SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
HuppelmutsWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
@tamashi, jup, nachtdienst. Fijne dag allen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Awwww.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Heb 'm sinds zondag niet meer gesproken. Ik wacht nu een antwoord van die vriend van hem af. Gisteren wel naar 'Ik denk aan je' naar mn crush geappt, en kreeg vanmorgen terug 'Je bent lief
'.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mja, verder. Geen idee. Ik heb zojuist aan die vriend van hem gevraagd of hij inmiddels al meer weet. Ben benieuwd.quote:
Nu ook genoeg gevonden om mezelf af te leiden
What you forget, you are gonna repeat.
Zow... snel ffies een aflevering Dexter voor ukkie weer van de peuter komt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Welteruste.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:25 schreef DaMook het volgende:
@tamashi, jup, nachtdienst. Fijne dag allen
.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dexter!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef fietsie het volgende:
Zow... snel ffies een aflevering Dexter voor ukkie weer van de peuter komt![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
waar zit je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef fietsie het volgende:
Zow... snel ffies een aflevering Dexter voor ukkie weer van de peuter komt![]()
S05E02quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef fietsie het volgende:
Zow... snel ffies een aflevering Dexter voor ukkie weer van de peuter komtEen van de beste series na Lost
![]()
![]()
wat zeg jij nou, alles staat boven lostquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Een van de beste series na Lost
![]()
![]()
Dexter
Baal echt dat ik nu tot juni moet wachten![]()
Kreeg laatst de neiging om alles gewoon nog een keer te kijken. Maar toen kwam er een andere serie op mijn pad
Lost heb ik echt nooit iets aan gevonden... sorry...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik download die ellende van de nieuwsgroepen, en dan begin ik gewoon bij S01.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dexter
Kreeg laatst de neiging om alles gewoon nog een keer te kijken. Maar toen kwam er een andere serie op mijn pad
Op die manier loop ik wel altijd vreselijk achter bij de rest van de serie, maar heb ik altijd nog wat te kijken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
welluke?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dexter
Kreeg laatst de neiging om alles gewoon nog een keer te kijken. Maar toen kwam er een andere serie op mijn pad![]()
Zo, ik ga even naar mijn ouders, alles uitprinten.
Daarna eindgesprek en een verslag inleveren voor een ander vak.
Wish me luck!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar moet ik nog aan beginnen...quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef fietsie het volgende:
Lost heb ik echt nooit iets aan gevonden... sorry...![]()
![]()
Ik gewoon via Torrents. Heb Dexter seizoen 1 t/m 5 in 2 weken tijd gekeken. Toen moest ik elke week wachten op afleveringen van seizoen 6. Heb alles nog op mijn harde schijf, dus kan als ik wil, alles zo opnieuw kijken. Maar nu ben ik even bezig met Grimmquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik download die ellende van de nieuwsgroepen, en dan begin ik gewoon bij S01.
Op die manier loop ik wel altijd vreselijk achter bij de rest van de serie, maar heb ik altijd nog wat te kijken
heb 5 afleveringen gekeken omdat ik steeds dacht dat het me nog wel zou boeien, alleen maar omdat zoveel mensen het goed vinden.....quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef fietsie het volgende:
Lost heb ik echt nooit iets aan gevonden... sorry...
maar nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |