plundeeeerreeeeeen!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gejat moet je niet al te letterlijk nemen
Nee, de Islam gaat toch echt wat verder. Christus veranderde wat dingen (van oog om oog naar de andere wang toekeren vb), maar in de Islam is niet veel meer van het Jodendom over. Het Christendom heeft het hele oude testament gemeen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou, Mohammed gaat er ook op door he, hij erkent ook de Joodse leer deels, evenals de Christelijke, hij heeft ze daarna weer 'toegespitst', zoals jij dat noemt.
Teler is soms leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
I knew you were trouble when you walked in blablablabla
waarom werd ik wakker met taylor op de radio
Jaquote:
Jezus verandert het hele systeem van zondigen, wat nou minder veranderenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, de Islam gaat toch echt wat verder. Christus veranderde wat dingen (van oog om oog naar de andere wang toekeren vb), maar in de Islam is niet veel meer van het Jodendom over. Het Christendom heeft het hele oude testament gemeen.
Ze stellen ook letterlijk dat de Koran het woord van God is. Letterlijk. Zodat het niet fout kan gaan zoals de eerste keer oid. En ik maar denken dat Allah geen fouten maken kan
Ow dit geloof ik niet zomaar, zo van wiki. Als het er echt staat in de tora dan geef ik jegelijk toequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
"De Israėlieten trekken de stad binnen en doden alle mannen, vrouwen, kinderen en bejaarden en ook al het vee (6:21)."
Is dat ding online te lezen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow dit geloof ik niet zomaar, zo van wiki. Als het er echt staat in de tora dan geef ik jegelijk toe
dat dingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is dat ding online te lezen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaWant je zou het eens over een onderwerp hebben met iets meer inhoud. dat is wel eng
Als Belgie Nederland bezet zal ik ook strijd voeren, en mijn kinderen dat ook leren. Wat nu? Als de joden hadden gekund hadden ze ook strijd geleverd tegen hitler.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
Omdat Amalek de hand heeft durven opheffen tegen de troon van de HEER, zal de HEER strijd voeren tegen Amalek, in alle komende generaties
Met vriendelijke groeten Mozes
baasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Mijn broertje heeft de Bijbel, Koran en Thora alle-3 in zijn kamer liggen
nee, je zal geen compleet accurate vertaling vinden van de hele tora in een andere taal, dan moet je toch echt hebreuuws lerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
In het Nederlands. Hebreeuws is niet mijn sterkste taal![]()
Engels is ook prima trouwens
She closed her*quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
everytime I close my eyes tutututut
ja vroegahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |