quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:34 schreef satecl het volgende:
Deze TTGeen woorden maar daden......
Mach?!quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
Opel is een toffe sponsor, mach alleen wel hopen dat dr niet weer zn lelijke gele banner komt.
Daar is het geloof ik nog te vroeg voor aankomend seizoenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had stiekem gehoopt op een gokbedrijf dat er veel geld in wou pompen. Die zal wel naar Ajax gaan ofzo. Dat die niet in Nederland komen kan ik me haast niet voorstellen nu eigenlijk. Opel is ook wel een leuke sponsor ansich. Niks mis mee.
Dat zijn ze dus al.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wordt Opel dan ook de auto leverancier? Lijkt me een reden om elders te gaan voetballen.
opel gaat voor een jaar, daarna kunnen we op naar Bwin of iets.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had stiekem gehoopt op een gokbedrijf dat er veel geld in wou pompen. Die zal wel naar Ajax gaan ofzo. Dat die niet in Nederland komen kan ik me haast niet voorstellen nu eigenlijk. Opel is ook wel een leuke sponsor ansich. Niks mis mee.
Echt. Geweldig. Jeugdtalent een Corsa, basisspelers een Astra en vedettes een Insignia?quote:
Overal PechEnLast héquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wordt Opel dan ook de auto leverancier? Lijkt me een reden om elders te gaan voetballen.
Jij hoeft er niet in te rijden. Pelle in een Opel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:04 schreef Typisch het volgende:
Kan mij geen ruk schelen, degene die het meest betaalt moet er op staan.
Nou, er zijn grenzen hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:04 schreef Typisch het volgende:
Kan mij geen ruk schelen, degene die het meest betaalt moet er op staan.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij hoeft er niet in te rijden. Pelle in een Opel.
Dat verrast me dan toch wel weer, 1 jaar is wel kort voor een shirtsponsor, is het al officieel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:34 schreef OProg het volgende:
Als we in ieder geval weer een jaar met een goed betalende sponsor verder kunnen is er in ieder geval weer wat tijd om verder te kijken.
Nee, deal is nog niet eens rond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat verrast me dan toch wel weer, 1 jaar is wel kort voor een shirtsponsor, is het al officieel?
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 13-02-2013 om 10:22:55Opel, ASR en een voor @RTV_Rijnmond onbekend bedrijf zijn de drie overgebleven kandidaten voor hoofdsponsorschap #Feyenoord. reageer retweet
Zoveel waarheid in deze postquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef Cara het volgende:
Nou lekker bezig koef. ASR heeft amper geld maar kan kennelijk toch meedoen, Opel zit al jaren in geldnood maar heeft kennelijk de grootste kans.. Ik had toch stiekem meer verwacht. Maar goed, koef staat nou eenmaal bekend als iemand die geen ene zak toevoegt dus zo verrassend is het ook weer niet..
gerucht gaat dat de 3e een schoonmaak middel is, Ajax was een grote kanshebberquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:50 schreef nomnom het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 13-02-2013 om 10:22:55Opel, ASR en een voor @RTV_Rijnmond onbekend bedrijf zijn de drie overgebleven kandidaten voor hoofdsponsorschap #Feyenoord. reageer retweet
Best oke in crisistijd voor een club die al jaren niet Europees heeft gespeeld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:58 schreef Cara het volgende:
Het zou om 6 mil gaan en een meerjarig contract. Koef heeft zich weer mooi laten afschepen
Het verbaasd mij ook inderdaad. ASR en Opel zitten beiden al jaren in de financiële problemen. Ook bevestigden een aantal bronnen binnen ASR mij dat ASR echt zou stoppen met het hoofdsponsorschap en dat er echt geen geld meer voor was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef Cara het volgende:
Nou lekker bezig koef. ASR heeft amper geld maar kan kennelijk toch meedoen, Opel zit al jaren in geldnood maar heeft kennelijk de grootste kans.. Ik had toch stiekem meer verwacht. Maar goed, koef staat nou eenmaal bekend als iemand die geen ene zak toevoegt dus zo verrassend is het ook weer niet..
Oneens. De wederopstanding van Feyenoord is het perfecte moment om je als bedrijf te binden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Best oke in crisistijd voor een club die al jaren niet Europees heeft gespeeld.
ASR betaalt momenteel 5,5 miljoen. 6 miljoen is dus een kleine vooruitgang, mocht dat bedrag kloppen. Al had ik ook op meer gehoopt, maar in deze tijden is het nu eenmaal lastig om een sponsor van 9 miljoen te vinden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:58 schreef Cara het volgende:
Het zou om 6 mil gaan en een meerjarig contract. Koef heeft zich weer mooi laten afschepenfor the record, het contract met ASR is ook 6 miljoen, al hebben die het willen terugbrengen naar 5. Dat ASR dus nog steeds in de race is, is veelzeggend.
2013 gaan we weer europeesquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Best oke in crisistijd voor een club die al jaren niet Europees heeft gespeeld.
Bij sponsors liggen zaken als maasgebouw en nancy nog vers in het geheugen. Niemand die daar even een recordbedrag wil neerleggen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Oneens. De wederopstanding van Feyenoord is het perfecte moment om je als bedrijf te binden.
Die gaan ook geen 10 betalen als het voor 6 kanquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2013 gaan we weer europees
Maar het is waarsch voor 1 jaar. volgend jaar komt het grote geld van de wed-sites ect.
7quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaan ook geen 10 betalen als het voor 6 kan
Volgens mij wilt Feyenoord vooral een jaar overbruggen omdat Feyenoord nog steeds hoopt op een groot gokbedrijf als sponsor, en Feyenoord het moment afwacht dat die markt wordt vrijgegeven en er reclame mag worden gemaakt in Nederland door gokbedrijven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef Caland het volgende:
Wordt Koevermans nu eindelijk ontslagen? Nog een jaar overbruggen omdat straks de sponsoren in de rij staan als er een positief besluit over het nieuwe stadion komt kan iedere jan lul.
Ach, ik ben gewoon teleurgesteld. Meer dan een jaar is koef bezig met een nieuwe sponsor en dan kom je niet verder dan je huidige noodlijdende sponsor en een oud-sponsor in geldnood en ook nog voor meerdere jaren een contract terwijl volgend jaar de wedkantoren in de rij zullen staan. Ja, dan vind ik dat er wat te zeiken valt ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
ASR betaalt momenteel 5,5 miljoen. 6 miljoen is dus een kleine vooruitgang. Al had ik ook op meer gehoopt, maar in deze tijden is het nu eenmaal lastig om een sponsor van 9 miljoen te vinden.
Je kunt ook overal op zeiken.
Ik weet nog niet of het rond is met Opel, en voor welke termijn. Zover ik begrijp wordt Opel mogelijk maar één jaar hoofdsponsor toch? Als Opel zich meerdere jaren aan Feyenoord verbindt dan hoop ik op nog iets meer dan 6 miljoen per jaar. Al blijft het een vooruitgang.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon teleurgesteld. Meer dan een jaar is koef bezig met een nieuwe sponsor en dan kom je niet verder dan je huidige noodlijdende sponsor en een oud-sponsor in geldnood en ook nog voor meerdere jaren een contract terwijl volgend jaar de wedkantoren in de rij zullen staan. Ja, dan vind ik dat er wat te zeiken valt ja.
Ach het was toch al vrij snel duidelijk dat hij aan het speculeren was op dat nieuwe stadion. En nu dat besluit weer is uitgesteld komt hij maar met een noodverbandje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wilt Feyenoord vooral een jaar overbruggen omdat Feyenoord nog steeds hoopt op een groot gokbedrijf als sponsor, en Feyenoord het moment afwacht dat die markt wordt vrijgegeven en er reclame mag worden gemaakt in Nederland door gokbedrijven.
Al zullen die gokbedrijven waarschijnlijk meer interesse in Ajax hebben.
Dat vind ik wat kort door de bocht. Op basis van wat geruchten zonder dat je de ins en outs kent kun je dat niet zeggen lijkt me.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het was toch al vrij snel duidelijk dat hij aan het speculeren was op dat nieuwe stadion. En nu dat besluit weer is uitgesteld komt hij maar met een noodverbandje.
Die man bewijst keer op keer compleet incapabel te zijn voor de functie.
Ik heb hem 1 keer op tv gezien in een interview, dat was dacht ik bij die introductie van Bijdorp en kreeg niet echt een geweldige indruk van hem.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach het was toch al vrij snel duidelijk dat hij aan het speculeren was op dat nieuwe stadion. En nu dat besluit weer is uitgesteld komt hij maar met een noodverbandje.
Die man bewijst keer op keer compleet incapabel te zijn voor de functie.
Bestuur tegen de muur. Ik zeg Maasgebouw rellen part deux.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef Caland het volgende:
Wordt Koevermans nu eindelijk ontslagen? Nog een jaar overbruggen omdat straks de sponsoren in de rij staan als er een positief besluit over het nieuwe stadion komt kan iedere jan lul.
De hele merchandise-afdeling ligt al jaren op zijn gat. Als een club als Feyenoord daar ongeveer evenveel geld uit weet te halen dan een paar omhooggevallen provincieclubjes dan is dat echt een grof schandaal. Alleen al om dat simpele feit had hij er eerder uitgegooid mogen worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht. Op basis van wat geruchten zonder dat je de ins en outs kent kun je dat niet zeggen lijkt me.
We weten niet hoeveel nieuwe bedrijven Koevermans heeft benaderd, hoeveel daarvan daadwerkelijk potentieel sponsor zijn geweest en hoeveel zij bereid zijn geweest te betalen. Als zij allemaal minder dan Opel wensten te betalen dan heeft Koevermans uiteindelijk gewoon een goede deal te pakken.
Zelfs bij onze vrienden uit Amsterdam is er altijd gezeik op ook de commerciële afdeling, terwijl zo'n Aegon gewoon fucking veel geld betaalt. Wat dat betreft is het ook nooit goed, nergens niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht. Op basis van wat geruchten zonder dat je de ins en outs kent kun je dat niet zeggen lijkt me.
We weten niet hoeveel nieuwe bedrijven Koevermans heeft benaderd, hoeveel daarvan daadwerkelijk potentieel sponsor zijn geweest en hoeveel zij bereid zijn geweest te betalen. Als zij allemaal minder dan Opel wensten te betalen dan heeft Koevermans uiteindelijk gewoon een goede deal te pakken.
Feit is dat het wantrouwen - terecht of niet - richting het bestuur zo groot is onder veel supporters dat wat ze ook doen, het altijd met argusogen wordt bekeken en bekritiseerd, ook als het mogelijk toch wél een goede deal betreft.
Die waren door de vorige commercieel directeur binnenghaald, zijn opvolger bakte er weinig van en is inmiddels dus wegquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfs bij onze vrienden uit Amsterdam is er altijd gezeik op ook de commerciële afdeling, terwijl zo'n Aegon gewoon fucking veel geld betaalt. Wat dat betreft is het ook nooit goed, nergens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |