quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:34 schreef satecl het volgende:
Deze TTGeen woorden maar daden......
Mach?!quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
Opel is een toffe sponsor, mach alleen wel hopen dat dr niet weer zn lelijke gele banner komt.
Daar is het geloof ik nog te vroeg voor aankomend seizoenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had stiekem gehoopt op een gokbedrijf dat er veel geld in wou pompen. Die zal wel naar Ajax gaan ofzo. Dat die niet in Nederland komen kan ik me haast niet voorstellen nu eigenlijk. Opel is ook wel een leuke sponsor ansich. Niks mis mee.
Dat zijn ze dus al.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wordt Opel dan ook de auto leverancier? Lijkt me een reden om elders te gaan voetballen.
opel gaat voor een jaar, daarna kunnen we op naar Bwin of iets.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had stiekem gehoopt op een gokbedrijf dat er veel geld in wou pompen. Die zal wel naar Ajax gaan ofzo. Dat die niet in Nederland komen kan ik me haast niet voorstellen nu eigenlijk. Opel is ook wel een leuke sponsor ansich. Niks mis mee.
Echt. Geweldig. Jeugdtalent een Corsa, basisspelers een Astra en vedettes een Insignia?quote:
Overal PechEnLast héquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wordt Opel dan ook de auto leverancier? Lijkt me een reden om elders te gaan voetballen.
Jij hoeft er niet in te rijden. Pelle in een Opel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:04 schreef Typisch het volgende:
Kan mij geen ruk schelen, degene die het meest betaalt moet er op staan.
Nou, er zijn grenzen hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:04 schreef Typisch het volgende:
Kan mij geen ruk schelen, degene die het meest betaalt moet er op staan.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij hoeft er niet in te rijden. Pelle in een Opel.
Dat verrast me dan toch wel weer, 1 jaar is wel kort voor een shirtsponsor, is het al officieel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:34 schreef OProg het volgende:
Als we in ieder geval weer een jaar met een goed betalende sponsor verder kunnen is er in ieder geval weer wat tijd om verder te kijken.
Nee, deal is nog niet eens rond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat verrast me dan toch wel weer, 1 jaar is wel kort voor een shirtsponsor, is het al officieel?
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 13-02-2013 om 10:22:55Opel, ASR en een voor @RTV_Rijnmond onbekend bedrijf zijn de drie overgebleven kandidaten voor hoofdsponsorschap #Feyenoord. reageer retweet
Zoveel waarheid in deze postquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef Cara het volgende:
Nou lekker bezig koef. ASR heeft amper geld maar kan kennelijk toch meedoen, Opel zit al jaren in geldnood maar heeft kennelijk de grootste kans.. Ik had toch stiekem meer verwacht. Maar goed, koef staat nou eenmaal bekend als iemand die geen ene zak toevoegt dus zo verrassend is het ook weer niet..
gerucht gaat dat de 3e een schoonmaak middel is, Ajax was een grote kanshebberquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:50 schreef nomnom het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 13-02-2013 om 10:22:55Opel, ASR en een voor @RTV_Rijnmond onbekend bedrijf zijn de drie overgebleven kandidaten voor hoofdsponsorschap #Feyenoord. reageer retweet
Best oke in crisistijd voor een club die al jaren niet Europees heeft gespeeld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:58 schreef Cara het volgende:
Het zou om 6 mil gaan en een meerjarig contract. Koef heeft zich weer mooi laten afschepen
Het verbaasd mij ook inderdaad. ASR en Opel zitten beiden al jaren in de financiële problemen. Ook bevestigden een aantal bronnen binnen ASR mij dat ASR echt zou stoppen met het hoofdsponsorschap en dat er echt geen geld meer voor was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef Cara het volgende:
Nou lekker bezig koef. ASR heeft amper geld maar kan kennelijk toch meedoen, Opel zit al jaren in geldnood maar heeft kennelijk de grootste kans.. Ik had toch stiekem meer verwacht. Maar goed, koef staat nou eenmaal bekend als iemand die geen ene zak toevoegt dus zo verrassend is het ook weer niet..
Oneens. De wederopstanding van Feyenoord is het perfecte moment om je als bedrijf te binden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Best oke in crisistijd voor een club die al jaren niet Europees heeft gespeeld.
ASR betaalt momenteel 5,5 miljoen. 6 miljoen is dus een kleine vooruitgang, mocht dat bedrag kloppen. Al had ik ook op meer gehoopt, maar in deze tijden is het nu eenmaal lastig om een sponsor van 9 miljoen te vinden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:58 schreef Cara het volgende:
Het zou om 6 mil gaan en een meerjarig contract. Koef heeft zich weer mooi laten afschepenfor the record, het contract met ASR is ook 6 miljoen, al hebben die het willen terugbrengen naar 5. Dat ASR dus nog steeds in de race is, is veelzeggend.
2013 gaan we weer europeesquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Best oke in crisistijd voor een club die al jaren niet Europees heeft gespeeld.
Bij sponsors liggen zaken als maasgebouw en nancy nog vers in het geheugen. Niemand die daar even een recordbedrag wil neerleggen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Oneens. De wederopstanding van Feyenoord is het perfecte moment om je als bedrijf te binden.
Die gaan ook geen 10 betalen als het voor 6 kanquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2013 gaan we weer europees
Maar het is waarsch voor 1 jaar. volgend jaar komt het grote geld van de wed-sites ect.
7quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaan ook geen 10 betalen als het voor 6 kan
Volgens mij wilt Feyenoord vooral een jaar overbruggen omdat Feyenoord nog steeds hoopt op een groot gokbedrijf als sponsor, en Feyenoord het moment afwacht dat die markt wordt vrijgegeven en er reclame mag worden gemaakt in Nederland door gokbedrijven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef Caland het volgende:
Wordt Koevermans nu eindelijk ontslagen? Nog een jaar overbruggen omdat straks de sponsoren in de rij staan als er een positief besluit over het nieuwe stadion komt kan iedere jan lul.
Ach, ik ben gewoon teleurgesteld. Meer dan een jaar is koef bezig met een nieuwe sponsor en dan kom je niet verder dan je huidige noodlijdende sponsor en een oud-sponsor in geldnood en ook nog voor meerdere jaren een contract terwijl volgend jaar de wedkantoren in de rij zullen staan. Ja, dan vind ik dat er wat te zeiken valt ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
ASR betaalt momenteel 5,5 miljoen. 6 miljoen is dus een kleine vooruitgang. Al had ik ook op meer gehoopt, maar in deze tijden is het nu eenmaal lastig om een sponsor van 9 miljoen te vinden.
Je kunt ook overal op zeiken.
Ik weet nog niet of het rond is met Opel, en voor welke termijn. Zover ik begrijp wordt Opel mogelijk maar één jaar hoofdsponsor toch? Als Opel zich meerdere jaren aan Feyenoord verbindt dan hoop ik op nog iets meer dan 6 miljoen per jaar. Al blijft het een vooruitgang.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon teleurgesteld. Meer dan een jaar is koef bezig met een nieuwe sponsor en dan kom je niet verder dan je huidige noodlijdende sponsor en een oud-sponsor in geldnood en ook nog voor meerdere jaren een contract terwijl volgend jaar de wedkantoren in de rij zullen staan. Ja, dan vind ik dat er wat te zeiken valt ja.
Ach het was toch al vrij snel duidelijk dat hij aan het speculeren was op dat nieuwe stadion. En nu dat besluit weer is uitgesteld komt hij maar met een noodverbandje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wilt Feyenoord vooral een jaar overbruggen omdat Feyenoord nog steeds hoopt op een groot gokbedrijf als sponsor, en Feyenoord het moment afwacht dat die markt wordt vrijgegeven en er reclame mag worden gemaakt in Nederland door gokbedrijven.
Al zullen die gokbedrijven waarschijnlijk meer interesse in Ajax hebben.
Dat vind ik wat kort door de bocht. Op basis van wat geruchten zonder dat je de ins en outs kent kun je dat niet zeggen lijkt me.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het was toch al vrij snel duidelijk dat hij aan het speculeren was op dat nieuwe stadion. En nu dat besluit weer is uitgesteld komt hij maar met een noodverbandje.
Die man bewijst keer op keer compleet incapabel te zijn voor de functie.
Ik heb hem 1 keer op tv gezien in een interview, dat was dacht ik bij die introductie van Bijdorp en kreeg niet echt een geweldige indruk van hem.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het was toch al vrij snel duidelijk dat hij aan het speculeren was op dat nieuwe stadion. En nu dat besluit weer is uitgesteld komt hij maar met een noodverbandje.
Die man bewijst keer op keer compleet incapabel te zijn voor de functie.
Bestuur tegen de muur. Ik zeg Maasgebouw rellen part deux.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef Caland het volgende:
Wordt Koevermans nu eindelijk ontslagen? Nog een jaar overbruggen omdat straks de sponsoren in de rij staan als er een positief besluit over het nieuwe stadion komt kan iedere jan lul.
De hele merchandise-afdeling ligt al jaren op zijn gat. Als een club als Feyenoord daar ongeveer evenveel geld uit weet te halen dan een paar omhooggevallen provincieclubjes dan is dat echt een grof schandaal. Alleen al om dat simpele feit had hij er eerder uitgegooid mogen worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht. Op basis van wat geruchten zonder dat je de ins en outs kent kun je dat niet zeggen lijkt me.
We weten niet hoeveel nieuwe bedrijven Koevermans heeft benaderd, hoeveel daarvan daadwerkelijk potentieel sponsor zijn geweest en hoeveel zij bereid zijn geweest te betalen. Als zij allemaal minder dan Opel wensten te betalen dan heeft Koevermans uiteindelijk gewoon een goede deal te pakken.
Zelfs bij onze vrienden uit Amsterdam is er altijd gezeik op ook de commerciële afdeling, terwijl zo'n Aegon gewoon fucking veel geld betaalt. Wat dat betreft is het ook nooit goed, nergens niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht. Op basis van wat geruchten zonder dat je de ins en outs kent kun je dat niet zeggen lijkt me.
We weten niet hoeveel nieuwe bedrijven Koevermans heeft benaderd, hoeveel daarvan daadwerkelijk potentieel sponsor zijn geweest en hoeveel zij bereid zijn geweest te betalen. Als zij allemaal minder dan Opel wensten te betalen dan heeft Koevermans uiteindelijk gewoon een goede deal te pakken.
Feit is dat het wantrouwen - terecht of niet - richting het bestuur zo groot is onder veel supporters dat wat ze ook doen, het altijd met argusogen wordt bekeken en bekritiseerd, ook als het mogelijk toch wél een goede deal betreft.
Die waren door de vorige commercieel directeur binnenghaald, zijn opvolger bakte er weinig van en is inmiddels dus wegquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfs bij onze vrienden uit Amsterdam is er altijd gezeik op ook de commerciële afdeling, terwijl zo'n Aegon gewoon fucking veel geld betaalt. Wat dat betreft is het ook nooit goed, nergens niet.
De merchandising kan inderdaad vele malen beter. Dat deed 'Coca Cola' Chris geloof ik een stuk beter. Ooit had Feyenoord de hoogste opbrengst van alle Eredivisieclubs mbt merchandisingopbrengsten meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele merchandise-afdeling ligt al jaren op zijn gat. Als een club als Feyenoord daar ongeveer evenveel geld uit weet te halen dan een paar omhooggevallen provincieclubjes dan is dat echt een grof schandaal. Alleen al om dat simpele feit had hij er eerder uitgegooid mogen worden.
En nu is hij al zolang bezig met een sponsor, zelfs zolang dat ASR zich genoodzaakt (!) voelde om er nog maar een jaar aan vast te plakken en dan komt hij met een zielig jaarcontractje bij een bestaande partner.
Amateurisme ten top. En dan wel de mond vol hebben van een nieuw stadion. Hoe moet zon prutser de mogelijkheden daarvan in godsnaam optimaal gaan benutten?
Bij die Zweedse clubs staat het hele shirt vol met verschillende sponsors, dat ziet er niet uit. Maar een sponsor op de voorkant en op de achterkant kan prima inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef Typisch het volgende:
Bij zo'n PSV vind ik het niet zo storend en als dat er voor zorgt dat je een extra top salaris of wat spelers extra kunt betalen moet daar serieus naar gekeken worden.
Hmm klote, wou nog heen, maar verslapenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers zijn allang bezig met trainen, zo ongeveer iedereen is nog bij Guidetti?
moeten al die ventjes niet aan schoolquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers zijn allang bezig met trainen, zo ongeveer iedereen is nog bij Guidetti?
Op die leeftijd spijbel je toch? Da's toch stoer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moeten al die ventjes niet aan school
70% gezakt afgelopen jaar?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol Opel.. Werk zelf bij een autobedrijf, Opel waarschijnlijk het slechtst lopende merk atm. 70% gekeldert afgelopen jaar![]()
Bij de club waar ik in Zweden vaak ging kijken speelden de spelers zelfs met verschillende hoofdsponsers tijdens dezelfde wedstrijd. Volgens mij zijn de regels mbt reclame op het shirt in Nederland veel strikter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij die Zweedse clubs staat het hele shirt vol met verschillende sponsors, dat ziet er niet uit. Maar een sponsor op de voorkant en op de achterkant kan prima inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Bij de club waar ik in Zweden vaak ging kijken speelden de spelers zelfs met verschillende hoofdsponsers tijdens dezelfde wedstrijd. Volgens mij zijn de regels mbt reclame op het shirt in Nederland veel strikter.Jezus over shirt verkrachting gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
Zou toch heerlijk zijn. Pelle dan met een reclame voor parfum, Immers met een training voor het krijgen van meer zelfvertrouwen en Cisse met een reclame voor een medicijn tegen voetschimmel en wintertenen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Bij de club waar ik in Zweden vaak ging kijken speelden de spelers zelfs met verschillende hoofdsponsers tijdens dezelfde wedstrijd. Volgens mij zijn de regels mbt reclame op het shirt in Nederland veel strikter.
quote:Koeman geniet van vesting De Kuip
Volgens trainer Ronald Koeman profiteert Feyenoord tweewekelijks van het thuisvoordeel in De Kuip. De Rotterdammers zijn in eigen huis al 22 duels op rij ongeslagen. ‘We voelen ons prettig en kunnen daardoor misschien nog net wat meer in De Kuip,’ zegt de trainer van Feyenoord tegenover Voetbal International. ‘Dat we thuis al zo lang niet hebben verloren, zegt veel.’
Feyenoords laatste nederlaag op eigen veld dateert van 5 november 2011, toen de Rotterdammers onderuitgingen tegen NEC. ‘En die goal toen was nog buitenspel ook en de nederlaag onterecht’, kijkt Koeman terug. ‘Daarna hebben we alleen maar gewonnen of gelijkgespeeld en zoiets geeft vertrouwen. Tegen AZ moesten we zondag winnen, ook gezien de uitslagen van de concurrentie. Als het stadion er dan achter staat, geeft dat extra energie.’
Niet afgelopen jaar hoor. Wel fors, ik meen iets van 34%, waarmee ze overigens nog steeds bij de grootste merken in Nederland behoren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol Opel.. Werk zelf bij een autobedrijf, Opel waarschijnlijk het slechtst lopende merk atm. 70% gekeldert afgelopen jaar![]()
Dat klopt. Zijn ze al een tijd over na aan het denken omdat geen enkele partij het gewenste bedrag wilde betalen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoor overigens ook verhalen over een mogelijk duo-sponsorschap. Opel op de voorkant van het shirt voor zo'n 6 miljoen per jaar, en ASR die op de broek of achterkant van het shirt blijft voor 1,5 tot 2 miljoen per jaar.
Wat daar van waar is valt te betwijfelen. Of het mooi is ook trouwens.
Die buikschuiver door de sneeuwquote:
Die keeper ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die buikschuiver door de sneeuw. Ik zag heel die bal niet meer trouwens
Ziet dr goed uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Zou niet verkeerd zijn als zo ons uitshirt er uit zou komen te zien volgend seizoen.
Al mag het Opel logo wel achterwege blijven op het thuisshirt wat mij betreft.
ASR achterop lijkt mij niet mooi, tenzij het onder het rugnummer komt te staan. Maar dat lijkt me niet erg rendabel aangezien de meeste spelers met het shirt in de broek spelen waardoor de onderzijde niet zichtbaar is.
quote:Toch blijft de vraag of PSV geen betere verdedigers kan vinden dan Derijck en Marcelo. Waarom miljoenen uitgeven aan aanvallers en middenvelders en bijna niets aan verdedigers?
'Onze defensie heeft slechts vier miljoen euro gekost, klopt. Het kan altijd beter, maar wat moet ik dan? Tien miljoen euro betalen voor Stefan de Vrij of Bruno Martins Indi? Een buitenlander halen die eerst een jaar moet wennen aan onze manier van voetballen? In Argentinië of Portugal heb je spijkerharde verdedigers, maar die doen niets anders. Ons voetbal vraagt meer. De Vrij heeft veel potentie, maar is jong en maakt fouten. Dat mag. Zelfs Douglas zie je geregeld fouten maken.'
-Marcel Brands
quote:
OMGquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)eader&utm_medium=RSSquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Waar komt dat bazenstukje vandaan?
Als ik hem was zou ik gewoon nog een aanvaller erbij halen. Die kan je toch nooit genoeg hebben daar.quote:
Mathijssen kost meer per jaar dan marcelo en Derijck bij elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Zou Marcel weten hoeveel de defensie ons gekost heeft?
quote:Is er nog wel een topverdediger in Nederland te vinden?
'Moeilijk, komt ook door onze aanvallende stijl. Daarom leiden we verdedigers liever zelf op. Ze moeten goed kunnen opbouwen. Het is niet voor niets dat zelfs het Nederlands elftal het nu doet met een hele jonge defensie.'
Marcelo tikt met zijn non eu salaris plus opwaardering van laatst gewoon dat van Mathijsen aan hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Mathijssen kost meer per jaar dan marcelo en Derijck bij elkaar.
Het treurige is eigenlijk dat PSV best een aantal goede verdedigers in de jeugd heeft/had rondlopen. Maarja, alleen als er een prijskaartje aan vastzit wordt het interessant voor Marcel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik gewoon nog een aanvaller erbij halen. Die kan je toch nooit genoeg hebben daar.![]()
Ja want stel je eens voor dat dat soort jongens moeten wennen. Zo'n speler als Marcelo staat er gelijk, daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het treurige is eigenlijk dat PSV best een aantal goede verdedigers in de jeugd heeft/had rondlopen. Maarja, alleen als er een prijskaartje aan vastzit wordt het interessant voor Marcel.
En Van Beek niet te vergeten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:53 schreef Luni het volgende:
En dan hebben we Kongolo en die rechtsback nog achter de hand, en ik weet niet wat er nog meer in de jeugd loopt?
quote:'Wij hebben altijd een Plan B als het even niet loopt'
Nog deze week verlengen Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel hun aflopende contract bij Feyenoord, zodat het duo ook volgend seizoen hoofdtrainer Ronald Koeman assisteert. Bij het verlengen van zijn contract eind 2012 was het voor hem een voorwaarde dat de twee oud-internationals aanbleven.
'Ik werk prima met die twee samen', zegt Koeman tegen Voetbal International. 'Ik ben eindverantwoordelijk en neem uiteindelijk de beslissingen, maar JP en Gio doen in feite meer werk dan ik. Ze maken analyses van tegenstanders, halen momenten uit wedstrijdbeelden en laten die vervolgens zien aan mij, terwijl Gio ook nog de beloften traint.'
Volgens Koeman spint Feyenoord garen bij de inbreng van de voormalige topspelers als Van Bronckhorst, Van Gastel, Roy Makaay en Gaston Taument. 'Je ziet gewoon dat het helpt. Neem nou die eerste goal van Jean-Paul Boëtius tegen AZ van afgelopen zondag. Daarop is getraind. Als dat er dan uitkomt in een wedstrijd, is dat niet alleen leuk, maar krijgen spelers ook de bevestiging dat wat ze trainen ook echt resultaat oplevert.'
Daardoor is Feyenoord inmiddels moeilijk te verslaan. 'Doordat Graziano Pellè negen van de tien keer beter en fysiek sterker is dan het verdedigingsduo van de tegenstander, komen we aan voetballen toe. Daarbij hebben we met Boëtius en Ruben Schaken gevaarlijke buitenspelers en is de beweging rondom Pellè ook steeds beter geworden. Wij hebben altijd een Plan B als het even niet loopt zoals we zouden willen.'
Eerder met de fans. Die moeten over 5 jaar met zijn allen in dat krappe kutstadion van de plaatselijke FC zitten omdat de grote broer is overleden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je krijgt toch medelijden met die man?
Mwah, het is eerder een enorm verlangen dat die man nog jaren werkzaam blijft daar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je krijgt toch medelijden met die man?
Zit er eigenlijk achter deze selectie weer een goede lichting? Want de kans is groot dat BMI / de Vrij etc binnen 3 jaar weg zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het is eerder een enorm verlangen dat die man nog jaren werkzaam blijft daar.
De B moet wel weer een goede lichting zijn, voornamelijk aanvallend. Ik vind het altijd maar moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk achter deze selectie weer een goede lichting? Want de kans is groot dat BMI / de Vrij etc binnen 3 jaar weg zijn.
Al worden ze wel kampioen, volgend jaar een nieuwe trainer en een hele andere selectie die weer moeten wennen etc. Er zit totaal geen lijn in het beleid daar, een incidenteel kampioenschap doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als ze geen kampioen worden zijn ze failliet. Ook wel iets om naar uit te kijken natuurlijk.
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als ze geen kampioen worden zijn ze failliet. Ook wel iets om naar uit te kijken natuurlijk.
Inderdaad, wat je ziet is eigenlijk hetzelfde soort beleid waaraan Feyenoord bijna ten onder is gegaan. Veel aankopen doen, rekenen op Champions League inkomsten, een voorschot nemen op de toekomst door grond te "verkopen", en een probleem hebben als de bal net op de paal beland ipv in het doel waardoor je Champions League misloopt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al worden ze wel kampioen, volgend jaar een nieuwe trainer en een hele andere selectie die weer moeten wennen etc. Er zit totaal geen lijn in het beleid daar, een incidenteel kampioenschap doet daar niets aan af.
Ok Pietertje jongen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef tammepiet het volgende:
Feyenoord moet psv gewoon pakken, doen wij hetzelfde in ehv.
Kapot maken die import provincialen.
quote:
Vast wel, knul.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef tammepiet het volgende:
Als wij winnen mogen jullie gelijkspelen. Deal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef tammepiet het volgende:
Monique loopt alleen maar te soppen als ze op de foto mag met Jack Tuypquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Op 0,55: is dat nou de zus van Jan Smit Monique?
Failliet zullen ze ook weer niet gaan, maar ik gun ze een mooie 4e plek. Kan het haast niet uit m'n bek krijgen maar als Feyenoord geen kampioen wordt dan heb ik nog liever dat ze in Duivendrecht weer een feestje op een parkeerplaats kunnen vieren dan dat ze in eindhoven met die schaal gaan zwaaien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ergens, in een hééél ver hoekje, kan ik me vinden in deze stelling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Failliet zullen ze ook weer niet gaan, maar ik gun ze een mooie 4e plek. Kan het haast niet uit m'n bek krijgen maar als Feyenoord geen kampioen wordt dan heb ik nog liever dat ze in Duivendrecht weer een feestje op een parkeerplaats kunnen vieren dan dat ze in eindhoven met die schaal gaan zwaaien.
Waar lees jij praatjes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
4 titels in 40 jaar tijd en dan toch praatjes hebben. Typisch.
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
4 titels in 40 jaar tijd en dan toch praatjes hebben. Typisch.
Door dit hele topic.quote:
quote:
ach zeik niet ventquote:
Ach, ga toch weg troll.quote:
Sterke argumentatie.. Je leest praatjes door dit hele topic, gevolgd door eenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nou, bijvoorbeeld het gezeur over Psv en dat jullie die wel even op gaan rollen. Amsterdamse arrogantie, zou ik het bijna willen noemen.
Nee. Klopt niet. Dat zijn jullie die constant denken 10-0 te winnen. Dat is Amsterdamse arrogantie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nou, bijvoorbeeld het gezeur over Psv en dat jullie die wel even op gaan rollen. Amsterdamse arrogantie, zou ik het bijna willen noemen.
De enige die gezegd heeft in dit topic dat we psv gaan oprollen is tammepiet en pietertje is toevallig een amsterdammer (let ook eens op z'n UI bv).. Volgende voorbeeld graagquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Vertrouwen in onze clubquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dat lees ik nergens. Wel Tammepiet die die wens uitspreekt, maar dat is een Ajacied.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb even het topic teruggelezen. Een persoon, geen Feyenoorder, heeft het over inmaken. PSV wordt uitgelachen. En terecht, als je ziet wat een idiote uitspraken hij in het interview geeft. Voor de rest wordt in dit topic Koevermans (Niet die Oud-PSV'er) afgemaakt, wordt Ollie aanbeden en wordt er gepraat over Opel. Ik snap jouw punt dus echt niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Precies, hopelijk heb jij ook weer genoten van je troll-momentjequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ach. Als jullie maar lol hebben. Je moet toch iets he.
Het is wel makkelijk vissen hier hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies, hopelijk heb jij ook weer genoten van je troll-momentje
Jij noemt dit happen ja? Hup, terug naar je Trollen voor dummies boek en laten we hier weer over nuttige zaken praten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk vissen hier hoor.
Wie pakt de popcorn?quote:De Boer reageert geprikkeld op uitspraak Koeman
Ajax-trainer Frank de Boer reageerde woensdag geprikkeld op de opmerking van Feyenoord-trainer Ronald Koeman dat Ajax geen 'plan B' zou hebben. Koeman zei dat zondagavond in Studio Voetbal.
"Wat ik daarvan vind? Het is lulkoek", aldus een uitgesproken De Boer op een persconferentie. "Als de nood aan de man is, en wij vinden het nodig, kan je zo Toby Alderweireld naar voren gooien. Dan is hij de stormram. En wat is het plan van Feyenoord dan? Volgens mij alles naar Pellè, toch?"
"Wij doen het op een andere manier", vervolgde de Ajax-coach. "Als je zoveel kansen creëert vind ik dat genoeg." De suggestie dat Ajax zondag tegen Roda JC (1-1) te laat begon met opportunistisch spel, wuift De Boer eveneens weg. "Toen we opportunistischer gingen spelen, creëerden we geen kans meer."
Ja maar hij heeft hem wel open.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Guidetti heeft eindelijk een jas. Of iets wat daarop lijkt.
Ik vraag gewoon of je op wilt kankeren als je niks constructiefs heb bij te dragen. Je begint over arrogantie terwijl het een medeneusje is die over psv oprollen begint. Verder wordt er wat gesproken over de hoop dat het psv niet zo goed afgaat. Daar spreekt naar mijn idee weinig arrogantie uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk vissen hier hoor.
Valt nog mee dat hij alleen daarop reageert. Koeman zei ook nog iets over de jeugdopleiding van Ajax (dat er momenteel niet veel talent zou rondlopen ofzoiets).quote:
ach,misschien dat city hem dan eindelijk eens afschrijft. Kunnen wij hem mooi opvangen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft hem wel open.
Straks is hij weer ziek
Koeman vroeg hoeveel spelers van ajax vorige week in het veld stonden tijdens de wedstrijd van Oranje onder 19.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Valt nog mee dat hij alleen daarop reageert. Koeman zei ook nog iets over de jeugdopleiding van Ajax (dat er momenteel niet veel talent zou rondlopen ofzoiets).
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Koeman vroeg hoeveel spelers van ajax vorige week in het veld stonden tijdens de wedstrijd van Oranje onder 19.
Van Gelder: nul.
Koeman, met een minzaam lachje: Precies.
Ik heb het even opgezocht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Koeman vroeg hoeveel spelers van ajax vorige week in het veld stonden tijdens de wedstrijd van Oranje onder 19.
hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Huidige A1 van Ajax is een lichting vol bagger, Tete en Kishna zijn de enige toptalenten, er lopen nog een paar aardige spelers maar het merendeel is brandhout. Sjek kijkt niet verder dan onder 19 blijkbaar. Bij de laatste selecties had Ajax meer spelers dan Feyenoord bij onder 17, onder 16 en ook de selectie wedstrijden van onder 15.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht.
In Studio Voetbal was een discussie over Cuenca, die huurling van Barcelona bij Ajax.
Jan Mulder snapte niet dat ze die speler huurden, in de A1 bij Ajax lopen er nog 6 van zulke voetballers zei Jan Mulder.
Waarop Koeman antwoordde, dat zou je denken Jan, maar hoeveel Ajacieden denk jij dat er in Oranje onder 19 meespeelden afgelopen week?
Geen enkele was het antwoord, waarop Koeman inderdaad antwoordde "precies, je zou dat misschien wel denken, maar schijnbaar is dat niet zo".
Verder zei Koeman dat de A1 van Ajax tegen de A1 van Feyenoord speelde en dat de A1 van Feyenoord twee klassen beter was.
Waar Jan van Halst vervolgens weer inhaakt en zich afvraagt waarom Ronald de Boer dan altijd in dat programma verkondigd dat er zoveel talent bij Ajax rondloopt. Waarop Jack van Gelder weer zegt dat dat niet te zien is in de vertegenwoordigende nationale elftallen in ieder geval.
t begon goed....quote:
Als er al iets rondloopt is het gekocht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Valt nog mee dat hij alleen daarop reageert. Koeman zei ook nog iets over de jeugdopleiding van Ajax (dat er momenteel niet veel talent zou rondlopen ofzoiets).
Stel je eens voor......quote:
In 2015 kan je weer zo'n filmpje maken want dan is er nog geen besluit gevallen.quote:
Inderdaad, die Fischer en Eriksen zijn toch ook gekocht? Terwijl die altijd als Ajax-talenten worden genoemd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er al iets rondloopt is het gekocht.
Wat extreem lelijk zeg.quote:
Stel je eens voor...quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stel je eens voor......
Dat dit een achterlijke kankertrailer is.
Ohquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stel je eens voor...
Dat je op kan kankeren
Helaas:quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Overijverige hobbyist van dat filmpje volgens mij.
D'r is nog niet eens een officieel stadion ontwerp voor het nieuwe stadion.
quote:Video is afkomstig van Erasmus Development. Bron: Erasmusdevelopment.nl
Dat heb ik al twee jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:00 schreef Gert het volgende:
illiet zullen ze ook weer niet gaan, maar ik gun ze een mooie 4e plek. Kan het haast niet uit m'n bek krijgen maar als Feyenoord geen kampioen wordt dan heb ik nog liever dat ze in Duivendrecht weer een feestje op een parkeerplaats kunnen vieren dan dat ze in eindhoven met die schaal gaan zwaaie
Dan is het filmpje belabberd in elkaar gezet, voor een stel professionals.quote:
Waarom een trailer maken als je nog geen ontwerp hebt en gewoon een random stadion laat zien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
Dat ontwerp komt ook weer van een bestemmingsplan waarbij er gewoon een random stadion is neergeplant.
Was hetzelfde met die maquette die jarenlang in het Maasgebouw heeft gestaan.
Waarom een trailer maken als er nog geen eens een besluit is genomen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom een trailer maken als je nog geen ontwerp hebt en gewoon een random stadion laat zien?
Ik heb geen flauw benul wat het idee achter die trailer is eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom een trailer maken als je nog geen ontwerp hebt en gewoon een random stadion laat zien?
Om de besluitvorming te beinvloeden natuurlijk. Althans, dat hopen ze.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom een trailer maken als er nog geen eens een besluit is genomen?
Frustratie bij Jack daarover.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht.
In Studio Voetbal was een discussie over Cuenca, die huurling van Barcelona bij Ajax.
Jan Mulder snapte niet dat ze die speler huurden, in de A1 bij Ajax lopen er nog 6 van zulke voetballers zei Jan Mulder.
Waarop Koeman antwoordde, dat zou je denken Jan, maar hoeveel Ajacieden denk jij dat er in Oranje onder 19 meespeelden afgelopen week?
Geen enkele was het antwoord, waarop Koeman inderdaad antwoordde "precies, je zou dat misschien wel denken, maar schijnbaar is dat niet zo".
Verder zei Koeman dat de A1 van Ajax tegen de A1 van Feyenoord speelde en dat de A1 van Feyenoord twee klassen beter was.
Waar Jan van Halst vervolgens weer inhaakt en zich afvraagt waarom Ronald de Boer dan altijd in dat programma verkondigd dat er zoveel talent bij Ajax rondloopt. Waarop Jack van Gelder weer zegt dat dat niet te zien is in de vertegenwoordigende nationale elftallen in ieder geval.
Dat heb ik al twee jaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:00 schreef Gert het volgende:
illiet zullen ze ook weer niet gaan, maar ik gun ze een mooie 4e plek. Kan het haast niet uit m'n bek krijgen maar als Feyenoord geen kampioen wordt dan heb ik nog liever dat ze in Duivendrecht weer een feestje op een parkeerplaats kunnen vieren dan dat ze in eindhoven met die schaal gaan zwaaie
Normaliter het enthousiasmeren van publiek.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul wat het idee achter die trailer is eerlijk gezegd.
Wat dat aangaat zit ik meer op de laatste businesscase te wachten dan zo'n suf filmpje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaliter het enthousiasmeren van publiek.
In dit geval is dat niet echt gelukt.
Gelukkig komt die half maart. Hopelijk laat de besluitvorming daarna ook niet meer te lang op zich wachten, en kunnen we dit gezeik ook weer achter ons laten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat aangaat zit ik meer op de laatste businesscase te wachten dan zo'n suf filmpje.
Ik loop al warm anders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaliter het enthousiasmeren van publiek.
In dit geval is dat niet echt gelukt.
Ga maar uit van september al zal het dan ook wel weer uitgesteld worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig komt die half maart. Hopelijk laat de besluitvorming daarna ook niet meer te lang op zich wachten, en kunnen we dit gezeik ook weer achter ons laten.
Ja ik verwacht verhitte discussies in de gemeenteraad en bij supporters onderling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar uit van september al zal het dan ook wel weer uitgesteld worden.
Is NEC-uit nog vrij vervoer eigenlijk?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Weer een combi erbij trouwens, Roda uit. Was vorig jaar nog vrij vervoer en werkelijk niks gebeurd daar.
Lang leve de normalisatie.
Zijn er nog wel wedstrijden met vrij vervoer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is NEC-uit nog vrij vervoer eigenlijk?
GMTAquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stel je eens voor...
Dat je op kan kankeren
Ja, letterlijk de enige wedstrijd nog geloof ik nu Excelsior is gedegradeerd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is NEC-uit nog vrij vervoer eigenlijk?
Dat hebben ze nog niet gehad natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Al hoop ik wel dat ze ruim de tijd nemen om met een fatsoenlijk stadion-ontwerp te komen.
wim@erasmusdevelopment.nlquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
GMTA
Wat een walgelijk, slijmerig, denigrerend en dom kutfilmpje en wat een lelijk pauperontwerp.
Wie is die Wim dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wim@erasmusdevelopment.nl
Mail 'm even om het hem te vertellen
Slaat eecht nergens op dat hele filmpje!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Om de besluitvorming te beinvloeden natuurlijk. Althans, dat hopen ze.
Niet dat dat gaat lukken met zo'n belabberd filmpje.
Ik ben notabene een voorstander van de komst van een nieuw stadion, en vind het al niet veel soeps dat filmpje.
één van de 2 contact personen van die website waar dat filmpje van vandaan komt.quote:
Natuurlijk hebben ze die tijd nog niet gehad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat hebben ze nog niet gehad natuurlijk.
Wel een beetje een zwaktebod, als dat filmpje echt als trailer voor dat tosti ijzer bedoeld is. Geen 3D-impressie ofzo, maar alleen plaatjes van de buitenkant - nu weet je eigenlijk nog niks.
Ja maar wat is zijn belang. Een enthousiaste supporter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
één van de 2 contact personen van die website waar dat filmpje van vandaan komt.
http://www.erasmusdevelopment.nl/
Mathijsen mag van mij best geel pakken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Feyenoord - PSV in zicht:
Janmaat, Immers, Matthijssen & Pelle op scherp bij Feyenoord
Van Bommel & Strootman op scherp bij PSV
Zover ik weet is Erasmus development één van de architectenbureaus die Feyenoord heeft benaderd voor het ontwerpen van het nieuwe stadion.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar wat is zijn belang. Een enthousiaste supporter?
Een enkeltje Qatar ook hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mathijsen mag van mij best geel pakken.
Dan kan je best een evt. beginontwerp aanpassen ja - iets wat (ohjee) RDK ook in zekere zin heeft gedaan. Als een stelletje amateurs het kan, waarom kan dat stel hotemetoten dan geen mooie impressie (of, god forbid, een goeie trailer) neerzetten? Voor al dat gelul over 'amateurisme' hadden ze echt wel met wat beters mogen komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Pas als je weet wat het gaat kosten, of je het gefinancierd kunt krijgen en onder welke voorwaarden de gemeente instemt, kun je met een ontwerp beginnen. Dat is toch logisch?
Het zou opzich ideaal zijn als hij zelf zijn contract beëindigd en lekker gaat afbouwen bij Willem II ofzo. Tegen die tijd staat Kongolo ook alweer te trappen.quote:
Ze hebben alle zeilen moeten bijzetten om in het complete plan van Red de Kuip terecht te betitelen als een prutswerk. De veelomvattende presentatie laat geen spaan heel van die gasten. Wat denk je dat daar voor tijd en geld heeft ingezeten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan kan je best een evt. beginontwerp aanpassen ja - iets wat (ohjee) RDK ook in zekere zin heeft gedaan. Als een stelletje amateurs het kan, waarom kan dat stel hotemetoten dan geen mooie impressie (of, god forbid, een goeie trailer) neerzetten? Voor al dat gelul over 'amateurisme' hadden ze echt wel met wat beters mogen komen.
Dat kan, maar een oorspronkelijk ontwerp aanpassen als de voorwaarden of het te financieren bedrag verandert is wellicht minder optimaal dan gewoon met een leeg vel beginnen als je alle randvoorwaarden al helder hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan kan je best een evt. beginontwerp aanpassen ja - iets wat (ohjee) RDK ook in zekere zin heeft gedaan. Als een stelletje amateurs het kan, waarom kan dat stel hotemetoten dan geen mooie impressie (of, god forbid, een goeie trailer) neerzetten? Voor al dat gelul over 'amateurisme' hadden ze echt wel met wat beters mogen komen.
Of laat Bruno even een keertje na de training met Mathijsen praten, dan is het ook snel afgelopen met dat contractje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou opzich ideaal zijn als hij zelf zijn contract beëindigd en lekker gaat afbouwen bij Willem II ofzo. Tegen die tijd staat Kongolo ook alweer te trappen.
De meeste dromen...
Oh inderdaad, het is de schuld van RDK dat het zo'n aids-trailer isquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
Ze hebben alle zeilen moeten bijzetten om in het complete plan van Red de Kuip terecht te betitelen als een prutswerk. De veelomvattende presentatie laat geen spaan heel van die gasten. Wat denk je dat daar voor tijd en geld heeft ingezeten?
Wellicht waren we zonder Red de Kuip nu al een stuk verder in het proces geweest.
Ik wil een neuken met alle Victoria Secret modellen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een stadion dat de contouren van ons huidige stadion heeft.
dat is best haalbaar...quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wil een neuken met alle Victoria Secret modellen.
Wat let je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wil een neuken met alle Victoria Secret modellen.
nee, het is de schuld van Red de Kuip dat het besluit nu weer na de zomer wordt genomen, dat lijkt me inmiddels vrij duidelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh inderdaad, het is de schuld van RDK dat het zo'n aids-trailer is
Of Koeman moet binnen nu en twee jaar opeens een contractaanbod krijgen van Barça, vervolgens neemt Louis van Gaal het over, en streept Mathijssen weg. Louis is toch al lekker bezig bij Oranje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou opzich ideaal zijn als hij zelf zijn contract beëindigd en lekker gaat afbouwen bij Willem II ofzo. Tegen die tijd staat Kongolo ook alweer te trappen.
De meeste dromen...
Ga eens huiswerk maken jij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Koeman moet binnen nu en twee jaar opeens een contractaanbod krijgen van Barça, vervolgens neemt Louis van Gaal het over, en streept Mathijssen weg. Louis is toch al lekker bezig bij Oranje.
Wij hebben nooit vrij vervoer sinds de Graafschap eruit isquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Weer een combi erbij trouwens, Roda uit. Was vorig jaar nog vrij vervoer en werkelijk niks gebeurd daar.
Lang leve de normalisatie.
Zet dan geen trailers online, zou ik zo denken. Met dit soort halfslachtige geneuzel wordt de tegenbeweging alleen maar groter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat kan, maar een oorspronkelijk ontwerp aanpassen als de voorwaarden of het te financieren bedrag verandert is wellicht minder optimaal dan gewoon met een leeg vel beginnen als je alle randvoorwaarden al helder hebt.
Jullie zijn die treinen wel gewend.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wij hebben nooit vrij vervoer sinds de Graafschap eruit is
Ga je dan nu huiswerk maken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was meer een teken dat Mathijssen bij Feyenoord net als kuyt bij oranje lijkt te worden.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jullie zijn die treinen wel gewend.
Volgens mij Roda uit wel toch. En Heracles.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wij hebben nooit vrij vervoer sinds de Graafschap eruit is
Dat vind ik ook. Beetje een vreemde trailer, en bovendien slechte inhoud (demagogisch enz).quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zet dan geen trailers online, zou ik zo denken. Met dit soort halfslachtige geneuzel wordt de tegenbeweging alleen maar groter.
Dat zijn nooit wedstrijden met vrij vervoer, altijd bus of autocombi met de mogelijkheid op een alternatief opstappuntquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij Roda uit wel toch. En Heracles.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jullie zijn die treinen wel gewend.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Louis is toch al lekker bezig bij Oranje.
Dat is dan zorgwekkend. Want zowel dat filmpje als dat stadion-ontwerp zijn smakeloos en slaan de plank volledig mis.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:35 schreef Tomatenboer het volgende:
http://www.volkerwessels.(...)ls-bouwt-nieuwe-kuip
Hier overigens de bron dat Erasmus development één van de architectenbureaus is die in het consortium voor het nieuwe stadion zitten.
van nu.nlquote:Lulkoek
Feyenoord-trainer Ronald Koeman liet zich na het gelijkspel van Ajax tegen Roda JC van zondag (1-1) ontvallen dat Ajax geen plan B heeft als de wedstrijd daarom vraagt. "Lulkoek", reageerde De Boer. "We kunnen bijvoorbeeld Toby Alderweireld naar voren schuiven als stormram."
"Wat is het plan van Feyenoord dan? Volgens mij gebruiken die Graziano Pellè. Wij doen het op een andere manier."
Haha, hij reageerde gewoon normaal op een vraag van een journalist.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef DonRaja het volgende:
Fronske is boos op Ronald:
[..]
van nu.nl
Toby Alderweireld in de spits. Pas op jongens!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
van nu.nl
En ben je daarna bij gaan lezen hier?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
van nu.nl
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha, hij reageerde gewoon normaal op een vraag van een journalist.
Uhm nee, was het al gepost?...quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En ben je daarna bij gaan lezen hier?
Het wordt tijd voor Mathijsen op de plek van Immers als plan Cquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Toby Alderweireld in de spits. Pas op jongens!
Yep, kan gebeuren hè. Gewoon plan B uit de kast trekken en je openlijk schamen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Uhm nee, was het al gepost?...
heiden6: DonRaja heeft niet echt een Plan Bquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, kan gebeuren hè. Gewoon plan B uit de kast trekken en je openlijk schamen.
Bij een training geen fakkel af mogen steken, een stadion verbod voor het afsteken van een fakkel tijdens een wedstrijd maar laten we die mooie beelden wel gebruiken voor een slijmfilmpje voor het nieuwe stadion, waarvan ik mag hopen dat dit niet het ontwerp is!quote:
Het is niet eens duidelijk van wie het filmpje nou echt afkomt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Bij een training geen fakkel af mogen steken, een stadion verbod voor het afsteken van een fakkel tijdens een wedstrijd maar laten we die mooie beelden wel gebruiken voor een slijmfilmpje voor het nieuwe stadion, waarvan ik mag hopen dat dit niet het ontwerp is!
Het is al gepost van wie het afkomt hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:06 schreef Caland het volgende:
Het is niet eens duidelijk van wie het filmpje nou echt afkomt.
Het filmpje is gepost met een nieuwe account die verwijst naar Erasmus Development.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet eens duidelijk van wie het filmpje nou echt afkomt.
Het zou mij niet eens verbazen als het door Red de Kuip zelf is gepubliceerd.
Ja en in mei gebruikte hij dit plaatje in een soortgelijk filmpje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef Dekatria het volgende:
Het is al gepost van wie het afkomt hoor.
Deze ziet er wel dik, maar ongeloofwaardig, uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en in mei gebruikte hij dit plaatje in een soortgelijk filmpje.
Het zijn slechts schetsen dus.
[ afbeelding ]
Er is nog geen enkele architect met het definitieve ontwerp bezig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het maar krom om hierachter spoken te gaan zoeken, maar ondertussen blind te zijn voor alles wat 'de Feyenoord-familie' het afgelopen jaar heeft uitgevroten t.a.v. het nieuwe stadion.
Daarnaast lijkt het me raar om voor 'schetsen' zo'n ontzettend opgeklopt filmpje op Youtube te gaan zetten.
Ik zou eerder spoken zoeken achter Red de Kuip dan achter de stadionplannen van Feyenoord eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het maar krom om hierachter spoken te gaan zoeken, maar ondertussen blind te zijn voor alles wat 'de Feyenoord-familie' het afgelopen jaar heeft uitgevroten t.a.v. het nieuwe stadion.
Maar daarnaast vind ik dit inderdaad ook raar. Toch zijn het slechts schetsen, maar inderdaad allemaal totaal overbodig, en bovendien dient het geen enkel nut.quote:Daarnaast lijkt het me raar om voor 'schetsen' zo'n ontzettend opgeklopt filmpje op Youtube te gaan zetten.
Daarom presenteren ze het ook vol trotsquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is nog geen enkele architect met het definitieve ontwerp bezig.
Zucht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daarom presenteren ze het ook vol trots
En dan Nelom tegen Lens lijkt me ook geen succus als Lens vanaf rechts speelt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mathijsen mag van mij best geel pakken.
Kritisch zijn is prima, maar wees dan over de gehele linie kritisch denk ik dan. Waar er 2 kiften hebben er 2 schuld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou eerder spoken zoeken achter Red de Kuip dan achter de stadionplannen van Feyenoord eerlijk gezegd.
Ik vind mezelf redelijk kritisch. Zo zou ik niet ieder ontwerp goedkeuren, en ben ik ook niet te spreken over dit filmpje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kritisch zijn is prima, maar wees dan over de gehele linie kritisch denk ik dan. Waar er 2 kiften hebben er 2 schuld.
Wel een lelijke tribune daar zeg op varkenoord.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
En in het Engelstalige filmpje is Samsung opeens de sponsor.
Ging ook eigenlijk niet over jou, meer over Caland die RDK lijkt te zien als een kwaadaardige, samenspannende groep badguys die Feyenoord kapot wil maken. Het is bepaald niet alsof Van Merwijk en z'n matties nu van onbesproken gedrag zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf redelijk kritisch. Zo zou ik niet ieder ontwerp goedkeuren, en ben ik ook niet te spreken over dit filmpje.
dat zijn denk ik die samsung plakken, die kennen dan waarschijnlijk naar binnen schuivenquote:
Nee, ze hebben beelden gebruikt van de Allianz arena een stadion waarvan het dk niet dicht kanquote:
Ik vind het een stel prutsers die, buiten dat ze het stadion compleet wilden verkrachten, ook nog eens mensen hebben voorgelogen door met onrealistische bedragen te komen. Uiteindelijk hebben ze hun moment of fame gehad, voornamelijk door het proces zwaar te frustreren. Meer woorden moet je er eigenlijk niet aan vuil willen maken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ging ook eigenlijk niet over jou, meer over Caland die RDK lijkt te zien als een kwaadaardige, samenspannende groep badguys die Feyenoord kapot wil maken. Het is bepaald niet alsof Van Merwijk en z'n matties nu van onbesproken gedrag zijn.
Nee, Feyenoord heeft het allemaal zo netjes gespeeld, weet dat 1e filmpje nog wel dat Van Merwijk die raadvergadering te woord stond, lachwekkend gewoon.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een stel prutsers die, buiten dat ze het stadion compleet wilden verkrachten, ook nog eens mensen hebben voorgelogen door met onrealistische bedragen te komen. Uiteindelijk hebben ze hun moment of fame gehad, voornamelijk door het proces zwaar te frustreren. Meer woorden moet je er eigenlijk niet aan vuil willen maken.
Ik ben het met je eens hoor, maar ik zou je niet te vlug rijk rekenen als ik jou was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een stel prutsers die, buiten dat ze het stadion compleet wilden verkrachten, ook nog eens mensen hebben voorgelogen door met onrealistische bedragen te komen. Uiteindelijk hebben ze hun moment of fame gehad, voornamelijk door het proces zwaar te frustreren. Meer woorden moet je er eigenlijk niet aan vuil willen maken.
quote:Johan Cruijff heeft enorm veel respect voor Esther Vergeer, de rolstoeltennisster die bekendmaakte een einde te maken aan haar carrière. De voormalig voetballer van onder meer Feyenoord en FC Barcelona heeft zelfs een voorwoord geschreven in het boek dat Vergeer dinsdagmiddag presenteerde in Ahoy.
Leuk dat Esther Vergeer erkenning krijgt van een gehandicapte collega-sporter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef heiden6 het volgende:
Zie net op youtube een nieuwe upload van TV Rijnmond, omschrijving:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Tja. Er is geen woord aan gelogen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat jullie het ff weten.twitter:The_real_Gio twitterde op woensdag 13-02-2013 om 15:58:56Jaja #FredFlintstone heeft inmiddels ook Twitter. @JPvanGastel Welkom JP! @Feyenoord reageer retweet
Ik zie de grap ook niet zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Er is geen woord aan gelogen.
Las deze net op FR12quote:Ga je mee naar de sporthal,
Naar de club van rood en wit,
Je haalt je kroket en gaat naar je plaats,
Waar je nooit, de zon meer ziet,
Kijk ze komen op het veld,
Je kan het goed zien met dat kunstlicht
Maar hetgeen wat nu echt telt,
Het dak zit gelukkig dicht,
En dan is alles wat je hoort,
Trancemuziek die heus niet stoort,
Hand in Hand,
Voor volkerwessels,
Hand in Hand,
Voor deze hal,
Geen sport meer maar Madonna,
Weg met het voetbal!
Vind 'm wel humor.quote:
Compleet irrelevant. Om de mensen die bij Feyenoord zitten kunnen we niet omheen, slechts proberen om invloed uit te oefenen. Bij RDK bepaal je zelf om je ze wel of niet steunt. Ik heb al lang geleden eenzelfde standpunt als Caland nu ingenomen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft het allemaal zo netjes gespeeld, weet dat 1e filmpje nog wel dat Van Merwijk die raadvergadering te woord stond, lachwekkend gewoon.
[..]
Eens met dit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Compleet irrelevant. Om de mensen die bij Feyenoord zitten kunnen we niet omheen, slechts proberen om invloed uit te oefenen. Bij RDK bepaal je zelf om je ze wel of niet steunt. Ik heb al lang geleden eenzelfde standpunt als Caland nu ingenomen.
Hoe bizar.... De mensen die bij Feyenoord zitten kunnen niet om ONS heen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Compleet irrelevant. Om de mensen die bij Feyenoord zitten kunnen we niet omheen, slechts proberen om invloed uit te oefenen. Bij RDK bepaal je zelf om je ze wel of niet steunt. Ik heb al lang geleden eenzelfde standpunt als Caland nu ingenomen.
Sorry, maar je komt nogal over als een dramaqueen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hoe bizar.... De mensen die bij Feyenoord zitten kunnen niet om ONS heen.
Wij zijn er altijd. Gudde is over 5 jaar ergens anders. Merwijk is over 5 jaar ergens anders. Die lul vd knvb is over 5 jaar ergens anders. En ik ook, als er een nieuw stadion komt...
Dat je zoiets uit je strot kan krijgen. Niet normaal
Zoals al eerder aangegeven, geen verdere inhoudelijke reacties meer op jouw rare stukkies, want je snapt er gewoon te weinig van. Elk argument dat je probeert op te werpen voor een nieuw stadion wordt uitgeplozen en neer gesabeld en 1 dag later begint de langspeelplaat opnieuw. Bizar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sorry, maar je komt nogal over als een dramaqueen.
BLA BLA BLA poging tot interessant doen.
Zie hoe inhoudelijk de RDK aanhangers zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven, geen verdere inhoudelijke reacties meer op jouw rare stukkies, want je snapt er gewoon te weinig van. Elk argument dat je probeert op te werpen voor een nieuw stadion wordt uitgeplozen en neer gesabeld en 1 dag later begint de langspeelplaat opnieuw. Bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |