SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
HuppelmutsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Binnenkortquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wordt er getroost en wanneer word ik getroost?![]()
![]()
Ok meesteresquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je doet wat ik zeg of ik ga op je hoofd zittenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Onzin. Rokje heeft mij betoverd op de weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent de bestuurder, dan is alles jouw fout. Tenminste, dat zeiden ze tegen mij ook altijdI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
@Vin: nee hij heeft die tatt gezet!! Als ajacied een feyenoordtatt zetten en die niet verneuken, zou ik wel doen namelijk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh. Hihihihihihi oepsquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Janis Joplin liefhebbers hier?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah zie, dus het ligt niet aan mij, die keren op rotondes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin. Rokje heeft mij betoverd op de weg.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, daarom zat ik ook een fout te zoekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
@Vin: nee hij heeft die tatt gezet!! Als ajacied een feyenoordtatt zetten en die niet verneuken, zou ik wel doen namelijk. Kan je niet maken als je een goede naam hebt.
![]()
NEE DAT WAREN JE OGEN JA?!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah zie, dus het ligt niet aan mij, die keren op rotondes.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mario is best wel bekend!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daarom zat ik ook een fout te zoeken. Kan je niet maken als je een goede naam hebt.
Hij heeft kat von D ook een aantal keer ontmoet en gesproken enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok. Zaterdag kun je op eigen gelegenheid naar huis. Bij dezen.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Inkt? Mijn stageschool zit 100 m bij mijn tattoeerder vandaan. Ik loop langs mijn tattoeerder naar de bus.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Mijn buren zijn weer bezig.
Ze maakt nu wel andere geluidjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Over moeilijk gesprokenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Inkt? Mijn stageschool zit 100 m bij mijn tattoeerder vandaan. Ik loop langs mijn tattoeerder naar de bus.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom kun je het ook niet makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario is best wel bekend!
Hij heeft kat von D ook een aantal keer ontmoet en gesproken enz.
Oh tofKat von D
![]()
![]()
Zij is te goed met pin-ups!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom kun je het ook niet maken.
Oh tofKat von D
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok. Zaterdag kun je op eigen gelegenheid naar huis. Bij dezen.
Ik weet wat ik moet doen.. Won't be pretty
yupquote:Maar ik weet nog niet precies hoe ik mijn volgende wil.
Logisch. De jeugd ook van tegenwoordig.quote:Hier moet ik een beetje om huilen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet. Volgend jaar in de vandale net als Famfare, Matrijsbord en Rondtonde.
Oja en misserlijkI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
yupMaar ik weet nog niet precies hoe ik mijn volgende wil.
![]()
Zie vorige topic![]()
En mn tattooartist liked net mn FB status dus die weet dat ik nieuwe inkt wil!!
Misschien maandag even langs om te praten, ik wil maar een kleintje dus daar heeft hij heus wel plek voor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet om jou ook huilen, maar daarom mag jij nog wel bestaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Logisch. De jeugd ook van tegenwoordig.
[..]
Hier moet ik een beetje om huilen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat is uurtje met OV bij sliedrecht vandaan dus dan schop ik je toch naar Marioquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand tips voor een goede plek in (omgeving) Utrecht om mijn eerste tattoo te laten zetten?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het in het tattoo-topic eens proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand tips voor een goede plek in (omgeving) Utrecht om mijn eerste tattoo te laten zetten?
LIF / Het Fok! Tattoo Topic # 65 - Ink..... gimme ink!![]()
Als we op 1 maart een meet doen in Arnhem kunnen we mijn verjaardag vieren, ben namelijk jarig op 1 maart![]()
![]()
![]()
Sorry als je het al gezegd had maar hoe vind je mijn idee voor mn nieuwe tatt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het in het tattoo-topic eens proberen
LIF / Het Fok! Tattoo Topic # 65 - Ink..... gimme ink!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dan ben ik nog arme sloeber!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
Als we op 1 maart een meet doen in Arnhem kunnen we mijn verjaardag vieren, ben namelijk jarig op 1 maart![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben ik ook al wel langs geweest ja, maar nu het er hier toch over ging.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het in het tattoo-topic eens proberen
LIF / Het Fok! Tattoo Topic # 65 - Ink..... gimme ink!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is uurtje met OV bij sliedrecht vandaan dus dan schop ik je toch naar MarioIk zal eens kijken. Linkje?
![]()
Jawel. Je achtervolgde me ook nog eens.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah zie, dus het ligt niet aan mij, die keren op rotondes.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Kordell van Magicquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand tips voor een goede plek in (omgeving) Utrecht om mijn eerste tattoo te laten zetten?Waarom vorige topic?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Zie vorige topic![]()
En mn tattooartist liked net mn FB status dus die weet dat ik nieuwe inkt wil!!
Misschien maandag even langs om te praten, ik wil maar een kleintje dus daar heeft hij heus wel plek voor
Je moet nooit om mij huilen kreng.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet om jou ook huilen, maar daarom mag jij nog wel bestaan.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik had het over andere keren. Het gaat niet altijd om jou :/quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel. Je achtervolgde me ook nog eens.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat kroontje? I likequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry als je het al gezegd had maar hoe vind je mijn idee voor mn nieuwe tatt?![]()
![]()
Even wat pics zoeken zoquote:
Niet alleen de jeugd hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Logisch. De jeugd ook van tegenwoordig.
[..]
Hier moet ik een beetje om huilen.![]()
![]()
www.tattoomario.nlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben ik ook al wel langs geweest ja, maar nu het er hier toch over ging.
[..]Ik zal eens kijken. Linkje?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik pik je dan wel weer opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog arme sloeber!!![]()
![]()
![]()
DWquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kordell van Magic
[..]
Waarom vorige topic?![]()
Hoe is het?![]()
Awesomequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
![]()
![]()
Omdat het kanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kordell van Magic
[..]
Waarom vorige topic?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gister nog toen je me negeerde en je uiteindelijk gewoon bleek te slapen. Negeren vind ik niet erg, gaan slapen zonder nachtkusje wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je moet nooit om mij huilen kreng.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Week erna nog een keer over doen bij jou thuis ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog arme sloeber!!![]()
![]()
Kordell? Kan het zo snel niet vinden, maar ga het iig onthouden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kordell van Magic
[..]
Waarom vorige topic?![]()
![]()
HELL YEAH!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Week erna nog een keer over doen bij jou thuis ?
DW:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooien paindquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HELL YEAH!!
DW: [ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh lord won't you buy me a mercedes benz.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks
[..]
Na 4 wijntjes is het weer goed?
Joh, ik ben niet meer dronken dan jij geweest!quote:Opwindend dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je mag bij mij uithuilen nadat ie klaar bij je is.. Zal m er opdracht toe geven
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pff als je me boos genoeg maakt krijg ik jou wel aan het huilen.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
All my friends have porschesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh lord won't you buy me a mercedes benz.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik wil nog wel Bob spelen ook voor je, niet dat ik een auto heb maar it's the thought that countsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef Ishimaru het volgende:
ik hoef geen kado's jullie aanwezigheid is meer dan voldoende![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
* Vinniiee start Google Agenda opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HELL YEAH!!
DW: [ afbeelding ]![]()
![]()
Janisquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
All my friends have porsches
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe wel een strikje om mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef Ishimaru het volgende:
ik hoef geen kado's jullie aanwezigheid is meer dan voldoende![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh, ik ben niet meer dronken dan jij geweest!![]()
![]()
Niet op een tepel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe wel een strikje om mijn hoofd![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Op het moment? Moe. Over het algemeen? Druk, verliefd en gelukkig.quote:
En jij?
Mag jij bobben met mijn autoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil nog wel Bob spelen ook voor je, niet dat ik een auto heb maar it's the thought that counts![]()
![]()
Daar meen je niks vanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Joh, ik ben niet meer dronken dan jij geweest!
[..]
Opwindend dit.
[..]
Nee hoor.
Ik vind het primaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik helemaal het vorige topic doorspittenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HELL YEAH!!
DW: [ afbeelding ]
Haha jawel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het over andere keren. Het gaat niet altijd om jou :/I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oehquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe wel een strikje om mijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
Met zo'n tepelhoeddingus toch wel gekkiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ging voor jou zoekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik helemaal het vorige topic doorspitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was echt geniaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister nog toen je me negeerde en je uiteindelijk gewoon bleek te slapen. Negeren vind ik niet erg, gaan slapen zonder nachtkusje wel.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Je was een tijdje weg...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het moment? Moe. Over het algemeen? Druk, verliefd en gelukkig.
En jij?
verliefd en gelukkigklinkt goed meis
Hier same as always, hoef even niet te werken dus het is rustig thuis... meer boring
Zijn gangetje dus![]()
Het is verdomd lastig om een strik om je kut te krijgen hoor!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:niet. Het heeft me gekwetst.
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is verdomd lastig om een strik om je kut te krijgen hoor!!![]()
![]()
![]()
Kan je het net zo goed met een knijper vast zettenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zo'n tepelhoeddingus toch wel gekkie
of ducktape![]()
![]()
* Huppelmuts zet thee voor LoLa, HJ voor Viro en DW, dure Whiskey voor Vin en wijn voor tam in het topic neer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ware liefde.quote:
Met je google +
Wat dan wel?quote:
Knijperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed met een knijper vast zetten
of ducktape
[b]AirwiN schreef [/b]
waarom krijg ik thee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts zet thee voor LoLa, HJ voor Viro en DW, dure Whiskey voor Vin en wijn voor tam in het topic neer!![]()
Waarom geef je mij geen hoofdletter? He? Heeft dit soms een achterliggende gedachte?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts zet thee voor LoLa, HJ voor Viro en DW, dure Whiskey voor Vin en wijn voor tam in het topic neer!
Nee, je weet hoe onzeker ik ben in zulke dingen. Gewoon een rotstreek.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wat?quote:
Bedoel je dat ding dat ik ooit eens onder dwang van een blond manneke heb aangemaakt maar waar ik niks mee doe?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent een schatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts zet thee voor LoLa, HJ voor Viro en DW, dure Whiskey voor Vin en wijn voor tam in het topic neer!![]()
![]()
![]()
Dat komt omdat jij lurkte in mijn fobo zonder een lief berichtjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom geef je mij geen hoofdletter? He? Heeft dit soms een achterliggende gedachte?!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben nog steeds weg. Ik heb genoeg van Fok! en ik heb er ook geen tijd voor. Ik heb nauwelijks tijd voor mijn huiswerk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je was een tijdje weg...
verliefd en gelukkigklinkt goed meis
Hier same as always, hoef even niet te werken dus het is rustig thuis... meer boring
Zijn gangetje dusIk drink geen HJ meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts zet thee voor LoLa, HJ voor Viro en DW, dure Whiskey voor Vin en wijn voor tam in het topic neer!
I knowquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahhaahahahahahaha. Morgen weer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je weet hoe onzeker ik ben in zulke dingen. Gewoon een rotstreek.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Grolsch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds weg. Ik heb genoeg van Fok! en ik heb er ook geen tijd voor. Ik heb nauwelijks tijd voor mijn huiswerk.
[..]
Ik drink geen HJ meer.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, dan is het goed. Ja, ik had hem altijd op anoniem.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij lurkte in mijn fobo zonder een lief berichtje
* Ishimaru begint met zuipenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Nee, heb je al geblocked.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahhaahahahahahaha. Morgen weer?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Omdat ik geen fruitbier in huis hebquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt me toegevoegd aan je kringen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat?
Bedoel je dat ding dat ik ooit eens onder dwang van een blond manneke heb aangemaakt maar waar ik niks mee doe?
Krijg nou tettenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt me toegevoegd aan je kringen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wil je me dood hebben?quote:
Één veertje voor jou!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik geen fruitbier in huis hebBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ah onzichtbaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds weg. Ik heb genoeg van Fok! en ik heb er ook geen tijd voor. Ik heb nauwelijks tijd voor mijn huiswerk.
[..]
Ik drink geen HJ meer.ik snap het
![]()
![]()
![]()
Heb ik al, dank u vriendelijk.quote:
Maar die melding kreeg ik laatst opeens.
Nee hoor!quote:
Wat drink je nu dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vage shizzle is vaag!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik al, dank u vriendelijk.
Maar die melding kreeg ik laatst opeens.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Andere prioriteiten stellen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Basiskennis.. Ik wist hetquote:
K zal gezellig met je meedoen hoor
Jij in een ravijn als je niet oppast.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Amstel of Palm. Amstel op de club en mijn vrijwilligerswerk (als er keuze is tussen Amstel en Heineken, is de keuze snel gemaakt.)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor!
Wat drink je nu dan?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Andere prioriteiten stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In chique tenten met veel biersoorten altijd vragen naar Heineken, gewoon om de bierpuristen op de kast te jagenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Amstel of Palm. Amstel op de club en mijn vrijwilligerswerk (als er keuze is tussen Amstel en Heineken, is de keuze snel gemaakt.)
Amstelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Amstel of Palm. Amstel op de club en mijn vrijwilligerswerk (als er keuze is tussen Amstel en Heineken, is de keuze snel gemaakt.)Bij Amstel denk ik altijd aan Erwin
Dan kan het te maken hebben met nieuwe pc instellen, google ook ingesteld en wie weet wat die allemaal deed toen ik enthousiast zat te klikkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, hij heeft zich verplaatst naar Hilversumquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
DW, wie is Kordell?
Wel efficiënt, kan ik meteen door voor de piercing die ik nog steeds wil.![]()
http://www.artcastletattoo.nl/#!artiesten/c1ash[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
O ja. Heb je ze nog even toegesproken over dat korte termijn gedoe?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ouderavond en het liep vreselijk uit... plus ik wilde die docu van gister kijken![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, hij heeft zich verplaatst naar Hilversum
http://www.artcastletattoo.nl/#!artiesten/c1ashIk dacht al, ben ik nou zo scheel.
Thanks!![]()
Neuh. Maar volgende week wel naar Kafe Belgiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In chique tenten met veel biersoorten altijd vragen naar Heineken, gewoon om de bierpuristen op de kast te jagenWat zal ik eens gaan drinken dan?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Cijfertjesmanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AmstelBij Amstel denk ik altijd aan Erwin
[..]
Dan kan het te maken hebben met nieuwe pc instellen, google ook ingesteld en wie weet wat die allemaal deed toen ik enthousiast zat te klikken
Echt dat woord basiskennis achtervolgt me tot de dood.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Basiskennis.. Ik wist het
K zal gezellig met je meedoen hoorI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Leuk tentje is dat! Volgens mij doen ze daar ook van die dovenavonden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh. Maar volgende week wel naar Kafe BelgieWat zal ik eens gaan drinken dan?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry
Nee echt. Hij is echt superschattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TSS bluf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij in een ravijn als je niet oppast.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Geen idee. Maar ik ben er volgende week met mijn FOK!-pappa in elk geval.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk tentje is dat! Volgens mij doen ze daar ook van die dovenavonden?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
mijnquote:![]()
KusjeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kut ! Nee... want verder positief allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja. Heb je ze nog even toegesproken over dat korte termijn gedoe?![]()
![]()
Van de week gaf FB door dat hij dingen aan het liken wasquote:![]()
Heb zitten huilen als een klein kind
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Hebbie een nieuwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt, dan heb ik niemand om te slaan en tegen te scheldenquote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:
Ik hoorde het laatst al zoiets van Alex ja, maar weet niet of dat over Erwin ging. Kut facebook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de week gaf FB door dat hij dingen aan het liken was![]()
Heb zitten huilen als een klein kind[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
De vorige was al voor kerst over.quote:Ik ben hier nooit meer online he.
Dat is wel mooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut ! Nee... want verder positief allemaal![]()
![]()
Tot vrijdagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Altijd jij. Word eens wat positiever, dropje.quote:
Nee dat blijktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vorige was al voor kerst over.Ik ben hier nooit meer online he.
Dan mis je nog wel eens wat
![]()
![]()
Ja was Erwinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoorde het laatst al zoiets van Alex ja, maar weet niet of dat over Erwin ging. Kut facebook.![]()
Dag later nog 2 keer. Ik voelde echt even veel haat voor FB
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu nog even niet lieverdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Altijd jij. Word eens wat positiever, dropje.
Zie DM.![]()
Heb het ook niet groot aangekondigd ofzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat blijktDan mis je nog wel eens wat
Maar deze is ook nog maar net, maar ik ben gek op hem. HET IS ENG
Snap ik, gewoon ziek hoe ze profielen daarvoor misbruiken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was Erwin![]()
Dag later nog 2 keer. Ik voelde echt even veel haat voor FB
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu nog even niet lieverd
Zie DM.
Die kans zit er dik in jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt dat woord basiskennis achtervolgt me tot de dood.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Heb vandaag nog even met Sander samen het rapport gelezen... en met wat feedback van kaneel zag ik anders dan de eerste keer.. dus jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus die 'negatieve' opmerkingen op z'n rapport vielen wel mee?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 23:18:44 ]![]()
Mooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb vandaag nog even met Sander samen het rapport gelezen... en met wat feedback van kaneel zag ik anders dan de eerste keer.. dus ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Spontane meets![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is er donderdag?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee oke maar toch... men hoort wel eens wat en zo... maar nu nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb het ook niet groot aangekondigd ofzo.Maar deze is ook nog maar net, maar ik ben gek op hem. HET IS ENG
Superleuk toch?![]()
![]()
fliefte DW
![]()
Niets speciaals (naja, valentijn etc) maar het was een knipoog omdat het dan al niet spontaan zou zijn.quote:
Maar hier is het vrees ik wat te laat voor. Ik moet maar eens mijn brein gaan defraggen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vergat de "E" en nu lijkt het alsof er Yves Saint Hoerèn staat.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niets speciaals (naja, valentijn etc) maar het was een knipoog omdat het dan al niet spontaan zou zijn.
Maar hier is het vrees ik wat te laat voor. Ik moet maar eens mijn brein gaan defraggen._!
Ik zou best wel weer eens willen weten hoe het is om echt flieft te zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
We gaan vrijdag Tam pestenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, dat is fijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb vandaag nog even met Sander samen het rapport gelezen... en met wat feedback van kaneel zag ik anders dan de eerste keer.. dus ja![]()
![]()
Ik ben de bobquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Trusten mooierd!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens afsluitentis alweer laat
[b]AirwiN schreef [/b]
Iemand enig idee waarom ik spontaan zit te huilen hier?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahahahahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vergat de "E" en nu lijkt het alsof er Yves Saint Hoerèn staat.Jij gekkerd..
![]()
het is je vergeven!
dus![]()
het is nog geen 12en geweestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overmorgen is het donderdag vriend.![]()
![]()
Er waren wel wat mensen hier die het wisten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee oke maar toch... men hoort wel eens wat en zo... maar nu niet
Superleuk toch?![]()
![]()
fliefte DW
Ja maar ook eng enzo.Kut, eng, spannend, raar, maar stiekem toch zo leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Ik zou best wel weer eens willen weten hoe het is om echt flieft te zijn
Erwin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee waarom ik spontaan zit te huilen hier?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Uhmquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee waarom ik spontaan zit te huilen hier?. Je bent blij ergens om?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee waarom ik spontaan zit te huilen hier?Geen idee.. maar lucht het op??
dus![]()
Maagpijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee waarom ik spontaan zit te huilen hier?![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee waarom ik spontaan zit te huilen hier?+ eventuele herinneringen aan de laatste keer dat dit het geval was?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer eens willen weten hoe het is om echt flieft te zijniig. Ik vind huilen altijd maar stom, maar het lucht wel op. Bij jou ook?
![]()
Dunnoquote:Hope soquote:
Beetjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensen, ik ga maar weer eens slapen. Welterusten!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh ja, ik wou vandaag vroeg slapen.
Trustenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensen, ik ga maar weer eens slapen. Welterusten!![]()
![]()
![]()
Spannend, word binnenkort teruggebeld over een awesome baan. Twee gesprekken gehad, testcase afgerond. Daar zou ik wel willen werken tot mijn dood. Of tot ik 5 miljoen op de bank heb.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He twi.
Hoe is het met de banenjacht?![]()
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Spannend, word binnenkort teruggebeld over een awesome baan. Twee gesprekken gehad, testcase afgerond. Daar zou ik wel willen werken tot mijn dood. Of tot ik 5 miljoen op de bank heb.
Heb je inmiddels al een bank?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vandaag bezorgd. Door tyfuslijers van Extra@Home Post.NL die nergens vermelden dat ze niet door het raam mogen gaan, dus het heeft hier nog een halve dag in de gedeelde berging gestaan. Maar uiteindelijk zelf met iemand maar naar binnen getild, dus hij staat eindelijk klaar voor je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Heb je inmiddels al een bank?![]()
spontane meet in arnhem met vinniie, huppel, tamashii en mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben te lui om nog een krap halfuur te wachten, vertel op!Is net ff geplanned
![]()
![]()
Ha!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaag bezorgd. Door tyfuslijers van Extra@Home Post.NL die nergens vermelden dat ze niet door het raam mogen gaan, dus het heeft hier nog een halve dag in de gedeelde berging gestaan. Maar uiteindelijk zelf met iemand maar naar binnen getild, dus hij staat eindelijk klaar voor je.
Ik zal binnenkort eens overleggen wanneer ik langs ga komen.
Spontaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
spontane meet in arnhem met vinniie, huppel, tamashii en mijIs net ff geplanned
Gepland
.....
Spontane is goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spontaan
Gepland
.....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik snap je verwarring!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spontaan
Gepland
.....
[ afbeelding ]
Maar het kwam spontaan in ons op en is toen uitgewerkt tot een plan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedoel dat het niet spontaan is als je het van te voren plant.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spontaan meet in Arnhem......
Spontane meet in Arnhem......
Of ligt dat aan mij?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je verwarring!!
Maar het kwam spontaan in ons op en is toen uitgewerkt tot een plan
Oh op die fietsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet spontaan is als je het van te voren plant.
Of ligt dat aan mij?Zie hups
![]()
![]()
Ghehehequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wijze vrouw die Hupsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jules krabt aan het behang, ik zeg JULES, hond springt op, Jules vlucht naar kattenkamer!
Werkt beter dan een plantenspuit
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Trusten schat, heel veel sterkte morgen!! Ik denk aan jequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga aftaaien. Slaap lekker allemaal![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dankjewel lieverdquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trusten schat, heel veel sterkte morgen!! Ik denk aan jeFijn
![]()
![]()
Weinigquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Das wel erg danquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
50% van mijn totale vrienden.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Need booze!!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogge.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Op naar het consultatiebureau....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mogguh.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Wat dan?quote:
Lol, wow, was het alweer vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in jaEn ik had gewoon gelijk.
Is je eigen schuld met je elitaire gedrag tegen mij.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gewoon vroeg, stomme droom, was net diehard bezig om half dood te gaan en half te winnen en toen sprong simba ook nog op mij.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
jij droomt raarquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon vroeg, stomme droom, was net diehard bezig om half dood te gaan en half te winnen en toen sprong simba ook nog op mij.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Buh. Je bent zelf eigen schuld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je eigen schuld met je elitaire gedrag tegen mij.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Echt oooh, ik moet alles eens vertellen, dan ga je stuk man.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
vertel danquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt oooh, ik moet alles eens vertellen, dan ga je stuk man.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon vroeg, stomme droom, was net diehard bezig om half dood te gaan en half te winnen en toen sprong simba ook nog op mij.
Vind ik niet aardig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Buh. Je bent zelf eigen schuld.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Whaha. Wij niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, wow, was het alweer vergeten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke komt ie dan he:quote:
Ik droomde dat ik in een crappe huis zat, die half uit elkaar viel, toen ging het uit met mijn ex, maar hij woonde nog half bij mij in dat crappe huis. Toen had ik een date, die gek genoeg serieus mijn huis tof vond en leuk was, alleen had ik ruzie dus ging hij daarna weer, toen moest ik punaises zoeken en degene die er het meest had, die won. Wat, geen ideeMaar ik moest winnen, dus ik fking fanatiek zoeken, bam gewonnen.En daarna had ik opeens erger ruzie en moest ik midden in de nacht naar Rotterdam fietsen, en mijn belager fietste harder en omg problemen en stress en toen was het station Rdam Alexander ofzo, in ieder geval vreselijk, met die fiets op de treinbaan, maar toen waren er alleen maar trams maar bijna dood dus en toen wilde ik weg, maar er was daaronder een zee en ik was bang en toen werd ik wakker.
Oke, dan doe ik wel weer lief.quote:![]()
Hahaha oh wow.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke komt ie dan he:
Ik droomde dat ik in een crappe huis zat, die half uit elkaar viel, toen ging het uit met mijn ex, maar hij woonde nog half bij mij in dat crappe huis. Toen had ik een date, die gek genoeg serieus mijn huis tof vond en leuk was, alleen had ik ruzie dus ging hij daarna weer, toen moest ik punaises zoeken en degene die er het meest had, die won. Wat, geen ideeMaar ik moest winnen, dus ik fking fanatiek zoeken, bam gewonnen.En daarna had ik opeens erger ruzie en moest ik midden in de nacht naar Rotterdam fietsen, en mijn belager fietste harder en omg problemen en stress en toen was het station Rdam Alexander ofzo, in ieder geval vreselijk, met die fiets op de treinbaan, maar toen waren er alleen maar trams maar bijna dood dus en toen wilde ik weg, maar er was daaronder een zee en ik was bang en toen werd ik wakker.
Hoiquote:.
WTFquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke komt ie dan he:
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke komt ie dan he:
Ja.Mijn dromen en ik, het is een boek waard.
OMG. Ik zit hier teringhard te lachen. Ik zit op mn werk ja!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maak een droomdagboek danquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:46 schreef Tamashii het volgende:
lijkt me tof om die van jou te lezen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMG. Ik zit hier teringhard te lachen. Ik zit op mn werk ja!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, problem is, als ik wakker word weet ik alles nog, savonds alleen nog details ofzo. Of het moet echt indruk hebben gemaakt. En ik heb sochtends geen tijd om te schrijven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maak een droomdagboek dan
lijkt me tof om die van jou te lezen
aw jammerquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, problem is, als ik wakker word weet ik alles nog, savonds alleen nog details ofzo. Of het moet echt indruk hebben gemaakt. En ik heb sochtends geen tijd om te schrijven.
Ik zou willen dat mijn dromen vaker kon herinneren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:46 schreef Tamashii het volgende:
Oooooh, mijn posts zijn nu lichtroze.
mijne zijn witquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:51 schreef Tamashii het volgende:
Oooooh, mijn posts zijn nu lichtroze.
Meh, het is echt niet altijd tof.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn dromen vaker kon herinneren.
why? ik herinner ze vrijwel nooit.. maar waarom zou je dat wel willen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn dromen vaker kon herinneren.![]()
Nee snap ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh, het is echt niet altijd tof.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gewoon, heb dromen altijd fascinerend gevonden. Wat er allemaal gebeurt en hoe zeg maar je onderbewustzijn of whatever werkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
why? ik herinner ze vrijwel nooit.. maar waarom zou je dat wel willen?
Heb ook wel eens een droom gehad die echt uit kwam, in grote lijnen. Dat was wel apart.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Toen was ik nog hard mijn verslag aan het maken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik werd om kwart voor 2 verdrietig wakker, dafuq is dat.
Ja is ook zo. Heb er ook wel dingen van geleerd en gerelativeerd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon, heb dromen altijd fascinerend gevonden. Wat er allemaal gebeurt en hoe zeg maar je onderbewustzijn of whatever werkt.
Heb ook wel eens een droom gehad die echt uit kwam, in grote lijnen. Dat was wel apart.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Inkt.
Ik ga slapen![]()
.
Trustenquote:
Zow.... kind heeft weer geldige APK-keuring dus ik kan ff koffieleuten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nja dat dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Heb er ook wel dingen van geleerd en gerelativeerd.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ah, thanks, dat moest ik nog regelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:16 schreef fietsie het volgende:
Zow.... kind heeft weer geldige APK-keuring dus ik kan ff koffieleutenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nou, dan moet je ook gaan mediteren! Kom je dichter bij je ID en SuperID en EGO enzo.quote:![]()
Ik heb echt spierpijn van mijn yoga gisteravond.
Ja dat is miss wel een idee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dan moet je ook gaan mediteren! Kom je dichter bij je ID en SuperID en EGO enzo.![]()
Ik heb echt spierpijn van mijn yoga gisteravond.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Geen idee. Heb 'm sinds zondag niet meer gesproken. Ik wacht nu een antwoord van die vriend van hem af. Gisteren wel naar 'Ik denk aan jequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is je crush al dichter bij een keuze?' naar mn crush geappt, en kreeg vanmorgen terug 'Je bent lief
'.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: