quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
kan me werkelijk geen een reet schelen
Dat geldt ook voor de rest van Nederland op een handvol krakers en vegetariërs na.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
kan me werkelijk geen een reet schelen
Out of bed gel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Goeie kapper heeft Connie toch altijd.
lijkt net of de ratten eraan gevreten hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Ze lijkt zelf wel een asbak.quote:
El dolor de Belgica?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef chufi het volgende:
Nog meegewerkt aan de Spaanse vertaling van het Verdriet
En een goeie slijterij om de hoekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt zo in verhouding met Sylvanaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Claudia heeft een smal(ler) bekkie gekregen.
Dan zit ze nu aan het zwaardere werk.quote:
Sinds het bericht dat je van beffen verhoogt risico op kanker loopt, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Claudia heeft een smal(ler) bekkie gekregen.
Vooral omdat ze dan net 2 pagina's heeft gedaan met dit tempoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Man ze zou toch een boek gaan voorlezen en je moet er een uur naar luisteren. Dat trek je toch niet?
Een minuut of 10 is d0delijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Man ze zou toch een boek gaan voorlezen en je moet er een uur naar luisteren. Dat trek je toch niet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij begint steeds meer op Poetin te lijken
Nee, van Mierlo is ook al eerder afgehaakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Helmut Loetin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze klinkt als oma van 90 na een leven vol sigaretten en sherry.quote:
Ze is in een roezzz.quote:
Gretta is er niets bijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het niet zo raar dat Hans dacht, de mazzel.
Vandaar dat ie voorstander van de pil van Drion was.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, van Mierlo is ook al eerder afgehaakt.
Behalve Maarten 't Hart.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft ze btw het hele schrijverswereldje afgewerkt?
Hij is ooit eens heel boos op mij geworden omdat hij blijkbaar op straat aan het filmen was en ik al in gedachte ofzo dwars door het beeld liep. Ik hoorde ineens iemand schelden keek om en dacht, asociale idioot. Een week later zie ik bij de Tros Lotti in A'dam, en denk...oh da's die gast van vorige weekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
En toen ze klaar was ging ze in de politiek en tv wereld verder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
snel iets op een bierviltje kladderen, misschien heeft ze nog wat energie over voor jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Och, Sharon Dijksma kon ook een man vinden die haar wilde bevruchten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |