SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mijn bek houdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef Ishimaru het volgende:
@fietsie: Ben mobiel dus zie dat niet zo snel
@LoLa: Ik weet iets wat tegen lamme kaken helpt![]()
![]()
![]()
Ey Carnalaller!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:19 schreef Evie het volgende:
van nougat... ooow noemen ze dat zo tegenwoordigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat was beter geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een betere
Lamme kaken? Meer pijpen!![]()
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja best wel!
Euhm wat denk je zelf?![]()
![]()
Dan ken je mij toch nie zo goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan ken je mij toch nie zo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof het uberhaupt gaat gebeuren.
![]()
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met lola weet je het nooitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Anders wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is dat je zelfpost anders...
![]()
had ik gisteren na een zak.... euhm.... cote d'or.... (goed geschreven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Krijg jij er ook lamme kaken van?)
![]()
Er is weinig taalnazi activiteit op het momentquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
had ik gisteren na een zak.... euhm.... cote d'or.... (goed geschreven?)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet huilen, zoals beloofd mag je best een keer een schnitzel komen eten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
je kan niet voorzichtig genoeg zijn hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is weinig taalnazi activiteit op het moment![]()
![]()
Hij de schnitzel, ik de oesterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet huilen, zoals beloofd mag je best een keer een schnitzel komen eten.
![]()
de mossel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij de schnitzel, ik de oester.
Hoiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is weinig taalnazi activiteit op het moment![]()
![]()
Jij mag altijd langskomenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij de schnitzel, ik de oester.
![]()
![]()
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
had ik gisteren na een zak.... euhm.... cote d'or.... (goed geschreven?)
![]()
![]()
Ik ben de draad kwijt..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Had ik het wel gedaan of nog erger
Ik ben helemaal niet zo uitbundig hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ze nu niet post of lurkt:X
![]()
![]()
![]()
Uhu, eerst het vrouwtje plezieren he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is zeker een laatkomertje?![]()
Neequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je bent lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als of jij weet hoe ik eruit zie![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als of jij weet hoe ik eruit zie
ik merk hetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijt..
Ik ben helemaal niet zo uitbundig hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als of jij weet hoe ik eruit zie![]()
![]()
![]()
Kusje opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed plan wel, het lukt alleen niet zo![]()
![]()
pffquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen mensen durft te ontmoeten
jullie durven mij niet te ontmoeten![]()
Kom zaterdag maar langs.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pff
![]()
Wie zegt er nu af?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pff
![]()
![]()
Ik vertik het om naar rotterdam te komenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pff
![]()
vertel vertel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ja joh, maak hem maar nieuwsgierig
QFTquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Sterf een langzame dood Alicia Keys met je girl on fire
FIK ERIN dan![]()
een wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef muhahaha het volgende:
Aldo doet wederom een Spezzaatje. Goed bezig kerel.
Natuurlijk, en dan niks zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ja joh, maak hem maar nieuwsgierig![]()
![]()
Ik ga nog een fles water vol tanken.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ahwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed plan wel, het lukt alleen niet zo![]()
![]()
![]()
Jij bent ook een kutwijf trouwensquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent ook een kutwijf trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Jij bent ook een kutwijf trouwensHey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Jij bent ook een kutwijf trouwensWeet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms ook wel nodig![]()
![]()
Ik ga zo wegquote:
kinderen van school halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wel leukquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daft Punk![]()
Work It
Make It
Do It
Makes Us
Harder
Better
Faster
Stronger
More Than
Hour
Our
Never
Ever
After
Work is
Over![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
dat is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
kennelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
haten op aldo.. is dat ons dagelijks momentje aan het worden?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik haat nooit op Aldo, hij is hardstikke welkom.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Diep van binnen hou ik wel een beetje van je
Prima hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik kan ook gaan haten op jou, geen probleem![]()
![]()
Jij wil mijn polo maar wat graag uitproberen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt want polo is voor homo'zEn elk shirtquote:.
![]()
Ik kwam een gave Kadett tegen op MPquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt want polo is voor homo'zGereageerd
![]()
![]()
Eigenlijk niet, geef dan maar een golfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil mijn polo maar wat graag uitproberen...
[..]
En elk shirt.
En met mijn eigen auto niks mis mee![]()
2.0 16v?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam een gave Kadett tegen op MPGereageerd
![]()
![]()
Hater, je hebt er niet eens in gezeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, geef dan maar een golf
die luxe bolide met al die luxe hypermoderne opties?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hater, je hebt er niet eens in gezeten.
kleine stukje van parkeerplaats Ikea naar mijn auto![]()
Oja verrekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel
![]()
.
Alleen toen waren we niet alleen.
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh maak er wel het houden van aldo kwartiertje van![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
die luxe bolide met al die luxe hypermoderne opties?![]()
Niks mis mee toch?
Moet dat dan...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja verrek![]()
![]()
.
Alleen toen waren we niet alleen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 14:55:19 ]![]()
Nee, een Kadett C met originele motor. Maar er kunnen andere motoren in (duhquote:). Toevallig heeft 'ie achterwielaandrijving
![]()
![]()
Dan nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
oh you poor thing, you don't have any clue.... Let's keep it that way![]()
![]()
Wel toch? Bij Ikeaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hater, je hebt er niet eens in gezeten.![]()
![]()
Haquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voetballen op een console
sorry![]()
![]()
buiten is te koud
Gare suffe burgerbakquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ging toch om je auto? niet om jou ?![]()
das zo'n oudje met een ronde kont?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, een Kadett C met originele motor. Maar er kunnen andere motoren in (duh). Toevallig heeft 'ie achterwielaandrijving
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Gare suffe burgerbakNahja zeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb jouw auto NOOIT een roestbak genoemdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Jij noemde mijn bolide een roestbak![]()
![]()
Stoere bak is datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt meerdere types of advertentie is verkeerd, maar het is er zo een:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ow okquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heerlijk koud
[..]
ik ben altijd Juventus
Ik heb het een paar keer gespeeld, was ik 1. FC Union Berlin.
Silvio in de spits en vol gas geven!![]()
![]()
ik hoor het nog nagalmenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb jouw auto NOOIT een roestbak genoemd![]()
![]()
Niks mis met een Poloquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt, mensen kraken mijn polo ook al af.
![]()
![]()
Jup, op foto's ziet hij er echt heel netjes uitquote:Bovenstaande is het dus niet, maar wel dat type
![]()
![]()
Onder welke steen leef jij??quote:
Je hebt er wel netjes een 45-sticker op Muhahaha?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voetballen op een console
sorry![]()
Lola![]()
![]()
Wat??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij??
Je hebt er wel netjes een 45-sticker op Muhahaha?![]()
![]()
Beter dan een fietsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt er wel netjes een 45-sticker op Muhahaha?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt er wel netjes een 45-sticker op Muhahaha?
Wat voor auto rijd jij dan?![]()
dacht ook daaraanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Polo, Polen. Lijkt te veel op elkaar.![]()
![]()
Wat voor fiets? De gemiddelde bakfiets kan meer in, de gemiddelde racefiets is sneller en dan hebben we het nog niet eens over hoeveel mensen er mee kunnen....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee een 4x4 waarschijnlijk. Onberijdbaar anders daar in.het noordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 die zijn vrouw heeft uitgekozen. Een fransman waarschijnlijk.
![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 die zijn vrouw heeft uitgekozen. Een fransman waarschijnlijk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik haal de 170 km/u, er kunnen in totaal 4 mensen in en ik haal de 800 kilometer op 1 tank.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat voor fiets? De gemiddelde bakfiets kan meer in, de gemiddelde racefiets is sneller en dan hebben we het nog niet eens over hoeveel mensen er mee kunnen....![]()
De polo's waar ik in heb gezeten zijn echt niet dramatisch hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat voor fiets? De gemiddelde bakfiets kan meer in, de gemiddelde racefiets is sneller en dan hebben we het nog niet eens over hoeveel mensen er mee kunnen....![]()
![]()
Met helium gevulde opblaaspoppen dan? En dan moet je ze er ook nog eerst leeg inleggen voor je ze vult....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik haal de 170 km/u, er kunnen in totaal 4 mensen in en ik haal de 800 kilometer op 1 tank.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
komend zaterdag gaan wij kijken hoeveel fok!kers en fok!sters op 1 fiets kunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oow dat haal ik ook nog wel hoor, alleen dan moet ik me wel aan de snelheid houdenquote:
O jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
komend zaterdag gaan wij kijken hoeveel fok!kers en fok!sters op 1 fiets kunnen![]()
![]()
![]()
Welke auto rijd je dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dat haal ik ook nog wel hoor, alleen dan moet ik me wel aan de snelheid houden![]()
![]()
quote:ik kan 55 liter kwijt.... dus ik kom wel over de helftquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dat haal ik ook nog wel hoor, alleen dan moet ik me wel aan de snelheid houden![]()
![]()
Nope, echte mensen. Ow wacht dat ken jij niet natuurlijk. Naja met zandzakken van 80 kilo elk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met helium gevulde opblaaspoppen dan? En dan moet je ze er ook nog eerst leeg inleggen voor je ze vult....![]()
Whohooquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik kan 55 liter kwijt.... dus ik kom wel over de helft![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, echte mensen. Ow wacht dat ken jij niet natuurlijk. Naja met zandzakken van 80 kilo elk.![]()
![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Nohommo![]()
Vin en ik hebben heel veel GMTA momenten dat het gewoonweg eng begint te worden.![]()
![]()
Nah, die vind ik dan weer niks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon hierin rijden..![]()
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
Dit ding vind ik wel vet:
[ afbeelding ]
Staat nu in V&A.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutbuitenlandersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke
Auto
Rijd
Jij?
Iemand die dit kan vertalen naar het Fries?![]()
![]()
Ahjoh, voorin zit ie best goed. Achterin moet je niet boven de 1,75 m uitkomenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry schat, ik heb een Corsa gereden en een polo zit wel veel prettiger.
![]()
![]()
Ik heb zwarte velgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah popje, paar mooie velgjes erop en je glijd als een koning over de weg.![]()
![]()
Mwoah, dacht ik ook totdat ik de polo kreegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ahjoh, voorin zit ie best goed. Achterin moet je niet boven de 1,75 m uitkomen.
![]()
Dan weet je toch al genoeg? Zijn vrouw heeft de auto gekozen, zo een mvp gezinsbak voor de hond gr gr.quote:![]()
![]()
Kan prima achterin zittenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, dacht ik ook totdat ik de polo kreeg.
![]()
![]()
Mijn Corsa is snellerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, dacht ik ook totdat ik de polo kreeg.
![]()
![]()
Neuh die heeft dr eigen ellendevoertuig uitgezochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan weet je toch al genoeg? Zijn vrouw heeft de auto gekozen, zo een mvp gezinsbak voor de hond gr gr.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan weet je toch al genoeg? Zijn vrouw heeft de auto gekozen, zo een mvp gezinsbak voor de hond gr gr.quote:![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn kut van mam, dus dat is een 100% Duitse kut jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jouw kut is een wannabe duitse kut, wij zijn allen tevree met originele duitse kutjes![]()
![]()
Kan primaquote:.
Ja, die van mij zuinigerquote:.
Ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh die heeft dr eigen ellendevoertuig uitgezocht![]()
Zou ze ook zo schreeuwen als in Duitse porno?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jouw kut is een wannabe duitse kut, wij zijn allen tevree met originele duitse kutjes![]()
Neuh want je hebt geen idee wat ze rijdtquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoeveel pk en gewicht heeft dat apparaat dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik rij nooit sneller dan toegestaan![]()
En dan toch al dat bier van Carnalal niet binnen kunnen houden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kut van mam, dus dat is een 100% Duitse kut jaProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb het ook niet over haar maar over jou.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh want je hebt geen idee wat ze rijdt![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee
M'n broertje rijdt altijd zo niet-zuinig.
![]()
Woon je verdomme zo dicht bij Duitsland, heb je dat nog nooit uitgeprobeerdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik rij nooit sneller dan toegestaan![]()
![]()
Badkamer is nu wel helemaal gepoetstquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan toch al dat bier van Carnalal niet binnen kunnen houden?![]()
![]()
Wacht even. Moet ik opzoekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeveel pk en gewicht heeft dat apparaat dan?![]()
![]()
Nee dat is 50%, rekenen kan je ook al niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kut van mam, dus dat is een 100% Duitse kut ja
50% =/= 100%![]()
En die tieten heb je van pa?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kut van mam, dus dat is een 100% Duitse kut ja![]()
Pap heeft geen kutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee dat is 50%, rekenen kan je ook al niet.
50% =/= 100%![]()
![]()
Wannabe duitse in Limboland, wat denl je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ze ook zo schreeuwen als in Duitse porno?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wannabe duitse in Limboland, wat denl je?Ik wil het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Motor
Motorcode: A14XER
Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 1398 cc
Vermogen: 74 kW (101 pk)
Gewicht
Massa leeg: 1040 kg
Maximum toelaatbare massa: 1585 kg
Voorasdruk: 845 kg
Achterasdruk: 800 kg
Aanhangermassa geremd: 1000 kg
Aanhangermassa ongeremd: 500 kg
Wielbasis: 2,51 m![]()
Hij zal wel iets sneller zijn jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Motor
Gewicht
Wielbasis: 2,51 m.
![]()
~0,097 pk/kgquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Motor
Gewicht
Wielbasis: 2,51 m![]()
Zei ik tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zal wel iets sneller zijn ja.
![]()
![]()
Nou muhahaha... kom op met jou gegevensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niets als je niks te vergelijken hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef Ishimaru het volgende:
Ik voel opeens iets in mijn onderbuik prikken>
>
![]()
Vogel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef Ishimaru het volgende:
Ik voel opeens iets in mijn onderbuik prikken>
>
![]()
Ik ben anders gewoon een allochtoon hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]een wannabe duitse komt er niet op, ik heb grenzen.
![]()
![]()
Auto die ik op het oog heb:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou muhahaha... kom op met jou gegevens
52pk / 785kg = ~0,066![]()
![]()
785 kg en die van mij 1040 kg?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto die ik op het oog heb:
52pk / 785kg = ~0,066
Die van mij is piepklein![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
was dat maar zo, inwer's doen pijn![]()
![]()
ik niet, ben een Nederlander met roots afkomstig uit Surinamequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben anders gewoon een allochtoon hoor![]()
![]()
Die ik op het oog hebt komt uit 1975quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
785 kg en die van mij 1040 kg?
Die van mij is piepklein
http://www.opelkadettc.ne(...)/modellen/sedan.aspx![]()
Nog ergerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik niet, ben een Nederlander met roots afkomstig uit Suriname![]()
![]()
Kijk dan eens naar een wat oudere Daewoo; die eerste modellen waren opel-kopietjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ik op het oog hebt komt uit 1975
http://www.opelkadettc.ne(...)/modellen/sedan.aspx
Goedkoop in onderhoud daardoor, maar misschien net ietsie jonger dan waar je nu naar kijkt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ik op het oog hebt komt uit 1975
http://www.opelkadettc.ne(...)/modellen/sedan.aspx![]()
![]()
Je kreeg de kids niet mee naar huis ?quote:
Spelen bij vriendjes?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daewooquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar een wat oudere Daewoo; die eerste modellen waren opel-kopietjes.
Goedkoop in onderhoud daardoor, maar misschien net ietsie jonger dan waar je nu naar kijkt...![]()
![]()
Ich raste gleich ausquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
het is in ieder geval beter dan een allochtone duitse![]()
![]()
Spelen bij vriendjes... je kent het welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kreeg de kids niet mee naar huis ?
Spelen bij vriendjes?![]()
Wacht maar tot ik die van mij erbij roepquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mede-landgenoten nemen het tenminste op voor mij![]()
![]()
Ik moet nog tot april 25kwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
46? ik had er 107(zx6r)
heb jij een 25kw?
Maar 46pk =/= 25kW![]()
![]()
oh mag je bijna knallenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nog tot april 25kw
Maar 46pk =/= 25kW![]()
![]()
3 bestequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stop met afvallen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: