Alleen op de dinsdag. Wanneer ik met mijn emmertje kip op schoot zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fantaseer je vaker over dWc? :$
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, de verspringer behaalde op de Olympische Spelen een Chloroneuze overwinning![]()
![]()
.
als ik het zelf uit mn hoofd gerukt had of per ongeluk mijn haar in de fik gezet had bij het geven van een vuurtje aan een vriend wel jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het geen aanwijsbare reden had zou je je wel schamen?
"Emmertje kip", hmhm, I feel ya.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alleen op de dinsdag. Wanneer ik met mijn emmertje kip op schoot zit.
Helaas maakt het voor buitenstaanders niet uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik het zelf uit mn hoofd gerukt had of per ongeluk mijn haar in de fik gezet had bij het geven van een vuurtje aan een vriend wel ja
Als ik die kerel zou zijn, zou ik mijn neus stoten tegen de muur.quote:
nee, maar het voelt toch anders dan een kale plek door iets dat mn eigen schuld is,quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas maakt het voor buitenstaanders niet uit
Inderdaad, heb een misvormde rug, maar mensen gaan er gelijk vanuit dat ik expres zo loop.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas maakt het voor buitenstaanders niet uit
Je kan zeker ook niet pijpen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik die kerel zou zijn, zou ik mijn neus stoten tegen de muur.
Alleen kingsize piemels.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan zeker ook niet pijpen?
quote:
Weenie, nooit geprobeerd eigenlijk, bied je je aan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kan er zeker ook wel een vuist in je bek.
Probeer eerst je eigen vuist maar, mijn vuist is wsl toch groter.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, nooit geprobeerd eigenlijk, bied je je aan?
Gaan we daarna eten bij m'n moeder.quote:
Ik kan dat welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kan er zeker ook wel een vuist in je bek.
Waaromquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaan we daarna eten bij m'n moeder.
Mijn vuist past niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer eerst je eigen vuist maar, mijn vuist is wsl toch groter.
Oh, dacht dat je haar kookkunsten wel zou kunnen waarderen.quote:
Liever n emmertje kipquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je haar kookkunsten wel zou kunnen waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |