Bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ken iemand die notarieel recht heeft gestudeerd met een goede baan (dezelfde als ik heb ), maar wel buiten het notariaat.Ik zou het zelf nooit zoeken bij een uzb (ik ben bijna 2 jaar geleden afgestudeerd jurist). Kijk eens op jbb.nl, of andere juridische banenbanken. Er zijn ook bureaus die zich richten op startende juristen, bijvoorbeeld Eiffel, Usg juristen....
Bruto ja....quote:
Omdat je er een baan voor nodig hebtquote:
Nee, kan ook op school.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat je er een baan voor nodig hebt
Ja, maar dus niet voor mensen die zich willen laten omscholen....quote:
Jawel?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet voor mensen die zich willen laten omscholen....
Nee, want hoe ga je die praktijkinvulling regelen vanuit je bestaande baan?quote:
Ja, het zit alleen wel in Amsterdam.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:09 schreef Maanvis het volgende:
Betaalt het bedrijf waar jij voor werkt ook de omscholing?
Ik dacht dat de meeste hier werkloos waren.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, want hoe ga je die praktijkinvulling regelen vanuit je bestaande baan?
Dus bij het bedrijf waar jij voor werkt kun je beginnen zonder die opleiding en dan word je gewoon omgeschoold in vapro?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja, het zit alleen wel in Amsterdam.
Er zitten nu een aantal mensen die bezig zijn met VAPRO, sommigen hebben verder geen diploma's. Bij de vacature staat tegenwoordig als eis VAPRO B, maar weet niet of dat in de praktijk ook geldt. Kom je uit Amsterdam dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus bij het bedrijf waar jij voor werkt kun je beginnen zonder die opleiding en dan word je gewoon omgeschoold in vapro?
Ik vind 3500 al weinigquote:Op maandag 18 februari 2013 14:39 schreef Zocalo het volgende:
Ligt ook aan aantal jaren ervaring natuurlijk... 2500 zal niet voor een starter zijn
Elke kans is er eenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bruto ja....
En dan kreeg ik hier ooit een keer het verwijt dat ik mij niet aan moest stellen....![]()
Als starter verdiende ik 2000 euro bruto. Nu zit ik rond de 2400. Als je als starter 2500 euro bruto kan verdienen heb je het niet slecht gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:39 schreef Zocalo het volgende:
Ligt ook aan aantal jaren ervaring natuurlijk... 2500 zal niet voor een starter zijn
Ik wou dat ik dat kon verdienenquote:
Ik vind 2k al veelquote:
voor de klas gaan staanquote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke kans is er een
[..]
Als starter verdiende ik 2000 euro bruto. Nu zit ik rond de 2400. Als je als starter 2500 euro bruto kan verdienen heb je het niet slecht gedaan.
Dat is voor heel veel al een mooi begin ±Yquote:
Ik ben geen goede leraarquote:Op maandag 18 februari 2013 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voor de klas gaan staan
Dat verdiende ik eerst en bij mn volgende baan 2000zit nu na 1,5 jaar wel op 2300 gelukkig
Ik wens je alle succes toe kerel, maar het zal inderdaad heel erg lastig worden vrees ik. De hele bouw ligt onderuit omdat er niet geïnvesteerd wordt in nieuwe projecten hoor ik van mijn vader (die is schilder). En het lijkt erop dat het niet beter zal gaan worden zo 1 2 3.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef Ordos20 het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens mijn neus hier laten zien. Ondanks dat ik aan het werk ben (en als een van de sleutelpersonen in het bedrijf aangewezen ben) ga ik toch weer aan de sollicitatie slag. Want solliciteren vanuit een baan is toch fijner dan als je baanloos bent.
Wel weer pech: de bouw branche ligt nog dieper op zijn gat dan vorig jaar. En nu als werkvoorbereider wil ik graag weer als constructeur aan de slag (want ik mis het wel: werken aan iets met zo veel verantwoordelijkheid. Als je het verkeerd berekent, dan gaat het tegen de vlakte!).
Maar dat gaat nog moeilijk worden.
Inderdaad. En het is pech hebben dat ik civiel technisch ben opgeleid, maar enkel bouwkundige ervaring als constructeur heb (met voornamelijk ervaring in de prefab betonbouw). Dus dat werkt slecht, want al die civiel technische boys kunnen zich heel hautain gedragen en je afschepen dat je niks waard bent (ondanks mijn inbreng dat je als constructeur met dezelfde basis werkt voor de infra als de woningbouw, goed de detaillering en de vertaalslag is iets anders, maar je blijft met moment rekene en beton blijft beton en staal blijft staal).quote:Op maandag 18 februari 2013 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wens je alle succes toe kerel, maar het zal inderdaad heel erg lastig worden vrees ik. De hele bouw ligt onderuit omdat er niet geïnvesteerd wordt in nieuwe projecten hoor ik van mijn vader (die is schilder). En het lijkt erop dat het niet beter zal gaan worden zo 1 2 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |