Maar het is het meest vredelievende geloof wat er is. Kom jij maar eens met een Boeddhistische oorlog. of waar dat geloof meespeelde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laatst in Myanmar, al die boeddhisten die de moslims daar verjagen wegens een andere godsdienst
Dan nog, dan kan je wel meningen over de oudheid hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij bedoelde helemaal de ousheid niet, postte hij net, dus zo gek was het niet dat ik raar opkeek
extremen.. extremen........quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook wel, maar verhalen over jehova's die hun kind dood laten bloeden omdat hij geen donatiebloed mag hebben
quote:
Niemand dwingt je je aan die regels te houden, in tegenstelling tot de Nederlandse wetten. Uiteraard is er geen bewijs. Daarom heet het geloof.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat religie's je regels voorleggen die niet nodig zijn in de hedendaagse maatschappij, de Nederlandse wetten hebben al genoeg regels waar je je aan moet houden. en zolang er geen bewijs is van een god of goden is de bijbel en soortgelijke schriften een sprookjesverhaal
Meestal wordt religie slechts gebruikt als rechtvaardigingsgrond in oorlogen he, de echte reden is vaak niet de religie zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is het meest vredelievende geloof wat er is. Kom jij maar eens met een Boeddhistische oorlog. of waar dat geloof meespeelde.
Ik weet het, ik weet het. Een helder beeld krijgen is op zo'n manier moeilijk wel.quote:
dwdd ned3quote:
Mwah. kwestie van de zaak goed relativeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Een helder beeld krijgen is op zo'n manier moeilijk wel.
Maar een mening over de oudheid als geheel, die je liever voor je houdt, vind ik toch best vreemd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan nog, dan kan je wel meningen over de oudheid hebben
hangt ervan afquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is ook geen bewijs dat er `geen'' God bestaat.
Religie is zelf-interpretatie.
waarom?quote:
Seks hebben voor het huwelijk, zondaarsquote:
Dacht ik al, daar praten ze vaker over muzieklegendes, afgelopen maand ook al meerdere keren over Beyonce.quote:
oké, je hebt een punt jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar een mening over de oudheid als geheel, die je liever voor je houdt, vind ik toch best vreemd.
hij is eng.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werd je weer bang van hem?
als iedereen altijd de extremen blijft opnoemen wel jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Een helder beeld krijgen is op zo'n manier moeilijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |