Hoezo noemen ze jou daar dan kuttenvernietiger?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb respect voor vrouwen en zou sowieso al nooit zo over seksuele gemeenschap praten.
TRquote:
In principe zou je een potlood langs je neus recht om hoog leggen en dan alles wat er aan de neus kant nog naast zit moet je weghalen.quote:
en dat is t grootste, meest opvallende stukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef Fascination het volgende:
[..]. Vooral dat achterste stuk heeft geen haarwortels meer zo te zien.
Eh, jawelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
En waar ik woon is het dus echt geen ghetto
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
In principe zou je een potlood langs je neus recht om hoog leggen en dan alles wat er aan de neus kant nog naast zit moet je weghalen.
Ik dacht, nu komt er een plaatje, maar dit was gewoon random opmerking?quote:
Ik was aan het fantaseren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht, nu komt er een plaatje, maar dit was gewoon random opmerking?
Wel echt kut voor je. Als het zo blijft, wat ga je doen dan? Het eroverheen kammen of altijd in een staart?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dat is t grootste, meest opvallende stuk
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo noemen ze jou daar dan kuttenvernietiger?
Hahaha kkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ja nee dat word lastig met die silverbackneus.
Oh.quote:
Jaquote:
Hahahaquote:
quote:
Fantaseer je vaker over dWc? :$quote:
ik denk dat ik wel wen aan het idee van die kale plek en het gewoon ook los zal dragen, het heeft een reden en ik hoef me daar niet voor te schamen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel echt kut voor je. Als het zo blijft, wat ga je doen dan? Het eroverheen kammen of altijd in een staart?
Godver.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wou eerst Chloroneus benoemen maar die groeit meer in de lengte dan breedte
Hahaha, de verspringer behaalde op de Olympische Spelen een Chloroneuze overwinningquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
wou eerst Chloroneus benoemen maar die groeit meer in de lengte dan breedte
Als het geen aanwijsbare reden had zou je je wel schamen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel wen aan het idee van die kale plek en het gewoon ook los zal dragen, het heeft een reden en ik hoef me daar niet voor te schamen...
Ik vind het alleen nu nog wel kut, dus als ik naar buiten ga wel altijd een staart ofzo.
Goddomme.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, de verspringer behaalde op de Olympische Spelen een Chloroneuze overwinning![]()
![]()
.
Alleen op de dinsdag. Wanneer ik met mijn emmertje kip op schoot zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fantaseer je vaker over dWc? :$
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, de verspringer behaalde op de Olympische Spelen een Chloroneuze overwinning![]()
![]()
.
als ik het zelf uit mn hoofd gerukt had of per ongeluk mijn haar in de fik gezet had bij het geven van een vuurtje aan een vriend wel jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het geen aanwijsbare reden had zou je je wel schamen?
"Emmertje kip", hmhm, I feel ya.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen op de dinsdag. Wanneer ik met mijn emmertje kip op schoot zit.
Helaas maakt het voor buitenstaanders niet uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik het zelf uit mn hoofd gerukt had of per ongeluk mijn haar in de fik gezet had bij het geven van een vuurtje aan een vriend wel ja
Als ik die kerel zou zijn, zou ik mijn neus stoten tegen de muur.quote:
nee, maar het voelt toch anders dan een kale plek door iets dat mn eigen schuld is,quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas maakt het voor buitenstaanders niet uit
Inderdaad, heb een misvormde rug, maar mensen gaan er gelijk vanuit dat ik expres zo loop.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas maakt het voor buitenstaanders niet uit
Je kan zeker ook niet pijpen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik die kerel zou zijn, zou ik mijn neus stoten tegen de muur.
Alleen kingsize piemels.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan zeker ook niet pijpen?
quote:
Weenie, nooit geprobeerd eigenlijk, bied je je aan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kan er zeker ook wel een vuist in je bek.
Probeer eerst je eigen vuist maar, mijn vuist is wsl toch groter.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, nooit geprobeerd eigenlijk, bied je je aan?
Gaan we daarna eten bij m'n moeder.quote:
Ik kan dat welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kan er zeker ook wel een vuist in je bek.
Waaromquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaan we daarna eten bij m'n moeder.
Mijn vuist past niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer eerst je eigen vuist maar, mijn vuist is wsl toch groter.
Oh, dacht dat je haar kookkunsten wel zou kunnen waarderen.quote:
Liever n emmertje kipquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je haar kookkunsten wel zou kunnen waarderen.
Heb je grote handen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n eigen, maar net net dus mannenvuist zal niet meer lukken
*haalt vinkje weg*quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n eigen, maar net net dus mannenvuist zal niet meer lukken
Ja, naja het is best erg... maar zo denkt men wel helaas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, heb een misvormde rug, maar mensen gaan er gelijk vanuit dat ik expres zo loop.
Dat zou heel goed kunnen jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar het voelt toch anders dan een kale plek door iets dat mn eigen schuld is,
Ah, oké.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal voor een vrouw denk ik, wel lange vingers
Junkhandenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal voor een vrouw denk ik, wel lange vingers
De mijne ziet er dan nog steeds klein uit helaas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja ja dan ziet je lul er groter uit ditdat
Ja ook, maar vind ik gewoon fijn.. lief van die kleine handjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja ja dan ziet je lul er groter uit ditdat
Read my mindquote:
Waarom zou je dat ook doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit geprobeerd of m'n vuist in m'n mond kan. Zou ook niet weten waarom ik dat zou doen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kinderhandjes om m'n kinderarm.
Mn hoofd is lovelyquote:
Waarom?quote:
Kan wel wat beters verzinnen dan oefenen met een vuist maar goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kaaktraining, ga je beter van pijpen als je kaken lekker soepel blijven.
Trek mij regelmatig af op foto's van mijzelf.quote:
Nee, maar wel lekker.quote:
Courgette.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan wel wat beters verzinnen dan oefenen met een vuist maar goedOK!
Ja, of een echte piemelquote:
Okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Trek mij regelmatig af op foto's van mijzelf.
Aan jou heb je niks, veel te klein.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
Stel me beschikbaar voor een ieder die wilt oefenen.
ook weleens op filmpjes van jezelf?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Trek mij regelmatig af op foto's van mijzelf.
Voor jou is alles te klein, zeefuik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aan jou heb je niks, veel te klein.
bek dicht bonfakkaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor jou is alles te klein, zeefuik.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
ook weleens op filmpjes van jezelf?Nee, alleen hier op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Hnnnng
[ Bericht 15% gewijzigd door Netsplitter op 12-02-2013 18:38:45 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Hahahaquote:
Maak filmpje dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, alleen hier op.
[..]
Hnnnng
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, alleen hier op.
[..]
Hnnnng
Nou en? je hebt hier wel zo werk, de lucht is frisser en de mensen zijn fijnerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee jij, met je achterliggende provincie
Zeefuik? Deze brede boy uit Damsco die nu bij FC Groningen speelt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor jou is alles te klein, zeefuik.
Die is net zo breed als Vas idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeefuik? Deze boy uit Damsco die nu bij FC Groningen speelt?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en? je hebt hier wel zo werk, de lucht is frisser en de mensen zijn fijner
Plus we geven jullie aardgas dus kom niet haten missy
Jij geeft niemand aardgasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en? je hebt hier wel zo werk, de lucht is frisser en de mensen zijn fijner
Plus we geven jullie aardgas dus kom niet haten missy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |