Ik heb morgen een sollicitatie!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb trouwens weer eens een gesprek gescoord. Weer een beetje op een vage manier. We gaan het weer beleven.
Ja, nu willen we details natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb morgen een sollicitatie!
Ook op een eigenaardige manier gescoordEn ik heb morgen een date.... nog op een veel meer vreemde manier gescoord, haha.
'n Beetje wel idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:53 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Vind je dat hij de plek inneemt van een werkloze? Die het wel voor het geld moet doen?
Alsof ik mijn eigen situatie lees.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef Andromache het volgende:
er komen veel interne vacatures binnen mijn bedrijf, maar het zijn redelijk saaie banen. donderdag naar een voorlichting, misschien is het toch wat, ik moet iets na juli.
Neuj, neuj, we blijven gewoon OTquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, nu willen we details natuurlijk
Bij eentje tot nu toe een maand of 3. Goed gesprek. Na een week eens gebeld hoe het ermee stond. "We beslissen volgende week." 2 weken erna nog eens gebeld. "We bellen eind van de week." Dat was half november.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe lang hebben jullie wel eens moeten wachten voordat je een reactie kreeg op een sollicitatiegesprek? Ik wacht nu al anderhalve week op een reactie van het bedrijf. Ben ik nou zo ongeduldig, or what?
Gewoon nog een keer je sollicitatie doen en deze keer de juiste CV uploaden. Ze krijgen vast heel veel sollicitaties binnen en het valt hen vast niet op dat jij er 2 stuurtquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kut, ik heb wat doms gedaan.
Ik heb vorige week een sollicitatie gedaan via een webformulier, en daarbij mijn CV geupload.
Alleen heb ik net de verkeerde gepakt, met een motivatie erbij voor mijn studierichtingEn laat dit nu net even wat totaal anders zijn
Nu kan ik hun niet bereiken per mail of telefoon. Wat nu?
Groot gelijk, zou ik ook niet doen. Tenzij het loon natuurlijk wel hoger is, anders kun je beter altijd in de WW/bijstand blijvenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
ff gal spuwen, nadat ik verheugd was dat ik een belletje kreeg:
ik kreeg vorige week een oproep nadat ik mijn cv op een vacaturesite had gezet, een vrouw van een uitzendbureau had een baan voor mij! Dat is altijd goed nieuws, totdat ze vertelde wat het inhield: callcenter werk in avond en weekend dienst (full time) tegen het minimumloon. Dit zou rond de 1200 euro netto loon zijn. Heb haar bedankt en toegelicht dat dat toch flink minder is dan ik verdiende bij mijn vorige baan en dan ik feitelijk met mijn WWuitkering nu meer inkomen heb. Ze gaf aan dat ik haar altijd kon terugbellen want volgens haar was dit soort werk er altijd wel.
Misschien kom ik nu over als een WW-profiteur, maar ik heb jarenlang fulltime gewerkt en WW afgedragen en ga nu niet een of andere cheap ass kutbaantje nemen tegen minimum loon.
Dus tja, nog altijd opzoek
Nee helemaal nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
.
Misschien kom ik nu over als een WW-profiteur,
Gelijk heb je.quote:maar ik heb jarenlang fulltime gewerkt en WW afgedragen en ga nu niet een of andere cheap ass kutbaantje nemen tegen minimum loon.
Feitelijk ben je ook een profiteur, als die regeling er niet zou zijn zou je ook gewoon voor die 1200 eu netto gaan werken namelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
Misschien kom ik nu over als een WW-profiteur, maar ik heb jarenlang fulltime gewerkt en WW afgedragen en ga nu niet een of andere cheap ass kutbaantje nemen tegen minimum loon.
Wat zou jij doen als je anders je hypotheek niet meer kunt betalen en je huis verkopen momenteel een utopie is, tenzij je ver onder je hypotheekwaarde gaat zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feitelijk ben je ook een profiteur, als die regeling er niet zou zijn zou je ook gewoon voor die 1200 eu netto gaan werken namelijk.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook niet doen als ik niet hoefde maar dan zou ik ook een profiteur zijn. Ik zie hier ook mensen banen weigeren van 2000+ bruto omdat ze het in de WW beter hebben, tja, dan is zo'n regeling misschien toch een beetje doorgeslagen....
Je kunt het ook anders bekijken, je kunt het als een kans zien om aan te netwerken. Ik ben uit de WW gekomen, omdat ik de bereidheid had om 4 weken lang werk te doen dat lager dan mijn uitkering was. Ik moest zelfs, 3 euro in de week aan reiskosten bijleggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je anders je hypotheek niet meer kunt betalen en je huis verkopen momenteel een utopie is, tenzij je ver onder je hypotheekwaarde gaat zittenOf moet elke Nederlander zijn toekomst altijd zo inrichten dat je rond kan komen met die 1200 euro?
Wat begrijp je niet aan 'ik zou het zelf ook niet doen als het niet hoefde'?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je anders je hypotheek niet meer kunt betalen en je huis verkopen momenteel een utopie is, tenzij je ver onder je hypotheekwaarde gaat zittenOf moet elke Nederlander zijn toekomst altijd zo inrichten dat je rond kan komen met die 1200 euro?
Callcenter werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef TeleportingKing het volgende:
Bij welke (bij)banen kom je zonder ervaring nog makkelijk aan de slag en kun je redelijke uren maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |