SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
HuppelmutsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Binnenkortquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wordt er getroost en wanneer word ik getroost?![]()
![]()
Ok meesteresquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je doet wat ik zeg of ik ga op je hoofd zittenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Onzin. Rokje heeft mij betoverd op de weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent de bestuurder, dan is alles jouw fout. Tenminste, dat zeiden ze tegen mij ook altijdI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
@Vin: nee hij heeft die tatt gezet!! Als ajacied een feyenoordtatt zetten en die niet verneuken, zou ik wel doen namelijk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh. Hihihihihihi oepsquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Janis Joplin liefhebbers hier?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah zie, dus het ligt niet aan mij, die keren op rotondes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin. Rokje heeft mij betoverd op de weg.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, daarom zat ik ook een fout te zoekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
@Vin: nee hij heeft die tatt gezet!! Als ajacied een feyenoordtatt zetten en die niet verneuken, zou ik wel doen namelijk. Kan je niet maken als je een goede naam hebt.
![]()
NEE DAT WAREN JE OGEN JA?!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah zie, dus het ligt niet aan mij, die keren op rotondes.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mario is best wel bekend!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daarom zat ik ook een fout te zoeken. Kan je niet maken als je een goede naam hebt.
Hij heeft kat von D ook een aantal keer ontmoet en gesproken enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok. Zaterdag kun je op eigen gelegenheid naar huis. Bij dezen.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Inkt? Mijn stageschool zit 100 m bij mijn tattoeerder vandaan. Ik loop langs mijn tattoeerder naar de bus.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Mijn buren zijn weer bezig.
Ze maakt nu wel andere geluidjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Over moeilijk gesprokenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Inkt? Mijn stageschool zit 100 m bij mijn tattoeerder vandaan. Ik loop langs mijn tattoeerder naar de bus.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom kun je het ook niet makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario is best wel bekend!
Hij heeft kat von D ook een aantal keer ontmoet en gesproken enz.
Oh tofKat von D
![]()
![]()
Zij is te goed met pin-ups!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom kun je het ook niet maken.
Oh tofKat von D
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok. Zaterdag kun je op eigen gelegenheid naar huis. Bij dezen.
Ik weet wat ik moet doen.. Won't be pretty
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
yupquote:Maar ik weet nog niet precies hoe ik mijn volgende wil.
Logisch. De jeugd ook van tegenwoordig.quote:Hier moet ik een beetje om huilen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet. Volgend jaar in de vandale net als Famfare, Matrijsbord en Rondtonde.
Oja en misserlijkI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
yupMaar ik weet nog niet precies hoe ik mijn volgende wil.
![]()
Zie vorige topic![]()
En mn tattooartist liked net mn FB status dus die weet dat ik nieuwe inkt wil!!
Misschien maandag even langs om te praten, ik wil maar een kleintje dus daar heeft hij heus wel plek voor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet om jou ook huilen, maar daarom mag jij nog wel bestaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Logisch. De jeugd ook van tegenwoordig.
[..]
Hier moet ik een beetje om huilen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat is uurtje met OV bij sliedrecht vandaan dus dan schop ik je toch naar Marioquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand tips voor een goede plek in (omgeving) Utrecht om mijn eerste tattoo te laten zetten?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het in het tattoo-topic eens proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand tips voor een goede plek in (omgeving) Utrecht om mijn eerste tattoo te laten zetten?
LIF / Het Fok! Tattoo Topic # 65 - Ink..... gimme ink!![]()
Als we op 1 maart een meet doen in Arnhem kunnen we mijn verjaardag vieren, ben namelijk jarig op 1 maart![]()
![]()
![]()
Sorry als je het al gezegd had maar hoe vind je mijn idee voor mn nieuwe tatt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het in het tattoo-topic eens proberen
LIF / Het Fok! Tattoo Topic # 65 - Ink..... gimme ink!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dan ben ik nog arme sloeber!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
Als we op 1 maart een meet doen in Arnhem kunnen we mijn verjaardag vieren, ben namelijk jarig op 1 maart![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben ik ook al wel langs geweest ja, maar nu het er hier toch over ging.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het in het tattoo-topic eens proberen
LIF / Het Fok! Tattoo Topic # 65 - Ink..... gimme ink!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is uurtje met OV bij sliedrecht vandaan dus dan schop ik je toch naar MarioIk zal eens kijken. Linkje?
![]()
Jawel. Je achtervolgde me ook nog eens.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah zie, dus het ligt niet aan mij, die keren op rotondes.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Kordell van Magicquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Iemand tips voor een goede plek in (omgeving) Utrecht om mijn eerste tattoo te laten zetten?Waarom vorige topic?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Zie vorige topic![]()
En mn tattooartist liked net mn FB status dus die weet dat ik nieuwe inkt wil!!
Misschien maandag even langs om te praten, ik wil maar een kleintje dus daar heeft hij heus wel plek voor
Je moet nooit om mij huilen kreng.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet om jou ook huilen, maar daarom mag jij nog wel bestaan.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik had het over andere keren. Het gaat niet altijd om jou :/quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel. Je achtervolgde me ook nog eens.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat kroontje? I likequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry als je het al gezegd had maar hoe vind je mijn idee voor mn nieuwe tatt?![]()
![]()
Even wat pics zoeken zoquote:
Niet alleen de jeugd hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Logisch. De jeugd ook van tegenwoordig.
[..]
Hier moet ik een beetje om huilen.![]()
![]()
www.tattoomario.nlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben ik ook al wel langs geweest ja, maar nu het er hier toch over ging.
[..]Ik zal eens kijken. Linkje?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik pik je dan wel weer opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog arme sloeber!!![]()
![]()
![]()
DWquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kordell van Magic
[..]
Waarom vorige topic?![]()
Hoe is het?![]()
Awesomequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
![]()
![]()
Omdat het kanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kordell van Magic
[..]
Waarom vorige topic?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gister nog toen je me negeerde en je uiteindelijk gewoon bleek te slapen. Negeren vind ik niet erg, gaan slapen zonder nachtkusje wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je moet nooit om mij huilen kreng.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Week erna nog een keer over doen bij jou thuis ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog arme sloeber!!![]()
![]()
Kordell? Kan het zo snel niet vinden, maar ga het iig onthouden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kordell van Magic
[..]
Waarom vorige topic?![]()
![]()
HELL YEAH!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Week erna nog een keer over doen bij jou thuis ?
DW:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooien paindquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HELL YEAH!!
DW: [ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh lord won't you buy me a mercedes benz.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |