Dat is wel heel veel voor op 1 dagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef MissHobje het volgende:
Hier maar ff een werkdagje in huis, van koelkastvriezer combi ontdooien, tot was draaien en stofzuigen etc,. En dan straks nog meer werkennachtdienst 1/3
maargoed wat moet gebeuren, moet gebeuren.
quote:
We eten boerenkool stamppot van knolselderij met daarbij runderchipolataworstjes.quote:
Die worstjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
We eten boerenkool stamppot van knolselderij met daarbij runderchipolataworstjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
Helemaal naar Amsterdam reizen om vrouwen uit eigen regio te bekijken
was het ook maar dan is het maar weer gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel voor op 1 dag
Jeuh, dat is rap !quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:58 schreef golfer het volgende:
![]()
Straks even naar Den Haag/Rijswijk op-en-neer voor ziekenhuisbezoek en heel misschien mogen we L. al meenemen en naar huis brengen.
Ja hoor, ze is thuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeuh, dat is rap !
Plassen en traplopen ...?
Vanavond ook eens aan de knolselderij puree : its a first
Ja ze had instructie en belt de fysio voor vlg week.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef AnneX het volgende:
O.K. thuisén pijnvrij
Poeh ! Snel zeg![]()
Er zijn toch wel instructies (op papier) meegegeven ?
En ft / ot aan huis ?
# lumps![]()
Home alone en meebrommen met Johnny Cash
http://m.youtube.com/#/watch?feature=related&v=FTchTYyXQUk
" zijn hoogste noot is tevens zijn laagste .." zei de zangjuf en ik brom
nu mee...
Ja, en dan offkeyquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:46 schreef freecell het volgende:
Laag zingen is leuk om te doen
En dan keihard
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Helemaal opgelucht, ze voelt nu al resultaat. Het bleek een 'gewone' hernia, met een hele vervelend vastzittende zenuw die de chir. bijna niet los kreeg.
Precies wat ze al die tijd riep (en wij) het lijkt wel een zenuwbeknelling en/of een hernia
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:05 schreef Bluezz het volgende:
J. kwam ons in de ziekenhuisgang tegemoet lopen, roept ie heel hard : MAMA IK HEB OPA EN OMA BLOEMENDAAL MEEBEBRABT!![]()
Haga leywegquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Lag ze in het koninklijke Bronovo?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
*NS jingle*
Wij hebben schijt aan u en gaan morgen een aparte dienstregeling invoeren. Wij geven de sneeuw de schuld.
Heb je gezien wat eraan komt morgen ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
*NS jingle*
Wij hebben schijt aan u en gaan morgen een aparte dienstregeling invoeren. Wij geven de sneeuw de schuld.
En daarom besluit de NS dus om er weer wat uit te gooien.quote:Morgenochtend is het eerst nog droog, maar later in de ochtend of aan het begin van de middag gaat het van het westen uit sneeuwen. In het westen van het land kan er tot aan het begin van de avond 3-5 cm vallen. Later in de middag en avond trekt de sneeuw naar het oosten van het land, terwijl in het westen en zuidwesten de neerslag nog even overgaat in regen. In de overgangszone is ook even ijsregen mogelijk. Voor de sneeuw uit wordt het nog een graad of 2, tijdens de sneeuwval daalt de temperatuur snel naar het vriespunt. De zuidenwind is matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig tot hard. Later in de middag neemt de wind in kracht af. (Bron: KNMI)
Ik kreeg ook al een melding via de reisplanner app. Opmerkelijk dat ik 'm dit keer kon lezen trouwens, want 9 van de 10 keer crasht de app als ik de mededeling wil lezen. Geheel in de stijl van de NS en hun manier van informeren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
*NS jingle*
Heerlijk vooruitzicht na al je geploeterquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Vooruitzichten volgende week voor Cardiff en omgeving zijn aardig stabiel en niet te koud
Signe wist de NS diensten in 1 woord samen te vattenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al een melding via de reisplanner app. Opmerkelijk dat ik 'm dit keer kon lezen trouwens, want 9 van de 10 keer crasht de app als ik de mededeling wil lezen. Geheel in de stijl van de NS en hun manier van informeren.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzicht na al je geploeter
Jullie verzinnen vast wel weer een smoesquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Moest wel lachen vanmiddag, L begon meteen weer over onze nieuwjaarsduik, dat het er in 14 echt echt echt van gaat komen, NIETS stond het nu in de weg![]()
/wezullenzien
En ik mag naar Utrechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:15 schreef borisz het volgende:
[..]
En daarom besluit de NS dus om er weer wat uit te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Waar is dat? Wales?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
Lang leve de NS
Weinig reden om de auto te romantiseren. Op de sneeuwdagen waren tot nu toe de automobilisten minstens zo zwaar de klos. Het komt er vooral op neer dat je niet ver moet willen reizen op winterse dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook zo. Alleen wat is nu tegenwoordig een winterse dag? Het lijkt wel alsof de hele winter tegenwoordig uit louter winterse dagen bestaat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef TAV74 het volgende:
Weinig reden om de auto te romantiseren. Op de sneeuwdagen waren tot nu toe de automobilisten minstens zo zwaar de klos. Het komt er vooral op neer dat je niet ver moet willen reizen op winterse dagen
Da's diep, Vorkquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof de hele winter tegenwoordig uit louter winterse dagen bestaat.
Uiteindelijk viel het aantal dagen dat er echt problemen waren reuze mee. Het is alleen wel heel triest om te zien hoe vast alles dan ineens looptquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Alleen wat is nu tegenwoordig een winterse dag? Het lijkt wel alsof de hele winter tegenwoordig uit louter winterse dagen bestaat.
Ik romantiseer niksquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weinig reden om de auto te romantiseren. Op de sneeuwdagen waren tot nu toe de automobilisten minstens zo zwaar de klos. Het komt er vooral op neer dat je niet ver moet willen reizen op winterse dagen
Heb deze winter nog niet een keer meegemaakt dat de trein echt niet reed gelukkig. Enige echt grote nadeel is inderdaad dat je bij vertragingen of extra overstappen staat te koukleumen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
In de auto met flinke sneeuwval is in ook geen suikerspineten, maar je zit en je zit warm. Bij de NS sta je op een tochtig perron of in de trein
quote:
Zelfde ervaring hier hoor, zeker op de lijnen binnen Overijssel gaat het eigenlijk altijd prima.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Deze hele winter misschien een keer of 2-3 5 min. vertraging gehad en dus 1x dat de treinen niet reden, maar dat had niets met de winter te maken en ging ik vervolgens op kosten van de NS met een taxi naar mijn werk. Echt, mij hoor je niet klagen. En ik reis altijd met de trein he.
Heel mooi, maar het is Winter, wees er op verdacht dat Wales zeer bar kan zijn in de Winterquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gaan we denk ik ook nog naar toe:
[ afbeelding ]
Zijn we al eerder geweest maar toen maar kort onderweg naar het vliegveld. De tekening op het strand is dus uitgesleten uit een rotsbodem. Heel bijzonder.
Het is daar nu zachter dan hierquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel mooi, maar het is Winter, wees er op verdacht dat Wales zeer bar kan zijn in de Winter
Die is al tijden hier een hit, soms ook gemengd met pastinaak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef AnneX het volgende:
Cul- wise
die gaat in de herhaling
![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/1145976/Knolselderijpuree
met lumps
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is al tijden hier een hit, soms ook gemengd met pastinaak.
...líjkt ? ..ze gaan bijna deaudquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Zo, tomatensoep van de chinees. Ross (heel erg ziek) wilde graag soep, nou vooruit, soep it is.
flink verkouden dus, maar dat lijkt bij mannen heel erg ziek te zijn![]()
Mja kaas bikkelt ook altijd door eigenlijk. Hij is in die 4,5 jaar dat ik m ken nooit echt blijf-in-bed ziek geweest. En al helemaal niet oh-ik-ben-zo-zielig ziekquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehe herkenbaar Isa. Ik heb nu warempel een uitzondering op die regel aan de haak geslagen, maar mijn ex was ook altijd zooooo sielug als hij een beetje verkouden of een beetje hoofdpijn had
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja kaas bikkelt ook altijd door eigenlijk. Hij is in die 4,5 jaar dat ik m ken nooit echt blijf-in-bed ziek geweest. En al helemaal niet oh-ik-ben-zo-zielig ziek
Vind ik het ook geen type voor iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja kaas bikkelt ook altijd door eigenlijk. Hij is in die 4,5 jaar dat ik m ken nooit echt blijf-in-bed ziek geweest. En al helemaal niet oh-ik-ben-zo-zielig ziek
Wow...he's got a life ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik het ook geen type voor idd
Ross stopt met wowHij heeft net een bericht geschreven voro het forum.
Was het al een tijdje zat, maar nu dus de knoop maar doorgehakt.quote:
Whoaquote:
Ja duh, je bent een vrouwquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef freecell het volgende:
Hier mannen allemaal ok. Ik flink koorts en keelontsteking en dat negeer ik verder
Gaat best prima moet ik zeggen.
*proest*quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, doen ze in jullie kerk ook aan vasten, FC? Of is dat alleen iets wat katholieken doen.
Uh, sommigen wel, maar dan meer 40 dagen geen TV of internet of alcohol oid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, doen ze in jullie kerk ook aan vasten, FC? Of is dat alleen iets wat katholieken doen.
Hoezo, ziek is ziek. En hij is thuis, toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef freecell het volgende:
Danke
Nadeel is dat mijn man het ook negeert, dat heb ik dan weer liever niet met temperaturen boven de 39 's morgens alleen met 3 kinderen opstaan.
Eigenlijk wil ik gewoon dat hij me thee met honing brengt en zegt: ga maar weer slapen schat.
Maar ik had 2 weken geleden ook al borstontsteking, dus kom er niet meer mee weg nu
Dat had ik de laatste keer dat ik het journaal bij mijn ouders zag nou ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit voor het eerst in maanden weer een het NOS journaal te kijken, christus te paard, tenenkrommende berichtgeving.
Ik ben aanspreekbaar en ik kan lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo, ziek is ziek. En hij is thuis, toch?Maar goed, dat ga ik toch niet begrijpen
Niet zo heel ziek dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben aanspreekbaar en ik kan lopen
Hij is een stuk minder thuis tegenwoordigMaar vandaag wel.
Maar wel weer nieuwe plannenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef Isabeau het volgende:
En zoveel tijd was hij er nou ook niet mee kwijt, AnneMomenteel zo'n 2 avonden per week. Maar dat wordt dus 0
Hij gaat waarschijnlijk een opleiding aan de OU doen en dan is het even afhankelijk van hoe of wat met mijn toekomst of we hier blijven of naar Engeland gaan. Allemaal nog erg vaag
Nja kweetniet.. zelfs mijn stiefmoeder kon 3 dagen ziek in bed liggen als dat nodig was ondanks 'bijzonder' kind en baby in huisquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef freecell het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Als ik werkte had ik me ziekgemeld en was zeker 3 dagen in bed gebleven.
Maargoed, dat kan niet, dus dan boel paracetamol en doorlopen
Moeder zijn is wel een keiharde baan zegquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef freecell het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Als ik werkte had ik me ziekgemeld en was zeker 3 dagen in bed gebleven.
Maargoed, dat kan niet, dus dan boel paracetamol en doorlopen
Jammer dat het zo slecht betaaltquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeder zijn is wel een keiharde baan zeg
Maar je doet die baan ook voor de voldoening die het geeftquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Jammer dat het zo slecht betaalt
Kinderen zijn de moeite waardquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeder zijn is wel een keiharde baan zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sun, ik heb een bijzonder kind, een kleuter die naar school moet en een randpremature baby die nog elke 2 uur drinktIn bed liggen kan niet.
Mezelf op de bank installeren met baby en dekentje wel![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je doet die baan ook voor de voldoening die het geeftEen soort liefdadigheidswerk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Kinderen zijn de moeite waardHey je moet het ook helemaal zelf weten verder hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sun, ik heb een bijzonder kind, een kleuter die naar school moet en een randpremature baby die nog elke 2 uur drinktIn bed liggen kan niet.
Mezelf op de bank installeren met baby en dekentje welMaar pas op dat je niet te hard de bikkel uithangt, that's all
![]()
ik lig nu heerlijk op de bank en probeer uitslapen te regelen voor morgenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey je moet het ook helemaal zelf weten verder hoorMaar pas op dat je niet te hard de bikkel uithangt, that's all
Niet 'proberen te regelen'! Doen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
ik lig nu heerlijk op de bank en probeer uitslapen te regelen voor morgen
Mijn bijzondere peuter wordt drie morgen en moet wel naar de PSZ, die wil ik eerst nog ff knuffelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet 'proberen te regelen'! Doen!![]()
Ja, Isabeau, wat is nu het gevolg van deze berichtgevingquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik de laatste keer dat ik het journaal bij mijn ouders zag nou ook
Het haalt net niet het niveau van Hart van Nederland, maar ik denk dat ze daar binnen afzienbare tijd ook naar zijn afgezakt. Alles voor de massa(en die hoef je niet te onderwijzen, die moet je entertainen).
En daarna hoppa weer het bed in!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn bijzondere peuter wordt drie morgen en moet wel naar de PSZ, die wil ik eerst nog ff knuffelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wekkers zijn echt minder overtuigend in wakker makenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook uitslapen morgen, nu albij het idee van vroeg opstaan
(en ik heb alle tijd alleen voor mezelf en hoef niet 3 kinderen te wassen, aankleden en voeden
)
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En daarna hoppa weer het bed in!
En dan hoppa naar het adviesgesprek met de orthopedagoog over dezelfde peuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar 's middags wel middagslaapje![]()
Dan doen ze nu toch al zo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, Isabeau, wat is nu het gevolg van deze berichtgeving
-> Nou Piet, daarover spraken wij met een willekeurige klusjesman in Alblasserdam
Bij de Belg gaan ze tenminste uitvoerig in op de vrijhandelszone VS EU dat in de maak is en ook genoemd werd in de State of the Union van Obama.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, Isabeau, wat is nu het gevolg van deze berichtgeving
-> Nou Piet, daarover spraken wij met een willekeurige klusjesman in Alblasserdam
Ja, dat is de vraagquote:
Gebaren snapt hij ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Communiceer je nu ook vooral in gebaren met hem of probeer je het wel de hele tijd met praten, FC?
Cijfertjes dan?quote:
Kopieert F. dan gedrag van L. of andere kindjes ?quote:
Dustin Hoffman in Rain Manquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is de vraag
Hij praat niet en begrijpt ook geen gesproken taal. Mensen lijken geen betekenis voor hem te hebben.
Maar uit de testen blijkt wel dattie behoorlijk slim is.
Ff afwachten dus.
Ik heb toch een ander beeld van hoe een journaal zou moeten zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
En was er niet dat interview met de hoofdredactie van het NOS Journaal, dat 'fact checking' er niet zo toe doet: eerst het nieuwtje presenteren, dan pas ergens achteraan de feiten checken?
Lijkt onze redactie wel![]()
En als dat er is wordt het verbannen naar 23uquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb toch een ander beeld van hoe een journaal zou moeten zijnHopelijk komt er ooit weer een ommezwaai en zien ze in dat er al voldoende entertainment voor de massa op tv is en dat er ook ruimte moet zijn voor serieuze tv.
Ja en hoe weet hij dan dat hij die testjes moet doen of wat er van hem wordt verwacht bijv. ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kopieert F. dan gedrag van L. of andere kindjes ?![]()
Hoe krijg je hem bijv. naar bed ?
# aagje in oud.mode
we hebben geplastificeerde foto's van dingen als bed, brood, auto, peuterspeelzaal enzquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en hoe weet hij dan dat hij die testjes moet doen of wat er van hem wordt verwacht bijv. ?
Sterkte ermee, lijkt me echt niet leuk allemaal FC
draai dat eerste vetgedrukte woord eens om?quote:...
Het bedrijf Draap Trading, dat in handen is van de Nederlander Jan Fasen, kocht zestig ton paardenvlees op bij het Roemeense slachthuis waarvan paardenvlees als rundvlees opdook in diepvriesmaaltijden, schrijven Britse media.
...
Was er ook iets met het gehoor?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:13 schreef freecell het volgende:
[..]
we hebben geplastificeerde foto's van dingen als bed, brood, auto, peuterspeelzaal enz
Losse woordjes begrijpt hij soms.
Verder bij de hand pakken en meenemen.
Cijfers snapt hij wel inderdaadmaar daar kan je weinig mee.
En de nonverbale IQ test ging goed, die is daarop ontwikkeldhij scoorde iets van 114. Wel prima dus.
Maar communicatie is stuk. Onhandig.
De Wilde Keuken met Wouter Klootwijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:15 schreef AnneX het volgende:
Laatst ging KvW toch ook over paardenvlees en de handel, speciaal in België
Edit: twas een dergl. programma...de maker ging op reis en sprak handelaren
en ging eten in restaurants met paardenvlees in Be.
Hoe heet dat progr. nou...![]()
Niet KvW zag ik net.
Precies !quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
De Wilde Keuken met Wouter Klootwijk.
Haal maar eens een goede paardenbiefstuk bij een slager.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Weet eigenlijk niet hoe het echt smaaktHeb het nog nooit 'normaal', niet gepekeld/gehakt/gezouten in plakjes gegeten. Ben wel benieuwd.
ook wel benieuwd naar eigenlijk! Tot nu toe alleen rookvlees.gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Haal maar eens een goede paardenbiefstuk bij een slager.
Het wordt als een huisdier gezien. Dat is het geloof ik wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 03:24 schreef freecell het volgende:
ook wel benieuwd naar eigenlijk! Tot nu toe alleen rookvlees.gehad.
Is er een reden waarom we zo weinig paard eten?
Dat en het stigma van armoede, en dat een gewone slager geen paard mag verkopen, alleen een paardenslager, en de eisen daaraan zijn strengerquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt als een huisdier gezien. Dat is het geloof ik wel.
Das nog best een lastigequote:Op donderdag 14 februari 2013 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Haal maar eens een goede paardenbiefstuk bij een slager.
Oja... Maar ik vind koeien ook heel knuffelbaar (knuffelbaarder dan paarden)en varkens ook. Maar die eet ik wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt als een huisdier gezien. Dat is het geloof ik wel.
Waarom is dat eigenlijk, dat paardenvlees alleen door een paardenslager mag worden verkochtquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat en het stigma van armoede, en dat een gewone slager geen paard mag verkopen, alleen een paardenslager, en de eisen daaraan zijn strenger
Soms kan je voor je eigen plezier beter alleen slapen dan samen. Alleen is de stap om uit bed te stappen zo groot. Vooral in de winter.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:58 schreef Isabeau het volgende:
En wat heb ik slecht geslapen zeg. Ik ben best een goede slaper, maar vannacht kon ik niet in slaap komen en ik lag niet lekker en ik had het te warm (dekbed af, raam open) en toen weer te koud en mijn man lag maar te hoesten (4x per minuut of zo)
waarom is hij daar boos over?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:00 schreef freecell het volgende:
Als ik dan uit bed stap, heb ik een hele boze kerel
Maar irritant is het wel.
ja!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Een tijdelijke poes? Volgende week is het weer een kater??
Ohquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja!
Nee, een poes die tijdelijk bij ons thuis is...
Thanx! Moet zeggen dat ik mijn referenties altijd 'met de hand' bij hou en dat gaat prima eigenlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
succes met schrijven trouwens! Ik kan je zotero aanbevelen om referenties bji te houden, dat maakt je leven in ieder geval al een stuk makkelijker.
tsja, ik heb vaak pagina's met referenties, en dat maakt het zoveel makkelijker, zo'n systeem. Het is ook ideaal, want vanaf de website van de journal kan ik het in een klik in de manager laden, zonder iets te heoven typen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx! Moet zeggen dat ik mijn referenties altijd 'met de hand' bij hou en dat gaat prima eigenlijk.In dit paper mag ik er zelfs maar een beperkt aantal gebruiken dus het blijft overzichtelijk en voor mijn onderzoek verzamel ik ze per hoofdstuk. Ik heb me nooit aan zo'n programma gewaagd omdat ik het idee heb dat ik langer bezig ben dat onder de knie te krijgen dan wat ik kwijt ben aan mijn referenties opschrijven
Heb je een goede bron waar de locaties van paardenslagers staan? Ik zal ff Googlen.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een goede bron waar de locaties van paardenslagers staan? Ik zal ff Googlen.
Klopt, die hebben omzetstijging las ik in berichten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt zo door de mediaophef net allemaal gratis reclame voor paardenvlees
Geloof dat in Groot Brittannië de verkoop van paardenvlees ook ineens enorm is gestegenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt zo door de mediaophef net allemaal gratis reclame voor paardenvlees
Op zich wel fijn, worden mensen uit de comfortzone getrokken en aangespoord iets nieuws te proberen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:51 schreef Isabeau het volgende:
geweldig
Die zijn dus reuze blij met alle ophef
Ik share nooit iets op Facebook, maar van Pistorius had ik een foto geshared waarin hij een 'wedstrijdje' deed met een meisje van 4 die ook beide benen was verloren. Wel toevallig dat ie dan weer zo negatief in het nieuws komt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:03 schreef borisz het volgende:
Het is weer Seth Gaaikematijd ivm Oscar Pistorius
• Blade Gunner
• Pistolius
• Heeft niet de benen genomen
• Geen poot om op te staan
Omdat hij liever met mij slaapt dan alleenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom is hij daar boos over?
Tevens vraag ik me af hoe het ooit moet als ik kinderen krijg. Wij hebben een tijdeleke poes in huis, en die houdt me nu al 2 nachten wakker, en ik functioneer nog maar heel weinig. Hoe moet dat als ik ooit een baby zal krijgen?
Hoi Cullers, hoe gaat het met jullie?
Neem een bak koffie en ga ff lezen of zo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Vreselijk.. kan me vandaag totaal niet concentreren.. gister een enorme flow, vandaag is het weg
4x per ongeluk schieten....quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Best kut gevoel lijkt het me ook, dat je 'per ongeluk' je vriendin neerknalt
Ja, ik moet ook nog ff met Sam naar buiten en lunchen.. dus ik denk dat ik dat nu maar even moet doen eerst. Ik heb het artikel voor zo ver het af is net naar een studiegenoot gemaild voor wat feedback. Hoop dat ik daarna weer een rush krijg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem een bak koffie en ga ff lezen of zo?
Hij heeft toch iets aan z'n benen en niet aan z'n ogen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Wat mensen in blinde paniek doen
Nah, ik vind dat altijd wat makkelijk geredeneerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft toch iets aan z'n benen en niet aan z'n ogen?
Geen ideequote:
En daarna ijzel en daarna vieze regen nu hier.quote:
Kijk hier eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:23 schreef AnneX het volgende:
En wat zou Dark Elf eten? die was altijd zo van italiaanse salades enzo
Oh jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk hier eens
http://natriumarm.eu/
Ik zit op kantoor een beetje nuttig te zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef AnneX het volgende:
Je had toch niet vandaag afgesproken met Isa?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor een beetje nuttig te zijn
Mwjah....ik ben onmisbaar en controlfreak dus niemand komt aan het systeem zonder mijn toestemmingquote:
Volgens mij wel en jaquote:# 2. en hartelijke groeten aan D.E !
Is haar gezondheid nu stabiel? En loopt zij nog hard en vaak ?
Als jij weggaat of het bedrijf verkocht wordt wil je, net als GlowMouse van Fok!, ook bepalen of het verkocht mag worden en een deel van de rechten-opbrengst hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah....ik ben onmisbaar en controlfreak dus niemand komt aan het systeem zonder mijn toestemming
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit op kantoor een beetje nuttig te zijn
Tofquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik heb een contract tot sdeptember gekregen
Gedfelicideertquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Voor welke functie is dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij weggaat of het bedrijf verkocht wordt wil je, net als GlowMouse van Fok!, ook bepalen of het verkocht mag worden en een deel van de rechten-opbrengst hebben?
Feliquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd, denk ik, goed nieuws? Volgens je verwachtingen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Dat los je dan op door te fuseren met een basisschoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
Nou Sunny... http://www.volkskrant.nl/(...)n-moeten-dicht.dhtml
Tuurlijk en 2 voorzitters van de raad van bestuur.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
Uiteraard wel gewoon 2 directies
Ehm.. ja? Wat isser? Ik werk op een school met 400 lln dus ik voel me niet erg aangesprokenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
Nou Sunny... http://www.volkskrant.nl/(...)n-moeten-dicht.dhtml
Ik moest wel aan je denken bij dit bericht aangezien je in het Oosten des lands woonde en ze daar toch wel last van krimp hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. ja? Wat isser? Ik werk op een school met 400 lln dus ik voel me niet erg aangesproken![]()
Nja ons leerlingenaantal neemt behoorlijk af, dat wel. Gaan weer ontslagen vallen waarschijnlijk. Maar volgens mij hebben we geen kleine school in de buurt om op te slokken helaasquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moest wel aan je denken bij dit bericht aangezien je in het Oosten des lands woonde.
Ik denk dat je het na 3 liedjes spuug zat bentquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Onverwacht een cadeautje van mijn vriend gehad, de cd van Sandra van Nieuwland
8e? Geen ideequote:
Nou, ik had wel een verlenging verwacht, maar niet tot september. Voor de rest lopen er ook nog andere dingen, maar daar is mijn leidinggevende van op de hoogte.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd, denk ik, goed nieuws? Volgens je verwachtingen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef Bluezz het volgende:
En wij wachten in het zieke... huis nog steeds op een antwoord op vragen betreffende vak.uren en PLB van leidinggevende en PZWe beginnen het zat te worden.
Als ik alles in 1 keer opneem kan ik ong. een maand eerder weg of zoEn heeft de poli een groot probleem als we dat alle 4 doen.
Als ik het uit laat betalen betaal je er bijz. tarief over = 52%
IK zou het gewoon lekker alle 4 doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:58 schreef Bluezz het volgende:
En wij wachten in het zieke... huis nog steeds op een antwoord op vragen betreffende vak.uren en PLB van leidinggevende en PZWe beginnen het zat te worden.
Als ik alles in 1 keer opneem kan ik ong. een maand eerder weg of zoEn heeft de poli een groot probleem als we dat alle 4 doen.
Als ik het uit laat betalen betaal je er bijz. tarief over = 52%
Gefeliciteerd Isaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Yeahquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
IK zou het gewoon lekker alle 4 doenMisschien schrikken ze dan wel zo enorm van de puinhoop dat ze jullie snel weer aannemen
Ik vind het altijd moeilijk te peilen bij mensen als ik de achtergrond niet weetquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik had wel een verlenging verwacht, maar niet tot september.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk te peilen bij mensenmaar september is goed of slecht nieuws? Maw je had verlenging verwacht meer of minder dan september?
Oh! Huis zoeken? Collega van mij heeft er ook eens ingezeten geloof ik. Maar dat was al een paar maanden terug.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh Lie! Lietown was vandaag in Huizenjacht
Jup. Ze hebben een jaren 30 woning onder de molen bekeken, een bungalow en een aftands boerderijtje. Geinig welquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh! Huis zoeken? Collega van mij heeft er ook eens ingezeten geloof ik. Maar dat was al een paar maanden terug.
Oh, van die eerste weet ik welke het is. Bungalow op een hoek?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup. Ze hebben een jaren 30 woning onder de molen bekeken, een bungalow en een aftands boerderijtje. Geinig wel
Denk het, kon dat niet zo goed zien. Heel gaaf huis vond ik!! Ik had dat gekocht geloof ik, maar ze wilden meer vrij zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, van die eerste weet ik welke het is. Bungalow op een hoek?
En wél 8 eetgelegenheden !quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup. Ze hebben een jaren 30 woning onder de molen bekeken, een bungalow en een aftands boerderijtje. Geinig wel
Om paardenvlees te mogen verkopen heb je meer certificeringen nodig dan wanneer je je beperkt tot zonder paard, dit was tenminste 25 jaar geleden zo toen mijn slagervriendje nog actueel was. Dit was zo omdat men bang was dat er paard als rund verkocht werd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef AnneX het volgende:
Nog nergens gehoord / gelezen:: hoe het komt dat paarden- en overige slagers
gescheiden zijn![]()
Weet iemand dat? Piet misschien?
Zou het?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit was zo omdat men bang was dat er paard als rund verkocht werd.
We hebben alle4 een erg loyaliteits probleem naar de 4 collega's die achterblijven, en willen goed uit elkaar dus dat gaan we denk ik niet doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
IK zou het gewoon lekker alle 4 doenMisschien schrikken ze dan wel zo enorm van de puinhoop dat ze jullie snel weer aannemen
Er loopt niets verder (behalve 2 sollies waar ik niets van verwachtquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Lopen de andere opties al?
Zoals solli's hier en daar
Onbetaald / onbepaald...![]()
Hey Lie, hoest?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh! Huis zoeken? Collega van mij heeft er ook eens ingezeten geloof ik. Maar dat was al een paar maanden terug.
Hoe was het vandaag?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is de vraag
Hij praat niet en begrijpt ook geen gesproken taal. Mensen lijken geen betekenis voor hem te hebben.
Maar uit de testen blijkt wel dattie behoorlijk slim is.
Ff afwachten dus.
Vandaar. Thx. voor uitleg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om paardenvlees te mogen verkopen heb je meer certificeringen nodig dan wanneer je je beperkt tot zonder paard, dit was tenminste 25 jaar geleden zo toen mijn slagervriendje nog actueel was. Dit was zo omdat men bang was dat er paard als rund verkocht werd.
Hoe de voorschriften tegenwoordig zijn weet ik niet, ik zie veel slagers ook wild verkopen en dat deed vroeger de poelier.
Een paardenslager is doorgaans een vakman van het oude stempel, jammer dat ze er steeds minder zijn, maar zoals de laatste paardenslager die ik persoonlijk kende zei, mijn klanten sterven weg. Het waren vooral ouderen die paard kochten, mensen die dat om de smaak en de prijs deden.
En ja, een biefstuk van de haas van het paard is veel smaakvoller dan van een koe.
Dat viel niet tegenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het na 3 liedjes spuug zat bent
Echt...quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Hollands Welvaren? Gaan we zo terugkijken
Tranen hier bij Hello Goodbye, Afgaanse man met zoon staat op andere zoon te wachten, dat verhaal zo schrijnend
Jordanese.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat een fantastische tv toch weer en die vragen van v. Erp
lekkere (Beverwijkse-) smaak
Aha, duidelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om paardenvlees te mogen verkopen heb je meer certificeringen nodig dan wanneer je je beperkt tot zonder paard, dit was tenminste 25 jaar geleden zo toen mijn slagervriendje nog actueel was. Dit was zo omdat men bang was dat er paard als rund verkocht werd.
Hoe de voorschriften tegenwoordig zijn weet ik niet, ik zie veel slagers ook wild verkopen en dat deed vroeger de poelier.
Een paardenslager is doorgaans een vakman van het oude stempel, jammer dat ze er steeds minder zijn, maar zoals de laatste paardenslager die ik persoonlijk kende zei, mijn klanten sterven weg. Het waren vooral ouderen die paard kochten, mensen die dat om de smaak en de prijs deden.
En ja, een biefstuk van de haas van het paard is veel smaakvoller dan van een koe.
Oh jee. Sterkte voor jullie allemaalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me net weer aangekleed om naar m'n moeder te gaan. Mijn vader is van zijn fiets gevallen en heeft z'n heup gebroken. &*"$*! En ma kan helemaal niets zonder pa
Meh balen zeg. Maar waar is Monica dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me net weer aangekleed om naar m'n moeder te gaan. Mijn vader is van zijn fiets gevallen en heeft z'n heup gebroken. &*"$*! En ma kan helemaal niets zonder pa
Zucht. Lekker zooitje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Monika is in TsjechiëDie heeft vakantie.
Handig...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Monika is in TsjechiëDie heeft vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikste gedeelte ligt op mijn tong, dat wilde niet op de foto
En mijn amandelen zijn ook nog wat dik, dus kan ook niet eten.
Men, wat bloedirritant!
Mooie mondquote:
Ik hoor liever: 'Hoi met je achternicht, je vader is gevallen met de fiets en heeft zijn heup gebroken'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:54 schreef freecell het volgende:
Ja, bekend. Hier hoor ik liever geen 'ga maar even zitten'
Al is dat soms wel verstandig.
Jeetje johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Ben nog even snel bij het ziekenhuis aangewipt en die heup was klassiek gebroken
Vandaag operatie en ik kan mijn eerste echte vrije weekend in tijden bij mijn moeder doorbrengen.
Ja, als ze dat zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:56 schreef Isabeau het volgende:
'ga maar even zitten' = er is iemand dood.
Vind ik dan
Wandelen kan altijd nogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou de huisarts bellenEven kijken of hij/zij denkt of het viraal of bacterieel is.
Ik ben weer beland in alles gaat 50x zo traag-land. En ik was het na de vakantie al zo zat
Godsamme, ik wil gewoon Skyrim spelen en wandelen met P en en....
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Kom maar naar Drenthe om te wandelen. Dat lijkt me ver genoeg bij je kantoor vandaan![]()
![]()
![]()
Dan kunnen we bij Westerbork gaan wandelen (radiostilte gebied = verboden voor mobiele telefoons).
Moet je nog verdomt oppassen tegen wie je dat zegt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Dan kunnen we bij Westerbork gaan wandelen
Waar laat je je moeder dan? Wanneer komt Monica terug?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Kom maar naar Drenthe om te wandelen. Dat lijkt me ver genoeg bij je kantoor vandaan![]()
![]()
![]()
Dan kunnen we bij Westerbork gaan wandelen (radiostilte gebied = verboden voor mobiele telefoons).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |