Heb je grote handen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n eigen, maar net net dus mannenvuist zal niet meer lukken
*haalt vinkje weg*quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n eigen, maar net net dus mannenvuist zal niet meer lukken
Ja, naja het is best erg... maar zo denkt men wel helaas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, heb een misvormde rug, maar mensen gaan er gelijk vanuit dat ik expres zo loop.
Dat zou heel goed kunnen jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar het voelt toch anders dan een kale plek door iets dat mn eigen schuld is,
Ah, oké.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal voor een vrouw denk ik, wel lange vingers
Junkhandenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal voor een vrouw denk ik, wel lange vingers
De mijne ziet er dan nog steeds klein uit helaas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja ja dan ziet je lul er groter uit ditdat
Ja ook, maar vind ik gewoon fijn.. lief van die kleine handjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja ja dan ziet je lul er groter uit ditdat
Read my mindquote:
Waarom zou je dat ook doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit geprobeerd of m'n vuist in m'n mond kan. Zou ook niet weten waarom ik dat zou doen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kinderhandjes om m'n kinderarm.
Mn hoofd is lovelyquote:
Waarom?quote:
Kan wel wat beters verzinnen dan oefenen met een vuist maar goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kaaktraining, ga je beter van pijpen als je kaken lekker soepel blijven.
Trek mij regelmatig af op foto's van mijzelf.quote:
Nee, maar wel lekker.quote:
Courgette.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan wel wat beters verzinnen dan oefenen met een vuist maar goedOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |