Nee dan stond er : Weer snee in aantochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef Klonk het volgende:
wat een trieste dag dat dat kutwoord in een TT staat
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dan stond er : Weer snee in aantocht
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Deetch het volgende:
Snil? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=snil
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
met plaatselijk een schaamhaarbuitje
straks nog het woord van 2013quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef Klonk het volgende:
wat een trieste dag dat dat kutwoord in een TT staat
Zwaartepunt in het Noordoostenquote:Totale neerslaghoeveelheden tot aan vrijdagochtend zijn 2-5 cm sneeuw, lokaal mogelijk wat meer. Vooral in het noorden en noordoosten zou het lokaal 5-8 cm kunnen worden, ook gezien het stagnerende karakter van de tweede occlusie.
Godver.... niet weer. Kut sneeuw, kut regen, kut winterquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Het lijkt erop dat plekken langs de kust gespaard blijven en dat de meeste sneeuw in het midden/oosten gaat vallen.
Goed nieuws, weg met die troep
Ojee ik voel de bui al aankomen..quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zwaartepunt in het Noordoosten
Vrijdagochtend moet ik vroeg op pad. Hoeplijk in een witte wereld met amper overig verkeer crossen
Uit de Pyreneeën:quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef INViCTuS het volgende:
Doe maar taferelen a la...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De snee van Patricia Paaiquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dan stond er : Weer snee in aantocht
Maar niet in limburgquote:
Gelukkig hadden we afgelopen weekend met carnaval geen sneeuw. Dan neem ik dit maar voor lief. Hopelijk valt het mee op de weg donderdagavond en vrijdagochtend. Zowel mijn woonplaats als de plaats waar ik werk liggen in het meest roze gebied (maar dan wel 40 km uit elkaarquote:
wehehhe en dan ineens krijgt maart dat staartjequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:30 schreef Lemans24 het volgende:
Morgen de laatste serieuze snil deze winter!
En de NS maakt er nog even misbruik van.
dat idd. kan nog tot ver in maart winters zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wehehhe en dan ineens krijgt maart dat staartje![]()
Niet tevroeg juichen
De R zit dan in de maand: zon!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wehehhe en dan ineens krijgt maart dat staartje![]()
Niet tevroeg juichen
Kan, kan, kan...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef aloa het volgende:
[..]
dat idd. kan nog tot ver in maart winters zijn.
laat maar komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef Adelante het volgende:
In maart geen sneeuw meer
Eind februari 18 graden
Hangt er van af waar je woont, niets tot 10cm wordt verwacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
hoeveel sneeuw word er verwacht ?metertje?
![]()
En april rijmt niet voor niets op snil.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef aloa het volgende:
dat idd. kan nog tot ver in maart winters zijn.
Droog.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, de lente is in ieder geval nog ver weg en het lijkt eerder weer vrij koud te worden volgende week...wel droog, dat scheelt dan wel weer.
[ afbeelding ]
Valt het jullie op dat de pluim totaal niet meer overeenkomt met de voorspellingen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, de lente is in ieder geval nog ver weg en het lijkt eerder weer vrij koud te worden volgende week...wel droog, dat scheelt dan wel weer.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
En april rijmt niet voor niets op snil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |