jawel hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar goed oudheid en religie is niet aan mij besteed, ik heb mijn meningen en die hou ik voor me. discussies zoals deze worden over het algemeen niet op prijs gesteld
DnB, dubstep, neurofunk, glitch etc. Plus mijn mening over DJ's, technieken, etc. Boeit niemand watquote:
Lol, wat voor mening heb je over de oudheid? Nu ben ik wel benieuwd, daar valt toch niet veel mening over te hebben?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar goed oudheid en religie is niet aan mij besteed, ik heb mijn meningen en die hou ik voor me. discussies zoals deze worden over het algemeen niet op prijs gesteld
Ja maar dat is niet echt...quote:
Een heel klein beetjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisje toch. Gaat het wel?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar GG ben jij redelijk vrijzinnig met je religie, ja toch?
#team aristotelesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, wat voor mening heb je over de oudheid? Nu ben ik wel benieuwd, daar valt toch niet veel mening over te hebben?
Waarom kan ik ineens het woord muziekgelul door mezelf niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga jullie niet lastig vallen met mijn muziekgelul
Mening over religies, ben niet helemaal duidelijk af en toe, mijn excusesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, wat voor mening heb je over de oudheid? Nu ben ik wel benieuwd, daar valt toch niet veel mening over te hebben?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom kan ik ineens het woord muziekgelul door mezelf niet meer serieus nemen
ja iddquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Taylor vroeger
Taylor nu
Wat is je mening over religies dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mening over religies, ben niet helemaal duidelijk af en toe, mijn excuses
Je kan geen mening hebben over een periode 2000 jaar, watquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan maak ik dus foutenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet echt...ik ken die hele tekst enzo en dan moet ik hem wel vanuit m'n hart typen en niet kopiėren
wel zorgen dat je je mening op de juiste feiten baseert he, anders worden ome fok-it en ik boos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is je mening over religies dan?
Historisch correct allezquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wel zorgen dat je je mening op de juiste feiten baseert he, anders worden ome fok-it en ik boos.
zit op mobiel in woonkamer. stuur maar over een uurtje nog een keer goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
Sof wat vind je van deze deze deze![]()
![]()
coole clip, gaat echt een hit worden
Geschiedenis is feit. Uiteraard kan je over dingen in de oudheid wel een mening hebben, maar ik heb wel zo mijn mening over de oudheid vind ik toch een gekke uitdrukking.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan geen mening hebben over een periode 2000 jaar, wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |