quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
kan me werkelijk geen een reet schelen
Dat geldt ook voor de rest van Nederland op een handvol krakers en vegetariërs na.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
kan me werkelijk geen een reet schelen
Out of bed gel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Goeie kapper heeft Connie toch altijd.
lijkt net of de ratten eraan gevreten hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Ze lijkt zelf wel een asbak.quote:
El dolor de Belgica?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef chufi het volgende:
Nog meegewerkt aan de Spaanse vertaling van het Verdriet
En een goeie slijterij om de hoekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt zo in verhouding met Sylvanaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Claudia heeft een smal(ler) bekkie gekregen.
Dan zit ze nu aan het zwaardere werk.quote:
Sinds het bericht dat je van beffen verhoogt risico op kanker loopt, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Claudia heeft een smal(ler) bekkie gekregen.
Vooral omdat ze dan net 2 pagina's heeft gedaan met dit tempoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Man ze zou toch een boek gaan voorlezen en je moet er een uur naar luisteren. Dat trek je toch niet?
Een minuut of 10 is d0delijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Man ze zou toch een boek gaan voorlezen en je moet er een uur naar luisteren. Dat trek je toch niet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij begint steeds meer op Poetin te lijken
Nee, van Mierlo is ook al eerder afgehaakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Helmut Loetin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze klinkt als oma van 90 na een leven vol sigaretten en sherry.quote:
Ze is in een roezzz.quote:
Gretta is er niets bijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het niet zo raar dat Hans dacht, de mazzel.
Vandaar dat ie voorstander van de pil van Drion was.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, van Mierlo is ook al eerder afgehaakt.
Behalve Maarten 't Hart.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft ze btw het hele schrijverswereldje afgewerkt?
Hij is ooit eens heel boos op mij geworden omdat hij blijkbaar op straat aan het filmen was en ik al in gedachte ofzo dwars door het beeld liep. Ik hoorde ineens iemand schelden keek om en dacht, asociale idioot. Een week later zie ik bij de Tros Lotti in A'dam, en denk...oh da's die gast van vorige weekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
En toen ze klaar was ging ze in de politiek en tv wereld verder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
snel iets op een bierviltje kladderen, misschien heeft ze nog wat energie over voor jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Och, Sharon Dijksma kon ook een man vinden die haar wilde bevruchten.quote:
Claudia krijgt hele bokshandschoenen binnen.quote:
Ik hoor zijn uitvoering van Blowin in the wind liever dan die van Bob Dylan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef Buitendam het volgende:
Stevie W.
Hetzelfde rijtje als Helmut en Connie.
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik hoor zijn uitvoering van Blowin in the wind liever dan die van Bob Dylan.
Nou een andere dan die ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Pedroso het volgende:
Komen, wat kun je daar nu voor grap op maken
Eeh, nooit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer heeft die trijntje voor het laatst een hit gehad?
Maand of 2, 3 geleden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Maand of 2, 3 geleden?
Dat nummer van Anouk toch?
Met kedeng kedeng geloof ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iets met Connie, gok ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef alors het volgende:
Wat doet Mathijs toch met zijn vingers? Hij heeft alweer een pleister.
Dat beter had geklonken als Anouk het zelf had gezongenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Maand of 2, 3 geleden?
Dat nummer met Anouk toch?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Wacht tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een Trijntje komen.
Precies, heel lang geledenquote:
Eens. maar ja hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat beter had geklonken als Anouk het zelf had gezongen
Nee man, dan was ie wel 5 cm kleiner geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Heeft Trein nou haar neus laten doen?
What is Lovequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht aan een andere Haddaway.
Hippe pet!
Vanochtend nog. Die man zag het niet meer zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk altijd aan deze Haddaway als ze die naam noemenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht aan een andere Haddaway.
Hippe pet!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Michael Jackson is toch wel de meest overschatte artiest allertijden.
Zo, ik zeg het maar gewoon.
EENS!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Vlak ook Trijntje niet uit, he?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Iedereen kan prestreren met drugs, vraag de wielrenners maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef alors het volgende:
Ik had niet gedacht dat hij nog zo goed klonk toen
Hij had soms wel net de mazzel van de goede hulp op de juiste plek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Oh dus ik zou ook kunnen zingenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Iedereen kan prestreren met drugs, vraag de wielrenners maar.
Ik zag het net ook!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Die Grasman lijkt een beetje op Maarten Spanjer.
Dan ga ik vanaf nu drugs gebruiken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Iedereen kan prestreren met drugs, vraag de wielrenners maar.
Als de REST drugs krijgenquote:
Precies.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Stevie W. zou nu The Voice niet winnen.
Dan zouden ze vragen "Zie jij jezelf nou echt op een poster boven een bed hangen?"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Stevie W. zou nu The Voice niet winnen.
Hij zag het niet aankomenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Stevie is er ook niet magerder op geworden. Veel banaantjes op zo te zien.
chicken wings doen dat hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Stevie is er ook niet magerder op geworden. Veel banaantjes op zo te zien.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan zouden ze vragen "Zie jij jezelf nou echt op een poster boven een bed hangen?"
En dan zou dat een verdomd slechte vraag zijn...
Michael werd steeds witter en Dries steeds bruiner.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael Jackson benadert bijna Dries Roelvink.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Michael werd steeds witter en Dries steeds bruiner.
Michael zingt niet meer, en Dries zingt niet minder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Michael werd steeds witter en Dries steeds bruiner.
quote:
Het is dan triest gesteld met zangeressen in Nederlandquote:
Oefenen voor songfestivalquote:
In Zweden aan het lobbyenquote:
Nieuwe singlequote:
Edisons zijn toch een speeltje van de platenmaatschappijen, niemand kan het verder een fuck schelen. Ze kan wel zingen hoor, maarja haar muziek he.quote:
hij doet het, als een baasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
En dan nu keihard ineens Sjek in beeld.
Als je het ego weg denkt stiekem wel ja.quote:
CL kijken en dan de rijdende rechter!quote:
eerst nog ff wie is de reisleider kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef OProg het volgende:
[..]
CL kijken en dan de rijdende rechter!
Rachèl Louisequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wie anders?Ilse de Lange? (die is wel knap!).
Dat. Stukje van de oude dame moet ik dan maar even missen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
eerst nog ff wie is de reisleider kijken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef OProg het volgende:
[..]
CL kijken en dan de rijdende rechter!
Even lachen, allemaal. Het wordt nu zielig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja, de bal is rond, het is 11 tegen 11, er kan van alles gebeuren.
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Even lachen, allemaal. Het wordt nu zielig.
Ik moet mijn klassiekers leren kennen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het begint een beetje zielig te worden.
Nou, dan zou je inhoudelijk een stuk beter zijn ingevoerd!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet mijn klassiekers leren kennen.
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dan zou je inhoudelijk een stuk beter zijn ingevoerd!
Wat verwacht jij met jouw NowHauw van Djoeventoes?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zou heel verstandig zijn.
PICS!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef Arcee het volgende:
Ik zag Specularium in het publiek zitten.
WAT! Hij is zeker op voorverkenning geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef Arcee het volgende:
Ik zag Specularium in het publiek zitten.
Dat zijn ware bludbrudders bij Celtic, die gaan voor elkaar door het vuur. Op Celtic, wint Celtic.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat verwacht jij met jouw NowHauw van Djoeventoes?
Wat een onzin, die ene minuut.quote:
Youri Mulder heeft heel veel te vertellen...quote:
Dit is wel leuk denk ik.quote:Daan Roosegaarde
Studio Roosegaarde, opgericht door ontwerper Daan Roosegaarde, is een 'social design lab'. Samen met zijn team laat Roosegaarde kunst en technologie versmelten tot zowel kunstobjecten als handige en dagelijkse voorwerpen. Zijn kunstwerken, die gebruik maken van de modernste technologie en vervolgens interacteren met de gebruiker, bezorgden hem internationale bekendheid. Zijn 'sustainable dance floor', een dansvloer die energie opwekt, is een van deze bekende creaties.
In november 2011 vertelde Roosegaarde bij DWDD over de smart highway, een snelweg met interactieve verlichting, die stroom opwekt door middel van kristallen die in het asfalt zijn verwerkt. Na dit optreden stond zijn telefoon roodgloeiend en hing zelfs de minister-president van Aruba aan de lijn. Vandaag is hij bij ons in de studio om over zijn nieuwe projecten en visie (o.a. op de evolutie van licht) te vertellen.
Die was er een tijdje terug ook, was inderdaad leuk toenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ] & [ afbeelding ]
Dit is wel leuk denk ik.
Nee volgens mij vorig jaar. Om precies te zijn 29 november.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef Cynix ® het volgende:
Die van die verlichte snelwegen, dat was toch niet alweer 2011?
Lijkt me ook nog wel aardig want vond dit toen ik het zag met die veiling indertijd vond ik het vooral bizar.quote:Hockey India League: Floris Evers
Eind vorig jaar ging oud-international Floris Evers voor 31.000 euro onder de hamer. Via een veiling maakte hij een exotische transfer naar Ranchi Rhinos voor de Hockey India League (HIL). Ze werden kampioen en vierden groots feest, waarvan Evers nog steeds schor is.
Samen met acht andere Nederlandse tophockeyers, waaronder Teun de Nooijer en Jeroen Hertzberger, kwam hij een paar weken uit in deze Indiase competitie, die één maand duurde. Maar deze competitie is wel blijvend: de komende drie jaar zullen de 9 Nederlandse talenten een maand gaan hockeyen in India.
Het idee achter de Hockey India League is om het niveau van het Indiase hockey weer omhoog te trekken: voor inschrijving moest je een gerenommeerd speler zijn, minimaal nationaal.
De oud-international onderbrak voor deze competitie zijn wereldreis. Voor hem was het een onvergetelijk avontuur: het hockey leeft enorm in India. Vanavond zit Floris Evers bij ons aan tafel.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:19 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
en dan 3 keer uitvergroot, ik weet nog steeds niet hoe dat moet
Ja maar als je quote dan zie je nog steeds niet hoe dat gedaan is, meh ik wil dit razende fokgeheim wetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
Na de eerste img tag de afmetingen invullen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar als je quote dan zie je nog steeds niet hoe dat gedaan is, meh ik wil dit razende fokgeheim weten
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na de eerste img tag de afmetingen invullen.
[ [url= bijvoorbeeld en met ]afbeelding[/url] ] sluiten.
Ja die had ik ook wel doorquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
En de plaatjes eerst in paint omdraaien en dan uploaden.
Same here.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Dat verkleinen gebruik ik trouwens best vaak, omdat als je een groot plaatje post er anders zo een lelijke rode rand omheen en een balk aan de onderkant komt.
Dan gebruik ik de [img 600] dat is het grootst wat je kunt gebruiken zonder dat je die rand krijgt.
En net nu moet ik helaas overslaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook, op papier leuke onderwerpen
Ah heb jij even pech. Morgen terugkijken dan maar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En net nu moet ik helaas overslaan.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Same here.
Toch voor kort altijd 572, maar is groter gemaakt, lijkt het dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |