This could bequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef msacras het volgende:
[..]
She closed her*
Tadadadadaaa dadada
Tadadadadaaa dadada
Jij kan hebreeuws?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, je zal geen compleet accurate vertaling vinden van de hele tora in een andere taal, dan moet je toch echt hebreuuws leren
En gaat dat dan om grove veranderingen? Volgens mij is dat redelijk verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, je zal geen compleet accurate vertaling vinden van de hele tora in een andere taal, dan moet je toch echt hebreuuws leren
Dat deden ze zomaar, voor de leut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
"De Israëlieten trekken de stad binnen en doden alle mannen, vrouwen, kinderen en bejaarden en ook al het vee (6:21)."
Vroegah? Enige liedje dat ik verder nog van d'r ken is Love Song ofzo.quote:
Para-para-Paradisequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
This could be
Para-para-paradise
Hun vervelen zich ook weleens op zaterdag-avond.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat deden ze zomaar, voor de leut?
Vertalen is interpreteren. Interpreteren is meteen ook een betekenis geven aan iets wat een hele andere betekenis had kunnen hebben, dus de veranderingen treden al snel op. Dit was juist een 'hot item' ten tijde van de Europese reformatie hé, dat alles via priesters ging en dus op eigen wijze werd geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En gaat dat dan om grove veranderingen? Volgens mij is dat redelijk verwaarloosbaar.
vaak welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En gaat dat dan om grove veranderingen?
Leuk, nee echt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hellenisme_(religie)
Dit
When she was just a girlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Para-para-Paradise
Para-para-paradise
Woohoowoohoohoowoohoowoo
luf storie jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vroegah? Enige liedje dat ik verder nog van d'r ken is Love Song ofzo.
Haar muziek is leuk voor het moment, maar het is niet echt iets wat na 5 jaar nog herinnerd wordt
Discussiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom is een luchtig onderwerp niet gewoon veel leuker?
Waarom? Waar interesseer jij je dan in?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, slaat toch nergens op? Elk volk ter wereld heeft ooit een stad geplunderd en de bewoners afgemaakt, daarvoor durf ik mijn hand in het vuur te steken. Nederlanders ook. Meteen maar moord en brand gillen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hun vervelen zich ook weleens op zaterdag-avond.
Waarom zouden ze het volgens jou dan doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat deden ze zomaar, voor de leut?
Ik ga jullie niet lastig vallen met mijn muziekgelulquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Waar interesseer jij je dan in?
Omdat appelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |