SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Zal morgenavond ff kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef eentwee het volgende:
Scheert kano z'n benen al of mag dat niet van de vrouw?
Toen mijn pa het ging doen keek ik wel ff raar op jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef eentwee het volgende:
Genoeg vrouwen vinden dat ongewoon/gay.
Het maximum van 99 deelnemer is vooral om de diverse gemeentes rustig te houden. Onder de 100 deelnemers hoef ik nergens de tocht aan te melden. Maar toch heb ik liever voorinschrijvingen, dan kan ik je startkaart al in orde maken. Hoe meer ik van tevoren kan doen, hoe soepeler het op de dag zelf gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik kan toch ook op de dag zelf inschrijven Ivo? Of beter vooraf?
WTF je gaat toch niet vertellen dat je die kanoboy in z'n blote benen gaat zien hè? En ga je er dan ook aanzitten en andere vieze dingen doen? GATVERDAMME zeg!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Zal morgenavond ff kijken.
Ik ga morgen op de fiets heen en volgens mij is het 15+ graden dus dan kan ik gewoon in kort-kort.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
WTF je gaat toch niet vertellen dat je die kanoboy in z'n blote benen gaat zien hè? En ga je er dan ook aanzitten en andere vieze dingen doen? GATVERDAMME zeg!!!
Ik weet niet hoe dat daar in noord Holland in z'n werk gaat, maar hier op de Veluwe duurt het gewoon tot de huwelijksnacht voordat je elkaars blote benen ziet.
Geen idee in Noord Holland. In de betuwe wachten we ook netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
WTF je gaat toch niet vertellen dat je die kanoboy in z'n blote benen gaat zien hè? En ga je er dan ook aanzitten en andere vieze dingen doen? GATVERDAMME zeg!!!
Ik weet niet hoe dat daar in noord Holland in z'n werk gaat, maar hier op de Veluwe duurt het gewoon tot de huwelijksnacht voordat je elkaars blote benen ziet.
Kom op man, gewoon meegaan! Lekker km's maken zo vroeg in het seizoen. Je hoeft niet voluit op de klimmetjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef eentwee het volgende:
He Ivo, is het een route met veel klimwerk of juist bewust meer vlak omdat het vroeg in het seizoen is?
Samen met no-p ja. Eerst op zaterdag de Jopie zoetemelk, op zondag die 200. Mooie route, beschaafde klimmetjes en rustige wegen. Ook zo'n geasfalteerde spoorweg, dus dan heb je sowieso weinig hoogteverschillen. De klimmetjes zaten toen vooral in de eerste 100 km, daarna werd het vrij vlak. Gewoon prima te doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef eentwee het volgende:
Jullie hebben m vorig jaar gedaan he? Leuke route?
Wat ik wel prettig vond aan de 300. Kuitenbijters hoeven voor mij ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 04:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Dit jaar heb ik een nieuwe route. De route van vorig jaar is op 10 maart onbruikbaar vanwege halfvasten (en wellicht sneeuw). De huidige route is wat vlakker maar het klimwerk is meer verdeeld over de hele route. Belangrijkste klim is die naar de Citadel van Namen. Daarna een kilometer of 40-50 oude spoorwegen. Vlak voor Maastricht nog wat klimwerk. Echte kuitenbijters zitten er niet in.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Puala, de citadel van Namen (controle 1 tijdens de 200) is een zeer fotogenieke plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |