ohja, dat is die geile waaier van Henkie!quote:
Nee, dat is volgens mij niet correct. Kort Turkse les gehad, voornamelijk scheldwoordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou het als ipneh schrijven
maar soit
ga maar vast naar bed, ik kom er zo aanquote:
neuh ik moet naar bed. Mijn hoofd en biologische klokje zeggen naar bed! Maar ik ben nog niet moe. En ik verveel me ook nog eens.quote:
wat een vreselijke kleur!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.pulvershop.net(...)05-Leuchtorange.html
[ afbeelding ]
ga je in de dromen verevelen dan muisquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neuh ik moet naar bed. Mijn hoofd en biologische klokje zeggen naar bed! Maar ik ben nog niet moe. En ik verveel me ook nog eens.
ik wil niet dromen, dan lijkt het net of ik niet geslapen hebquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga je in de dromen verevelen dan muis
ga slapenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil niet dromen, dan lijkt het net of ik niet geslapen heb
Mag ik je even meedelen én waarschuwen dat ik weet waar Doetinchem ligt?quote:
vergeet je niet je tomtom in te stellen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik je even meedelen én waarschuwen dat ik weet waar Doetinchem ligt?
Schat ik zit allang weer in schiedamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt ook een trein, dus daar kan ik in het weekend gratis komenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
*check*quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet je niet je tomtom in te stellen dan?
Lieverd, ook daar weet ik je te vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat ik zit allang weer in schiedam
Vlakbij SC dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat ik zit allang weer in schiedam
geen wonder dat het altijd stinkt als ik die kant op kom.quote:
Ze hebben onlangs de capaciteit verdriedubbeld...quote:
Toch niet SC en wolfrolf?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze hebben onlangs de capaciteit verdriedubbeld...
Ten opzichte van normale mensen hebben ze al een verbazingwekkende stoelgang. Het verbaast me dat er nog geen onderzoek is opgestart, wonders der natuurquote:
mss is poeptransplantatie iets voor hen!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ten opzichte van normale mensen hebben ze al een verbazingwekkende stoelgang. Het verbaast me dat er nog geen onderzoek is opgestart, wonders der natuur![]()
Als morgen dat Chinese eten eruit gaat komen ergens in Amsterdam, heb ik bij voorbaat medelijden met Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ten opzichte van normale mensen hebben ze al een verbazingwekkende stoelgang. Het verbaast me dat er nog geen onderzoek is opgestart, wonders der natuur![]()
Geen idee! Het klinkt wel als iets waar deze ranzige heren voor in zouden zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mss is poeptransplantatie iets voor hen!
hoi kevquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slow Hands uit 2002? Roosmarijn heeft d'r feitjes weer eens niet op orde
idd! was potdorie 2 jaar later!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slow Hands uit 2002? Roosmarijn heeft d'r feitjes weer eens niet op orde
Prop er dan bij voorbaat een Amsterdammertje in. Tot voorbij het derde kruis, voor alle zekerheidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als morgen dat Chinese eten eruit gaat komen ergens in Amsterdam, heb ik bij voorbaat medelijden met Amsterdam.
Ik snap er geen drol van wat je daar zegt poepedoepquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Prop er dan bij voorbaat een Amsterdammertje in. Tot voorbij het derde kruis, voor alle zekerheid
kun je ook in de kast gaan slapenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
ik stuur mezelf naar bed.
Eerst ga ik mijn bed opruimen, ik heb een deel van mijn kledingkast geleegd op mijn bed.
trusten
Slaap lekker, Muisje!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
ik stuur mezelf naar bed.
Eerst ga ik mijn bed opruimen, ik heb een deel van mijn kledingkast geleegd op mijn bed.
trusten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol van wat je daar zegt poepedoep
De rekbaarheid van mijn anus heeft toch wel enige beperkingenquote:
watjequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De rekbaarheid van mijn anus heeft toch wel enige beperkingen
Beetje spuug doet wonderenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De rekbaarheid van mijn anus heeft toch wel enige beperkingen
ervaring?quote:
Sinds een jaar of 2 mag ik niet meer in Amsterdam komen...quote:
Had al gehoord dat er veel amsterdammertjes waren verdwenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 2 mag ik niet meer in Amsterdam komen...
*springt*quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had al gehoord dat er veel amsterdammertjes waren verdwenen
Ik zou het 'm graag nadoenquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:39 schreef SilentChaos het volgende:
Obama
Elke keer als die man een speech houdt krijg ik een brok in m'n keel, wat een vent
Dit is niet eens pleasure, alles behalve, torture is een beter woord.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:15 schreef alors het volgende:
Vond Domien dit nou een guilty pleasure?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is niet eens pleasure, alles behalve, torture is een beter woord.
Laten we dat vooral zo houdenquote:
Jack Penatequote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef alors het volgende:
Domietje toch, twee tieten, het is wat. #ivhnw!
Je bent weer chlamydia-vrij?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
zo ik kan weer naaien
*wacht geduldig op foute grappen*
En een kusje voor diegene die kan raden waarom ik weer kan naaien
Je zit niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent weer chlamydia-vrij?
Herpes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zit niet eens in de buurt.
Jason Mraz
Het was ook maar een garpjequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb geen enge ziektes gehad
naaigaren gekocht, want het juiste kleurtje was opquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was ook maar een garpje![]()
![]()
Maar je naaimachine is weer terecht ofzo
Dat en donder op met blofquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles is Liefde.
Donder toch op met je romantiek.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hilary Duff
En natuurlijk kan ik het deels meezingen![]()
Vrijgezel zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
pfff Facebook wrijft het ook wel lekker in dat ik single ben hoor.
Voorgestelde pagina: vrouw zoekt contact.
pfff stome feestboek
Uhm ik wil niet een oude vrouw worden met katten, die aan het breien gaat...quote:
Ehhh tja... hoe oud ben je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik wil niet een oude vrouw worden met katten, die aan het breien gaat...
Ik heb Domiens leeftijd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehhh tja... hoe oud ben je?
OH YEAH16 jaar, achter de chickies aan in de Tempel in Den Haag
![]()
![]()
Op Fok krijg ik single moeders en moslima's aangebodenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
pfff Facebook wrijft het ook wel lekker in dat ik single ben hoor.
Voorgestelde pagina: vrouw zoekt contact.
pfff stome feestboek
WTF, je bent nog zo jongquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb Domiens leeftijd.
Maar ik ben al te oud om een Afrikaanse man te sprokkelen![]()
![]()
Mss moet je eens leuke dingen opzoeken op google. Heb je er wat minder last vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Op Fok krijg ik single moeders en moslima's aangeboden
Owja vast. Maar sociale druk, he? Moet toch wel getrouwd, gesettled en een kind hebben voor mijn 30ste.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WTF, je bent nog zo jongje hebt een heel leven voor je
Nou, huphup, ga erop uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja vast. Maar sociale druk, he? Moet toch wel getrouwd, gesettled en een kind hebben voor mijn 30ste.![]()
Vast omdat ik een tijdje geleden deze clip hier posttequote:Op woensdag 13 februari 2013 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet je eens leuke dingen opzoeken op google. Heb je er wat minder last van
Ga weg joh,k dat soort mensen zijn verschrikkelijk saai en op hun 35ste zingen ze keihard mee met "is dit alles???"...quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja vast. Maar sociale druk, he? Moet toch wel getrouwd, gesettled en een kind hebben voor mijn 30ste.![]()
Op zich vind ik het wel leuk om jong kinderen te hebben. Mijn moeder was een jonge moeder en wat heb ik daar een plezier aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga weg joh,k dat soort mensen zijn verschrikkelijk saai en op hun 35ste zingen ze keihard mee met "is dit alles???"...
En dan gaan ze opeens hun jeugd inhalen... en als er iets een triest gezicht is, is DAT het wel
Vrouwen tussen de 25-30 die vrijgezel zijn, zijn top
Iedereen om me heen is ook gesettled, alhoewel sommigen nu net uit elkaar beginnen te gaan... Leuk op je 28ste weer vrijgezel na 8-10 jaar een relatie...
haddenz e beter eerder kunnen bedenken en pas later eraan beginnen
Wel een beetje makkelijk praten. Als je op je 20 denkt dat je de liefde van je leven bent tegengekomen is daar weinig mis mee imhoquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga weg joh,k dat soort mensen zijn verschrikkelijk saai en op hun 35ste zingen ze keihard mee met "is dit alles???"...
En dan gaan ze opeens hun jeugd inhalen... en als er iets een triest gezicht is, is DAT het wel
Vrouwen tussen de 25-30 die vrijgezel zijn, zijn top
Iedereen om me heen is ook gesettled, alhoewel sommigen nu net uit elkaar beginnen te gaan... Leuk op je 28ste weer vrijgezel na 8-10 jaar een relatie...
haddenz e beter eerder kunnen bedenken en pas later eraan beginnen
lollipop is ook leuk en dubbelzinnig!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Het enige leuke nummer van Mika wat ze op de radio draaien
Ja idd, dat is altijd. Ze vullen driekwart met van die nummers die je normaal ook wel hoort terwijl er zulke leuke nummers zijn gemaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:44 schreef Bronson het volgende:
Heel leuk, M&S, maar draai nou eens muziek uit de zeroes die je nu nooit meer hoort..
quote:
Die beatquote:
fijne dag!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:48 schreef CindieY het volgende:
Naar het werk fietsen, eindelijk weer eens met muziek opVoor de sfeer maar m'n eigen Zeroes-lijstje draaien, te beginnen met:
Fijne dag
Zo is dat nummer vast ook ontstaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef alors het volgende:
Deze kon je zo mooi zelf invoeren met de ringtone composer van de Nokia 3310.
Dat waren nog eens tijden, dat je eigen ringtone invoerde in je mobiel. Niets mp3!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef alors het volgende:
Deze kon je zo mooi zelf invoeren met de ringtone composer van de Nokia 3310.
quote:2.d2 8e2 8f2 8e2 2.d2 8e2 8f2 8e2 8d2 8e2 8f2 8e2
8d2 8e2 8f2 8e2 8d2 8e2 8f2 8e2 4d2 4a1 8.c2
Lang niet gehoord ook.quote:
Dat kan ja, maar ik geloof er niet in... Tenzij je vanaf je 14e flink geleefd hebtquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel een beetje makkelijk praten. Als je op je 20 denkt dat je de liefde van je leven bent tegengekomen is daar weinig mis mee imho
er zijn mensen die genoegen nemen met saai en burgerlijk zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar ik geloof er niet in... Tenzij je vanaf je 14e flink geleefd hebt
Alle mensen die ik ken van vroeger die nu in de catagorie 20-30 vallen en al kinderen hebben van een paar jaar oud e.d. zijn echt fucking saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
maar da's een meningals zij gelukkig zijn, laat ze maar dan
Precies, moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk en als ze daar gelukkig van worden, primaquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zijn mensen die genoegen nemen met saai en burgerlijk zijn.
Alleen vind ik niet dat die mensen erover moeten zeiken... en dat zie ik vaak, zeiken op alles en iedereenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zijn mensen die genoegen nemen met saai en burgerlijk zijn.
DATquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1 want Eminem & Wolfmother.
HG Magnetronreiniger!quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
ik had bijna de rijstepap laten exploderen in de magnetron
het viel nog mee. Het was meer een witte vulkaanuitbarsting uit een blauw vulkaan. Ik denk dat als ik het nog langer had laten borrelen dat het daadwerkelijk geëxplodeerd was.quote:
Geweldige productnamenquote:
Jammer dat het lunchbox twee niet is geworden. Ben trouwens nooit fan geweest van eminem.quote:
Hey babyquote:
Ik ook niet, er is zoveel betere hiphop, maarja hij sprak het blanke publiek wel aan. Net als Elvis, die heeft het genre ook bepaald niet uitgevonden, maar strijkt wel met de eer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Jammer dat het lunchbox twee niet is geworden. Ben trouwens nooit fan geweest van eminem.
Niet eensquote:
Beter goed gejat...quote:
Deze staat niet op haar album, maar op het album van timbaland.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef henkde_j het volgende:
Timbaland
Dit was gewoon een goed Furtado album![]()
Ohja, Shock Value toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze staat niet op haar album, maar op het album van timbaland.
Vond het tweede album van haar veel leuker met powerless en try.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohja, Shock Value toch?
Maar toch was het een goed Furtado album wat tegelijkertijd uitkwam
Wat een zeikplaat... Dan duizendmaal liever Mad Worldquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Nina Kinert
Die tekst
"I need a lot of wine"
Allebei topplatenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een zeikplaat... Dan duizendmaal liever Mad World
En die strijkersquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Nina Kinert
Die tekst
"I need a lot of wine"
Everybody does....quote:
I don't give a damn about your 14 year old...quote:
Ik voel een kraspartijtje aankomenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Allebei topplaten
En natuurlijk Damien Rice met 9 crimes erachteraan ook nog![]()
![]()
Ik voel een covertje aankomen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel een kraspartijtje aankomen
Zullen we eens afspreken als we in een negatieve bui hangen? Dan neem ik m'n kettingzaag meequote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Nina Kinert
Die tekst
"I need a lot of wine"
Goed planquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we eens afspreken als we in een negatieve bui hangen? Dan neem ik m'n kettingzaag mee
Meen je nietquote:
Ik dacht dat het gezongen werd door een meisjequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Tokio Hotel
Opzich vond ik dit nog wel een aardig nummer...
Maar dat waren toch allemaal gasten die op een meisje leken?
Zie PIquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Impect het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Toen ik dat bandje voor het eerst hoorde, heb ik 3 uur gegoogled van welk geslacht ze nu waren
PI?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie PI![]()
Al vind ik dit nummer niet slecht
Posticon. Als ik eenquote:
lego poppetjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Posticon. Als ik eenneerzet, meen ik er geen zak van
![]()
Freefall in de uit je dip
Okéquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Posticon. Als ik eenneerzet, meen ik er geen zak van
![]()
Freefall in de uit je dip
Mental Theo had toch een nieuwe plaatquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:02 schreef Pino112 het volgende:
Een oude bekende uit de 90's en 00's MH?
Ik ken er eentje die dat binnenkort ook laat doen, had veel eerder gekund, maarja eigenwijs he.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef minthy het volgende:
Lijkt me zo enorm pijnlijk, om op latere leeftijd je amandelen te laten verwijderen
Nou, wie dan!?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die dat binnenkort ook laat doen, had veel eerder gekund, maarja eigenwijs he.![]()
![]()
Je weet wel wie.
Eigenwijze mutsenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die dat binnenkort ook laat doen, had veel eerder gekund, maarja eigenwijs he.![]()
![]()
Je weet wel wie.
Moet kunnenquote:
Het is haar handelsmerk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, het wordt wel erg sneu nu...
Ja hoor, vind dat genuil over haar gestotter gewoon niet tofquote:
Stotter je zelf ook?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, vind dat genuil over haar gestotter gewoon niet tof
Oh zo. Ja ik nuil niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, vind dat genuil over haar gestotter gewoon niet tof
Nieuwsgierigheidquote:
Over dat ze Viva La Vida wilde aanvragen terwijl er zoveel beters is gemaakt in België.quote:
Boeiend, Viva La Vidaquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Over dat ze Viva La Vida wilde aanvragen terwijl er zoveel beters is gemaakt in België.
als je op je 29e nog beschikbaar bent offer ik me wel op hoor. zo ben ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je op je 29e nog beschikbaar bent offer ik me wel op hoor. zo ben ik
geldt ook voor jou hoor! dus niet jaloers worden!quote:
Owhja jij was die ene met die kapotte radioknop he?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef alors het volgende:
deze hoer weer met haar 'kijk mij eens een pittige dame zijn'-muziek
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geldt ook voor jou hoor! dus niet jaloers worden!
Nee ik test hem nu en hij werkt perfect, maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owhja jij was die ene met die kapotte radioknop he?
Ah oke. In dat geval moet je hem even wat vaker gebruiken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik test hem nu en hij werkt perfect, maar bedankt voor je bezorgdheid.
oh..je bent de 30 al gepasseerd? ook geen probleem hoor. als jij kinderen wilt enzo mag je dm'en, dan doneer ik wel. opvoeden moet je ff zelf doen, tenzij ik er tegen die tijd anders over denkquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Nee ik test hem nu en hij werkt perfect, maar bedankt voor je bezorgdheid.
tuurlijk is goed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je op je 29e nog beschikbaar bent offer ik me wel op hoor. zo ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |