakken per dag? Dat lijkt me niet zo schadelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was serieus cafeine verslaafd, met een hele lijst aan bijwerkingen daarvan.
Ga op mijn werk van ene overleg naar het andere, overal staat weer verse koffie klaar.
Aantallen koppen koffie per dag waren krankzinnig.![]()
![]()
Als ik experimenteer met eten is dat een recept voor ravagequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat in elkaar geflanst, en meestal is dat wel lekker![]()
![]()
Wanneer gaan we samen eens wat drinken dan?quote:Komt omdat mannen 9 vd 10 keer gewoon niet kunnen kokenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik experimenteer met eten is dat een recept voor ravage![]()
![]()
![]()
Ja dat doe ik dus nu, max 4 kopjes, tot 12:00.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je het niet beperken tot 3 bakken per dag? Dat lijkt me niet zo schadelijk
Daarna geen koffie meer.
Dat werkt prima, maar de honger naar een bakje is er af en toe behoorlijk smiddags, vooral als ik het ruik (zoals nu)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Yessss ik hoor dus nu officieel tot een minderheid?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
Komt omdat mannen 9 vd 10 keer gewoon niet kunnen koken![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik experimenteer met eten is dat een recept voor ravageuitzondering meldt zich.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
van de week nog wat in elkaar geflanst met kip en rijst en van allemaal soorten kruiden wat door elkaar gegooit. ik kreeg complimenten![]()
![]()
Ik kan verder prima koken hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen eens wat drinken dan?
[..]
![]()
![]()
Maar waarom na 12-en niet meer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus nu, max 4 kopjes, tot 12:00.
Daarna geen koffie meer.
Dat werkt prima, maar de honger naar een bakje is er af en toe behoorlijk smiddags, vooral als ik het ruik (zoals nu)
Kan je niet 1 sochtends 2 smiddags doen?![]()
Mijn ervaring met mannen en koken is dusdanig dramatisch dat ik het maar lastig vind om het te geloven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
uitzondering meldt zich.
van de week nog wat in elkaar geflanst met kip en rijst en van allemaal soorten kruiden wat door elkaar gegooit. ik kreeg complimenten![]()
Omdat de grootste issues die ikhad te maken hebben met slapen, door na 12en geen cafeine meer binnen te krijgen zijn die sneller opgelostquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar waarom na 12-en niet meer?
Kan je niet 1 sochtends 2 smiddags doen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
*gromt*quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mannen en koken is dusdanig dramatisch dat ik het maar lastig vind om het te geloven.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ach meestal hou ik het simpel... en iedereen kan toch wel een stukkie vlees bakken, wat groente opwarmen en wat aardappeltjes bakken/in de oven flikkeren ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mannen en koken is dusdanig dramatisch dat ik het maar lastig vind om het te geloven.![]()
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
ach meestal hou ik het simpel... en iedereen kan toch wel een stukkie vlees bakken, wat groente opwarmen en wat aardappeltjes bakken/in de oven flikkeren ?![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
ach meestal hou ik het simpel... en iedereen kan toch wel een stukkie vlees bakken, wat groente opwarmen en wat aardappeltjes bakken/in de oven flikkeren ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goede vraag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen eens wat drinken dan?
[..]
Soon![]()
Kan je nagaan.. je mag een dame niet laten wachtenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit pas sinds 2010 op Fok.
Daarvoor had ik een leven enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je nagaan.. je mag een dame niet laten wachtenSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zometeen maar eens een schandalig eenvoudig maal op tafel, broccoli met schnitzel en een aardappel...
Whoei lekker makkelijk
Bah wat klinkt dat Engels kut zegquote:![]()
Echt, probeer de Japanse te kijken
(Muziek is Jonsi trouwens, frontman van Sigur Ros)
Ik vond de film voor een studio Ghibli productie wel redelijk vergeetbaar... goede film hoor, daar niet van.![]()
JA!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
die zouden zich toch moeten schamen
Ga jij een keer voor me koken?Ja jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bah wat klinkt dat Engels kut zeg![]()
Echt, probeer de Japanse te kijken
(Muziek is Jonsi trouwens, frontman van Sigur Ros)
Ik vond de film voor een studio Ghibli productie wel redelijk vergeetbaar... goede film hoor, daar niet van.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA!
Ga jij een keer voor me koken?
[..]
Ja ja![]()
![]()
Ongelofelijk. Werken tot 6 uur, dan ben ik al 10 uur van huis. :/I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vermoeiende hobby he, dat werkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
Ongelofelijk. Werken tot 6 uur, dan ben ik al 10 uur van huis. :/Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je hoort "tijd voor iets lekkers" en komt binnenvallen?
Is dat ehm, toeval?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef fietsie het volgende:
Je hoort "tijd voor iets lekkers" en komt binnenvallen?
Is dat ehm, toeval?
Ik ben klaar met studeren dus.. ja dan is het tijd voor iets lekkers![]()
![]()
![]()
pastaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Iemand een idee voor het eten dadelijk?
rijst
of
aardappels?![]()
lekkersProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Rijst, roerbakgroenten en kipquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
hmm lekker stukje kip erbij ofzo..?
wellicht met een curry? of een of ander sausje![]()
Wel lekker jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rijst, roerbakgroenten en kip
wellicht met een curry? of een of ander sausje![]()
Gelukkig vanaf morgen weer normale porties koken![]()
![]()
Een zoetzure saus met fruit erin maken, en dan kleine stukjes kip knapperig bakken, en bij het opdienen eroverheen strooien?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ja, wel toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:04 schreef fietsie het volgende:
Zometeen maar eens een schandalig eenvoudig maal op tafel, broccoli met schnitzel en een aardappel...
Whoei lekker makkelijk![]()
![]()
Jij hebt toch al iemandquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA!
Ga jij een keer voor me koken?![]()
![]()
ik ga aan de kipshoarma!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Iemand een idee voor het eten dadelijk?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is deze
Ik vraag je toch niet ten huwelijk? Ik vraag of je een keer voor me wilt koken![]()
![]()
Ja jeetje het is toch zo?quote:Kan er tegenwoordig niks meer zonder dat er teveel over nagedacht moet worden...
Ik ga 2 maart samen met een vrouwtje bij een man koken
Nou nou als dat geen neuken wordt
Gewoon gezellig eten!!! DAT kan dus tegenwoordig niet meerHey jijquote:Hoe was het? En hoe is het nu?
![]()
Tuurlijk kan dat gewoon normaal, zonder bijbedoelingen en andere bijzaken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jeetje het is toch zo?Kan er tegenwoordig niks meer zonder dat er teveel over nagedacht moet worden...
Gewoon gezellig eten!!! DAT kan dus tegenwoordig niet meer
Is toch gezellig?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vrouwen en mannen kunnen niks gewoon vriendschappelijk doen zonder dat het eindigt in een flinke neukpartij, dat weet je toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jeetje het is toch zo?Kan er tegenwoordig niks meer zonder dat er teveel over nagedacht moet worden...
Gewoon gezellig eten!!! DAT kan dus tegenwoordig niet meer
[..]
Hey jijHoe was het? En hoe is het nu?
![]()
Ja vind ik wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat gewoon normaal, zonder bijbedoelingen en andere bijzaken.
Is toch gezellig?![]()
![]()
Daarom ga ik ook uitsluitend met mannen om.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen kunnen niks gewoon vriendschappelijk doen zonder dat het eindigt in een flinke neukpartij, dat weet je toch?![]()
Nou zal ik je even uit je droom stompen jongenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen kunnen niks gewoon vriendschappelijk doen zonder dat het eindigt in een flinke neukpartij, dat weet je toch?![]()
![]()
KRAKquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook uitsluitend met mannen om.
Wat is er mis met een leuke vrouw![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
KRAK
Wat is er mis met een leuke vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet waar dat in gaat eindigen he.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zal ik je even uit je droom stompen jongen![]()
Iets met worst zeker?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vooralsnog eet ik gewoon thuis hoor
Ik maak mijn eigen eten wel![]()
![]()
Klopt, heb je gelijk in, maar het is natuurlijk wel FOK! hè, moet je wel in je achterhoofd houdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon gezellig eten!!! DAT kan dus tegenwoordig niet meerWas een mooie dienst, heel persoonlijk, erehaag van buschauffeurs bij de begraafplaats.quote:[..]
Hey jijHoe was het? En hoe is het nu?
Nu nog een wat drinken thuis met naaste broers en zussen.![]()
Wat wou je doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet waar dat in gaat eindigen he.![]()
![]()
![]()
Nee LASAGNE!quote:En het blijven jongetjes natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, heb je gelijk in, maar het is natuurlijk wel FOK! hè, moet je wel in je achterhoofd houdenDat snap ik wel
Klinkt als een mooi afscheidquote:Was een mooie dienst, heel persoonlijk, erehaag van buschauffeurs bij de begraafplaats.
Nu nog een wat drinken thuis met naaste broers en zussen.Ik heb aan je gedacht.. was zelfs het kaarsje vergeten
![]()
Lomp he?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2013 16:48:48 ]![]()
Truequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee LASAGNE!
[..]
En het blijven jongetjes natuurlijkDat snap ik wel
[..]
Klinkt als een mooi afscheidIk heb aan je gedacht.. was zelfs het kaarsje vergeten
![]()
Lomp he?Denken maar 1 ding hè?
Ja, was het ook. Dankjewel, vind ik lief van je![]()
Hehe, lompe lola actie![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik heb bijna een pandapunt te pakken![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TrueDenken maar 1 ding hè?
Ja, was het ook. Dankjewel, vind ik lief van je![]()
Hehe, lompe lola actie![]()
Ik heb mijn huis op het spel gezet voor je![]()
![]()
(gelukkig was het een waxinelichtje en geen stompkaars in een windlicht)
Je hebt een relatie .. boeiendquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
![]()
Best bijzonder dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een relatie .. boeiend![]()
![]()
Ben je gedumpt dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Leveren relaties niet sowieso een boel pandapunten op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
1quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Op hoeveel staat de teller met deze erbij?![]()
![]()
Als het goed is niet tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leveren relaties niet sowieso een boel pandapunten op?![]()
Jij wel jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik geef je zelfs een paar tijgerpunten erbij.
![]()
![]()
![]()
I don't know, I don't carequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leveren relaties niet sowieso een boel pandapunten op?![]()
![]()
Heb nog niet alle werelddelen gehadquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je al aan de max zit dan?![]()
![]()
![]()
Nou, als dat geen liefde isquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik heb mijn huis op het spel gezet voor je![]()
![]()
(gelukkig was het een waxinelichtje en geen stompkaars in een windlicht)
[..]
Je hebt een relatie .. boeiend![]()
![]()
![]()
Dit dus, daarom wilde ik ook zo graag een relatie. Eindelijk die waslijst kwijt zonder daadwerkelijk te neukenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef Faxie het volgende:
In een relatie kan je geen punten pakken.
![]()
jouw vriendin kan gewoon thuis komen met het bericht dat ze van de week er niet is omdat pietje voor haar gaat koken? ook al is pietje geen vriend van de familie. al kent ze pietje eigenlijk helemaal niet....quote:
jij zou dat niet vreemd vinden?![]()
![]()
Nou dan!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb nog niet alle werelddelen gehad![]()
![]()
![]()
Moet wel lukken met zo'n knapperd naast mequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We gaan gewoon liftend de wereld rond.
![]()
![]()
Haha, stelletjes hebben het wel zwaarder hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet wel lukken met zo'n knapperd naast me.
![]()
Nou ja prima toch? Mag zij geen nieuwe mensen leren kennen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
jouw vriendin kan gewoon thuis komen met het bericht dat ze van de week er niet is omdat pietje voor haar gaat koken? ook al is pietje geen vriend van de familie. al kent ze pietje eigenlijk helemaal niet....
jij zou dat niet vreemd vinden?![]()
Nou als dat geen neuken wordtquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zo achterdochtig...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
jouw vriendin kan gewoon thuis komen met het bericht dat ze van de week er niet is omdat pietje voor haar gaat koken? ook al is pietje geen vriend van de familie. al kent ze pietje eigenlijk helemaal niet....
jij zou dat niet vreemd vinden?dat is toch nergens voor nodig of wel?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: