Nee dan stond er : Weer snee in aantochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef Klonk het volgende:
wat een trieste dag dat dat kutwoord in een TT staat
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dan stond er : Weer snee in aantocht
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Deetch het volgende:
Snil? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=snil
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
met plaatselijk een schaamhaarbuitje
straks nog het woord van 2013quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef Klonk het volgende:
wat een trieste dag dat dat kutwoord in een TT staat
Zwaartepunt in het Noordoostenquote:Totale neerslaghoeveelheden tot aan vrijdagochtend zijn 2-5 cm sneeuw, lokaal mogelijk wat meer. Vooral in het noorden en noordoosten zou het lokaal 5-8 cm kunnen worden, ook gezien het stagnerende karakter van de tweede occlusie.
Godver.... niet weer. Kut sneeuw, kut regen, kut winterquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Het lijkt erop dat plekken langs de kust gespaard blijven en dat de meeste sneeuw in het midden/oosten gaat vallen.
Goed nieuws, weg met die troep
Ojee ik voel de bui al aankomen..quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zwaartepunt in het Noordoosten
Vrijdagochtend moet ik vroeg op pad. Hoeplijk in een witte wereld met amper overig verkeer crossen
Uit de Pyreneeën:quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:50 schreef INViCTuS het volgende:
Doe maar taferelen a la...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De snee van Patricia Paaiquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dan stond er : Weer snee in aantocht
Maar niet in limburgquote:
Gelukkig hadden we afgelopen weekend met carnaval geen sneeuw. Dan neem ik dit maar voor lief. Hopelijk valt het mee op de weg donderdagavond en vrijdagochtend. Zowel mijn woonplaats als de plaats waar ik werk liggen in het meest roze gebied (maar dan wel 40 km uit elkaarquote:
wehehhe en dan ineens krijgt maart dat staartjequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:30 schreef Lemans24 het volgende:
Morgen de laatste serieuze snil deze winter!
En de NS maakt er nog even misbruik van.
dat idd. kan nog tot ver in maart winters zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wehehhe en dan ineens krijgt maart dat staartje![]()
Niet tevroeg juichen
De R zit dan in de maand: zon!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wehehhe en dan ineens krijgt maart dat staartje![]()
Niet tevroeg juichen
Kan, kan, kan...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef aloa het volgende:
[..]
dat idd. kan nog tot ver in maart winters zijn.
laat maar komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef Adelante het volgende:
In maart geen sneeuw meer
Eind februari 18 graden
Hangt er van af waar je woont, niets tot 10cm wordt verwacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
hoeveel sneeuw word er verwacht ?metertje?
![]()
En april rijmt niet voor niets op snil.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef aloa het volgende:
dat idd. kan nog tot ver in maart winters zijn.
Droog.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, de lente is in ieder geval nog ver weg en het lijkt eerder weer vrij koud te worden volgende week...wel droog, dat scheelt dan wel weer.
[ afbeelding ]
Valt het jullie op dat de pluim totaal niet meer overeenkomt met de voorspellingen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, de lente is in ieder geval nog ver weg en het lijkt eerder weer vrij koud te worden volgende week...wel droog, dat scheelt dan wel weer.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
En april rijmt niet voor niets op snil.
Het was een passage van het ISS.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zat net even een peukje te roken buiten.
Zie ik opeens een helder licht voorbij komen, ik dacht eerst aan een vliegtuig maar daar ging te snel en ik zag ook niks knipperen. Op een gegeven moment werd het licht kortdurend heel fel.
Echt heel bizar.
No way, je zag hem gewoon afbrokkelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was een passage van het ISS.
Gebeurt heel regelmatig, waaronder vandaag!
Hoe laat was het?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
No way, je zag hem gewoon afbrokkelen.
Gaf hij ook meerdere flitsen tijdens het 'afbrokkelen'? Zo ja, dan is het een meteoriet. Dit tweemaal eerder gezien namelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
No way, je zag hem gewoon afbrokkelen.
Dat is dan wat laat voor het ISS, want die had om 20:13 moeten passeren.quote:
Ik heb 1 flits gezien jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Gaf hij ook meerdere flitsen tijdens het 'afbrokkelen'? Zo ja, dan is het een meteoriet. Dit tweemaal eerder gezien namelijk.
Ja, ook het ISS heeft een winterdienstregeling. In opdracht van de NS.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is dan wat laat voor het ISS, want die had om 20:13 moeten passeren.
Misschien aangepaste dienstregeling?
Mooie link, zet ik ff in het andere topic, thxquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef GekkePoes het volgende:
http://lunarmeteoritehunters.blogspot.nl/ heel veel mensen hebben deze gezien
Als dat kaartje betrouwbaar is
[ afbeelding ]
Gebeurt vaker toch? Ik heb zelf ook paar jaar terug zoiets gezien. Dacht toen eerst aan vuurwerk, want het leek niet echt op een vallende ster.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef Againzender het volgende:
lijkt me een meteoor als ik de massale reacties overal zie. Altijd tof om te zien!
Dat kaartje zal wel de optelsom van jaren en jaren en jaren zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef GekkePoes het volgende:
http://lunarmeteoritehunters.blogspot.nl/ heel veel mensen hebben deze gezien
Als dat kaartje betrouwbaar is
[ afbeelding ]
Op de website staat "current or recent meteor event" dus is wel redelijk up-to-date denk ik zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat kaartje zal wel de optelsom van jaren en jaren en jaren zijn.
Die witte stippen zijn de meldingenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat kaartje zal wel de optelsom van jaren en jaren en jaren zijn.
Ik zit er net een stukje over te lezen: die asteroïde gaat dus gewoon tussen de aarde en de baan van satellieten door! Dat is best dichtbij...quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Fredo55 het volgende:
Ik dacht gelijk aan dit:
Een vrij onbekende planetoïde zal op 15 februari rakelings langs de aarde vliegen. Het stuk ruimterots heeft een doorsnede van 50 meter [...]
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die witte stippen zijn de meldingen
Asteroides uiteraard ook hier....twitter:Marco_Langbroek twitterde op woensdag 13-02-2013 om 23:20:24Heldere #vuurbol avond 13 feb lijkt re-entry van Russische Soyuz rakettrap te zijn, USSTRATCOM reentry data kloppen #meteoor #meteoriet reageer retweet
Ik moet dan ook zeggen dat WKN de uitstraling heeft van een één-topic subforum, door de extreme hoeveelheid posts in dit topic. Je zou bijna denken: voeg dit subforum samen met iets anders...quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef Frutsel het volgende:
Asteroides uiteraard ook hier....
WKN / Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde
soms denk ik echt dat sommige mensen geen idee hebben wat WKN nog meer te bieden heeft
Hehehe...van mij mag jequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik moet dan ook zeggen dat WKN de uitstraling heeft van een één-topic subforum, door de extreme hoeveelheid posts in dit topic. Je zou bijna denken: voeg dit subforum samen met iets anders...
Ik weet het, lees FOK als sinds 1999...quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:29 schreef Frutsel het volgende:
Tis trouwens net een jaar of zes geleden opgestart uit diverse andere fora... en ook omdat sommige DASOO lieden er zelf voor gelobbyd hebben
DASOO is alleen de naam van de SC,... zon beetje elk forum heeft een SC... WKN heeft er eentje die ook nog ontopic isquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik weet het, lees FOK als sinds 1999...
WKN is alvast een betere naam dan DASOO, maar wat meer splitsing naar onderwerp zou goed zijn.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ga toch slapen, heb ik er geen last van
zorg eerst maar dat je morgen niet ingesnild raaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik pak je een andere keer wel terug, kijk maar goed om je heen jij
Daar heb jij weer gelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat je morgen niet ingesnild raakt
Waar woon je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:49 schreef Paul het volgende:
Jongens wat gaat het weer nou precies morgen doen
je had die bezem niet weg moeten doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk![]()
Mag om 21u vanuit Zwolle terug naar huis, dus stuur al je haat dan maar in die richting
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je had die bezem niet weg moeten doen
Maar goed, welterusten![]()
![]()
Volgens mij zit je in het wat lichtere gebied, kan nog best eens gaan meevallen.quote:
je krijgt vanaf 13.00 uur morgenmiddag ongeveer 5 cm sneeuw op je dakquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:49 schreef Paul het volgende:
Jongens wat gaat het weer nou precies morgen doen
Blaadjes aan de bomen, lammetjes, maak me gekquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef Dven het volgende:
Hoe is het weer begin april in Nederland? Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik rond die maanden meestal in het buitenland zat. En nu zit ik dan toevallig in Nederland
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Jij rotzak!!![]()
Slaap lekker dan maar, ook al meen ik er niks van en hoop ik dat je de hele nacht wakker ligt![]()
Kan ik al hertog jan drinken op het terras terwijl ik een broodje frikandel naar binnen prak?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Blaadjes aan de bomen, lammetjes, maak me gek
Zeist is bij de Bilt toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het wat lichtere gebied, kan nog best eens gaan meevallen.
Daarentegen kan het ook smerig gaan tegenvallen.
Sneeuwkettingen onder je schoenen dragen, uit voorzorg
Als we een goede lente hebben wel, als we een slechte lente hebben ook. In dat laatste geval zou ik een dikke, waterdichte jas aantrekken en een parapluutje boven je bier houdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan ik al hertog jan drinken op het terras terwijl ik een broodje frikandel naar binnen park?
Ja, dat kan bij elke weersomstandigheid welquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan ik al hertog jan drinken op het terras terwijl ik een broodje frikandel naar binnen prak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |