Absoluut niet inderdaad. Het maximum lag misschien op een halve cm en inmiddels is het een soort ijsregen geworden waardoor ik de tuintegels alweer kan zien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Geloof overigens niet dat er daadwerkelijk 5-8cm gaat vallen als ik dat gebied zo bekijk.
Inderdaad, het gaat aardig meevallen met de sneeuwval. Het is meer te doen om de ijzel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Geloof overigens niet dat er daadwerkelijk 5-8cm gaat vallen als ik dat gebied zo bekijk.
Natte cameraquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:09 schreef tralalala het volgende:
http://www.gelderland.nl/?id=21407
Schoot net een auto de bocht uit, precies toen ik net keek
Dit gaat voor serieuze problemen zorgen. In Oss lijkt het hier nu een beetje op sneeuwjacht met flinke windvlagen zo nu en dan. Sneeuw blijft gestaag vallen.quote:
Hier vanochtend even voor 6 moest ik een stuk tegenwind fietsen, was alsof m'n hoofd eraf vroor.. had een muts op moeten doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef Pagan het volgende:
Midden Groningen is droog en stervenskoud door de harde wind.
het zou kunnen dat de zaak straks weer in sneeuw over gaat. Is echt heel lastig te voorspellen dit soort situaties.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Absoluut niet inderdaad. Het maximum lag misschien op een halve cm en inmiddels is het een soort ijsregen geworden waardoor ik de tuintegels alweer kan zien.
Dat voorspelt men wel, met name in de late middag en vroege avond.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zou kunnen dat de zaak straks weer in sneeuw over gaat. Is echt heel lastig te voorspellen dit soort situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |