Ja maar niet alles is dan per sé met religieuze motieven, dat is juist het verschil hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, slaat toch nergens op? Elk volk ter wereld heeft ooit een stad geplunderd en de bewoners afgemaakt, daarvoor durf ik mijn hand in het vuur te steken. Nederlanders ook. Meteen maar moord en brand gillen?
Dus alleen muziek?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga jullie niet lastig vallen met mijn muziekgelul
nee die heb ik al een tijdje niet meer gezien.quote:
Niemand boeit het of jij praat over muziek, als jij dat wilt doen mag dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
When she was just a girl
She expected the world
But it flew away from her reach
and the bullets catch in her teeth
jer en ik hebben een luchtig onderwerpquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom is een luchtig onderwerp niet gewoon veel leuker?
wa dan. Over teler?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
jer en ik hebben een luchtig onderwerp
Geen idee. Jij citeerde het, ik neem aan dat je eerst de context leest voor je zomaar iets de wereld inslingert om je punt te stavenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het volgens jou dan doen?
veel daar van wel hoor. Heb niks met religie. Plus ik ben niet in the mood voor diepe discussiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus alleen muziek?
geen film,sport, cultuur, geschiedenis, filosofie,psychologie, natuur,economie, politiek, nieuws, reizen. vind je allemaal niet boeiend?
Dat is natuurlijk volledig gerechtvaardigd in hun ogen, het was immers een belofte van god.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vind het een beetje krom namelijk dat ze Kanaän veroverden voor "het heilige land"
ooh noesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef msacras het volgende:
Ik had een stukje van de tekst uitgetypt uit m'n hoofd op m'n telefoon en toen was het weg
Taylor vroegerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
jer en ik hebben een luchtig onderwerp
leuk juistquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar goed oudheid en religie is niet aan mij besteed, ik heb mijn meningen en die hou ik voor me. discussies zoals deze worden over het algemeen niet op prijs gesteld
nee okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
veel daar van wel hoor. Heb niks met religie. Plus ik ben niet in the mood voor diepe discussies
Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kipnuggetsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee okemaar ik kan het echt niet hebben als mensen nooit eens iets meekrijgen of ergens over mee kunnen praten omdat ze zich nergens in interesseren of de algemene ontwikkeling van een kipnugget hebben
Andersom, vroeger was het echt ruk, ik kende dr niet eens.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Taylor vroeger
Taylor nu
jawel hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar goed oudheid en religie is niet aan mij besteed, ik heb mijn meningen en die hou ik voor me. discussies zoals deze worden over het algemeen niet op prijs gesteld
DnB, dubstep, neurofunk, glitch etc. Plus mijn mening over DJ's, technieken, etc. Boeit niemand watquote:
Lol, wat voor mening heb je over de oudheid? Nu ben ik wel benieuwd, daar valt toch niet veel mening over te hebben?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja maar dat is niet echt...quote:
Een heel klein beetjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisje toch. Gaat het wel?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar GG ben jij redelijk vrijzinnig met je religie, ja toch?
#team aristotelesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, wat voor mening heb je over de oudheid? Nu ben ik wel benieuwd, daar valt toch niet veel mening over te hebben?
Waarom kan ik ineens het woord muziekgelul door mezelf niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mening over religies, ben niet helemaal duidelijk af en toe, mijn excusesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, wat voor mening heb je over de oudheid? Nu ben ik wel benieuwd, daar valt toch niet veel mening over te hebben?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom kan ik ineens het woord muziekgelul door mezelf niet meer serieus nemen
ja iddquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Taylor vroeger
Taylor nu
Wat is je mening over religies dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mening over religies, ben niet helemaal duidelijk af en toe, mijn excuses
Je kan geen mening hebben over een periode 2000 jaar, watquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan maak ik dus foutenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet echt...ik ken die hele tekst enzo en dan moet ik hem wel vanuit m'n hart typen en niet kopiëren
wel zorgen dat je je mening op de juiste feiten baseert he, anders worden ome fok-it en ik boos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is je mening over religies dan?
Historisch correct allezquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wel zorgen dat je je mening op de juiste feiten baseert he, anders worden ome fok-it en ik boos.
zit op mobiel in woonkamer. stuur maar over een uurtje nog een keer goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
Sof wat vind je van deze deze deze![]()
![]()
coole clip, gaat echt een hit worden
Geschiedenis is feit. Uiteraard kan je over dingen in de oudheid wel een mening hebben, maar ik heb wel zo mijn mening over de oudheid vind ik toch een gekke uitdrukking.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan geen mening hebben over een periode 2000 jaar, wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |