SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mijn bek houdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef Ishimaru het volgende:
@fietsie: Ben mobiel dus zie dat niet zo snel
@LoLa: Ik weet iets wat tegen lamme kaken helpt![]()
![]()
![]()
Ey Carnalaller!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:19 schreef Evie het volgende:
van nougat... ooow noemen ze dat zo tegenwoordigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat was beter geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een betere
Lamme kaken? Meer pijpen!![]()
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja best wel!
Euhm wat denk je zelf?![]()
![]()
Dan ken je mij toch nie zo goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan ken je mij toch nie zo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof het uberhaupt gaat gebeuren.
![]()
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met lola weet je het nooitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Anders wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is dat je zelfpost anders...
![]()
had ik gisteren na een zak.... euhm.... cote d'or.... (goed geschreven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Krijg jij er ook lamme kaken van?)
![]()
Er is weinig taalnazi activiteit op het momentquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
had ik gisteren na een zak.... euhm.... cote d'or.... (goed geschreven?)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet huilen, zoals beloofd mag je best een keer een schnitzel komen eten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
je kan niet voorzichtig genoeg zijn hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is weinig taalnazi activiteit op het moment![]()
![]()
Hij de schnitzel, ik de oesterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet huilen, zoals beloofd mag je best een keer een schnitzel komen eten.
![]()
de mossel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij de schnitzel, ik de oester.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hoiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is weinig taalnazi activiteit op het moment![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: