edit: nevermindquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wel zorgen dat je je mening op de juiste feiten baseert he, anders worden ome fok-it en ik boos.
Zoek gewoon op lol, staat sowieso nu al op #10 in iTunesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
zit op mobiel in woonkamer. stuur maar over een uurtje nog een keer goed
Dus je kan geen mening hebben over de Holocaust omdat het een historisch feit is?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geschiedenis is feit. Uiteraard kan je over dingen in de oudheid wel een mening hebben, maar ik heb wel zo mijn mening over de oudheid vind ik toch een gekke uitdrukking.
Ja das kut.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ReligieKomt misschien door ervaringen en verhalen binnen persoonlijke kring maarja.
Een jeugd die verpest wordt, volwassen mannen die zelfmoordpogingen doen vanwege hun ongeaccepteerde homoseksualiteit, families die worden verscheurd omdat de ene persoon hem wel accepteerd en de andere niet
Daarom Boeddhismquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ReligieKomt misschien door ervaringen en verhalen binnen persoonlijke kring maarja.
Een jeugd die verpest wordt, volwassen mannen die zelfmoordpogingen doen vanwege hun ongeaccepteerde homoseksualiteit, families die worden verscheurd omdat de ene persoon hem wel accepteerd en de andere niet
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geschiedenis is feit. Uiteraard kan je over dingen in de oudheid wel een mening hebben, maar ik heb wel zo mijn mening over de oudheid vind ik toch een gekke uitdrukking.
Hij bedoelde natuurlijk aspecten uit de oudheid en dan kan je het hebben over de politieke, religieuze, economische situaties, in zowel de vroege als late oudheid, in verschillende gebieden, keuze genoeg dus dunkt me zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, wat voor mening heb je over de oudheid? Nu ben ik wel benieuwd, daar valt toch niet veel mening over te hebben?
Dat religie's je regels voorleggen die niet nodig zijn in de hedendaagse maatschappij, de Nederlandse wetten hebben al genoeg regels waar je je aan moet houden. en zolang er geen bewijs is van een god of goden is de bijbel en soortgelijke schriften een sprookjesverhaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is je mening over religies dan?
Een nummer van rihanna en dan voorspellen dat het een hit wordt. nostradamus in tha house peepsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
Sof wat vind je van deze deze deze![]()
![]()
coole clip, gaat echt een hit worden
Dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zoek gewoon op lol, staat sowieso nu al op #10 in iTunes
Er is ook geen bewijs dat er `geen'' God bestaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat religie's je regels voorleggen die niet nodig zijn in de hedendaagse maatschappij, de Nederlandse wetten hebben al genoeg regels waar je je aan moet houden. en zolang er geen bewijs is van een god of goden is de bijbel en soortgelijke schriften een sprookjesverhaal
Laatst in Myanmar, al die boeddhisten die de moslims daar verjagen wegens een andere godsdienstquote:
Cheers (Drink To That) werd geen hit, Talk That Talk werd een flop, You Da One ook, de laatste twee albums zijn ook onderpresterend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een nummer van rihanna en dan voorspellen dat het een hit wordt. nostradamus in tha house peeps
Hij bedoelde helemaal de ousheid niet, postte hij net, dus zo gek was het niet dat ik raar opkeekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoelde natuurlijk aspecten uit de oudheid en dan kan je het hebben over de politieke, religieuze, economische situaties, in zowel de vroege als late oudheid, in verschillende gebieden, keuze genoeg dus dunkt me zo
quote:
Dat weet ik ook wel, maar verhalen over jehova's die hun kind dood laten bloeden omdat hij geen donatiebloed mag hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit.
Maar dan eerder mensen die te ver door gaan in religie, niet religie zelf want er zijn ook mensen die er wel normaal mee kunnen om gaan.
volgens mij komen de meeste (morele) normen en waarden voort uit religie...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat religie's je regels voorleggen die niet nodig zijn in de hedendaagse maatschappij, de Nederlandse wetten hebben al genoeg regels waar je je aan moet houden. en zolang er geen bewijs is van een god of goden is de bijbel en soortgelijke schriften een sprookjesverhaal
Er is ook geen bewijs dat er geen roze badeenden in mijn achtertuin rondvliegen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is ook geen bewijs dat er `geen'' God bestaat.
Religie is zelf-interpretatie.
Maar het is het meest vredelievende geloof wat er is. Kom jij maar eens met een Boeddhistische oorlog. of waar dat geloof meespeelde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laatst in Myanmar, al die boeddhisten die de moslims daar verjagen wegens een andere godsdienst
Dan nog, dan kan je wel meningen over de oudheid hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij bedoelde helemaal de ousheid niet, postte hij net, dus zo gek was het niet dat ik raar opkeek
extremen.. extremen........quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook wel, maar verhalen over jehova's die hun kind dood laten bloeden omdat hij geen donatiebloed mag hebben
quote:
Niemand dwingt je je aan die regels te houden, in tegenstelling tot de Nederlandse wetten. Uiteraard is er geen bewijs. Daarom heet het geloof.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Meestal wordt religie slechts gebruikt als rechtvaardigingsgrond in oorlogen he, de echte reden is vaak niet de religie zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is het meest vredelievende geloof wat er is. Kom jij maar eens met een Boeddhistische oorlog. of waar dat geloof meespeelde.
Ik weet het, ik weet het. Een helder beeld krijgen is op zo'n manier moeilijk wel.quote:
dwdd ned3quote:
Mwah. kwestie van de zaak goed relativeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Een helder beeld krijgen is op zo'n manier moeilijk wel.
Maar een mening over de oudheid als geheel, die je liever voor je houdt, vind ik toch best vreemd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan nog, dan kan je wel meningen over de oudheid hebben
hangt ervan afquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is ook geen bewijs dat er `geen'' God bestaat.
Religie is zelf-interpretatie.
waarom?quote:
Seks hebben voor het huwelijk, zondaarsquote:
Dacht ik al, daar praten ze vaker over muzieklegendes, afgelopen maand ook al meerdere keren over Beyonce.quote:
oké, je hebt een punt jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar een mening over de oudheid als geheel, die je liever voor je houdt, vind ik toch best vreemd.
hij is eng.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werd je weer bang van hem?
als iedereen altijd de extremen blijft opnoemen wel jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Een helder beeld krijgen is op zo'n manier moeilijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |