ohja, dat is die geile waaier van Henkie!quote:
Nee, dat is volgens mij niet correct. Kort Turkse les gehad, voornamelijk scheldwoordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou het als ipneh schrijven
maar soit
ga maar vast naar bed, ik kom er zo aanquote:
neuh ik moet naar bed. Mijn hoofd en biologische klokje zeggen naar bed! Maar ik ben nog niet moe. En ik verveel me ook nog eens.quote:
wat een vreselijke kleur!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.pulvershop.net(...)05-Leuchtorange.html
[ afbeelding ]
ga je in de dromen verevelen dan muisquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neuh ik moet naar bed. Mijn hoofd en biologische klokje zeggen naar bed! Maar ik ben nog niet moe. En ik verveel me ook nog eens.
ik wil niet dromen, dan lijkt het net of ik niet geslapen hebquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga je in de dromen verevelen dan muis
ga slapenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil niet dromen, dan lijkt het net of ik niet geslapen heb
Mag ik je even meedelen én waarschuwen dat ik weet waar Doetinchem ligt?quote:
vergeet je niet je tomtom in te stellen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik je even meedelen én waarschuwen dat ik weet waar Doetinchem ligt?
Schat ik zit allang weer in schiedamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt ook een trein, dus daar kan ik in het weekend gratis komenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
*check*quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet je niet je tomtom in te stellen dan?
Lieverd, ook daar weet ik je te vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat ik zit allang weer in schiedam
Vlakbij SC dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat ik zit allang weer in schiedam
geen wonder dat het altijd stinkt als ik die kant op kom.quote:
Ze hebben onlangs de capaciteit verdriedubbeld...quote:
Toch niet SC en wolfrolf?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze hebben onlangs de capaciteit verdriedubbeld...
Ten opzichte van normale mensen hebben ze al een verbazingwekkende stoelgang. Het verbaast me dat er nog geen onderzoek is opgestart, wonders der natuurquote:
mss is poeptransplantatie iets voor hen!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ten opzichte van normale mensen hebben ze al een verbazingwekkende stoelgang. Het verbaast me dat er nog geen onderzoek is opgestart, wonders der natuur![]()
Als morgen dat Chinese eten eruit gaat komen ergens in Amsterdam, heb ik bij voorbaat medelijden met Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ten opzichte van normale mensen hebben ze al een verbazingwekkende stoelgang. Het verbaast me dat er nog geen onderzoek is opgestart, wonders der natuur![]()
Geen idee! Het klinkt wel als iets waar deze ranzige heren voor in zouden zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mss is poeptransplantatie iets voor hen!
hoi kevquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slow Hands uit 2002? Roosmarijn heeft d'r feitjes weer eens niet op orde
idd! was potdorie 2 jaar later!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slow Hands uit 2002? Roosmarijn heeft d'r feitjes weer eens niet op orde
Prop er dan bij voorbaat een Amsterdammertje in. Tot voorbij het derde kruis, voor alle zekerheidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als morgen dat Chinese eten eruit gaat komen ergens in Amsterdam, heb ik bij voorbaat medelijden met Amsterdam.
Ik snap er geen drol van wat je daar zegt poepedoepquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Prop er dan bij voorbaat een Amsterdammertje in. Tot voorbij het derde kruis, voor alle zekerheid
kun je ook in de kast gaan slapenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
ik stuur mezelf naar bed.
Eerst ga ik mijn bed opruimen, ik heb een deel van mijn kledingkast geleegd op mijn bed.
trusten
Slaap lekker, Muisje!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
ik stuur mezelf naar bed.
Eerst ga ik mijn bed opruimen, ik heb een deel van mijn kledingkast geleegd op mijn bed.
trusten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol van wat je daar zegt poepedoep
De rekbaarheid van mijn anus heeft toch wel enige beperkingenquote:
watjequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De rekbaarheid van mijn anus heeft toch wel enige beperkingen
Beetje spuug doet wonderenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De rekbaarheid van mijn anus heeft toch wel enige beperkingen
ervaring?quote:
Sinds een jaar of 2 mag ik niet meer in Amsterdam komen...quote:
Had al gehoord dat er veel amsterdammertjes waren verdwenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 2 mag ik niet meer in Amsterdam komen...
*springt*quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had al gehoord dat er veel amsterdammertjes waren verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |