Hoezo noemen ze jou daar dan kuttenvernietiger?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb respect voor vrouwen en zou sowieso al nooit zo over seksuele gemeenschap praten.
TRquote:
In principe zou je een potlood langs je neus recht om hoog leggen en dan alles wat er aan de neus kant nog naast zit moet je weghalen.quote:
en dat is t grootste, meest opvallende stukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:10 schreef Fascination het volgende:
[..]. Vooral dat achterste stuk heeft geen haarwortels meer zo te zien.
Eh, jawelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
En waar ik woon is het dus echt geen ghetto
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
In principe zou je een potlood langs je neus recht om hoog leggen en dan alles wat er aan de neus kant nog naast zit moet je weghalen.
Ik dacht, nu komt er een plaatje, maar dit was gewoon random opmerking?quote:
Ik was aan het fantaseren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht, nu komt er een plaatje, maar dit was gewoon random opmerking?
Wel echt kut voor je. Als het zo blijft, wat ga je doen dan? Het eroverheen kammen of altijd in een staart?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dat is t grootste, meest opvallende stuk
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo noemen ze jou daar dan kuttenvernietiger?
Hahaha kkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ja nee dat word lastig met die silverbackneus.
Oh.quote:
Jaquote:
Hahahaquote:
quote:
Fantaseer je vaker over dWc? :$quote:
ik denk dat ik wel wen aan het idee van die kale plek en het gewoon ook los zal dragen, het heeft een reden en ik hoef me daar niet voor te schamen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel echt kut voor je. Als het zo blijft, wat ga je doen dan? Het eroverheen kammen of altijd in een staart?
Godver.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wou eerst Chloroneus benoemen maar die groeit meer in de lengte dan breedte
Hahaha, de verspringer behaalde op de Olympische Spelen een Chloroneuze overwinningquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
wou eerst Chloroneus benoemen maar die groeit meer in de lengte dan breedte
Als het geen aanwijsbare reden had zou je je wel schamen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel wen aan het idee van die kale plek en het gewoon ook los zal dragen, het heeft een reden en ik hoef me daar niet voor te schamen...
Ik vind het alleen nu nog wel kut, dus als ik naar buiten ga wel altijd een staart ofzo.
Goddomme.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, de verspringer behaalde op de Olympische Spelen een Chloroneuze overwinning![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |