Precies, en 500 keer een aantal slagen met grondboor duurt langer dan een keertje scheppen hoorquote:
Klopt gewoon, maar je hoeft niet op je knietjes te kruipenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Precies, en 500 keer een aantal slagen met grondboor duurt langer dan een keertje scheppen hoor.
Zo een aardappelpoter kan ook, maar heb ooit een bollenpoter gehad, vergelijkbaar systeem... Dat werkt dus echt niet. Ben je langer bezig die grond eruit te hengelen dan het gat maken.
We hebben op 30m2 er vandaag 2 kuub molmmest doorheen gemengd in de gisteren omgespitte borders, dus los is het wel. Lang leve zandgrond.
Wat ook scheelt is in 1 keer een uitgebreide maar goedkope set frezen kopen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar ik wil toch even oefenen op een blokje vurenhout voordat ik een dure eikenhouten plank aan gort frees
Haha, die schepjes kan je op zoon gardena stok klikken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Klopt gewoon, maar je hoeft niet op je knietjes te kruipen
Heb ik inderdaad gedaan. set van 15 freesjes voor 10 euroquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat ook scheelt is in 1 keer een uitgebreide maar goedkope set frezen kopen.
Van HBM heb je bijv. een set van 66freesjes voor +/- 50 euro geloof ik.
Ontzettend meuk spul, maar ideaal om uit te vogelen wat je veel gebruikt en wat niet.
Wat je veel gebruikt kan je weer indien nodig vervangen voor CMT frezen oid.
http://www.hbm-machines.c(...)d=237&productid=1799
en dan de plantjes van bovenaf in het gat laten vallen? Of wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Klopt gewoon, maar je hoeft niet op je knietjes te kruipen
amateurs... ik zou deze gebruikenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan de plantjes van bovenaf in het gat laten vallen? Of wat?
die aardappelpoter is natuurlijk wel een stukje groter, we hadden verschillende formaten vanaf p9.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Precies, en 500 keer een aantal slagen met grondboor duurt langer dan een keertje scheppen hoor.
Zo een aardappelpoter kan ook, maar heb ooit een bollenpoter gehad, vergelijkbaar systeem... Dat werkt dus echt niet. Ben je langer bezig die grond eruit te hengelen dan het gat maken.
We hebben op 30m2 er vandaag 2 kuub molmmest doorheen gemengd in de gisteren omgespitte borders, dus los is het wel. Lang leve zandgrond.
Jij lepelde eerst het bakje weer leeg?quote:
Oooh ik vroeg me laatst ook al af of dit nuttig was. Ben erg benieuwd naar je bevindingen!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef quo_ het volgende:
Nog even getwijfeld maar vandaag toch maar gekocht voor net geen 30 euro in de weekaanbieding bij Action.
[ afbeelding ]
Zoals wel vaker hanteer ik de aanpak van eerst uitproberen met een goedkope variant. Als het een bruikbaar stuk gereedschap blijkt koop ik tzt wel een wat duurdere uitvoering.
Bij Cranenbroek 4 tientjes doet wat je wilt, bladen zijn los beschikbaar eveneens lamello's.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef Miniem het volgende:
Ik wil een lammellofrees gaan kopen. Wat is een goed alternatief voor een originele c3 machine?
Niet te duur, want ik ga er niet vaak mee werken.
Bladen? De frees die je erin plaatst? Zit die er niet bij?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij Cranenbroek 4 tientjes doet wat je wilt, bladen zijn los beschikbaar eveneens lamello's.
Eentje zit erin.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bladen? De frees die je erin plaatst? Zit die er niet bij?
Heb ik een gehad voor hobbymatig gebruik, tegenwoordig heb ik een Lamello.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij hebt er zelf ook 1 van Cranenbroek?
Wel oke dus? je kan ook in verschillende hoeken lammelo'en?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb ik een gehad voor hobbymatig gebruik, tegenwoordig heb ik een Lamello.
Yep en de hoogte is ook verstelbaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel oke dus? je kan ook in verschillende hoeken lammelo'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |