SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
HuppelmutsWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
@tamashi, jup, nachtdienst. Fijne dag allen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Awwww.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Heb 'm sinds zondag niet meer gesproken. Ik wacht nu een antwoord van die vriend van hem af. Gisteren wel naar 'Ik denk aan je' naar mn crush geappt, en kreeg vanmorgen terug 'Je bent lief
'.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mja, verder. Geen idee. Ik heb zojuist aan die vriend van hem gevraagd of hij inmiddels al meer weet. Ben benieuwd.quote:
Nu ook genoeg gevonden om mezelf af te leiden
What you forget, you are gonna repeat.
Zow... snel ffies een aflevering Dexter voor ukkie weer van de peuter komt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Welteruste.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:25 schreef DaMook het volgende:
@tamashi, jup, nachtdienst. Fijne dag allen
.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dexter!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef fietsie het volgende:
Zow... snel ffies een aflevering Dexter voor ukkie weer van de peuter komt![]()
waar zit je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef fietsie het volgende:
Zow... snel ffies een aflevering Dexter voor ukkie weer van de peuter komt![]()
S05E02quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef fietsie het volgende:
Zow... snel ffies een aflevering Dexter voor ukkie weer van de peuter komtEen van de beste series na Lost
![]()
![]()
wat zeg jij nou, alles staat boven lostquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Een van de beste series na Lost
![]()
![]()
Dexter
Baal echt dat ik nu tot juni moet wachten![]()
Kreeg laatst de neiging om alles gewoon nog een keer te kijken. Maar toen kwam er een andere serie op mijn pad
Lost heb ik echt nooit iets aan gevonden... sorry...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik download die ellende van de nieuwsgroepen, en dan begin ik gewoon bij S01.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dexter
Kreeg laatst de neiging om alles gewoon nog een keer te kijken. Maar toen kwam er een andere serie op mijn pad
Op die manier loop ik wel altijd vreselijk achter bij de rest van de serie, maar heb ik altijd nog wat te kijken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
welluke?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dexter
Kreeg laatst de neiging om alles gewoon nog een keer te kijken. Maar toen kwam er een andere serie op mijn pad![]()
Zo, ik ga even naar mijn ouders, alles uitprinten.
Daarna eindgesprek en een verslag inleveren voor een ander vak.
Wish me luck!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar moet ik nog aan beginnen...quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef fietsie het volgende:
Lost heb ik echt nooit iets aan gevonden... sorry...![]()
![]()
Ik gewoon via Torrents. Heb Dexter seizoen 1 t/m 5 in 2 weken tijd gekeken. Toen moest ik elke week wachten op afleveringen van seizoen 6. Heb alles nog op mijn harde schijf, dus kan als ik wil, alles zo opnieuw kijken. Maar nu ben ik even bezig met Grimmquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik download die ellende van de nieuwsgroepen, en dan begin ik gewoon bij S01.
Op die manier loop ik wel altijd vreselijk achter bij de rest van de serie, maar heb ik altijd nog wat te kijken
heb 5 afleveringen gekeken omdat ik steeds dacht dat het me nog wel zou boeien, alleen maar omdat zoveel mensen het goed vinden.....quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef fietsie het volgende:
Lost heb ik echt nooit iets aan gevonden... sorry...
maar nee.![]()
Lost is qua verhaal en spanning een van de beste series. Heeft zelfs een rating van 9.9 op imdb.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat zeg jij nou, alles staat boven lost
Dexter heeft naar mijn mening in 2 seizoenen het qua verhaal en spanning een misser gemaakt.![]()
Good luck!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ga even naar mijn ouders, alles uitprinten.
Daarna eindgesprek en een verslag inleveren voor een ander vak.
Wish me luck!
Feestenparrtyharddyyyyomgditdatspacend.
Ik heb geen zin meer in mijn werk.
![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
ik kijk alles gewoon online btw, nooit serie afleveringen gedownload
behalve American Horror storyDie download ik per seizoen in 1x en maak er dan een marathon van
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ga naar huis om te partyen danquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:34 schreef Tamashii het volgende:
Feestenparrtyharddyyyyomgditdatspacend.
Ik heb geen zin meer in mijn werk.
1 van de betere imhoquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben nog steeds grote fan van The ShieldEcht een toffe serie
![]()
![]()
Hoe kan dat nou meneer Aldo!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga naar huis om te partyen danI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
En dat terwijl Lost geschreven is voor 1 seizoen en het verhaal uitgerekt werd omdat het zo aansloeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lost is qua verhaal en spanning een van de beste series. Heeft zelfs een rating van 9.9 op imdb.
Dexter heeft naar mijn mening in 2 seizoenen het qua verhaal en spanning een misser gemaakt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik vond van nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lost is qua verhaal en spanning een van de beste series..![]()
![]()
Waar? Ik zoek weer een goede site daarvoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kijk alles gewoon online btw, nooit serie afleveringen gedownload
behalve American Horror storyDie download ik per seizoen in 1x en maak er dan een marathon van
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat terwijl Lost geschreven is voor 1 seizoen en het verhaal uitgerekt werd omdat het zo aansloeg.Serieus?
![]()
De eerste serie die ik helemaal heb af gekeken...quote:
Staan nog genoeg op het lijstje om te kijken ...![]()
Grimm is goed!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gewoon via Torrents. Heb Dexter seizoen 1 t/m 5 in 2 weken tijd gekeken. Toen moest ik elke week wachten op afleveringen van seizoen 6. Heb alles nog op mijn harde schijf, dus kan als ik wil, alles zo opnieuw kijken. Maar nu ben ik even bezig met GrimmProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
yup. Ze hebben de verhaallijn van dat ene seizoen uitgesmeerd over 3 (geloof ik) seizoenen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mijn favoriete serie wordt nooit afgemaakt.
Dexter heb ik na 3 afleveringen afgezet. Het trok me gewoon niet. Lost vond ik ook erg goed ja. Maar ben sowieso wel fan van de series van JJ Abrams. Alias vond ik goed en Fringe ook. Revolution begon ook wel aardig maar nu hebben ze al 3 maanden pauzequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lost is qua verhaal en spanning een van de beste series. Heeft zelfs een rating van 9.9 op imdb.
Dexter heeft naar mijn mening in 2 seizoenen het qua verhaal en spanning een misser gemaakt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Welke?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn favoriete serie wordt nooit afgemaakt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat zou je niet zeggen. Krijg nu weer zij om alle seizoenen van Lost te gaan kijken. Alleen loop ik met een zooi andere series achterquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
yup. Ze hebben de verhaallijn van dat ene seizoen uitgesmeerd over 3 (geloof ik) seizoenen.![]()
![]()
Zit nu in 2 dagen tijd bij aflevering 13 van seizoen 1quote:Vandaag mag ik niet kijken van mezelf, aangezien ik nog dingen moet doen voor ik vanmiddag wegga enzo
Ja, wel oke. Met jou?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Fringequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dexter heb ik na 3 afleveringen afgezet. Het trok me gewoon niet. Lost vond ik ook erg goed ja. Maar ben sowieso wel fan van de series van JJ Abrams. Alias vond ik goed en Fringe ook. Revolution begon ook wel aardig maar nu hebben ze al 3 maanden pauzehoewel ik het Wel verwarrend vond met the Other side.
Met mij gaat het primaquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit nu in 2 dagen tijd bij aflevering 13 van seizoen 1Vandaag mag ik niet kijken van mezelf, aangezien ik nog dingen moet doen voor ik vanmiddag wegga enzo
[..]
Ja, wel oke. Met jou?![]()
![]()
Oh mij stond altijd bij dat vanaf het begin af aan bekend stond dat het 5 seizoenen zou worden, uiteindelijk 6 door de staking toen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
yup. Ze hebben de verhaallijn van dat ene seizoen uitgesmeerd over 3 (geloof ik) seizoenen.My life is a lie.
Heroes.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Haha ik vond dat juist wel goed gedaan dat je verschillende intro's kreeg. Maar dat verwarrende vind ik juist wel leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fringehoewel ik het Wel verwarrend vond met the Other side.
Die ene aflevering dat ze een cartoon worden. Geniaal
Ja ik dacht dat ze er een echt einde aan zouden maken, nu is het zo'n open eindequote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Fringe en Alias zijn ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dexter heb ik na 3 afleveringen afgezet. Het trok me gewoon niet. Lost vond ik ook erg goed ja. Maar ben sowieso wel fan van de series van JJ Abrams. Alias vond ik goed en Fringe ook. Revolution begon ook wel aardig maar nu hebben ze al 3 maanden pauzeBij Fringe heb ik altijd "wat nou als er ech een ander dimensie is met een alternatieve realiteit? Zou ik mijn andere ik willen ontmoeten?".
![]()
Stomme staking.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh mij stond altijd bij dat vanaf het begin af aan bekend stond dat het 5 seizoenen zou worden, uiteindelijk 6 door de staking toen.My life is a lie.
![]()
maar nee dus.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat heeft me altijd geboeid he, parallelle universums enzo. Dus vond het echt tof toen dat in die serie terug kwam.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Fringe en Alias zijn ookBij Fringe heb ik altijd "wat nou als er ech een ander dimensie is met een alternatieve realiteit? Zou ik mijn andere ik willen ontmoeten?".
ik ben nog steeds met seizoen 2 bezig, ik kom er niet Doorheen qua tijdquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha ik vond dat juist wel goed gedaan dat je verschillende intro's kreeg. Maar dat verwarrende vind ik juist wel leuk.
Die ene aflevering dat ze een cartoon worden. Geniaal
Oh ik ook niet hoor, ben nog bij seizoen 4.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben nog steeds met seizoen 2 bezig, ik kom er niet Doorheen qua tijdDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik heb de laatste dvd nog steeds niet gekeken omdat ik niet wil dat het over is. Ik heb seizoen 4 al 2 jaar op dvd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze er een echt einde aan zouden maken, nu is het zo'n open einde
Idd stom dat er een open einde is. Maar Heroes is een serie van hoe het niet moet qua verhaal.quote:![]()
Ja nee zo werkt het niet. Hard zal je werken in deze maatschappij!quote:
Moet ik jou dat nou leren?
ik werk heel hard, maar ik neem ook geregeld een vrije dag hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nee zo werkt het niet. Hard zal je werken in deze maatschappij!
Moet ik jou dat nou leren?
Ik vind het nog steeds jammer dat Dead Like Me zo kort bestaan heeft. Dat vond ik echt een leuke serie.
Ligt niet aan mij dus. Zo'n seizoen is ook zo lang.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor, ben nog bij seizoen 4.
Ik vind het jammer dat Flashforward maar bij 1 seizoen bleef
die serie had potentie jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het jammer dat Flashforward maar bij 1 seizoen bleef
Had bij 1 seizoen moeten blijven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd stom dat er een open einde is. Maar Heroes is een serie van hoe het niet moet qua verhaal.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:51 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Dead Like Me zo kort bestaan heeft. Dat vond ik echt een leuke serie.
X-files vond ik als kind al interessant. In Fringe gaan ze verder dan alleen onaardse levensvormen, dat trekt mij aan in de serie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heeft me altijd geboeid he, parallelle universums enzo. Dus vond het echt tof toen dat in die serie terug kwam.![]()
Zelfde geld voor Moonlight.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het jammer dat Flashforward maar bij 1 seizoen bleef[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja. Hadden ze zo verschrikkelijk veel mee kunnen doen!quote:![]()
Dus ik uiteindelijk maar het boek gekocht, omdat ik wilde weten hoe het verder ging. Het boek gaat verdorie compleet anders met andere hoofdpersonen. De hoofdpersoon in de serie was een bijpersoon in het boek
Ik wil de afloop van de serie
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Hadden ze zo verschrikkelijk veel mee kunnen doen!![]()
Dus ik uiteindelijk maar het boek gekocht, omdat ik wilde weten hoe het verder ging. Het boek gaat verdorie compleet anders met andere hoofdpersonen. De hoofdpersoon in de serie was een bijpersoon in het boek
Ik wil de afloop van de serie
balen
Ik neem al 2/3 keer per maand verlof op ivm andere baan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik werk heel hard, maar ik neem ook geregeld een vrije dag hoor
X-Files was zoooooooo vet!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
X-files vond ik als kind al interessant. In Fringe gaan ze verder dan alleen onaardse levensvormen, dat trekt mij aan in de serie.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:heb jij 2 banen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik neem al 2/3 keer per maand verlof op ivm andere baan.
X-Filesquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
X-files vond ik als kind al interessant. In Fringe gaan ze verder dan alleen onaardse levensvormen, dat trekt mij aan in de serie.Al keek ik niet meer toen Mulder weg ging.
quote:
Callum Blue
Die film was wel slecht trouwensGeen Rube, geen originele Daisy
Mijn laptop is net een vent... zodra hij meerdere dingen tegelijk moet doen gaat het fout
Irritant wel![]()
Ik kan prima meerdere dingen tegelijk. Zo kan ik naar vrouwen luisteren en ze begrijpen tegelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn laptop is net een vent... zodra hij meerdere dingen tegelijk moet doen gaat het fout
Irritant welDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Vrouwen zijn niet te begrijpen grapjasquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan prima meerdere dingen tegelijk. Zo kan ik naar vrouwen luisteren en ze begrijpen tegelijk.![]()
![]()
Nou ho ho ho. Niet zo arrogant he.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan prima meerdere dingen tegelijk. Zo kan ik naar vrouwen luisteren en ze begrijpen tegelijk.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat komt omdat ie bestuurd wordt door een vrouwquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Irritant welDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan prima meerdere dingen tegelijk. Zo kan ik naar vrouwen luisteren en ze begrijpen tegelijk.
Ach, mijn tweede baan is voor een paar uur per week en ongelofelijk leuk plus ontzetend goed op je cv.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vrouwen begrijpen elkaar toch wel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te begrijpen grapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
wat doe je dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, mijn tweede baan is voor een paar uur per week en ongelofelijk leuk plus ontzetend goed op je cv.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen elkaar toch wel?Vrouwen zijn best te begrijpen hoor. Een paar uur per dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Van jou geleerd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou ho ho ho. Niet zo arrogant he.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
kom je t ook hier ff doen>?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Keuken helemaal gepoetst, nu moet de woonkamer eraan gelovenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je t ook hier ff doen>?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je t ook hier ff doen>?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie bestuurd wordt door een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]COMBOBREAKER!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wauw, een combo van 2 posts.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bij Candy Crush goed voor dubbele punten!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wauw, een combo van 2 posts.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wauw, een combo van 2 posts.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wauw, een combo van 2 posts.nuff saidquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij Candy Crush goed voor dubbele punten!
quote:Nee & nee.quote:quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je t ook hier ff doen>?![]()
![]()
quote:
ik heb der op FBquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen want ik heb haar nog niet gezien.
+1quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De week doormidden![]()
![]()
Oneens. Moedig dat gedrag nu niet aan. Het moet haar juist afgeleerd worden. Ze denkt dat ze heel wat is, elitaire trut dat het is.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik was 12 toen ik het keek. Bang dat ik was.quote:
Arrogantie is niet altijd even mooiquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ben onterecht niet arrogant..
![]()
Mawwafakka, bijna aangeboden om voor je schoon te maken.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat ga je toch wel doen omdat ik het je beveel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mawwafakka, bijna aangeboden om voor je schoon te maken.
Overigens heb ik tijdens het typen nog steeds last van mijn vingers.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik zie haar vrijdagquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was 12 toen ik het keek. Bang dat ik was.Ik vond het boeiend, was bang om door mijn ma gesnapt te worden
![]()
![]()
hihihi, kom hier dan. kijken wie wie hier wat afleert!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oneens. Moedig dat gedrag nu niet aan. Het moet haar juist afgeleerd worden. Ze denkt dat ze heel wat is, elitaire trut dat het is.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Haha.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hihihi, kom hier dan. kijken wie wie hier wat afleert!![]()
![]()
Haha.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hihihi, kom hier dan. kijken wie wie hier wat afleert!Serieus? Die afgang wil ik je niet aandoen. Tenzij je nu ineens sterker bent geworden.
Gewoon gaan en doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha.Serieus? Die afgang wil ik je niet aandoen. Tenzij je nu ineens sterker bent geworden.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ga je toch wel doen omdat ik het je beveel.
Overigens heb ik tijdens het typen nog steeds last van mijn vingers.
Nee, vind ik zielig.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Doe nou is lief!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha.Serieus? Die afgang wil ik je niet aandoen. Tenzij je nu ineens sterker bent geworden.
edit: Je weet dat ik je afmaak!
Ok lieve Tamashiiquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe nou is lief!
edit: Je weet dat ik je afmaak!![]()
Oh, net zoals vrijdag zeker?
quote:ze vraagt eromquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe nou is lief!
edit: Je weet dat ik je afmaak!![]()
![]()
Dat is het juist. Je moet haar nooit haar zin geven. Daarbij weet ze donders goed wie verslagen gaat worden.quote:
Het is dat ik geen vrouwen sla, maar anders
![]()
!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo slecht dat het leuk is![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
!!!
Werkt hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo slecht dat het leuk is.
![]()
!!!
Echt slecht jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo slecht dat het leuk is![]()
![]()
!!!
mag ik niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo slecht dat het leuk is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geluid eronder
wat een grappige dingen kom je soms tegen![]()
![]()
Wie zegt dat je haar haar zin moet geven. Niets moet, alles magquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is het juist. Je moet haar nooit haar zin geven. Daarbij weet ze donders goed wie verslagen gaat worden.
Het is dat ik geen vrouwen sla, maar anders
Vrouwen sla ik sindskort weer met enig regelmaatEn ze vinden het prima
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wie zegt dat je haar haar zin moet geven. Niets moet, alles mag
![]()
![]()
Harder. Je had toch nog last van je vingers?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok lieve Tamashii
Oh, net zoals vrijdag zeker?
Dat is niet afmaken, dat is zorgen voor lichte ongemakken. But I like to see you try. Bring it.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Harder. Je had toch nog last van je vingers?
Ach Tamashii is wel een schat hoor, die wil ik best haar zin geven, maar wil niet overkomen als een softie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja niet slaan dat ze het lekker vinden he, gewoon slaan als in een corrigerende tik.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hahaha.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bont en blauw meppenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach Tamashii is wel een schat hoor, die wil ik best haar zin geven, maar wil niet overkomen als een softie.
Ja niet slaan dat ze het lekker vinden he, gewoon slaan als in een corrigerende tik.en zelfs trappen laten ze toe
![]()
Jij en muhahaha zijn een stel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij komt wel aan z'n trekken hoor..![]()
![]()
Okquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bont en blauw meppenen zelfs trappen laten ze toe
en zonder GHB ook?
Pfft. Ik bijt in je vinger, ligt ie eraf.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet afmaken, dat is zorgen voor lichte ongemakken. But I like to see you try. Bring it.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Pfft. Nou echt niet trappen hoor. En bont en blauw hoeft ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bont en blauw meppenen zelfs trappen laten ze toe
Zow.... gezelligProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oke manquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft. Ik bijt in je vinger, ligt ie eraf.Toen ik in jouw vinger beet ging je lopen piepen.
quote:![]()
Wat een bazenopmerking dit. Heel adrem.
Ja, dat was gewoon van de opwinding nou goed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oke manToen ik in jouw vinger beet ging je lopen piepen.
![]()
Oh jammer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft. Nou echt niet trappen hoor. En bont en blauw hoeft ook niet.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oh wow.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat allemaal zonder drank of GHB. Ze zijn allemaal nuchter
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat was gewoon van de opwinding nou goed.![]()
Ja oke, blauwe plek mag wel, maar niet op mijn wang svp.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ze vragen er zelf om. Ik ga echt niet uit mezelf een vrouw slaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft. Nou echt niet trappen hoor. En bont en blauw hoeft ook niet.![]()
Jawel, maar weet niet zo goed hoe ik daar op moet reageren. :/quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
ZIE TAMASHIIquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ze vragen er zelf om. Ik ga echt niet uit mezelf een vrouw slaan.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Blauwe billetjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja oke, blauwe plek mag wel, maar niet op mijn wang svp.![]()
![]()
Tuurlijk niet. Je weet zelf dat ik dat niet eens kanquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja oke, blauwe plek mag wel, maar niet op mijn wang svp.
Nee, ze zei niet op haar wang.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
*visualiseert nu een rij met wachtende deernes voor Viro's deur*quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ze komen uit zichzelf naar mij en vragen er vrijwillig om. Niet zoals Tamashii erom vraagt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Toch knap dat een stroomstoring die (gecontroleerd met stopwach) 12 minuten duurt volgens de woordvoerders van Tennet en Liander 4 minuten heeft geduurd.
Toch een bijzondere meet methode die die lui hanteren....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oke grapje dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar weet niet zo goed hoe ik daar op moet reageren. :/Ik ook niet hoor. Alleen als mensen me er aanleiding toe geven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ze vragen er zelf om. Ik ga echt niet uit mezelf een vrouw slaan.
Jij doet het wel uit jezelf. Altijd. Ik doe nooit wat kwaad. Ik zeg nooit een verkeerd woord.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zij meten tijd in andere eenheden denk ik. Net als dat Amerikanen inches enzo gebruiken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef fietsie het volgende:
Toch knap dat een stroomstoring die (gecontroleerd met stopwach) 12 minuten duurt volgens de woordvoerders van Tennet en Liander 4 minuten heeft geduurd.
Toch een bijzondere meet methode die die lui hanteren....De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja ok okquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij doet het wel uit jezelf. Altijd. Ik doe nooit wat kwaad. Ik zeg nooit een verkeerd woord.Sorry, ik zal jou niet meer slaan, bijten of knijpen.
Particulieren zijn ook niet boeiend he.... daar kun je zo mee omgaan als energieleverancier....quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij meten tijd in andere eenheden denk ik. Net als dat Amerikanen inches enzo gebruiken.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maak daar maar ring vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
*visualiseert nu een rij met wachtende deernes voor Viro's deur*![]()
![]()
Een ring van wachtende deernes om je huis?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oke mooi, ik jou wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ok okSorry, ik zal jou niet meer slaan, bijten of knijpen.
Ja ik begrijp er geen fuck meer van.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een ring van wachtende deernes om je huis?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ongeveer zoietsquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een ring van wachtende deernes om je huis?![]()
Jouw post in mijn fobo heeft ermee te makenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik begrijp er geen fuck meer van.![]()
![]()
![]()
Zow... lunzjProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
OMG DAT IK DIT NIET EERDER DOORHAD.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jouw post in mijn fobo heeft ermee te maken
Daar kan ik mezelf wel voor slaan. Jezus.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMG DAT IK DIT NIET EERDER DOORHAD.ik gaf genoeg hints.
![]()
Niemand die jou stoptquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef Tamashii het volgende:
Daar kan ik mezelf wel voor slaan. Jezus.![]()
![]()
Dat weet ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel nieuwsgierig.
![]()
Gaat snel hier hoor. Iedereen werkt zeker hard.
Ik heb al 4 uur niet gerookt.Zo trots.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef Tamashii het volgende:
![]()
harde werker meldt zichquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef Tamashii het volgende:
![]()
![]()
Ja maakt niet, vind het knap.quote:
Stel je niet zo aan man. Jezus!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
nee anderhalve dag nogquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:03 schreef muhahaha het volgende:
Zachte werker hier. Is het al weekend?
![]()
![]()
Wil je ook de mijne betalen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja iemand moet de rekeningen betalen![]()
![]()
wat is er met mijn zus?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Jezus!
Ik weet het.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja iemand moet de rekeningen betalen
ja tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig voor die niet-bestaande zus.
ik heb wel een broer andersquote:![]()
maar daar heb ik ook medelijden mee dat hij met mij is opgegroeid
Ik heb nergens zin in vandaag.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nu begin ik toch wel te twijfelen of ik jou een keertje laat mee-etenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel een broer anders![]()
maar daar heb ik ook medelijden mee dat hij met mij is opgegroeid![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu begin ik toch wel te twijfelen of ik jou een keertje laat mee-eten
Hij blijft wel van je af toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu begin ik toch wel te twijfelen of ik jou een keertje laat mee-eten![]()
weet ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sja, je maakt het er zelf naar...
quote:dit dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof ie überhaupt aan me durft te komen
ZOw... ffies iets te eten nu
Het is een lekker rustig dagje zo
Gestoten?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gadver.... wel heelgebleven zelf?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gadver.... wel heelgebleven zelf?![]()
![]()
*grin*quote:
Je kan er anders lelijke hoofdwonden aan overhouden hoor, je hoofd stotenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
correct en tevens juist!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin*
Je kan er anders lelijke hoofdwonden aan overhouden hoor, je hoofd stoten
Heb bewijs![]()
![]()
Doeg! Succes enzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja precies!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
zonde, dan had je er tenminste wat aan
helaas.
![]()
Fijn, treinen die niet rijden en de app niet up to date is
ah, treinbashen! daar doe ik aan meequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijn, treinen die niet rijden en de app niet up to date is![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
ah, treinbashen! daar doe ik aan mee
Ik kan nog optijd zijn met de volgende. Maar dan wordt het haasten en niet meer kunnen roken en chillen voor de tijdquote:Heb een vergadering van werk.
Roken in de trein, als de conducteur gaat klagen leg je hem de situatie uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan nog optijd zijn met de volgende. Maar dan wordt het haasten en niet meer kunnen roken en chillen voor de tijdHeb een vergadering van werk.
ja hoe zit dat met je werk eigenlijk? gaan ze de mac herbouwen of blijf je nu ergens anders?![]()
Het plan is om op dezelfde plek te herbouwen. Het is alleen wachten op de gemeente. Wat die wil, etc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Roken in de trein, als de conducteur gaat klagen leg je hem de situatie uit
ja hoe zit dat met je werk eigenlijk? gaan ze de mac herbouwen of blijf je nu ergens anders?
Zoals het er nu naar uitziet gaan we eind augustus open
ah dat scheelt!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet gaan we eind augustus open![]()
![]()
Als de gemeente niet gaat tegenwerken that isquote:En aangezien de gemeente de Mc niet in het bestemmingsplan had staan denk ik dat dat nog wel wat gedoe gaat opleveren. En dus vertraging.
Ga d'r maar van uit jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de gemeente niet gaat tegenwerken that isEn aangezien de gemeente de Mc niet in het bestemmingsplan had staan denk ik dat dat nog wel wat gedoe gaat opleveren. En dus vertraging.
![]()
![]()
mwa denk niet dat ze bij een Mac al te moeilijk gaan doen toch. komen een hoop mensen op af en verder geen negatieve punten eigenlijk....quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de gemeente niet gaat tegenwerken that isEn aangezien de gemeente de Mc niet in het bestemmingsplan had staan denk ik dat dat nog wel wat gedoe gaat opleveren. En dus vertraging.
![]()
Flink reizen hoef ik niet hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef rival het volgende:
en als dat wel langer duurt moet je voorlopig dus nog ff flink reizen voor je werk?Van Enschede naar Hengelo Zuid is niet zo ver.
ik zit met amersfoort in mijn hoofd, daar is/was alleen je studie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Flink reizen hoef ik niet hoorVan Enschede naar Hengelo Zuid is niet zo ver.
![]()
Nomnomquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zeau, lasagne staat klaar. Tijd voor een huge ass mok met thee
Welk smaakje?
Ik ga vandaag eens die roerbaknoedels proberen![]()
![]()
Met spinaziequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nomnom
Welk smaakje?
Ik ga vandaag eens die roerbaknoedels proberen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: