Dat is wel heel veel voor op 1 dagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef MissHobje het volgende:
Hier maar ff een werkdagje in huis, van koelkastvriezer combi ontdooien, tot was draaien en stofzuigen etc,. En dan straks nog meer werkennachtdienst 1/3
maargoed wat moet gebeuren, moet gebeuren.
quote:
We eten boerenkool stamppot van knolselderij met daarbij runderchipolataworstjes.quote:
Die worstjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
We eten boerenkool stamppot van knolselderij met daarbij runderchipolataworstjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
Helemaal naar Amsterdam reizen om vrouwen uit eigen regio te bekijken
was het ook maar dan is het maar weer gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel voor op 1 dag
Jeuh, dat is rap !quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:58 schreef golfer het volgende:
![]()
Straks even naar Den Haag/Rijswijk op-en-neer voor ziekenhuisbezoek en heel misschien mogen we L. al meenemen en naar huis brengen.
Ja hoor, ze is thuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeuh, dat is rap !
Plassen en traplopen ...?
Vanavond ook eens aan de knolselderij puree : its a first
Ja ze had instructie en belt de fysio voor vlg week.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef AnneX het volgende:
O.K. thuisén pijnvrij
Poeh ! Snel zeg![]()
Er zijn toch wel instructies (op papier) meegegeven ?
En ft / ot aan huis ?
# lumps![]()
Home alone en meebrommen met Johnny Cash
http://m.youtube.com/#/watch?feature=related&v=FTchTYyXQUk
" zijn hoogste noot is tevens zijn laagste .." zei de zangjuf en ik brom
nu mee...
Ja, en dan offkeyquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:46 schreef freecell het volgende:
Laag zingen is leuk om te doen
En dan keihard
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Helemaal opgelucht, ze voelt nu al resultaat. Het bleek een 'gewone' hernia, met een hele vervelend vastzittende zenuw die de chir. bijna niet los kreeg.
Precies wat ze al die tijd riep (en wij) het lijkt wel een zenuwbeknelling en/of een hernia
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:05 schreef Bluezz het volgende:
J. kwam ons in de ziekenhuisgang tegemoet lopen, roept ie heel hard : MAMA IK HEB OPA EN OMA BLOEMENDAAL MEEBEBRABT!![]()
Haga leywegquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Lag ze in het koninklijke Bronovo?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
*NS jingle*
Wij hebben schijt aan u en gaan morgen een aparte dienstregeling invoeren. Wij geven de sneeuw de schuld.
Heb je gezien wat eraan komt morgen ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
*NS jingle*
Wij hebben schijt aan u en gaan morgen een aparte dienstregeling invoeren. Wij geven de sneeuw de schuld.
En daarom besluit de NS dus om er weer wat uit te gooien.quote:Morgenochtend is het eerst nog droog, maar later in de ochtend of aan het begin van de middag gaat het van het westen uit sneeuwen. In het westen van het land kan er tot aan het begin van de avond 3-5 cm vallen. Later in de middag en avond trekt de sneeuw naar het oosten van het land, terwijl in het westen en zuidwesten de neerslag nog even overgaat in regen. In de overgangszone is ook even ijsregen mogelijk. Voor de sneeuw uit wordt het nog een graad of 2, tijdens de sneeuwval daalt de temperatuur snel naar het vriespunt. De zuidenwind is matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig tot hard. Later in de middag neemt de wind in kracht af. (Bron: KNMI)
Ik kreeg ook al een melding via de reisplanner app. Opmerkelijk dat ik 'm dit keer kon lezen trouwens, want 9 van de 10 keer crasht de app als ik de mededeling wil lezen. Geheel in de stijl van de NS en hun manier van informeren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
*NS jingle*
Heerlijk vooruitzicht na al je geploeterquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Vooruitzichten volgende week voor Cardiff en omgeving zijn aardig stabiel en niet te koud
Signe wist de NS diensten in 1 woord samen te vattenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al een melding via de reisplanner app. Opmerkelijk dat ik 'm dit keer kon lezen trouwens, want 9 van de 10 keer crasht de app als ik de mededeling wil lezen. Geheel in de stijl van de NS en hun manier van informeren.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzicht na al je geploeter
Jullie verzinnen vast wel weer een smoesquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Moest wel lachen vanmiddag, L begon meteen weer over onze nieuwjaarsduik, dat het er in 14 echt echt echt van gaat komen, NIETS stond het nu in de weg![]()
/wezullenzien
En ik mag naar Utrechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:15 schreef borisz het volgende:
[..]
En daarom besluit de NS dus om er weer wat uit te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Waar is dat? Wales?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
Lang leve de NS
Weinig reden om de auto te romantiseren. Op de sneeuwdagen waren tot nu toe de automobilisten minstens zo zwaar de klos. Het komt er vooral op neer dat je niet ver moet willen reizen op winterse dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook zo. Alleen wat is nu tegenwoordig een winterse dag? Het lijkt wel alsof de hele winter tegenwoordig uit louter winterse dagen bestaat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef TAV74 het volgende:
Weinig reden om de auto te romantiseren. Op de sneeuwdagen waren tot nu toe de automobilisten minstens zo zwaar de klos. Het komt er vooral op neer dat je niet ver moet willen reizen op winterse dagen
Da's diep, Vorkquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof de hele winter tegenwoordig uit louter winterse dagen bestaat.
Uiteindelijk viel het aantal dagen dat er echt problemen waren reuze mee. Het is alleen wel heel triest om te zien hoe vast alles dan ineens looptquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Alleen wat is nu tegenwoordig een winterse dag? Het lijkt wel alsof de hele winter tegenwoordig uit louter winterse dagen bestaat.
Ik romantiseer niksquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weinig reden om de auto te romantiseren. Op de sneeuwdagen waren tot nu toe de automobilisten minstens zo zwaar de klos. Het komt er vooral op neer dat je niet ver moet willen reizen op winterse dagen
Heb deze winter nog niet een keer meegemaakt dat de trein echt niet reed gelukkig. Enige echt grote nadeel is inderdaad dat je bij vertragingen of extra overstappen staat te koukleumen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
In de auto met flinke sneeuwval is in ook geen suikerspineten, maar je zit en je zit warm. Bij de NS sta je op een tochtig perron of in de trein
quote:
Zelfde ervaring hier hoor, zeker op de lijnen binnen Overijssel gaat het eigenlijk altijd prima.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Deze hele winter misschien een keer of 2-3 5 min. vertraging gehad en dus 1x dat de treinen niet reden, maar dat had niets met de winter te maken en ging ik vervolgens op kosten van de NS met een taxi naar mijn werk. Echt, mij hoor je niet klagen. En ik reis altijd met de trein he.
Heel mooi, maar het is Winter, wees er op verdacht dat Wales zeer bar kan zijn in de Winterquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gaan we denk ik ook nog naar toe:
[ afbeelding ]
Zijn we al eerder geweest maar toen maar kort onderweg naar het vliegveld. De tekening op het strand is dus uitgesleten uit een rotsbodem. Heel bijzonder.
Het is daar nu zachter dan hierquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel mooi, maar het is Winter, wees er op verdacht dat Wales zeer bar kan zijn in de Winter
Die is al tijden hier een hit, soms ook gemengd met pastinaak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef AnneX het volgende:
Cul- wise
die gaat in de herhaling
![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/1145976/Knolselderijpuree
met lumps
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is al tijden hier een hit, soms ook gemengd met pastinaak.
...líjkt ? ..ze gaan bijna deaudquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Zo, tomatensoep van de chinees. Ross (heel erg ziek) wilde graag soep, nou vooruit, soep it is.
flink verkouden dus, maar dat lijkt bij mannen heel erg ziek te zijn![]()
Mja kaas bikkelt ook altijd door eigenlijk. Hij is in die 4,5 jaar dat ik m ken nooit echt blijf-in-bed ziek geweest. En al helemaal niet oh-ik-ben-zo-zielig ziekquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehe herkenbaar Isa. Ik heb nu warempel een uitzondering op die regel aan de haak geslagen, maar mijn ex was ook altijd zooooo sielug als hij een beetje verkouden of een beetje hoofdpijn had
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja kaas bikkelt ook altijd door eigenlijk. Hij is in die 4,5 jaar dat ik m ken nooit echt blijf-in-bed ziek geweest. En al helemaal niet oh-ik-ben-zo-zielig ziek
Vind ik het ook geen type voor iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja kaas bikkelt ook altijd door eigenlijk. Hij is in die 4,5 jaar dat ik m ken nooit echt blijf-in-bed ziek geweest. En al helemaal niet oh-ik-ben-zo-zielig ziek
Wow...he's got a life ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik het ook geen type voor idd
Ross stopt met wowHij heeft net een bericht geschreven voro het forum.
Was het al een tijdje zat, maar nu dus de knoop maar doorgehakt.quote:
Whoaquote:
Ja duh, je bent een vrouwquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef freecell het volgende:
Hier mannen allemaal ok. Ik flink koorts en keelontsteking en dat negeer ik verder
Gaat best prima moet ik zeggen.
*proest*quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, doen ze in jullie kerk ook aan vasten, FC? Of is dat alleen iets wat katholieken doen.
Uh, sommigen wel, maar dan meer 40 dagen geen TV of internet of alcohol oid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, doen ze in jullie kerk ook aan vasten, FC? Of is dat alleen iets wat katholieken doen.
Hoezo, ziek is ziek. En hij is thuis, toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef freecell het volgende:
Danke
Nadeel is dat mijn man het ook negeert, dat heb ik dan weer liever niet met temperaturen boven de 39 's morgens alleen met 3 kinderen opstaan.
Eigenlijk wil ik gewoon dat hij me thee met honing brengt en zegt: ga maar weer slapen schat.
Maar ik had 2 weken geleden ook al borstontsteking, dus kom er niet meer mee weg nu
Dat had ik de laatste keer dat ik het journaal bij mijn ouders zag nou ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit voor het eerst in maanden weer een het NOS journaal te kijken, christus te paard, tenenkrommende berichtgeving.
Ik ben aanspreekbaar en ik kan lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo, ziek is ziek. En hij is thuis, toch?Maar goed, dat ga ik toch niet begrijpen
Niet zo heel ziek dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben aanspreekbaar en ik kan lopen
Hij is een stuk minder thuis tegenwoordigMaar vandaag wel.
Maar wel weer nieuwe plannenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef Isabeau het volgende:
En zoveel tijd was hij er nou ook niet mee kwijt, AnneMomenteel zo'n 2 avonden per week. Maar dat wordt dus 0
Hij gaat waarschijnlijk een opleiding aan de OU doen en dan is het even afhankelijk van hoe of wat met mijn toekomst of we hier blijven of naar Engeland gaan. Allemaal nog erg vaag
Nja kweetniet.. zelfs mijn stiefmoeder kon 3 dagen ziek in bed liggen als dat nodig was ondanks 'bijzonder' kind en baby in huisquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef freecell het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Als ik werkte had ik me ziekgemeld en was zeker 3 dagen in bed gebleven.
Maargoed, dat kan niet, dus dan boel paracetamol en doorlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |