abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123496737
Nog andere opties?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:09:03 #252
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_123496825
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:07 schreef TeleportingKing het volgende:
Nog andere opties?
Dacht je misschien dat hier ergens een lijstje rondslingert?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 maart 2013 @ 13:15:51 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123497038
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Feitelijk ben je ook een profiteur, als die regeling er niet zou zijn zou je ook gewoon voor die 1200 eu netto gaan werken namelijk.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook niet doen als ik niet hoefde maar dan zou ik ook een profiteur zijn. Ik zie hier ook mensen banen weigeren van 2000+ bruto omdat ze het in de WW beter hebben, tja, dan is zo'n regeling misschien toch een beetje doorgeslagen....
want? Als je 2K+ ww krijgt heb je ook naar rato afgedragen. Ww is een vangnet dat je een bepaalde tijd de mogelijkheid geeft om een baan op gelijk niveau te vinden. Als je er rekening mee houdt dat WW al maximaal 70% van je laatst verdiende salaris is en je moet dan voor minimumloon een baan accepteren zou je in een maand tijd 55% minder inkomen hebben.

Daar valt niet tegen op te bezuinigen, met persoonlijk faillissement tot gevolg.
pi_123497318
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

want? Als je 2K+ ww krijgt heb je ook naar rato afgedragen. Ww is een vangnet dat je een bepaalde tijd de mogelijkheid geeft om een baan op gelijk niveau te vinden. Als je er rekening mee houdt dat WW al maximaal 70% van je laatst verdiende salaris is en je moet dan voor minimumloon een baan accepteren zou je in een maand tijd 55% minder inkomen hebben.

Daar valt niet tegen op te bezuinigen, met persoonlijk faillissement tot gevolg.
quote:
als die regeling er niet zou zijn zou je ook gewoon voor die 1200 eu netto gaan werken namelijk.
Had je ook niks af hoeven dragen aan premie :P

Overigens vind ik het een goed systeem hoor en moet je 'profiteur' ook niet per definitie zien als iets negatiefs.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_123497390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:09 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

Dacht je misschien dat hier ergens een lijstje rondslingert?
Vragen staat vrij, toch? Misschien heeft iemand hier suggesties die nog niet bij mij zijn opgekomen.
pi_123497499
post bezorgen/sorteren, horeca, winkelmedewerker, magazijnwerk?
And the druids turn to stone...
pi_123498190
gelukkig, ik hoef niet de bijstand in , ik heb nog net op tijd werk gevonden, ik begin as maandag
pi_123498774
Ontslagen bij mijn leerbedrijf in de proefperiode omdat ik bepaalde dingen niet op tijd oppak. Leer liever in met theorie dan in de praktijk ben ik nu achter.

Bijstand aangevraagd dus, heb geen recht op ww. Gaan ze vragen of het verwijtbaar is :') anders zou ik weleens niks krijgen of minder krijgen. Ik vroeg meteen al "Waar moet ik dan van leven?" :P

Dus nu de 22e een afspraak bij de gemeente. Meteen toeslag ook aangevraagd omdat ik alleenstaand ben en ik daar volgens de verschillende websites van de overheid en andere instanties recht op zou hebben.

Ik ga het allemaal zien wat ze zeggen de 22 :P
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:02:22 #259
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_123498998
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:27 schreef Panthera1984 het volgende:
post bezorgen/sorteren, horeca, winkelmedewerker, magazijnwerk?
Winkelmedewerker willen ze tegenwoordig ook een diploma voor hebben.
pi_123499303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:57 schreef StephanL het volgende:
Ontslagen bij mijn leerbedrijf in de proefperiode omdat ik bepaalde dingen niet op tijd oppak. Leer liever in met theorie dan in de praktijk ben ik nu achter.

Bijstand aangevraagd dus, heb geen recht op ww. Gaan ze vragen of het verwijtbaar is :') anders zou ik weleens niks krijgen of minder krijgen. Ik vroeg meteen al "Waar moet ik dan van leven?" :P

Dus nu de 22e een afspraak bij de gemeente. Meteen toeslag ook aangevraagd omdat ik alleenstaand ben en ik daar volgens de verschillende websites van de overheid en andere instanties recht op zou hebben.

Ik ga het allemaal zien wat ze zeggen de 22 :P
Damn man. :') Ik vroeg me al af hoe het met je ging in de Zorg.

Wel balen man dat je dat weer niet kan doen. :{

Moet wel zeggen dat veel bedrijven tegenwoordig echt strenger zijn. Je moet supersnel dingen oppakken etc. Doe je dat niet dan kan je weg en hebben ze zo weer iemand anders. |:( Ok te langzaam is een ander verhaal, maar je bent daar wel om te leren. Hoelang heb je daar nu uiteindelijk gewerkt?

Ga je wel weer verder zoeken of ben je nu meteen klaar met de Zorg :{

Bij mij is het trouwens andersom. Ik ben juist iemand die sneller leert in de praktijk
pi_123499596
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:08 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Damn man. :') Ik vroeg me al af hoe het met je ging in de Zorg.

Wel balen man dat je dat weer niet kan doen. :{

Moet wel zeggen dat veel bedrijven tegenwoordig echt strenger zijn. Je moet supersnel dingen oppakken etc. Doe je dat niet dan kan je weg en hebben ze zo weer iemand anders. |:( Ok te langzaam is een ander verhaal, maar je bent daar wel om te leren. Hoelang heb je daar nu uiteindelijk gewerkt?

Ga je wel weer verder zoeken of ben je nu meteen klaar met de Zorg :{

Bij mij is het trouwens andersom. Ik ben juist iemand die sneller leert in de praktijk
Ja leren in de praktijk is blijkbaar niet mijn ding, zeker niet als het zo snel gaat. Ik moet zeggen dat de zorg mij zeker is bevallen en hun zien in mij ook wel potentie om te doen, alleen deze sprong was een spring van een te hoge duikplank :P

Ik ga nu even nadenken en bekijken hoe ik het ga aanpakken, maar ik sluit niet uit dat ik terug de zorg in ga, al is het via een bol opleiding.
pi_123499925
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:15 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ja leren in de praktijk is blijkbaar niet mijn ding, zeker niet als het zo snel gaat. Ik moet zeggen dat de zorg mij zeker is bevallen en hun zien in mij ook wel potentie om te doen, alleen deze sprong was een spring van een te hoge duikplank :P

Ik ga nu even nadenken en bekijken hoe ik het ga aanpakken, maar ik sluit niet uit dat ik terug de zorg in ga, al is het via een bol opleiding.
Je hoort wel vaker dat de zorg wel echt zwaar is. En als ik jouw al hoor dat je echt heel veel dingen op je af krijgt. Ik geloof best dat het een mooi vak is, maar je moet er idd wel tegen kunnen ook.

Het is even rot nu dat je toch de bijstand in moet.

Nouja succes voor deze tijd. :T
pi_123500097
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:02 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Tja behalve bij supermarkten en drogisten, maar daarvoor ben ik dan weer veel te oud. Ik zie hier eigenlijk vooral vacatures bij kledingzaken, waarvan vaak voor stagaire BBL, of meteen voor assistent-winkelmanager.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:52:17 #264
54772 Silmarwen
pi_123501059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:28 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Tja behalve bij supermarkten en drogisten, maar daarvoor ben ik dan weer veel te oud. Ik zie hier eigenlijk vooral vacatures bij kledingzaken, waarvan vaak voor stagaire BBL, of meteen voor assistent-winkelmanager.
Nee, zelfs bij supermarkten willen ze detailhandel diploma's.
pi_123501469
Gisteren weer gereageerd op een "passende" vacature.

Ik schat mijn kansen niet zo hoog in, niet omdat ik de vacature niet met twee vingers in mijn neus zou kunnen uitvoeren maar vanwege de enorme aantallen mensen die er op reageren.

Mijn bankrekening loopt sneller leeg dan verwacht net nog een tandartsrekening op de mat...

Het gaat hier niet zo geweldig momenteel..
pi_123502865
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:44 schreef Mentos79 het volgende:
gelukkig, ik hoef niet de bijstand in , ik heb nog net op tijd werk gevonden, ik begin as maandag
*O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_123503542
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef TeleportingKing het volgende:
Bij welke (bij)banen kom je zonder ervaring nog makkelijk aan de slag en kun je redelijke uren maken?
schoonmaak (thuiszorg)
pi_123503887
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef TeleportingKing het volgende:
Bij welke (bij)banen kom je zonder ervaring nog makkelijk aan de slag en kun je redelijke uren maken?
heb een bijbaan als consultant.. verkoop mobiele tel / energie / 3-1 paketten.. kan zelf mn uren bepalen en hiervoor heb je echt geen ervaring voor nodig.. iedereen kan zo aan de slag..
enige wat je nodig hebt is tijd!!
pi_123504830
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:02 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

nee hoor :P

Ik heb MBO administratie en ben aangenomen als ass bedrijfsleidster in een winkel :P
Alles is mogelijk, als je maar de juiste motivatie heb :@

Vind ik dan :D EN dan ben ik ook nog eens 34 jaar :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2013 16:18:02 ]
pi_123506338
Als ik bij lopende band-werk mijn ipod op mag hebben kan ik me nog voorstellen dat het voor mij draaglijk wordt en ik de dag wel door kom. Dan ben ik ook wel bereid zoiets te doen. Probleem is geloof ik nu dat alle beroepen waarvan sommige mensen nog zeggen dat ze daar iedereen wel aannemen beroepen zijn geworden waar ze toch echt liever een 16 jarig knaapje hebben staan, dan iemand van 31 (moi). Het is niet zo simpel meer. Of geldt dit (nog) niet voor lopende band werk?

Nu we het er toch over hebben. Welke andere beroepen zou iedereen in principe mogen doen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 maart 2013 @ 17:02:49 #271
862 Arcee
Look closer
pi_123506626
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
Nee, alleen (of toch zeker vooral) werkervaring op je CV telt. :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_123506667
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:54 schreef Disorder het volgende:
Als ik bij lopende band-werk mijn ipod op mag hebben kan ik me nog voorstellen dat het voor mij draaglijk wordt en ik de dag wel door kom. Dan ben ik ook wel bereid zoiets te doen. Probleem is geloof ik nu dat alle beroepen waarvan sommige mensen nog zeggen dat ze daar iedereen wel aannemen beroepen zijn geworden waar ze toch echt liever een 16 jarig knaapje hebben staan, dan iemand van 31 (moi). Het is niet zo simpel meer. Of geldt dit (nog) niet voor lopende band werk?

Nu we het er toch over hebben. Welke andere beroepen zou iedereen in principe mogen doen?
Makelaar ;) maar ja in deze tijden _O-
pi_123506754
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel erg scheelt als je ergens buiten de normale procedures binnenkomt en je moet net iemand treffen die je een kans wil geven.
En verder is het heel erg moeilijk als je niet exact voldoet aan de eisen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:16:58 #274
54772 Silmarwen
pi_123507024
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee hoor :P

Ik heb MBO administratie en ben aangenomen als ass bedrijfsleidster in een winkel :P

Vind ik dan :D EN dan ben ik ook nog eens 34 jaar :D
Nou niet met een SPW opleiding. -.-
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 maart 2013 @ 18:28:20 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123509264
quote:

[..]

Dit. De enige reden waarom ik zeer regelmatig op gesprek mag komen. Want MTS uurwerktechniek staat ook niet garant voor spetterend verdienende banen.
pi_123509430
Ik kom niet aan relevante werkervaring omdat ik niet word aangenomen. Ik miep nu echt niet. Zo is het gewoon. Echt kut.
pi_123510223
Bam, op de rand van weekend nog een positief telefoontje; ze willen me graag als marketeer hebben. Volgende week gesprek over de voorwaarden.
Heb nog een andere procedure lopen die me meer aanspreekt, beetje dubbel gevoel dus
pi_123545369
quote:

[..]

Niet mee eens....
werkervaring stelt geen drol voor.

Ik had 14 jaar werkervaring, en ik had teveel :') ervaring......

Ik heb gemerkt dat motivatie toch het beste werkt ^O^
Bij mij wel in ieder geval :P
pi_123546554
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Niet mee eens....

Onzin natuurlijk. Ze kijken naar leeftijd en ervaring. Ik kan nog zo enthousiast en gemotiveerd zijn, ze nemen mij echt niet meer aan bij de supermarkt hoor.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 20:04:36 #280
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123546772
quote:

[..]

Niet mee eens....

Het ligt er maar net aan waar je op solliciteert en of een andere kandidaat die ze geschikt lijkt wel over relevante werkervaring beschikt.
pi_123547923
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:59 schreef Sacred het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Ze kijken naar leeftijd en ervaring. Ik kan nog zo enthousiast en gemotiveerd zijn, ze nemen mij echt niet meer aan bij de supermarkt hoor.
Ik was te oud en had teveel ervaring. ( financieel administratieve functies)

Ik solliciteer op een totaal nieuwe functie, ik heb er geen diploma's voor, geen ervaring in. Maar ik was zo enthousiast en gemotiveerd, dat ze niet om mij heen konden. Ik heb dus de baan gekregen, ook al waren er 2 die wel ervaring hadden.....
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan waar je op solliciteert en of een andere kandidaat die ze geschikt lijkt wel over relevante werkervaring beschikt.
Ja ok, maar het is onzin dat je nergens aan de slag kan, als je er geen ervaring in hebt.
Ik had toch ook geen ervaring in leiding geven en verkopen? En toch ben ik aangenomen.

Ik heb geen diploma voor dat hoor :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 maart 2013 @ 20:42:22 #282
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123548457
Je bent ook een jaar werkloos geweest en hebt nu een keer mazzel gehad. Doe nou niet net alsof dat regel is :D
pi_123548601
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bent ook een jaar werkloos geweest en hebt nu een keer mazzel gehad. Doe nou niet net alsof dat regel is :D
dat zeg ik ook niet.

Maar het valt me gewoon op dat iedereen zo negatief is.
Ik heb geen diploma's voor een winkel/verkoopmedewerker/leiding geven en een aantal collega's van mij ook niet. En toch aangenomen ^O^

Als je gewoon enthousiast en gemotiveerd bent, denk ik wel dat je aangenomen kan worden in een winkel :Y Ik zou ook gewoon een winkel binnenstappen ipv een brief schrijven :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 20:45:59 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 maart 2013 @ 20:47:55 #284
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123548693
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet.

Maar het valt me gewoon op dat iedereen zo negatief is.
Ik heb geen diploma's voor een winkel/verkoopmedewerker/leiding geven en een aantal collega's van mij ook niet. En toch aangenomen ^O^

Als je gewoon enthousiast en gemotiveerd bent, denk ik wel dat je aangenomen kan worden in een winkel :Y Ik zou ook gewoon een winkel binnenstappen ipv een brief schrijven :)
Tot 2 maanden geleden was je ook negatief, kom nou toch.

Solliciteren op een beroep waarvoor je géén ervaring hebt, hou enthousiast je ook ben, is in de regel een nutteloze exercitie. Dat weet je net zo goed als de rest hier.

Wil dat zeggen dat er dan NOOIT iemand wordt aangenomen zonder ervaring? Nee natuurlijk niet uitzonderingen bevestigen de regel, maar solliciteren in een richting waar je ervaring heb maakt je slagings kans toch significant groter.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 maart 2013 @ 20:50:19 #285
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123548810
Laten we tenslotte niet vergeten dat er momenteel VIJFHONDERD super gemotiveerde werklozen PER DAG bijkomen.
pi_123549055
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tot 2 maanden geleden was je ook negatief, kom nou toch.

Solliciteren op een beroep waarvoor je géén ervaring hebt, hou enthousiast je ook ben, is in de regel een nutteloze exercitie. Dat weet je net zo goed als de rest hier.

Wil dat zeggen dat er dan NOOIT iemand wordt aangenomen zonder ervaring? Nee natuurlijk niet uitzonderingen bevestigen de regel, maar solliciteren in een richting waar je ervaring heb maakt je slagings kans toch significant groter.
Sorry hoor ik ben nooit negatief geweest over het feit dat je zonder diploma's voor een bepaalde functie niet aan de slag kan ^O^

Want ik heb er altijd het vertrouwen gehad dat het wel kon :) Want als ik in mijn omgeving kijk, ben ik niet de enige 8-) Mijn broer heeft helemaal geen diploma's bijvoorbeeld, en toch aangenomen en een goede baan nu. En zo kan ik nog een hele rij opnoemen :P

Waar ik van baalde is dat ik met mijn werkervaring 14 jaar, nergens werd aangenomen. En dat de mededeling was: u bent te oud, of u hebt TEVEEL werkervaring...... :')

Ik heb ook gesolliciteerd op diverse functies, en heb ik de maand januari 5 afwijzingen moeten doen..... En dat waren banen waar ik GEEN diploma voor had. :+

Dus ja ik geloof er wel in, dat het mogelijk is :@ Zolang je maar enthousiast bent :+
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Laten we tenslotte niet vergeten dat er momenteel VIJFHONDERD super gemotiveerde werklozen PER DAG bijkomen.
Nou niet iedereen is gemotiveerd :')

Ik ken er ook een paar, die er geen zak voor doen om een baan te vinden en die vinden het wel best zo........
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 maart 2013 @ 21:26:47 #287
862 Arcee
Look closer
pi_123550319
quote:
Niet mee eens....

Dit slaat idd echt allemaal maar op jou. :Y

'Werkervaring stelt geen drol voor', hou toch op. Dan weet je echt niet waar je over praat. En ook zoekt niet iedereen een baan bij een bedrijf waar je zo even binnen kunt lopen.

Nee, wat echt telt is de relavante werkervaring in je CV.

[ Bericht 8% gewijzigd door Arcee op 02-03-2013 23:23:03 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:05:19 #288
54772 Silmarwen
pi_123551992
Nou zeg, nu klinkt het net alsof iedereen die werkloos is of geen andere baan kan vinden, niet gemotiveerd of enthousiast is...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 maart 2013 @ 22:08:38 #289
862 Arcee
Look closer
pi_123552137
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:05 schreef Silmarwen het volgende:
Nou zeg, nu klinkt het net alsof iedereen die werkloos is of geen andere baan kan vinden, niet gemotiveerd of enthousiast is...
Precies, er zijn veel meer gemotiveerde werkzoekenden dan er banen zijn.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:10:08 #290
54772 Silmarwen
pi_123552205
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Precies, er zijn veel meer gemotiveerde werkzoekenden dan er banen zijn.
Standaard mail die ik terugkrijg "wegens een overweldigend aantal reacties.... blablabla"
pi_123553007
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:05 schreef Silmarwen het volgende:
Nee dat zeg ik niet.

maar het is wel mogelijk een baan te vinden (winkel/horeca) als je er geen diploma voor hebt.
Al ik naar mijzelf kijk en mijn omgeving is dat gewoon waar :@
pi_123553112
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet.

maar het is wel mogelijk een baan te vinden (winkel/horeca) als je er geen diploma voor hebt.
Dat is ook wel zo. Ik denk dat het ook ligt aan wat de baan precies inhoudt, hoe jouw houding is, ben je spontaan/sociaal/enthousiast, kan je met mensen omgaan én als we kijken naar verkoop/horeca: looks tellen ook mee. Denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 maart 2013 @ 22:47:25 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123553978
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. Ik denk dat het ook ligt aan wat de baan precies inhoudt, hoe jouw houding is, ben je spontaan/sociaal/enthousiast, kan je met mensen omgaan én als we kijken naar verkoop/horeca: looks tellen ook mee. Denk ik.
Die looks heeft C_A dan weer mee :)
pi_123554149
Ik heb zowat al mijn functies te danken aan mijn werkervaring. Als ze op basis van leeftijd zouden selecteren dan zou ik voor de meeste werkgevers al te oud zijn en de opleiding/dimploma's die ze vragen voor het werk wat ik doe heb ik niet.

Toch wel grappig om te zien dat iemand die (blijkbaar) een jaar werkloos is geweest en nu eindelijk eens geluk heeft gelijk naast dr schoenen gaat lopen en anderen gaat vertellen hoe je moet solliciteren. Bitch please.
pi_123554699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Thx ^O^ Zo bedoel ik het ook een beetje....
pi_123554745
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik heb zowat al mijn functies te danken aan mijn werkervaring.
dat heb ik dus juist niet _O-

Want ik had geen werkervaring toen ik bij de Rabo ging werken. En had al helemaal geen ervaring in de winkel/verkoop/leiding geven :D

quote:
Toch wel grappig om te zien dat iemand die (blijkbaar) een jaar werkloos is geweest en nu eindelijk eens geluk heeft gelijk naast dr schoenen gaat lopen en anderen gaat vertellen hoe je moet solliciteren. Bitch please.
je leest echt niet goed he :')

Whatever ^O^

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 23:07:02 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 maart 2013 @ 23:24:26 #297
862 Arcee
Look closer
pi_123555536
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nee dat zeg ik niet.

Dus als iedereen hier die werk zoekt supergemotiveerd werk gaat zoeken in een winkel of in de horeca dan hebben ze binnenkort allemaal een baan?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 23:26:28 #298
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_123555630
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik heb zowat al mijn functies te danken aan mijn werkervaring. Als ze op basis van leeftijd zouden selecteren dan zou ik voor de meeste werkgevers al te oud zijn en de opleiding/dimploma's die ze vragen voor het werk wat ik doe heb ik niet.

_O_
-weg-
pi_123555908
ik volg dit topic een beetje...Ik ben zelf op het moment nu ook 2 maanden werkzoekend. (klinkt wat beter als werkloos)
Ik moet zeggen het hangt vooral af van wat de werkgever voor kandidaat zoekt, iedere sollicitant zal wel gemotiveerd zijn op zijn of haar manier...
pi_123555999
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dus als iedereen hier die werk zoekt supergemotiveerd werk gaat zoeken in een winkel of in de horeca dan hebben ze binnenkort allemaal een baan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

dat zeg ik niet ^O^

Ik zeg dat het mogelijk is om zonder diploma's aan de slag te kunnen ;)

En dat ze niet altijd naar ervaring kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')